Sv: Här postar vi allt möjligt

Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 125 126 127 128 129 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara

Ni sköter väl er här nu? 
*Fullständig tystnad.*
Ähum. Hej.
...
Öh-.. Titta! Ostfralla har rymt från sin kramtröja! 
Trodde dom var rymningssäkra? 
(SCHHH! Försöker ju bara skrämma bort syster Märta.)
Mortis... Har du sett till Ostfralla idag? Lite låg aktivitet från hans håll så jag misstänker att han kanske hamnat på långbadsisoleringen? 
Långbadsisoleringen? Det låter müs. Får se om Märta har ett bögfinger med i leken.
Joo... Lokalerna är belägna i undre källaren långt efter att man passerat rum 316.
*brrrr*
Jag har bajsat på mig i tvångsbyxan.
Oj oj oj! Och den går inte att ta av antar jag? 
Är det en sådan här ÖIA-3000-speziale dom har satt på dig?

Om så är fallet vet jag ett trick för att låsa upp magnetlåset.
Fast det kanske du inte vill?
Åh, nej. Inte byxor. 
Vilka jävla svin. *Snyft.* Stackars Ostis. 
Bleppe! Titta!
Jag vet att du har brassat bort till Nederländerna med spermobilen minst en gång, så om du åker dit igen någon gång och är sugen på något i stuk med syster Fekalias kladdkaka a la ÖIA, så har jag hittat drömhaket! 

Bleppe! Titta!
Jag vet att du har brassat bort till Nederländerna med spermobilen minst en gång, så om du åker dit igen någon gång och är sugen på något i stuk med syster Fekalias kladdkaka a la ÖIA, så har jag hittat drömhaket!
*PANG* (ljudet av en ytterdörr som smälls igen)
*SCREEEEEEEEEEE* (ljudet av vilt spinnandes spermobildäck)
Oj oj oj! Och den går inte att ta av antar jag?
Är det en sådan här ÖIA-3000-speziale dom har satt på dig?
Om så är fallet vet jag ett trick för att låsa upp magnetlåset.
Fast det kanske du inte vill?
mmm är lite osäker, det är trots allt ganska varmt och gott i den men det kliar lite i min penis.
Låter ju riktigt mysigt, Ostis.
Jag söp bort min rosa vuxenblöja i natt. Någon som sett till den ellet känt lukten? Vill gärna ha tillbaka den. Hittelön utlovas.
Läste en artikel om något kontaminerat område i Ryssland. Har du letat där?
Nä.
Syster Fista sa att hon hade hittat nånting utanför norra paviljongen i går, hörde inte på så noga då jag have vaselin i öronen, men tror hon sa nånting om en böljande sak. Nåväl hon utlovade att vi ska få extra kulinariska kladdkakor till torsdagskaffet kl 15:13 bakade av syster Latrina, tack varde detta fynd. Jag förstår dock inte kopplingen.
Låter onekligen mumsigt. Men förstår inte heller kopplingen.
Är det 15:13 kaffet som gäller nu? Inte 15:04, 15:05 eller 15:07 som tidigare? Skapligt skumt av systrarna att mixtra några minuter med tiden i schemat hela tiden. Men man kanske gör det med flit i hopp om att bestraffa alla som sätter sig och börjar fika för tidigt?
I så fall, vad är straffet?
https://folkofolk.se/entityprint/fof_product/398
"Beskrivning: Explorer Vodka har en ren, mjuk och rund med en viss sädeskaraktär."
Visserligen är 154:an fantastisk som den är, men ibland så brukar jag addera lite mer "säd" för smakens skull.
Sidor Föregående 1 … 125 126 127 128 129 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt