Sv: Här postar vi allt möjligt
...ääälp! *gnyyyl*
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 114 115 116 117 118 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
...ääälp! *gnyyyl*
jaja. *smyger fram till nödskåpet med lavemangkittet utanför sjuksköterskeexpeditionen och pillar fram den hemliga reservnyckeln som öppnar terapiavelning 3 i norra paviljongen där Bleppe sitter fastsurrad*
*Pill pill* *rassel* *dyrkar med nyckel och penis*
sådärja. Daskat till Bleppe i VBn så det skvätter-
Seså, ut och rösta på PP innan vallokalen stänger, du har 10 minuter på dig.
Sådär ja, då har man röstat. Kan säga att det inte var det lättaste.
Efter att ha sladdat in med spermobilen blir jag först tvingad att lämna ifrån mig seglardrickan. Hmpf!
Sedan går jag in bakom runkbåset en bra stund, drar en tarzan och börjar fundera. Pervopartiet har väl alltid varit en självklarhet inför valen, men denna gång bestämde jag mig för att vidga mina vyer genom att rösta på särskilda individer istället:
Med medhavd kladdig fekalieskrift fick Bleppe min röst till riksdagen, eftersom tillgången på seglardricka, NG, NGD, snurrepiller och SHÖMK lär finnas 24/7 till ett billigt pris om han vinner.
Självklart landade rösten till landstingsfullmäktige på Ostis. Varför? Jo, tänk om han skulle få vara med och styra ÖIA? Kalas.
Rösten till kommunfullmäktige blev svårast, men jag kom fram till att Jesus Hitler verkar mest lämpad för jobbet.
Förseglar kuverten bakom runkbåset med min sats, postar rösterna, stjäl tillbaks seglardrickan och brassar iväg hemåt.
- Tack Ostis. Började bli lite svettigt. Och jag hann precis att rösta på PP också.
- Tackar för förtroendet, Mortis.
Känner på mig Bleppe kommer få en plats i riksdagen. Pirrigt spännande nu när Bleppisen verkar få våg... jag menar pervmästarrollen.
Självklart. Men Ostis, vad har du för planer för ÖIA om du vinner en plats i landstinget?
Jag kommer iaf. att föra talan för mera rosa vuxenblöjor ute på institutionerna!
Självklart. Men Ostis, vad har du för planer för ÖIA om du vinner en plats i landstinget?
Eftersom jag är strikt med bestickning och mutor så kommer jag hårt föra min talan om att alla former av okynnesterapi måste upphöras omedelbart.
-Vad säger syster Märta?
...vänta...
SWOSCH , BANK SLURPLE.,vojne vojne vojne ,GNYYYYYYY......*SQUIRTLE*
ja just , var var jag?
jo dededet... är viktigt med att terapin fullföljes och man ska aldrig säga emot auktoriteterna.
Oj oj oj! Ja bäst att du inte säger emot. 
Råkade utav någon outgrundlig anledning notera att ni var på utflykt i Örkelljunga idag. Vad hittade ni på då? 

(Klicka för något större bild)
Kan det vara en del i valkampanjen måntro?
Valkamp...? Moby Dick...? Huuh?!?! Hur som: Fick ni mjukglass med chokladsmak eller något annat under utflykten?
Som du ser så lyckades jag få bajsutlösning där bak i bussen precis innan avfärd bara för att hålla den gamla myten vid liv: Alla brunspår leder till ÖIA.
Jaså var det så? Trodde först det var mina fekaliska krypspår.
En tunnelbanelinje för Ostfralla: >>
En pervers vän till mig med en kinesfetisch är på genomresa i just Kina och han telexade mig nyss detta foto:

Foto: Tarmspräckar-Elof.
Tror att någon på ÖIA borde börja bli lite orolig nu...
Ja jisses, det är tur att man bor i en del av ÖIA som t.o.m. systrarna undviker till varje pris.
Ja rum 316 leker man inte med. Det leker man i. Sanna mina ord...
Syter Märta har beordrat mig att hjälpa till i ÖIAs tvätt med allehanda sysslor nu står jag vid en mangel och ska mangla lakarn men syster Latrina gav mig inga instruktioner hur man ska göra, någon som kan hjälpa mig på traven, jag misstänker man ska stoppa in något i en springa men är lite osäker..
Ser du om det finns två STOOOORA rullar som roterar?
vänta, ska kolla efter...
joo dääär!
okej, vad gör jag sen?
Stoppa in din penis där så blir den tvättad. *fniss*
Jepp. Glöm inte att visa upp den för syster Märta sedan när du är klar, visa den jättenära hennes ansikte så hon får titta och lukta på det lyckade resultatet som en fin överraskning när hon tar en fika i personalrummet. *Mhpff, hihihih.*
Glöm inte att ha rikliga mängder tvättmedel på ollat också. Det är jättebra mot huden. *Fniss.*
Sidor Föregående 1 … 114 115 116 117 118 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt