4,001

Sv: Här postar vi allt möjligt

Det stämmer det, Mortis. Dessa kalsonger ska snart gå att vinna i en tävling på ÖIA.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Eftersom jag fick lite tid över men inte har tillräckligt mycket tid över för att rita, så har jag skrivit en sammanställning av vad Harry Potter-filmerna egentligen skulle ha handlat om. Hela serien ändrades i själva verket av bögspökskrivare och vaniljheteroregissörer i slutändan, men detta är alltså vad filmerna egentligen skulle ha handlat om enligt säkra källor (Detta är helt sant! *Host!*):

"Barry Hotter och de vises kuk" (2001):
Barry Hotter är en 11-årig stjärtgosse. Vid tidig ålder blev han runkad av den kåta Lök Våldsabort som rövknullade hans föräldrar.
Ryktet om att hans stjärt lämnades intakt gjorde Barry berömd. Han fördes av Bögrid för att bo hos sin moster och morbror. Elva år senare, börjar han sitt första år på Kläggwarts tillsammans med sina nya homovänner Stroh-Rom och Herpesmione.

"Barry Hotter och Hemligheternas kuk" (2002):
Barry, Stroh-Rom, och Herpesmione återvänder till Kläggwarts för deras andra år på skolan, som visar sig vara kåtare än det första. Hemligheternas kuk öppnas, vilket resulterar i att elever (och bögspöken) blir svinkåta. Barry upptäcker att han kan prata homospråk vilket leder till att eleverna börjar tro att han är ättling och arvinge till Sallader Slappbög. Vid slutet av året upptäcker Barry, Stroh-Rom och deras nye försvar mot heterokonst lärare, porraktris Lökman, ingången till hemligheternas kuk. Där knullar han med den unga kuken av Lök Våldsabort och hans penisattrapp. Under knullet dyker Gladrunk Gruffdåres monsterdildo upp ur sortingskondomen (ditförd av Fucks), som han senare får reda på av Dumbdåre att monsterdildon endast skulle ha uppenbarats för en sann Gruffdåre.

"Barry Hotter och kuken från Asskabanoss" (2004):
Barrys tredje år börjar på riktigt då Kläggwartsexpressen stannar och en Discofitta attackerar honom. Han får hjälp av den nye porraktrisen, Rövmys I. Loppet, som avvärjer faran. Discofittan flyr men lyckas dock få Barry att svimma. En fånge vid namn Snorre Bläck har flytt från Idiotanstalten Asskabanoss; han hamnade där tolv år tidigare för att antagligen ha knullat Voldemort och dödsrunkarna. Barry tror plötsligt att det var Bläck som rövknullade hans föräldrar, han får reda på svaret.

"Barry Hotter och den flammande kuken" (2005):
Barrys fjärde år börjar med att han har kåta drömmar om Fickrunk Bris som knullas av Våldsabort. Kläggwarts har fått en ny porraktris, As-stor Mödis. Kläggwarts är värd för den magiska trekanten, en pervig trekant mellan tre perviga skolor. Flå de la Kuk, Valsa Krök och Sedick Dickory är de tre homofilerna. Men, på ett mystiskt sätt dyker Barrys namn upp ur den flammande kuken vilket gör honom till den fjärde homofilen.

"Barry Hotter och Fenixkuken" (2007):
Barrys femte år på Kläggwarts blir det kåtaste hittills, för under det tredje momentet i den magiska trekanten i slutet av året innan såg han Våldsabort återuppstå med hjälp av Barrys sperma, och han måste rusta sig, dels mot Våldsabort, men också de som kallar honom vaniljhetero eller nykterist. Den nya försvar mot heterokonst läraren blir detta år Dårlooser Cumbitch, utsedd av stjärtministeriet. Så småningom blir hon även överflata och får mer och mer makt på Kläggwarts av Packin' Fudge, mödomsstjärtministern, som enträngt förnekar att Lök Våldsabort är på väg att återerövra sin makt över homosamhället.

"Barry Hotter och halvblodskuken" (2009):
Efter att stjärtministeriet äntligen har accepterat att Lök Våldsabort har återvänt inleds "Det andra gruppknullet". Många rövoskulder svävar i livsfara och ingen går säker någonstans, allra minst Barry Hotter. I första kapitlet avslöjas det att Packin' Fudge fått sparken och den nye mödomsstjärtministern heter Ruffig Skrämselbög. Samtidigt svär Snopp den obrytbara eden att skydda Dryga Mökfuck, som tagit över efter sin far som dödsrunkare. Barry blir hämtad av Analpuss Dumbdåre hos familjen Diethormorsly och tillsammans övertalar de den före detta läraren, Horarsel Snigelspår, att återvända till Kläggwarts för att återuppta sitt jobb. Sista delen av lovet tillbringar Barry i runkbåset hos familjen Whiskey. På Kläggwartsexpressen blir Barry medlem i Snigelspårs lilla homoklubb Snigelklubben, tillsammans med bland andra Gin Whiskey och en viss Blaze DaBlunt från Sliparöv. Väl tillbaka på Kläggwarts börjar Barry nu få privata runklektioner av Dumbdåre. Under dessa lektioner berättar Dumbdåre om Våldsaborts liv, karaktär och sexvanor.

"Barry Hotter och kukrelikerna - Del 1" (2010):
Ondskans grepp om homovärlden blir allt kåtare och Barry, Stroh-Rom och Herpesmione ger sig ut på ett upphetsande uppdrag som går ut på att hitta och knulla sönder en mödomshinna som är en horror-kuk, och därigenom minska Våldsaborts makt.

"Barry Hotter och kukrelikerna - Del 2" (2011):
Barry, Stroh-Rom och Herpesmione försöker leta upp och knulla sönder alla horror-kukar och får längs vägen veta mer om dödsrunkarna och att Barry och Våldsabort har mer gemensamt än vad Barry tidigare känt till. Våldsabort, å sin sida, har samlat sin homoarmé och beger sig mot Kläggwarts där han möter upp med stjärtoskulder, porraktriser samt Barry, Stroh-Rom och Herpesmione i en slutlig orgie.

Skaparen av Mortiscism.

Heter han inte Porry Hatter?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

4,004

https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fedge-img.datpiff.com%2Fmeae4a75%2FVarious_Artists_Harry_Pothead_3_stoners_Collecti-front-large.jpg&f=1&nofb=1

4,005

Lystring kamrater! Nu är det slut på upphetsande ord. Vi måste därför genast skapa nya.
Så gnugga genast genipungkulorna och börja skapa magi!

Var sitter geniknölen?  kan du visa mig Belppisen, syster Märta vill inte säga var den sitter?

Thumbs up Thumbs down

4,007

Javisst. Kom hit och klä av dig så ska jag visa.

*Gnugg, flaffa, knatter.*

Skaparen av Mortiscism.

BAJS!!! https://xam.nu/f/hysterisk.gif

Bajs é najs!

Koprofil_från_Kil skrev:

Dä ä bra Blepp-... Öh, Kopris.

Skaparen av Mortiscism.

Mortimer Mus skrev:
Koprofil_från_Kil skrev:

Dä ä bra Blepp-... Öh, Kopris.

Aivan/neutral ? Okej. Aivan/smile

Bajs é najs!

Bengtsson har väl kommit ihåg att lämna in min deklaration tills idag hoppas jag?
Var ju tänkt att du som gått på KTB och trots allt besitter vissa kunskaper i ämnet (sa du)
skulle få lite privilegier om du utförde detta åt mig! Är väldigt viktigt för allas skull att du fixar detta.

https://xam.nu/f/shady_business.png

Tog denna bild inne på mitt kontor tidigare idag för att påminna dig om att just dessa två brev är prio 1 och vikten utav att du går igenom innehållet extra noggrant, samt att du får nöjet att elda upp dessa efteråt så att innehållet Inte kommer ut!

Svart bälte i kognitiv batongterapi (KBT).

4,013

Har fått ett dåligt spionfoto på ÖIA's kommande dagsschema skickat till mig utav min kontakt på insidan...

https://xam.nu/f/sche.png

Hmm, undrar vilken kontakt på insidan Bleppe har?
Det sägs att man gjorde en film om det hela någon gång, tror att jag har en gammal bild.
*Rafs, krafs.*
Där ja!

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Syster Märta skrev:

Bengtsson har väl kommit ihåg att lämna in min deklaration tills idag hoppas jag?
Var ju tänkt att du som gått på KTB och trots allt besitter vissa kunskaper i ämnet (sa du)
skulle få lite privilegier om du utförde detta åt mig! Är väldigt viktigt för allas skull att du fixar detta.

https://xam.nu/f/shady_business.png

Tog denna bild inne på mitt kontor tidigare idag för att påminna dig om att just dessa två brev är prio 1 och vikten utav att du går igenom innehållet extra noggrant, samt att du får nöjet att elda upp dessa efteråt så att innehållet Inte kommer ut!

Ajaj aj Kapt.. Syster.  Det ska  ske..

*sprätt sprätt med penisen*
uj uj ynf?, det blir knepigt utföra dessa direktiv.

Thumbs up Thumbs down

Ostfralla skrev:

*sprätt sprätt med penisen*
uj uj ynf?, det blir knepigt utföra dessa direktiv.

VAD I... Aivan/mad

Svart bälte i kognitiv batongterapi (KBT).

Hörrö, Ostis?
Du tar väl ett gäng kopior på direktiven och delar ut dessa till oss så att vi kan hjälpas åt?

Skaparen av Mortiscism.

4,018

Jaa, jag vill läsa! Eller ptjaa... läsa å läsa... Kolla på alla roliga krummelurer iaf.

4,019

Har redan skrivit ut 500st. http://nikola.nu/sites/all/files/docume … sta_16.pdf

Tänk om  det finns i bajs också?   Hur ska det då gå  med bajsbaden?

https://www.svt.se/nyheter/vetenskap/co … t-i-sperma

Thumbs up Thumbs down

4,021

Ostfralla skrev:

Tänk om  det finns i bajs också?   Hur ska det då gå  med bajsbaden?

Aivan/shout Nej... nej... vill inte höra... neeeeej... AAAOOOOOAHAHAUUAAAH... *klapp klapp klapp klapp splatt* (utstöter gutturala höga läten och slår med fekaliserade handflator mot öronen)

Syster Märta säger att hon bara använder certifierat bajs från Korpilombolo

Thumbs up Thumbs down

4,023

BAJSO 9001?