Sv: Här postar vi allt möjligt
Ok. 
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 101 102 103 104 105 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ok. 
Här får du en aldeles ny. Gjord i finaste masonit. Vassego.
Ååh! Tack!!!
*tejpa tejpa* *fssssssssssssssssssssssssssssssssh* Aaaaaaaaaaah... (Dask? *ler*)
Jajustde... Den här hade någon modig själ vågat sätta på spermobilen som stod parkerad när jag besökte någon mässa i Jönsköping i påskhelgen.

Mycket kristen och frikyrklig porr i all ära, men tacka vet jag US Video.
Syster Latexia extraknäcker på den butiken och hon sa att en maskerad gentleman i trenchcoat, kissvåt vuxenblöja och fickorna fulla med seglardricka kom in ock köpte upp hela sortimentet av vaselin, buttplugs och bondagekors och krävde 15% rabatt. Undrar vem den herre kan ha varit?

Undra vart Daniel tagit vägen?
Undrar var alla tog vägen.
Gissar på att samtliga försvunna individer uppmärksammades av en närstående, varpå ett rop på hjälp uppstod. Efter en lång och intensiv behandling befinner sig dessa människor ute i samhället idag. Har ni någonsin observerat en fullständigt tom och färglös individ på stan någon gång, som tycks leva efter ett förprogrammerat protokoll? Då har ni precis observerat en f.d. fittkrampare, numera en slav i antipervtrix (anti-perverst matrix). Mycket skrämmande och sorgligt.
What is the fittkramptrix?
What is the fittkramptrix?
"You take the red snurrepiller, you stay in fittkramptrix, and I show you how deep the gloryhole goes."
spinnpill?

Undrar hur många gånger Kalmar har behövts återuppbyggas eller totalsanerats på grund av en viss spermobilåkande individ? 
Undrar hur många gånger Kalmar har behövts återuppbyggas eller totalsanerats på grund av en viss spermobilåkande individ?
78 gånger.
Har bajast på mig! Intagna på ÖIA hade ett uppträdande på folkets hus, jag hade tränat på blockflöjt i flera veckor och skulle spela Gubben Noack, när jag tryckte till och skull börja blåsa så blev det fel. Usch vad pinsamt.Hela Örkelljunga var samlat i publiken. mest pinsamt att jag typ sprutlakerade hela publikhavet med bajs *rodnar*
Naaaw, stackars Ostis-gubben!
Här får du en Elloskatalog från 1991 att tröstonanera till så känns det bättre ska du se. *klappa klappa*
Har bajast på mig! Intagna på ÖIA hade ett uppträdande på folkets hus, jag hade tränat på blockflöjt i flera veckor och skulle spela Gubben Noack, när jag tryckte till och skull börja blåsa så blev det fel. Usch vad pinsamt.Hela Örkelljunga var samlat i publiken. mest pinsamt att jag typ sprutlakerade hela publikhavet med bajs *rodnar*
Det tyckte inte jag där på första parkett! 
Bleppisen, det blev lite tumult.
Kopprisen: jo jag noterade det 
Kan vi inte få höra en fin truddelutt på blockflöjten nu då?
Viktigt att du ställer datormaskinen på högsta volym:
https://youtu.be/nF7lv1gfP1Q?t=57
Åkääj! Har precis skaffat ett sånt där "Homo Entertainment System" och vrider väl på det upp på max. 

Ååååh hej...
*Runkar ikapp med den ljuvliga musiken.*
Oj då! Vred på lite väl högt.

Fniss.
Sidor Föregående 1 … 101 102 103 104 105 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt