17,851

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Det stora tältgubbknullet

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker ett hårigt rövhål till bajsutlösning i parti och minut, stönar till när en fanrunkare tar fram sin stora hårda missil..

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker ett hårigt rövhål till bajsutlösning i parti och minut, stönar till när en fanrunkare tar fram sin stora hårda missil för att föra den in...

Skaparen av Mortiscism.

17,853

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker ett hårigt rövhål till bajsutlösning i parti och minut, stönar till när en fanrunkare tar fram sin stora hårda missil för att föra den in i det trånga kladdiga loppet...

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker ett hårigt rövhål till bajsutlösning i parti och minut, stönar till när en fanrunkare tar fram sin stora hårda missil för att föra den in i det trånga kladdiga loppet på en nyinkallad twink. Se...

Skaparen av Mortiscism.

17,855

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker ett hårigt rövhål till bajsutlösning i parti och minut, stönar till när en fanrunkare tar fram sin stora hårda missil för att föra den in i det trånga kladdiga loppet på en nyinkallad twink. Se nu tältet svaja så fuktigt...

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker ett hårigt rövhål till bajsutlösning i parti och minut, stönar till när en fanrunkare tar fram sin stora hårda missil för att föra den in i det trånga kladdiga loppet på en nyinkallad twink. Se nu tältet svaja så fuktigt i takt med bögandet, varje...

Skaparen av Mortiscism.

17,857

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker ett hårigt rövhål till bajsutlösning i parti och minut, stönar till när en fanrunkare tar fram sin stora hårda missil för att föra den in i det trånga kladdiga loppet på en nyinkallad twink. Se nu tältet svaja så fuktigt i takt med bögandet, varje rörelse där nu symboliserar den...

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker ett hårigt rövhål till bajsutlösning i parti och minut, stönar till när en fanrunkare tar fram sin stora hårda missil för att föra den in i det trånga kladdiga loppet på en nyinkallad twink. Se nu tältet svaja så fuktigt i takt med bögandet, varje rörelse där nu symboliserar den homofila inställning till livet samt...

Skaparen av Mortiscism.

17,859

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker ett hårigt rövhål till bajsutlösning i parti och minut, stönar till när en fanrunkare tar fram sin stora hårda missil för att föra den in i det trånga kladdiga loppet på en nyinkallad twink. Se nu tältet svaja så fuktigt i takt med bögandet, varje rörelse där nu symboliserar den homofila inställning till livet samt kärleken till kuk och röv...

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker ett hårigt rövhål till bajsutlösning i parti och minut, stönar till när en fanrunkare tar fram sin stora hårda missil för att föra den in i det trånga kladdiga loppet på en nyinkallad twink. Se nu tältet svaja så fuktigt i takt med bögandet, varje rörelse där nu symboliserar den homofila inställning till livet, samt kärleken till kuk och röv i symbios med vapenfett och...

Skaparen av Mortiscism.

17,861

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker ett hårigt rövhål till bajsutlösning i parti och minut, stönar till när en fanrunkare tar fram sin stora hårda missil för att föra den in i det trånga kladdiga loppet på en nyinkallad twink. Se nu tältet svaja så fuktigt i takt med bögandet, varje rörelse där nu symboliserar den homofila inställning till livet, samt kärleken till kuk och röv i symbios med vapenfett och ärtsoppa. Se där ett kompani...

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker ett hårigt rövhål till bajsutlösning i parti och minut, stönar till när en fanrunkare tar fram sin stora hårda missil för att föra den in i det trånga kladdiga loppet på en nyinkallad twink. Se nu tältet svaja så fuktigt i takt med bögandet, varje rörelse där nu symboliserar den homofila inställning till livet, samt kärleken till kuk och röv i symbios med vapenfett och ärtsoppa. Se där ett kompani med förstoppade stjärthål böna och...

Skaparen av Mortiscism.

17,863

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker ett hårigt rövhål till bajsutlösning i parti och minut, stönar till när en fanrunkare tar fram sin stora hårda missil för att föra den in i det trånga kladdiga loppet på en nyinkallad twink. Se nu tältet svaja så fuktigt i takt med bögandet, varje rörelse där nu symboliserar den homofila inställning till livet, samt kärleken till kuk och röv i symbios med vapenfett och ärtsoppa. Se där ett kompani med förstoppade stjärthål böna och be, se där en ny gubbe...

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker ett hårigt rövhål till bajsutlösning i parti och minut, stönar till när en fanrunkare tar fram sin stora hårda missil för att föra den in i det trånga kladdiga loppet på en nyinkallad twink. Se nu tältet svaja så fuktigt i takt med bögandet, varje rörelse där nu symboliserar den homofila inställning till livet, samt kärleken till kuk och röv i symbios med vapenfett och ärtsoppa. Se där ett kompani med förstoppade stjärthål böna och be, se där en ny gubbe fultjack langas fram ur tältlådan...

Tjillepitten

17,865

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker ett hårigt rövhål till bajsutlösning i parti och minut, stönar till när en fanrunkare tar fram sin stora hårda missil för att föra den in i det trånga kladdiga loppet på en nyinkallad twink. Se nu tältet svaja så fuktigt i takt med bögandet, varje rörelse där nu symboliserar den homofila inställning till livet, samt kärleken till kuk och röv i symbios med vapenfett och ärtsoppa. Se där ett kompani med förstoppade stjärthål böna och be, se där en ny gubbe fultjack langas fram ur tältlådan där finns, sedan jag i...

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker ett hårigt rövhål till bajsutlösning i parti och minut, stönar till när en fanrunkare tar fram sin stora hårda missil för att föra den in i det trånga kladdiga loppet på en nyinkallad twink. Se nu tältet svaja så fuktigt i takt med bögandet, varje rörelse där nu symboliserar den homofila inställning till livet, samt kärleken till kuk och röv i symbios med vapenfett och ärtsoppa. Se där ett kompani med förstoppade stjärthål böna och be, se där en ny gubbe fultjack langas fram ur tältlådan dör finns, sedan jag i drogruset en klunk T-röd jag...

Tjillepitten

17,867

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker ett hårigt rövhål till bajsutlösning i parti och minut, stönar till när en fanrunkare tar fram sin stora hårda missil för att föra den in i det trånga kladdiga loppet på en nyinkallad twink. Se nu tältet svaja så fuktigt i takt med bögandet, varje rörelse där nu symboliserar den homofila inställning till livet, samt kärleken till kuk och röv i symbios med vapenfett och ärtsoppa. Se där ett kompani med förstoppade stjärthål böna och be, se där en ny gubbe fultjack langas fram ur tältlådan dör finns, sedan jag i drogruset en klunk T-röd jag tar, blir så rööör å glad...

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker ett hårigt rövhål till bajsutlösning i parti och minut, stönar till när en fanrunkare tar fram sin stora hårda missil för att föra den in i det trånga kladdiga loppet på en nyinkallad twink. Se nu tältet svaja så fuktigt i takt med bögandet, varje rörelse där nu symboliserar den homofila inställning till livet, samt kärleken till kuk och röv i symbios med vapenfett och ärtsoppa. Se där ett kompani med förstoppade stjärthål böna och be, se där en ny gubbe fultjack langas fram ur tältlådan dör finns, sedan jag i drogruset en klunk T-röd jag tar, blir så rööör å glad varpå fanrunkaren smeker min anal...

Tjillepitten

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker ett hårigt rövhål till bajsutlösning i parti och minut, stönar till när en fanrunkare tar fram sin stora hårda missil för att föra den in i det trånga kladdiga loppet på en nyinkallad twink. Se nu tältet svaja så fuktigt i takt med bögandet, varje rörelse där nu symboliserar den homofila inställning till livet, samt kärleken till kuk och röv i symbios med vapenfett och ärtsoppa. Se där ett kompani med förstoppade stjärthål böna och be, se där en ny gubbe fultjack langas fram ur tältlådan dör finns, sedan jag i drogruset en klunk T-röd jag tar, blir så rööör å glad varpå fanrunkaren smeker min anal, masserar min prostata med stil...

Skaparen av Mortiscism.

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker ett hårigt rövhål till bajsutlösning i parti och minut, stönar till när en fanrunkare tar fram sin stora hårda missil för att föra den in i det trånga kladdiga loppet på en nyinkallad twink. Se nu tältet svaja så fuktigt i takt med bögandet, varje rörelse där nu symboliserar den homofila inställning till livet, samt kärleken till kuk och röv i symbios med vapenfett och ärtsoppa. Se där ett kompani med förstoppade stjärthål böna och be, se där en ny gubbe fultjack langas fram ur tältlådan dör finns, sedan jag i drogruset en klunk T-röd jag tar, blir så rööör å glad varpå fanrunkaren smeker min anal, masserar min prostata med stil med sin köttbatong så charmant...

Tjillepitten

17,871

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker ett hårigt rövhål till bajsutlösning i parti och minut, stönar till när en fanrunkare tar fram sin stora hårda missil för att föra den in i det trånga kladdiga loppet på en nyinkallad twink. Se nu tältet svaja så fuktigt i takt med bögandet, varje rörelse där nu symboliserar den homofila inställning till livet, samt kärleken till kuk och röv i symbios med vapenfett och ärtsoppa. Se där ett kompani med förstoppade stjärthål böna och be, se där en ny gubbe fultjack langas fram ur tältlådan dör finns, sedan jag i drogruset en klunk T-röd jag tar, blir så rööör å glad varpå fanrunkaren smeker min anal, masserar min prostata med stil med sin köttbatong så charmant och galant. K-pistarna smattrar på...

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker ett hårigt rövhål till bajsutlösning i parti och minut, stönar till när en fanrunkare tar fram sin stora hårda missil för att föra den in i det trånga kladdiga loppet på en nyinkallad twink. Se nu tältet svaja så fuktigt i takt med bögandet, varje rörelse där nu symboliserar den homofila inställning till livet, samt kärleken till kuk och röv i symbios med vapenfett och ärtsoppa. Se där ett kompani med förstoppade stjärthål böna och be, se där en ny gubbe fultjack langas fram ur tältlådan dör finns, sedan jag i drogruset en klunk T-röd jag tar, blir så rööör å glad varpå fanrunkaren smeker min anal, masserar min prostata med stil med sin köttbatong så charmant och galant. K-pistarna smattrar på och en hord stjärtkåta lemvärnsmän...

Tjillepitten

17,873

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker ett hårigt rövhål till bajsutlösning i parti och minut, stönar till när en fanrunkare tar fram sin stora hårda missil för att föra den in i det trånga kladdiga loppet på en nyinkallad twink. Se nu tältet svaja så fuktigt i takt med bögandet, varje rörelse där nu symboliserar den homofila inställning till livet, samt kärleken till kuk och röv i symbios med vapenfett och ärtsoppa. Se där ett kompani med förstoppade stjärthål böna och be, se där en ny gubbe fultjack langas fram ur tältlådan dör finns, sedan jag i drogruset en klunk T-röd jag tar, blir så rööör å glad varpå fanrunkaren smeker min anal, masserar min prostata med stil med sin köttbatong så charmant och galant. K-pistarna smattrar på och en hord stjärtkåta lemvärnsmän nu det stora tältgubbknullet få!

NNNNYYYÄÄÄÄÄÄÄÄÖEEEH!!!

17,874

Höstmys.

Sitter inne och kurar i...

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad...

Tjillepitten