Sv: Här postar vi allt möjligt

Mycket praktiskt intag av medicinen må jag säga.

Skaparen av Mortiscism.

Dagens skapelse!

https://xam.nu/f/bleppksy_mural_kalmar_2020-03-12.png

https://xam.nu/f/bleppksy_signatur.png

Thumbs up Thumbs down

Åh! Aivan/shout
Får nog bli en utflykt till Kalmar någon dag för att betrakta skapelsen.

Skaparen av Mortiscism.

3,829

Nämen... Aivan/biggrin Den måste jag genast ut och olla. *flaffa*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Kamrater!   Har ni bunkrat upp Vaselin, diskhandskar lavemangkit, piprensare, VBs och annat livsnödvändigt?
Syster Märta har en del problem med leveranser av batonger från fabriken i  Dûsseldorf och Syster  Latrina håller på att febrilt baka kladdkakor med extra lång hållbarhet.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Det enda som är livsnödvändigt är att alltid ha en flaska 154 till hands. Och en fulltankad spermobil.

Skaparen av Mortiscism.

I morgon är det dags... Moahahahaa... *ler pillimariskt*

Svart bälte i kognitiv batongterapi (KBT).

Syster Märta skrev:

I morgon är det dags... Moahahahaa... *ler pillimariskt*

Hmm. Bäst att jag håller mig inne på rum 316 idag. En glad syster Märta är aldrig ett gott tecken. Aivan/neutral

Skaparen av Mortiscism.

3,834

Iiih vad läskigt det verkar! Aivan/shout Har ni märkt av något ovanligt på ÖIA idag då?

Bleppe skrev:

Iiih vad läskigt det verkar! Aivan/shout Har ni märkt av något ovanligt på ÖIA idag då?

ÖIA orkesterns sedvanliga konsert till eftermiddagskaffet kl 15:13 är inställd. Det läskigaste är att systrarna har börjat tvätta händerna, uihh, men  bajsbaden fortsätter som vanligt verkar det som.

Thumbs up Thumbs down

3,836

Ostfralla skrev:
Bleppe skrev:

ÖIA orkesterns sedvanliga konsert till eftermiddagskaffet kl 15:13 är inställd. Det läskigaste är att systrarna har börjat tvätta händerna, uihh, men  bajsbaden fortsätter som vanligt verkar det som.

Åhåååå! Det låter som en sån därninga transpiration eller vad di kallar´t! På med folieblöjan, kamrater!!!

https://xam.nu/f/lycka.png

Bajs é najs!

3,838

AAAHAHAHAHAHA! Kopris skrev "BAJS!" https://xam.nu/f/hysterisk.gif <---(överspelt)

3,839

Ostfralla skrev:

Kamrater!   Har ni bunkrat upp Vaselin, diskhandskar lavemangkit, piprensare, VBs och annat livsnödvändigt?
Syster Märta har en del problem med leveranser av batonger från fabriken i  Dûsseldorf och Syster  Latrina håller på att febrilt baka kladdkakor med extra lång hållbarhet.

Svar ja. Har bunkrat torr-seglardricka, domedags-vb's, konserverad kladdkaka och en säck HÖMK-frön.

Bleppe skrev:
Ostfralla skrev:

Svar ja. Har bunkrat torr-seglardricka, domedags-vb's, konserverad kladdkaka och en säck HÖMK-frön.

Klokt. Själv har jag laddat upp med 200 liter Norskt klövervaselin som fanns rikligt med på hyllorna i affären men vad använder man toalettpapper till egentligen? Förstår inte varför dessa hyllor är tomma.

Thumbs up Thumbs down

3,841

Ostfralla skrev:

Klokt. Själv har jag laddat upp med 200 liter Norskt klövervaselin som fanns rikligt med på hyllorna i affären men vad använder man toalettpapper till egentligen? Förstår inte varför dessa hyllor är tomma.

Hmmm... Jag har "hört talas" om att det är något som används istället för vb och att det är gjort av återanvänt papper, vilket jag tycker låter rätt mysigt om det nu är som jag tror. *flaffa*

Bleppe skrev:

Hmmm... Jag har "hört talas" om att det är något som används istället för vb och att det är gjort av återanvänt papper, vilket jag tycker låter rätt mysigt om det nu är som jag tror. *flaffa*

Kanske Syster Greta på nått sätt är inblandad i.

Thumbs up Thumbs down

3,843

Mejla henne och fråga? (om du vågar) Aivan/shout

syster.greta@orkelljungaidiotanstalt.se

Bleppe skrev:

Mejla henne och fråga? (om du vågar) Aivan/shout

syster.greta@orkelljungaidiotanstalt.se

*hrmpfh* Vill bara påpeka att Alla som skickar perversa idiotmail till min personal, och synnerligen lilla Greta, kommer att få med mig att göra! Så håll god ton och bete er som folk. (barsk blick)

Svart bälte i kognitiv batongterapi (KBT).

ÖIA har gått i  stabsläge efter att WHO (World Helths Onanists)  deklarerat att en Pervemi råder. Nationella Pervosatsstyrkan har kallats in och man blåser upp  vaselininsmorda gummitält på leriga åkrar. Produktionen av batonger och  ballerinakjolar i XXL har mångdubblats. Det förekommer  desinformationskampanjer från ryssland där allmänheten uppmanas att använda toalettpapper och att tvätta händerna.

Thumbs up Thumbs down

Och inga interner får lämna sjukhuset i förebyggande syfte, för att förhindra att ingen blir smittad. Alla permissioner är inställda.

...Men om man är en mus insmord i vaselin så kan man med lätthet glida igenom stängslet! Och blir det brist på vaselin så finns det alltid bajs! Tjohej!

Skaparen av Mortiscism.

3,847

Oj oj oj, men vad äär det jag hör? *ack ack ack* Vill ni kan kan ni få ha karantän hemma hos mig om ni vill? Har specialtillstånd för det från Folkhälsomyndigheten (länk). Aivan/smile Så det så!

Jaha? Då så!

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

3,849

Vad mysigt vi har det alla 138 pervs här hemma. Undra vems lem det är som jag har halvägs in? *tihi* Aivan/smile

Bleppe skrev:

Undra vems lem det är som jag har halvägs in? *tihi* Aivan/smile

Efter 136 stycken "Inte min, men det vore trevligt!" så svarar korpulent dvärg förnöjt "Min!" Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.