17,826

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Picnic-dags.

Fyller korgen med seglis, glidslem, lavemang, buntband och en bamsetidning när jag mig nu går med vrålstånd mot närmaste park med raska steg. Sätter mig på min spermiga rödvitrutiga filt över mitt kön likt en gammelbög så trög, sedan jag öppnar dagens fjortonde kalla öl med min anal, njuter och krälar runt på marken likt en gimp, smeker min mikropenis till utlösning i det gröna, sprutar på burkskinkan och stönar, ser en hundlatrin för hundbajspåsar och flåsar glatt, sliter ut innehållet innan jag frenetiskt smetar in min vackra lekamen så...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Picnic-dags.

Fyller korgen med seglis, glidslem, lavemang, buntband och en bamsetidning när jag mig nu går med vrålstånd mot närmaste park med raska steg. Sätter mig på min spermiga rödvitrutiga filt över mitt kön likt en gammelbög så trög, sedan jag öppnar dagens fjortonde kalla öl med min anal, njuter och krälar runt på marken likt en gimp, smeker min mikropenis till utlösning i det gröna, sprutar på burkskinkan och stönar, ser en hundlatrin för hundbajspåsar och flåsar glatt, sliter ut innehållet innan jag frenetiskt smetar in min vackra lekamen så glimrande i solens sken, efter...

Skaparen av Mortiscism.

17,828

Picnic-dags.

Fyller korgen med seglis, glidslem, lavemang, buntband och en bamsetidning när jag mig nu går med vrålstånd mot närmaste park med raska steg. Sätter mig på min spermiga rödvitrutiga filt över mitt kön likt en gammelbög så trög, sedan jag öppnar dagens fjortonde kalla öl med min anal, njuter och krälar runt på marken likt en gimp, smeker min mikropenis till utlösning i det gröna, sprutar på burkskinkan och stönar, ser en hundlatrin för hundbajspåsar och flåsar glatt, sliter ut innehållet innan jag frenetiskt smetar in min vackra lekamen så glimrande i solens sken, efter solsken kommer det gyllene regn...

Picnic-dags.

Fyller korgen med seglis, glidslem, lavemang, buntband och en bamsetidning när jag mig nu går med vrålstånd mot närmaste park med raska steg. Sätter mig på min spermiga rödvitrutiga filt över mitt kön likt en gammelbög så trög, sedan jag öppnar dagens fjortonde kalla öl med min anal, njuter och krälar runt på marken likt en gimp, smeker min mikropenis till utlösning i det gröna, sprutar på burkskinkan och stönar, ser en hundlatrin för hundbajspåsar och flåsar glatt, sliter ut innehållet innan jag frenetiskt smetar in min vackra lekamen så glimrande i solens sken, efter solsken kommer det gyllene regn när jag pissar ner över...

Skaparen av Mortiscism.

17,830

Picnic-dags.

Fyller korgen med seglis, glidslem, lavemang, buntband och en bamsetidning när jag mig nu går med vrålstånd mot närmaste park med raska steg. Sätter mig på min spermiga rödvitrutiga filt över mitt kön likt en gammelbög så trög, sedan jag öppnar dagens fjortonde kalla öl med min anal, njuter och krälar runt på marken likt en gimp, smeker min mikropenis till utlösning i det gröna, sprutar på burkskinkan och stönar, ser en hundlatrin för hundbajspåsar och flåsar glatt, sliter ut innehållet innan jag frenetiskt smetar in min vackra lekamen så glimrande i solens sken, efter solsken kommer det gyllene regn när jag pissar ner över filten och all mat som...

Picnic-dags.

Fyller korgen med seglis, glidslem, lavemang, buntband och en bamsetidning när jag mig nu går med vrålstånd mot närmaste park med raska steg. Sätter mig på min spermiga rödvitrutiga filt över mitt kön likt en gammelbög så trög, sedan jag öppnar dagens fjortonde kalla öl med min anal, njuter och krälar runt på marken likt en gimp, smeker min mikropenis till utlösning i det gröna, sprutar på burkskinkan och stönar, ser en hundlatrin för hundbajspåsar och flåsar glatt, sliter ut innehållet innan jag frenetiskt smetar in min vackra lekamen så glimrande i solens sken, efter solsken kommer det gyllene regn när jag pissar ner över filten och all mat som nu marineras så gött, en...

Skaparen av Mortiscism.

17,832

Picnic-dags.

Fyller korgen med seglis, glidslem, lavemang, buntband och en bamsetidning när jag mig nu går med vrålstånd mot närmaste park med raska steg. Sätter mig på min spermiga rödvitrutiga filt över mitt kön likt en gammelbög så trög, sedan jag öppnar dagens fjortonde kalla öl med min anal, njuter och krälar runt på marken likt en gimp, smeker min mikropenis till utlösning i det gröna, sprutar på burkskinkan och stönar, ser en hundlatrin för hundbajspåsar och flåsar glatt, sliter ut innehållet innan jag frenetiskt smetar in min vackra lekamen så glimrande i solens sken, efter solsken kommer det gyllene regn när jag pissar ner över filten och all mat som nu marineras så gött, en daddybear glatt skuttar förbi trallandes...

Picnic-dags.

Fyller korgen med seglis, glidslem, lavemang, buntband och en bamsetidning när jag mig nu går med vrålstånd mot närmaste park med raska steg. Sätter mig på min spermiga rödvitrutiga filt över mitt kön likt en gammelbög så trög, sedan jag öppnar dagens fjortonde kalla öl med min anal, njuter och krälar runt på marken likt en gimp, smeker min mikropenis till utlösning i det gröna, sprutar på burkskinkan och stönar, ser en hundlatrin för hundbajspåsar och flåsar glatt, sliter ut innehållet innan jag frenetiskt smetar in min vackra lekamen så glimrande i solens sken, efter solsken kommer det gyllene regn när jag pissar ner över filten och all mat som nu marineras så gött, en daddybear glatt skuttar förbi trallandes, bjuder honom på godsakerna innan...

Skaparen av Mortiscism.

17,834

Picnic-dags.

Fyller korgen med seglis, glidslem, lavemang, buntband och en bamsetidning när jag mig nu går med vrålstånd mot närmaste park med raska steg. Sätter mig på min spermiga rödvitrutiga filt över mitt kön likt en gammelbög så trög, sedan jag öppnar dagens fjortonde kalla öl med min anal, njuter och krälar runt på marken likt en gimp, smeker min mikropenis till utlösning i det gröna, sprutar på burkskinkan och stönar, ser en hundlatrin för hundbajspåsar och flåsar glatt, sliter ut innehållet innan jag frenetiskt smetar in min vackra lekamen så glimrande i solens sken, efter solsken kommer det gyllene regn när jag pissar ner över filten och all mat som nu marineras så gött, en daddybear glatt skuttar förbi trallandes, bjuder honom på godsakerna innan förslaget läggs fram, fnissar och...

Picnic-dags.

Fyller korgen med seglis, glidslem, lavemang, buntband och en bamsetidning när jag mig nu går med vrålstånd mot närmaste park med raska steg. Sätter mig på min spermiga rödvitrutiga filt över mitt kön likt en gammelbög så trög, sedan jag öppnar dagens fjortonde kalla öl med min anal, njuter och krälar runt på marken likt en gimp, smeker min mikropenis till utlösning i det gröna, sprutar på burkskinkan och stönar, ser en hundlatrin för hundbajspåsar och flåsar glatt, sliter ut innehållet innan jag frenetiskt smetar in min vackra lekamen så glimrande i solens sken, efter solsken kommer det gyllene regn när jag pissar ner över filten och all mat som nu marineras så gött, en daddybear glatt skuttar förbi trallandes, bjuder honom på godsakerna innan förslaget läggs fram, fnissar och visar upp min sargade röv...

Skaparen av Mortiscism.

17,836

Picnic-dags.

Fyller korgen med seglis, glidslem, lavemang, buntband och en bamsetidning när jag mig nu går med vrålstånd mot närmaste park med raska steg. Sätter mig på min spermiga rödvitrutiga filt över mitt kön likt en gammelbög så trög, sedan jag öppnar dagens fjortonde kalla öl med min anal, njuter och krälar runt på marken likt en gimp, smeker min mikropenis till utlösning i det gröna, sprutar på burkskinkan och stönar, ser en hundlatrin för hundbajspåsar och flåsar glatt, sliter ut innehållet innan jag frenetiskt smetar in min vackra lekamen så glimrande i solens sken, efter solsken kommer det gyllene regn när jag pissar ner över filten och all mat som nu marineras så gött, en daddybear glatt skuttar förbi trallandes, bjuder honom på godsakerna innan förslaget läggs fram, fnissar och visar upp min sargade röv och känner mig så trög...

Picnic-dags.

Fyller korgen med seglis, glidslem, lavemang, buntband och en bamsetidning när jag mig nu går med vrålstånd mot närmaste park med raska steg. Sätter mig på min spermiga rödvitrutiga filt över mitt kön likt en gammelbög så trög, sedan jag öppnar dagens fjortonde kalla öl med min anal, njuter och krälar runt på marken likt en gimp, smeker min mikropenis till utlösning i det gröna, sprutar på burkskinkan och stönar, ser en hundlatrin för hundbajspåsar och flåsar glatt, sliter ut innehållet innan jag frenetiskt smetar in min vackra lekamen så glimrande i solens sken, efter solsken kommer det gyllene regn när jag pissar ner över filten och all mat som nu marineras så gött, en daddybear glatt skuttar förbi trallandes, bjuder honom på godsakerna innan förslaget läggs fram, fnissar och visar upp min sargade röv och känner mig så trög, så skönt att vara bög,...

Skaparen av Mortiscism.

Picnic-dags.

Fyller korgen med seglis, glidslem, lavemang, buntband och en bamsetidning när jag mig nu går med vrålstånd mot närmaste park med raska steg. Sätter mig på min spermiga rödvitrutiga filt över mitt kön likt en gammelbög så trög, sedan jag öppnar dagens fjortonde kalla öl med min anal, njuter och krälar runt på marken likt en gimp, smeker min mikropenis till utlösning i det gröna, sprutar på burkskinkan och stönar, ser en hundlatrin för hundbajspåsar och flåsar glatt, sliter ut innehållet innan jag frenetiskt smetar in min vackra lekamen så glimrande i solens sken, efter solsken kommer det gyllene regn när jag pissar ner över filten och all mat som nu marineras så gött, en daddybear glatt skuttar förbi trallandes, bjuder honom på godsakerna innan förslaget läggs fram, fnissar och visar upp min sargade röv och känner mig så trög, så skönt att vara bög, att fingra i min röv,...

Tjillepitten

17,839

Picnic-dags.

Fyller korgen med seglis, glidslem, lavemang, buntband och en bamsetidning när jag mig nu går med vrålstånd mot närmaste park med raska steg. Sätter mig på min spermiga rödvitrutiga filt över mitt kön likt en gammelbög så trög, sedan jag öppnar dagens fjortonde kalla öl med min anal, njuter och krälar runt på marken likt en gimp, smeker min mikropenis till utlösning i det gröna, sprutar på burkskinkan och stönar, ser en hundlatrin för hundbajspåsar och flåsar glatt, sliter ut innehållet innan jag frenetiskt smetar in min vackra lekamen så glimrande i solens sken, efter solsken kommer det gyllene regn när jag pissar ner över filten och all mat som nu marineras så gött, en daddybear glatt skuttar förbi trallandes, bjuder honom på godsakerna innan förslaget läggs fram, fnissar och visar upp min sargade röv och känner mig så trög, så skönt att vara bög, att fingra i min röv, helt jävla vindögd, häller upp...

Picnic-dags.

Fyller korgen med seglis, glidslem, lavemang, buntband och en bamsetidning när jag mig nu går med vrålstånd mot närmaste park med raska steg. Sätter mig på min spermiga rödvitrutiga filt över mitt kön likt en gammelbög så trög, sedan jag öppnar dagens fjortonde kalla öl med min anal, njuter och krälar runt på marken likt en gimp, smeker min mikropenis till utlösning i det gröna, sprutar på burkskinkan och stönar, ser en hundlatrin för hundbajspåsar och flåsar glatt, sliter ut innehållet innan jag frenetiskt smetar in min vackra lekamen så glimrande i solens sken, efter solsken kommer det gyllene regn när jag pissar ner över filten och all mat som nu marineras så gött, en daddybear glatt skuttar förbi trallandes, bjuder honom på godsakerna innan förslaget läggs fram, fnissar och visar upp min sargade röv och känner mig så trög, så skönt att vara bög, att fingra i min röv, helt jävla vindögd, häller upp en kopp med sperma och...

Skaparen av Mortiscism.

17,841

Picnic-dags.

Fyller korgen med seglis, glidslem, lavemang, buntband och en bamsetidning när jag mig nu går med vrålstånd mot närmaste park med raska steg. Sätter mig på min spermiga rödvitrutiga filt över mitt kön likt en gammelbög så trög, sedan jag öppnar dagens fjortonde kalla öl med min anal, njuter och krälar runt på marken likt en gimp, smeker min mikropenis till utlösning i det gröna, sprutar på burkskinkan och stönar, ser en hundlatrin för hundbajspåsar och flåsar glatt, sliter ut innehållet innan jag frenetiskt smetar in min vackra lekamen så glimrande i solens sken, efter solsken kommer det gyllene regn när jag pissar ner över filten och all mat som nu marineras så gött, en daddybear glatt skuttar förbi trallandes, bjuder honom på godsakerna innan förslaget läggs fram, fnissar och visar upp min sargade röv och känner mig så trög, så skönt att vara bög, att fingra i min röv, helt jävla vindögd, häller upp en kopp med sperma och skrålar och skrålar, men se...

Picnic-dags.

Fyller korgen med seglis, glidslem, lavemang, buntband och en bamsetidning när jag mig nu går med vrålstånd mot närmaste park med raska steg. Sätter mig på min spermiga rödvitrutiga filt över mitt kön likt en gammelbög så trög, sedan jag öppnar dagens fjortonde kalla öl med min anal, njuter och krälar runt på marken likt en gimp, smeker min mikropenis till utlösning i det gröna, sprutar på burkskinkan och stönar, ser en hundlatrin för hundbajspåsar och flåsar glatt, sliter ut innehållet innan jag frenetiskt smetar in min vackra lekamen så glimrande i solens sken, efter solsken kommer det gyllene regn när jag pissar ner över filten och all mat som nu marineras så gött, en daddybear glatt skuttar förbi trallandes, bjuder honom på godsakerna innan förslaget läggs fram, fnissar och visar upp min sargade röv och känner mig så trög, så skönt att vara bög, att fingra i min röv, helt jävla vindögd, häller upp en kopp med sperma och skrålar och skrålar, men se timman nu blivit sen, tar...

Skaparen av Mortiscism.

17,843

Picnic-dags.

Fyller korgen med seglis, glidslem, lavemang, buntband och en bamsetidning när jag mig nu går med vrålstånd mot närmaste park med raska steg. Sätter mig på min spermiga rödvitrutiga filt över mitt kön likt en gammelbög så trög, sedan jag öppnar dagens fjortonde kalla öl med min anal, njuter och krälar runt på marken likt en gimp, smeker min mikropenis till utlösning i det gröna, sprutar på burkskinkan och stönar, ser en hundlatrin för hundbajspåsar och flåsar glatt, sliter ut innehållet innan jag frenetiskt smetar in min vackra lekamen så glimrande i solens sken, efter solsken kommer det gyllene regn när jag pissar ner över filten och all mat som nu marineras så gött, en daddybear glatt skuttar förbi trallandes, bjuder honom på godsakerna innan förslaget läggs fram, fnissar och visar upp min sargade röv och känner mig så trög, så skönt att vara bög, att fingra i min röv, helt jävla vindögd, häller upp en kopp med sperma och skrålar och skrålar, men se timman nu blivit sen, tar mig hem och runkar pung!

NNNNNNYYYEEÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!

Det stora tältgubbknullet

Uti tältet där hemvärnets gubbar...

Skaparen av Mortiscism.

17,845

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög...

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna...

Skaparen av Mortiscism.

17,847

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker...

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker ett hårigt rövhål till bajsutlösning...

Skaparen av Mortiscism.

17,849

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker ett hårigt rövhål till bajsutlösning i parti och minut, stönar...

Uti tältet där hemvärnets gubbar nu huserar, en enorm böghög nu bildas framför kaminen, kläderna nu totalt överflödiga bli, smeker ett hårigt rövhål till bajsutlösning i parti och minut, stönar till när en fanrunkare tar...

Skaparen av Mortiscism.