Sv: Här postar vi allt möjligt
D... dä... där är den ju!!!
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 105 106 107 108 109 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
D... dä... där är den ju!!!
Försent! Kitesurfarna vägrar lämna tillbaks den. 
Jäsikens också!
JAG HAR BAJSAT PÅ MIG!!!
Till döma av färgerna i din skrift så var denna bajs något extraordinärt samt partylikt. (?)
(Samt att det skedde direkt på marken. Kitesurfarna har väl hunnit till Tyskland vid det här laget med den upphittade sommar-vb:n?)
Ja det var en riktig partybajs, sanna mina ord. Ska skaffa en ny vb imorrn hos Kalmar Vuxenblöjor Och Spermobildelar AB som f.ö. ligger i skummaste delen av Berga Industriområde.
Åh, har hört talas om det stället! Tar de betalt i kottar, kapsyler, eller natura?
Plastkort tar dom betalt med, haha. Och man får t.o.m. behålla kortet. Allt dom gör är att knappa in 5-6 siffror på någon slags terminal.
Hehehe, vilka dumma jävlar!
Plastkort tar dom betalt med, haha. Och man får t.o.m. behålla kortet. Allt dom gör är att knappa in 5-6 siffror på någon slags terminal.
Hehehe, vilka dumma jävlar!
Haha så dumt. Fast har faktiskt varit med om när jag handlat vaselin att jag räckt fram en peng sen fick jag tillbaka flera pengar! Hur får dom det att gå ihop då?
Mystiskt sånt där. Jag var tvungen att lära en expedit allt om ekonomi en gång när jag skulle betala för en seglardricka. Han visste inte ens vad en bajsutlösning var värd i form av kapsyler(!). 
Mystiskt sånt där. Jag var tvungen att lära en expedit allt om ekonomi en gång när jag skulle betala för en seglardricka. Han visste inte ens vad en bajsutlösning var värd i form av kapsyler(!).
*suck* Ja se dagens usla service... Hoppas seglardrickan smakade bra iaf. 
Hmm mest mystiska var när jag gav Bleppen en stor bunt med värdelösa Akschier på nått äppelföretag eller vad det nu heter, sen skaffar han sig guldkedjor cylinderhatt, cigarr och rojsrojsbil.
Ja. Dom gick tydligen att byta mot tocken därninga prylar se. 
Då har man fått ett såntdära sommarjobb! Först ville jag inte ha det eftersom jag bara skulle få sånadär siffror i lön, insatta på något konto. Syster Fista lovade dock att behålla siffrorna och ge mig 82 kottar och 300 kapsyler istället, då tog jag jobbet!

(Jag tror inte folket tar varningsskylten på allvar. Sånt gillas!)
Påminner mig om när jag skulle i terapeutiskt syfte göra något liknande som detta i Örkelljunga på togget under nationaldagen förra året , var annars än i Düsseldorf?
https://www.liveleak.com/view?t=918_1466946087
det hela slutade dock i tumult då lådan snabbt fylldes med bajs kiss och sperma.
det hela slutade dock i tumult då lådan snabbt fylldes med bajs kiss och sperma.
Då finns det trots allt hopp om befolkningens förnuft. 
Det var ju JAG som var pervogubben i lådan!
Ujujuj vilket kladd det blev.
Barnens nyfikna händer som sträcks in i lådan... Kommer aldrig ut igen. BUUH!
Kan nog blivit lite... hmm... "traumatiskt" för dem.
...Om händerna inte är bajskladdiga. Då kommer de ut skinande och renslickade! Magiskt va? 
Mmhm.
*nickar glatt*
Själv firar jag nationaldagen här utanför Kalmar Slott med en hela seglardricka. 
Här på rastgården har allmänheten blivit inbjuden. Det är karuseller flaggutdelning, frälsningsarmén sjunger, förevisning av batongterapi och "prova på" human toilett, samt fiskdamm med överraskningar.
Oj vad festligt det låter. Du måste verkligen se fram emot den här dagen resten av året kan jag tänka mig? 
Sidor Föregående 1 … 105 106 107 108 109 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt