Sv: Här postar vi allt möjligt
Idag ska jag minsann dricka seglardricka när jag kommer hem från... öööh... "jobbet". 
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 110 111 112 113 114 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Idag ska jag minsann dricka seglardricka när jag kommer hem från... öööh... "jobbet". 
Men det gör du väl redan varje dag?
JAA! Det gör jag ju!!! 
Är seglardricka ungefär som Pommac som syster Märta delar ut till lördagstimmen 19:37 tillsammans med en godispåse?
Ja. Det kan du dricka på samma sätt och i samma volym som Pommac. Typ 1500ml. Testa det i morgon. *nickar glatt*
Ja. Det kan du dricka på samma sätt och i samma volym som Pommac. Typ 1500ml. Testa det i morgon. *nickar glatt*
Åll rajt! Vad du kan mycket bleppsingen. Lyckades få tag på en sån däringa seglardricka från min vän Mostafa i den mörka gränden. Han bytte till sig den mot att jag skulle ställa mig på knä sen kändes det nästan som batongterapi ett tag. Inte för att jag förstår men hursomhelst så har jag en stor flaska . Återkommer i morgon med resultatet från orovsmakningen.
Något annat tips innan jag dricker ur flaskan?
Du ska inte ha ätit något 24 timmar innan och så måste du lyssna på Thore Skogman samtidigt du bälgar i dig.
Åhå, smart. Vilken tur jag har både storfiskarvalsen och jämtgubben på senaste tekniken 78-varvare. Vilken tur det inte är lättöl du lurar i mig. Sist jag råkade dricka det så blev det visst tumult om man säger så. Dom var tvungen att sanera hela östra paviljongen. Alkohol och medicineringen jag tar går inte riktigt ihop.
Det ska nog gå bra ska du se. Vore trefvligt om du kunde ta några kort och dokumentera allt som händer efter att du tömt flaskan.
78-varvare är hårdporr. End of ståry. 
Vojne vojne, vad hände? Hick!

Oj! Det såg riktigt lyckat ut. 
Varför är det brunt och kladdigt i min självkramartröja?
Det är nog bara syster Fekalia som glömt bort ett Big Pack chokladglass i tröjan när hon hämtade den på tvätteriet. Låter som en trolig förklaring.
Jahaaaaaa. men då måste jag provsmaka. *slick slurple* mmmmm åhh det smakar ju precis som syster Latrinas kladdkaka.
Den där kladdkakan som du så ofta nämner skulle man allt vilja ha receptet på. 
Ja den är minst sagt mytomspunnen men jag har mina aningar.
Vojne vojne. Syster Latina hade beställt en tankbil med Italiensk vaselin från Genua, Har mina aningar att dom fyllde tankbilen med lite för mycekt av det goda då det tydligen blev problem när den skulle köra över en bro.
Oj då. Hoppas det gick bra.
Jadå tankbilen kom fram till slut. Det var med nöd och näppe, en 200tons tankbil är inte att leka med för skröpliga broar, så veckan framöver kan både västra och östra paviljongen se fram emot italiensk vaselinterapi med slunggunga och stjärtdask.
Ujujuj vad det låter flott! Trodde det köptes från det tyska landet, men se vad fel jag hade.
Det är ju en livlig debatt vilket vaselin som är bäst. Inget går dock upp mot norskt klövervaselin men en del vurmar ju för bajsbögeri är finast med italienska dubbeldestillerad som lagrat på plastfat i två veckor.
Sant.
Det visste jag inte att hon gett ut en bok. >>
Antar att snurrepiller, självkramartröja och svängbädd är den bästa kuren i 98% av fallen i den boken?
Sidor Föregående 1 … 110 111 112 113 114 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt