Sv: Här postar vi allt möjligt
Flaffa!
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 127 128 129 130 131 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Flaffa!
Hörninini hr ni varit snälla så i får julklappar i morgon? Syster Märta säger att jag ha varit skötsam så troligen kommer jag få en "överraskning" i morgon. *pirr i snoppen*.
Ja. Jag har varit så snäll så. Hoppas på att få allt på min fekaliekladdiga önskelista! *pirr i vb:n*
Jag brukar krypa ner i sånadära rör som finns under marken varje jul, eller besöka bassängen som finns utanför tekniska verket. Där brukar tomten alltid lämna kladdiga överraskningar åt mig. 
Mortis: Har du vägarna förbi Kil kan jag rekommendera stället som finns på min hemsidelänk.
Rajdiraaaj... Bara två flaskor seglardricka kvar när denna jag klunkar ur är slut. Men det blir rätt lagom att klockan hinner bli 10:00 när glasbanken öppnar och dessa då är tomma.
(på extra bra humör)
Heh... Hum... Bleppe? Har glasbanken öppnat än? *Fniss.*
Heh... Hum... Bleppe? Har glasbanken öppnat än? *Fniss.*
NÄ! 

Norra Långgatan 23, Kalmar, 2018-12-24, kl. 09:59:59.
JesusHitler 
...Undrar hur mycket pengar Kalmars kommun lägger i budget varje år för saneringar efter Bleppe, samt hur mycket denna budget (uppenbarligen) överskrids med?
Ska skriva till kommunen och fråga. Återkommer i ärendet.
GOTT NYTT PERVOÅR PÅ ER!
Gott nytt Terapiår!
Smaskigt nytt spermoår!
Har ni avlagt några nyårslöften då?
Har lovat att inte bajsa på mig så mycket när jag åker kommunala färdmedel under bevakad permission.
Jag har lovat att börja använda båda händerna så ofta jag kan när det ska flaffas!
Jag har lovat att försöka toalett-träna minst 1 gång i månaden.
Viktigast att det blir Syster Fistas kladdkaka till eftermiddagskaffet kl 15:06 i morgon i af.
Ostfralla Special till efterrätt på söndag. Låter spännande.
Ni har det allt bra ni...
Hmmm... Lärorikt. https://www.youtube.com/watch?v=inYUh3Z-Fo4
Bleppe tänker på du mycket på min nakna kropp?
E-e-e-eeeeeh... Näääääe... *squirt* Ojsan... 
ligger naken i en förförisk ställning på kissterapibritsen, särar förföriskt på benen.
Sidor Föregående 1 … 127 128 129 130 131 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt