Sv: Här postar vi allt möjligt
På tal om 316...
FLAFFA! 

...Man undrar ju vad som döljer sig bakom koden?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 146 147 148 149 150 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
På tal om 316...
FLAFFA! 

...Man undrar ju vad som döljer sig bakom koden?
Visst gör man det, Mortis. Koden kommer att finnas i källkoden för sidan, men det tar nog två-fyra dagar innan Bleppisen åstadkommit denna snillrika funktion! Detta p.g.a. ett abnormt intagande utav seglardricka!!!
Flaffa!
*Klunk, klunk!*
Flaffa!
*Klunk, klunk!*
Flaffa!
*Klunk, klunk!*
Flaffa!
*Klunk, klunk!*
Flaffa!
*Klunk, klunk!*
Flaffa!
*Klunk, klunk!*
Precis så ja!
Jag har ju som bekant hackat mig in på ÖIA's hemsida och såg nu att det stod något där i källkoden på rum316...
Tjoho!
Koden är först ett välkänt artikelnummer på glasbanken.
HUNDRAFEMTIFYRA!
Sedan förkortningen för det som Bleppe och andra ÖIA-patienter har runt stjärtsingen.
Äh, ööh... Sugmärken? Vaselin? Äh, vi kör på bajs.
Därefter är det namnet på staden där Bleppe bor.
Ett olåst soprum i Blattni...öh- Kalmar.
Och avslutningsvis ett kulinariskt bakverk.
k74DdK4kA!
Allt detta skrivet i ett ord med gemener.
154bajskalmarkladdkaka
*Testar.* ...Hmm, fel.
Får prova: etthundrafemtiofyrabajskalmarkladdkaka ...Hmm fel 
Sedan förkortningen för det som Bleppe och andra ÖIA-patienter har runt stjärtsingen.
VB? 
*Testar.*
*154vbkalmarkladdkaka*
...JAA! *BU* 
...Ser ut som att Bleppis var LÖKÖ:ad när han gjorde sidan. Upplevelsen speglar dock tillvaron inne på rum 316 ganska bra. 
Rätt!!! Ååh, jag är Alltid LÖKÖ'ad mer eller mindre, så det bara skoj att höra.
Dock har jag inte så mycket med att göra vad ÖIA gör öht. och ännu mindre med deras hemsida, så "don't kill the messenger" som det brukar heta. Puss!
Även hört att detta bara var en test-sida och att denna snart kommer att fyllas på med grovt snusk.
Jag har ju absoluut ingenting att göra med deras hemsida, förutom att min hemliga ÖIA-kontakt förser mig med info och lösenord.............. och snurrepiller...
Även hört att detta bara var en test-sida och att denna snart kommer att fyllas på med grovt snusk.
JAAAA!!! 
*Flaffa.*
GUL JOD!!!
*klunk flaff klunk flaff klunk flaff rök rök flaff squirt bu*
Brun jula! *Post-julbords-BU av ofantliga proportioner.*
Rajdiraaj... *full*
Na-na na-na na-na! *pekar med fingret och drar med andra pekfingret över det*
.
.
.
Va konstigt, nu blev jag sugen på syster Latrinas kulinariska kladdkaka igen.
Mmm... 
Idag hände något fantastiskt! Plomberingen på kapsylen till seglardrickan brast aldrig, utan är fullständigt intakt. 
Ser framför mig en gratis flaska seglis när jag åker tillbaks till glasbanken nästgårds och lämnar tillbaka denna fylld med vatten och sedan tar dessa verklighetspengar och köper en ny här på lokala sossenboden. (foton kommer när jag nyktrat till och tagit bort geo-tags m.m.)
Jaa! Vilken lycka! 
När systembolaget aldrig har någon rea, utförsäljning eller rabatter så får man ju ta till andra knep.
Mys!
http://www.barometern.se/kalmar/varm-ge … ens-bastu/
Och då passar dessa låtar in bra:
(Första 18 sekunderna)
https://youtu.be/YyMAplZqIpk
Verkligen mys, Bleppis. 
Har ni någonsin lagt en kabel som var såpass grov att ni trodde att arslet skulle spräckas, och att röven har värkt i timmar efteråt? Lade en sådan idag nämligen. Var ju passande att få höra "Snorleifs - Hyland ringer" efteråt. 
Jadå. En gång var jag förstoppad i fem dagar och "turtlade" (när man bara pressar ut en liten bit av bajskorven innan den försvinner in igen likt en sköldpadda som drar in huvudet i skalet) tills det efter en lång och intensiv kamp en gråmulen tisdag plötsligt släppte och den bruna besten kom ut och spräckte nästan både skethölat och vb:n.
Nu i dessa juletider är det många julbord som ska ut. Mums!
Är det månne den så omtalade SurmusStina vi ser här som är lite arg över det indragna körkortet efter senaste drograttfyllan? >>
Mycket möjligt. KiltKent kan säkert svara på frågan.
Ååh näääjäääh! Glömde att klä om till nyårs-stassen på min profilbild innan jag gled iväg till pizzerian och lämnade kommando-pervocentralen! 
[edit]
*phu* Fiffat!
Nyss hemkommen från fyllecellen på PIVA och tar mig nu en kebabpissa (stavar så med s där utav någon konstig anledning) med något nytt spännande märke på kebabsåsen som hette något i stil med... uuuh... vad stod det på flaskan nu igen? Såg inte så noga... "Mortis 316-special" tror jag det stod. Wattävver... *slafs tugg dregel böööörp* Gott var det iaf.
Och se där! Hittade just en öppnad men full NGD i vb:n. *klunkle* Aaaaah!
Hur var eran nyårsafton då? Själv körde jag runt på Larmtorget och sköt slemmiga fittraketer mot allt och alla halsandes NGD och seglis iförd min glittriga nyårsvuxenblöja, svart bögpropeller och blå partystrut på huvudet. Sen är minnet lite diffust...
Sidor Föregående 1 … 146 147 148 149 150 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt