Sv: Här postar vi allt möjligt
N... nu... nu blev det för mycket info att ta in på en gång. Blepplepplepplepplepp... *snurrar runt*
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 155 156 157 158 159 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
N... nu... nu blev det för mycket info att ta in på en gång. Blepplepplepplepplepp... *snurrar runt*
Usch så barnsliga ni är! Smisk på bara stjärten borde ni ha!
Mmmh... Anti-pervo tantens smala, seniga händer daskandes på mina skinkor gör att jag kan blunda och låtsas att en twink bestraffar mig för mina perviga upptåg. 
Jag är också en stygg pojke!
------- OOIIIIIIIIIIIIH!!!
VIKTIGT MEDDELANDE:
I morgon 29 mars 2020 är det dags att ställa om till sommartid.
Man flyttar alltså fram klockan 1 timme vilket sker 02:00.
Då ska ni justera era tidsangivelsmanicker så att dom visar 03:00 istället!
Detta är viktigt då man annars riskerar att missa uppstigning, kbt, långbadning, kladdkake-fika m.m.
Vilket kommer att resultera i allvarliga konsekvenser för den eller dom som inte sköter sig.
Hoppas att alla har förstått. ELLER?!?! 
/ Syster Märta, MAS.
*Glubb, glubb, glubb!*
"AAH!"
*Snurr, snurr.*
"Åkäj!"
*Flyttar tiden två timmar bakåt.*
Jag har lite svårt med siffror. Innebär det att jag kommer bli friskriven en timme tidigare?
*Glubb, glubb, glubb!*
"AAH!"
*Snurr, snurr.*
"Åkäj!"
*Flyttar tiden två timmar bakåt.*
Jag har lite svårt med siffror. Innebär det att jag kommer bli friskriven en timme tidigare?
Oj oj oj... Detta kommer att bli intressant i morgon. 
Ja jag tror du blir det, Ostis.
Kom alla upp i tid idag eller var det någon som missade att ställa fram klockan, och vad hände isf. med denna person?
Vaknade och drog iväg till matsalen. Anade oråd när frukosten (som skulle bestå av runkmackor och yoghurtbössesås) hade ersatts med lunchen (laxfitta och snurrepillermos). Märkligt.
Precis när jag hade ätit mitt snurrepillermos hör jag syster Brutalias bröl.
"MORTIMER MUS! VARFÖR NÄRVARADE DU INTE PÅ UPPSTIGNINGEN, FRUKOSTEN, ELLER SVÄNGBÄDDEN?! KOM HIT!"
Snabbt som attan iväg med spermobilen, jagad av syster Brutalia och Vaktis.
Känner mig plötsligt bajsnödig. Då kickar snurrepillermoset plötsligt in. Och det kickar in hårt.
"FLRRT! GZZXPLBRR! MVKFJNI! PIIP! ...KUKEN! KUKEN! KUKEN! KUKEN! KUKEN!"
*BU.*
Bajsutlösningen i hallen på entréplan blev brutal, en BS-sjua vars konsistens var halare än vaselin. Vaktis och Brutalia halkade, varpå flykten till mitt runkebo'a (a.k.a. rum 316) blev lyckad.
Jisses, jag tror att det blev något fel med klockan igår. Inte så lätt det där med att färdas i tiden.
*phu* Det var nära, Mortis. Spännande läsning. Kissade spermobil-dynan full.
Då gick det säkert bra för Ostis också, om dom nu var så upptagna med dig menar jag. 
Ja ta mig tusan. Tydligen samma efterfrågan som på att dom större snabbmatskedjornas produkter ska finnas i butik.
Dock är dom ju enbart riktade till vaniljheteros som inte förstår bättre. *pffffh* 
Detta är ju för dom svettiga, smegmadrypande, tjockfeta ultrapervona som vill ha sig en förstklassig ingrediens i sin fekaliserade måltid.
Nämen... (igen)

(Många pervs här inne som tycks ha en lukrativ sidoinkomst genom att kränga olika produkter) 
Ja jisses, tänkte försöka bygga mig ett litet imperium av produkter som är tillverkade av fekali-... Öh, förstklassiga råvaror.
Kamrater, nu när ÖIA har gått i stabsläge och Ledningen med doktor Sandberg i spetsen har infört Karantän på 3 veckor med ransonering av Vaselin, besöksförbud från Özzjem Pizzeria och Vulk, och värst av allt butikshyllorna på bamseplåster och diskhandskar är slut, ja då kan det vara trevligt att höra hur ni fördriver tiden?
Själv har jag totalonanerat i två veckor nu. Passade på då www.kladdtartaochvaselin.se har öppnat med gratis inloggning.
Det går dessutom rykten om att BIA, (Berliner Idioten Anschtalt) och en hel del andra anstalter också har bekymmer? Någon som vet vad som händer?, Det lär visst ha startat i dom mörka kvarteren I Wuhan bakom Deng Ping Fjongs Bambubatong-agentur.
Trevligt, trevligt.
Har också suttit hemma och provskjutit yoghurtbössan ganska mycket på sistone. Sker dock små förändringar, ska införskaffa ett skrivbord eftersom det nuvarande är överrunklamerat sedan länge, detsamma gäller även stolen.
Ja, BIA's interner sägs hållas inlåsta dygnet runt. Den enda ljusglimten i tillvaron är en timmes KBT i "das dritte Reich"-stil per person, där personalen är utklädd till någon från führerbunkern.
Det startade minsann i Wuhan, men inte bakom Deng Ping Fjongs Bambubatong-agentur, snarare inne på Long Tung Pungs särskola för de välhängda.
Ja här verkar det dock vara aktivitet...
Hoppas ingen går händelserna i förväg nu bara.
Speciellt "Hasse-Påsk"...
Var min ÖIA-connection som skickade mig dessa fotografier.
*suck* Nu är ni så där barnsliga igen! Smisk på ollonet borde ni ha, edra förbaskade drumlar!
*SMACK-DASK*
Aj! inte där.
mmm
åhh
.
SQUIRTLE
(Megautlösning rakt i Antipervotantens ansikte)
Bleppsingen, du vet väl om att Östtyska kvinnliga tyngdlyftar- och manshatarföreningen (ÖKTM) i Kalmar dagen till ära har öppet hus där dom delar ut gratis seglardricka till alla män som kommer och vill visa upp sin penis. Bäst du skyndar dig Bleppe innan lagret tar slut. (fniss)
Blev sång i aulan idag då!
Jisses så snygga negresserna var. 

Bleppsingen, du vet väl om att Östtyska kvinnliga tyngdlyftar- och manshatarföreningen (ÖKTM) i Kalmar dagen till ära har öppet hus där dom delar ut gratis seglardricka till alla män som kommer och vill visa upp sin penis. Bäst du skyndar dig Bleppe innan lagret tar slut. (fniss)
Åh tack snälla du för det braiga tipset. Drar dit genast!

Jaha... Här inne ska det tydligen vara. (öppnar dörren) *PLINGE LINGE-LIIING*
"HA'Å PÅ ER KÄRRINGA! NU SA NI FÅ SE PÅ ENA REDIA STÅKUK. HÖHÖHÖÖ!" *flash*
Så då! Kan sura mens-tanten visa vart min utlovade seglardricka finns att hämta? 
*SMACK BONK BANK*
..................................................................... *kvitter kvitter*
OOOSTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Du lurade mig ju, din attans kanalje! Grrrrrrrr!!!
Blev sång i aulan idag då!
Jisses så snygga negresserna var.
*MEGAFLAFF*
OOOSTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Du lurade mig ju, din attans kanalje! Grrrrrrrr!!!
*Fniss!*
Undrar om Bleppis gick till systemet efter att ha kommit ut ur lådan?
Sidor Föregående 1 … 155 156 157 158 159 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt