Sv: Här postar vi allt möjligt
Vilket vaniljhetero! Men jag tror ändå att hon mycket väl vet vad bs betyder. Kan liksom se det på henne.
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 113 114 115 116 117 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Vilket vaniljhetero! Men jag tror ändå att hon mycket väl vet vad bs betyder. Kan liksom se det på henne.
Kulturprofilen har nog lärt henne både det ena och det andra kan jag tro.. 
*Spontan homodans.*
Cinematografisk projicering (bortsett från att musiken i detta fall bestod av Pervles): https://www.youtube.com/watch?v=K21yj2lEgrA
Mycket runkvänligt. *flaffa flaffa flaffa*
*SQUIRTLE*
En pervers vän till mig var på Porrarp marknad i Skåne idag och tog då denna bild:

Foto: Hasse-Homo.
Det visste jag inte att hon höll på med detta utöver sin tjänst på ÖIA? Kul kul... 
Han fick även berättat för sig utav en av dom ansvariga för platsuthyrningen på marknaden
att hon Alltid vill ha plats B-047 utav någon anledning.
Jag anar en ledtråd, en pusselbit i mysteriet med dom hemliga ingredienserna som gör kladdkakorna så mumsiga.
*tänker febrilt*
hmm näe... vänta få se nu; en bild med bajjmajjor....en slang till vagnen.... jag anar nånting. .. men det är så komplicerad så många pusselbitar som jag inte förstår. nästan som den där relabögitetsteorin..
Som observanta fittkrampsvänner kanske har noterat så är tråden "hej" nålad numera. Jag känner på mig det är viktigt och finns en djupare innebörd i detta som gör det betydelsefullt. Jag har konsulterat både syster Latexia som är utbildad grafolog och doktor Sandberg som nickar instämmande med sitt stetoskop i min stjärt.
Gossar och flickor vad tror ni?
Jag anser att vi i ovan nämnda tråd kan diskutera spontana möten på stan med främlingar och svagt bekanta, hur det kortfattade meningsutbytet gick till, samt vad som därefter hände. Mycket spännande. Flaffa.
Jag blev så förvirrad och bajsnödig att jag tog bort spermaklistret från den tråden och några till. Måste ha klistrat den då jag blandade trolldeg och NGD...
(?)
Jag blev så förvirrad och bajsnödig att jag tog bort spermaklistret från den tråden och några till. Måste ha klistrat den då jag blandade trolldeg och NGD...
(?)
*fnissa lite japanskt skolflickebusigt*
Åååh du din lille rackare där! *kastar en vb på dig*
Duckar så den träffar Syster Märta.
V-v-vad är det där för långärmad tröja hon tar fram? Och d-d-d-den där långa pekpinnen eller vad det är... vad är det?
Ajaj, för en gångs skull får Bleppe åka svängbädd och prova KBT.
HILFEEE!!!
...Fast Bleppe har väl sladdat runt i cirklar på spermobilen bra mycket fortare än någon svängbädd, och fått såpass mycket besök i kolagrottan, att KBT knappt ens kan räknas som förspel?
Syster Märta lär bli förvånad när patienten skriker "Fortare!" i svängbädden, och "Hårdare!" under KBT:n 
...Fast Bleppe har väl sladdat runt i cirklar på spermobilen bra mycket fortare än någon svängbädd, och fått såpass mycket besök i kolagrottan, att KBT knappt ens kan räknas som förspel?
Syster Märta lär bli förvånad när patienten skriker "Fortare!" i svängbädden, och "Hårdare!" under KBT:n

...Och inte ens ÖIA's anti-kissbyxor har en chans att hålla tätt.
Hehe, nä dom hade inte en chans. Men nu ska jag försöka komma loss. Sugen på seglardricka nämligen... ÅÅåh hej! *hnnngh*
Hehe, nä dom hade inte en chans. Men nu ska jag försöka komma loss. Sugen på seglardricka nämligen... ÅÅåh hej! *hnnngh*
Jag kan upplysa herrn att det är rätt så fruktlöst att streta emot. 30 års erfarenhet av ÖIA-modellen har satt sina spår.
Mjooo, det var inte så lätt som jag trodde. Hon har verkligen dragit åt den hårt. *ryck slit dra* *pust pes* Nää... Vill sig inte... 
JAG VILL HA SEGLARDRICKA NUUUUUU!!! *sliter kämpar* Oj! Nu är det någon som skriker att jag ska vara tyst. Och nu öppnas visst dörren.
"NU BLIR DET PENISFORMAD GAGBALL FÖR DEN GAPIGE HERRN TILLS IMORGON!" *tryck dra åt lås*
MMMMM... HMMMMMMNGGGGGGGHGHHH?!?!?!?! *försöker få fram ord*
HHHHMMMMNNNNNNNNNNGH!!!
*fniss*
Sidor Föregående 1 … 113 114 115 116 117 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt