Sv: Här postar vi allt möjligt
Hurra! *Flaffa!*
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 161 162 163 164 165 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Så trevligt någon har skickat mig en överraskningskartong med mat. Den måste jag genast öppna. Syster märta är väldigt nyfiken att se vad som döljer sig också, hon har tagit på sig sin absolut finaste SSK uniform hon hade vid examen i i Düsseldorf 1946, då Süddeuche zeitung ska komma och göra ett reportage om batongterapin och vill verkligen inte söla ner den. Hon lutar sig över paketet när jag fipplar loss tejpen.....
*fippel*
*riv*
*öppnar*
KLICK
vad vad det som lät?
.
.
.
KABOOOOOOOOOOOOOOOOOMH!

Ojsan!
Kan min vision om vad som hände efter detta stämma?

Bleppes vision.
Jisses! Tycks som att paketet hade en liten festlig smällare i sig som överraskning. Jag som inte hade hunnit öppna mitt, då är det ju ingen överraskning längre. 
Hmm... *Krafs, krafs.*
"Till Syster Brutalia."
Så. 
Det här ska bli intressant...
Brutalia: "Hmpf. Jasså. Paket? Bleppes matkartong? Får se vad det är för överraskning i då."
Märta: "SYSTER BRUTALIA! NEJ!"
*KABOOOOOOOOOOOOOOOOOMH!*
"HILFEE! HILFEE!"
Knappt att jag vågar kika på den eventuella fortsättningen här då jag misstänker att det kommer bli brutalt! *darrrr kissss*
Fortsättningen? ...Men Bleppe, det stod ju ditt namn på kartongen. 
Jajustde... Kan det innebära några konvesenk... konserven... ÄÄH! *koncenterar sig* konsekvenser för mig tro? ![]()
Ingen aning.
Fråga Märta!
Vågar inte...
Jag suger kuuuk för hela slanten... *vissel* *nynn*

DÄ Ä BRA GUSTEN, SÅ SKARE LÅTA!

Ser ut som att det blir repris på förra helgen imorgon, då jag ska ta exakt samma sträcka hem från supkalaset.
Jag suger kuk, för hela slanten! Jag suger kuk, jag suger pung, jag suger allt! 
*mys*
"Kol kol" som di säger i Polen! https://www.youtube.com/watch?v=i8Dn46Rw0-A
Jaaah! Det är gott.
Det visste jag inte att ni hade en massa egna produkter ute på marknaden. Imponerande! 

Ska senare i afton även kolla om Ostis har några produkter ute...
Tog samma väg hem ikväll igen, men denna gång så tog jag i från tårna när jag sjöng. 
JAG SUGER KUUUK! FÖR HELA SLANTEN! JAG SUGER KUK, JAG SUGER PUNG, JAG SUGER ALLT! JAG SUGER KUUUK! FÖR HELA SLANTEN! JAG SUGER KUK, JAG SUGER PUNG, JAG SUGER ALLT! 
(Repeat, repeat, repeat, o.s.v, o.s.v...)
Cyklade ju bland annat förbi ett studenthem.
Döm om min förvåning när en snubbe från ett öppet fönster ropade "Hur mycket?!" 
Mmmm, vad mysigt det lät!

Ä dä han?
Här har seglardrickans makt tagit över igen ser jag.
Ja, lite sådär såg det ut inatt!
Här har seglardrickans makt tagit över igen ser jag.
Precis! >>
...Å se där... Hittade även en av Ostfrallas produkter för att knyta an till 6 inlägg tidigare.
...............................
Sidor Föregående 1 … 161 162 163 164 165 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt