4,126

Sv: Här postar vi allt möjligt

Aivan/biggrin

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Snorleifs "Analkontakt" i serieform! Aivan/biggrin

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

4,128

Fantastisk!!! https://xam.nu/f/hysterisk.gifhttps://xam.nu/f/poop.gifhttps://xam.nu/f/poop.gifhttps://xam.nu/f/poop.gif

Ditt verk? Aivan/smile

Ja, visst är det? Aivan/biggrin

...Nej, vet inte vem som har gjort den, men den påminner mycket om stilen från serierna som någon svensk tecknare brukade rita åt "Svenska MAD" förr. Dessutom så har uppladdaren bara har fotat serien med en kamera, serien som han alltså hade i fysisk form, så det är högst troligt att denna finns publicerad någonstans. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

4,130

Flaffalicious!

Magnus Uggla tycker jag mig kunna urskilja i sista rutan iaf.
Och även "Dojjan" Ingvar Karlsson, Refaat El-Sayed och kanske även Thomas DiLeva.

True.

Minns att det publicerades en parodi på "Fångarna på Fortet" i något nummer från 90-talet, där någon deltagare skulle gräva bland en massa hål fyllda med diverse grejer för att hitta en nyckel. Tillslut så hittade han nyckeln efter att ovetandes ha grävt i Gunde Svans röv! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

4,132

Nu fick jag oral bajsutlösning! Aivan/shout

Idag har jag varit och fiskat. Fick napp, så här kommer en recension:

Dagens fångst bestod av en regnbågslax, som genast fick smaka på den sure. Den sugvänliga munnen var dock något lurig eftersom tänderna kittlade mitt ollon, vilket jag inte hade räknat med, men det slingrande motståndet som den utförde var ack så pervigt! Efter några timmars sugande och daskande så fördes regnbågen upp i farbror brun. Väl inne så blev rörelserna mycket kraftigare, varpå utlösning från samtliga hål blev oundvikligt. På skalan 1 till 5 ger jag regnbågslaxen antingen en stark 3:a eller en svag 4:a som knullfisk, då kuken hade förväntat sig lite mer sug från denna mun. Dock förlät jag detta när daskandet och införandet tog fart, varpå fisken reagerade som en monstervibrator, denna fisksort tänker jag definitivt prova på att knulla igen!

Skaparen av Mortiscism.

4,134

Du äro fiskknulleriets Bengt Öste du!

Javisst, serrö!

Önskar att jag hade haft tid att skriva ut några exemplar av "Den Lilla Fiskknullarguiden" från kalletarknark, så att jag hade kunnat placera ut dessa lite varstans runt sjöns rastplatser/grillplatser. Reaktionerna hade varit oslagbara att se, kanske hade man fått höra någon herre utbrista "Jävlar, jag måste prova!", varpå hans fiskande fortsatte lite mer febrilt.

Skaparen av Mortiscism.

4,136

Det tycker jag du ska göra. Själv tänkte jag skriva skumma inköpslistor och lämna i varukorgar och kundvagnar i affärer.

Låter som en skoj idé! Flaffa! Aivan/biggrin

Detta blir lite som i "Fight Club" när folk får en massa uppdrag, fast bögigare.

Skaparen av Mortiscism.

4,138

A'psis! Hade dock inte det i tanken att dom skulle handla det som stod på listorna, utan mest bli äcklade och förskräckta. Men gör dom det så har man ju verkligen lyckats! Aivan/biggrin

Tänker knåpa ihop något inför nästa besök. *Fniss.*
Har ju några bra idéer i tråden till "inköpslistan". Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

4,140

Mmm, mumma! Aivan/blum

4,141

Vore också kul att sätta sin GoPro på bröstet och filma när man handlar en sjuk kombination varor och samtidigt tittar luuuugnt åååå fiiiint på den skärrade jäntan a' 18 år i kassan. Rähähä!

4,142

...samt inflikar lite saker här å där. Dock inga personangrepp eller trakasserier, nej nej nej. Bara subtila saker som får personen att fatta vilket dunderpervo denne har framför sig!

Jaa! Aivan/biggrin

*Ett nummer av "Min Häst" rullar förbi på bandet.*
"Hähä, jaa hästar ä söta. "Rider" du någe själv?"
*Vuxenblöjor rullar förbi på bandet.*
"Hähä, jaa ena olycka händer så lätt, så lätt, men med dessa håller man tätt, så tätt, hähä, jaa!"
Aivan/lol

Skaparen av Mortiscism.

4,144

Aivan/biggrin

*Gurka, vaselin och kondomer rullar förbi på bandet.*
"Hähä, jaa det blir nog ena trevlig kväll ikväll tror ja, hähä, jaa!"
*Buntband och kniv rullar därefter förbi på bandet.*
"Hähä, jaaa men dä blir nog ännu trevligare om man skulle bjuda hem lite sällskap osså, HÄHÄH, JAAAAA!"

(Ungefär här någonstans håller kassörskan tillbaks ett mentalt sammanbrott från att bryta ut, men håller masken och låtsas som ingenting med ett leende på läpparna. Herrn har ju faktiskt inte gjort något brottsligt. Än. Eller?)

Skaparen av Mortiscism.

4,146

Utmärkt! Nää, man har ju liksom inte gjort något... Det är ju (eventuellt) i DERAS (sjuka/perversa) hjärna det realiseras. Aivan/wink

Vet att jag för många många år sedan kommenterade någon yngre familjelivs-mammas post om Family Guy-avsnittet där Peter berättar att han bytt ut en del av mjölken i kylen mot häst-sperma och hon tyckte det var osmakligt att sedan se en bebis äta sperma. Då kommenterade jag och undrade om hon uppmärksammat att Peter faktiskt säger "some", d.v.s. "en del" och inte "all" (all, samma på svenska) och att det då är Hennes snuskiga fantasi som vill få det till just sperma, fast chansen är kanske 50/50 att det är just det!

"Some of the milk in the fridge is not milk, it's horse sperm!" >>

Kommer bara ihåg att det blev motattack direkt och att det var Jag som var helt sjuk i huvudet o.s.v. Aivan/rolleyes

Vaniljheteron asså. Och DE kallar OSS perviga! Aivan/shout

Och Stewie protesterar ju inte och tuggar vidare, eftersom han är garderobsbög. Men hon protesterar, vilket innebär att hon är homofob! Brukar ju bli livstids uthängning på fäjsbok som straff på det, trots att hela skiten är tecknat. Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Hörrö, Bleppis?
Finns det nåt sätt å se "Godkända ord som inte är utskickade" och ändra?
(...Jag är inte säker, men jag kan ha gjort ett bajsutlösande misstag.) Aivan/shout

Skaparen av Mortiscism.

4,149

Åh nej! Du har skickat in ett vaniljhetero-ord? Aivan/shout

Finns dock ingen sådan funktion.

Ajsing bajsing, naej. Aivan/shout

Är dock osäker på om det blev någe slarvfel eller inte när jag postade ett ord. Jag hittar det inte i listan, så vettefan vart det hamnat. Får vänta å se då.

Skaparen av Mortiscism.