17,726

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Det bögigaste midsommarfirandet.

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes inför alla fjollor så förnöjda, spriten flödar! Uti var buske det sugs kuk så hårt...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes inför alla fjollor så förnöjda, spriten flödar! Uti var buske det sugs kuk så hårt, så hårt. Nubbe och bögsill...

Tjillepitten

17,728

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes inför alla fjollor så förnöjda, spriten flödar! Uti var buske det sugs kuk så hårt, så hårt. Nubbe och bögsill här nu glatt inmundigas i...

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes inför alla fjollor så förnöjda, spriten flödar! Uti var buske det sugs kuk så hårt, så hårt. Nubbe och bögsill här nu glatt inmundigas i stora lass, en fnittrig twink...

Tjillepitten

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes inför alla fjollor så förnöjda, spriten flödar! Uti var buske det sugs kuk så hårt, så hårt. Nubbe och bögsill här nu glatt inmundigas i stora lass, en fnittrig twink ses svälja prinskorvar hela, tar...

Skaparen av Mortiscism.

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes inför alla fjollor så förnöjda, spriten flödar! Uti var buske det sugs kuk så hårt, så hårt. Nubbe och bögsill här nu glatt inmundigas i stora lass, en fnittrig twink ses svälja prinskorvar hela, tar en skål med krämig vispgrädde...

Tjillepitten

17,732

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes inför alla fjollor så förnöjda, spriten flödar! Uti var buske det sugs kuk så hårt, så hårt. Nubbe och bögsill här nu glatt inmundigas i stora lass, en fnittrig twink ses svälja prinskorvar hela, tar en skål med krämig vispgrädde och dom styva bröstvårtorna smetar...

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes inför alla fjollor så förnöjda, spriten flödar! Uti var buske det sugs kuk så hårt, så hårt. Nubbe och bögsill här nu glatt inmundigas i stora lass, en fnittrig twink ses svälja prinskorvar hela, tar en skål med krämig vispgrädde och dom styva bröstvårtorna smetar, en daddybear i folkdräkt nu...

Tjillepitten

17,734

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes inför alla fjollor så förnöjda, spriten flödar! Uti var buske det sugs kuk så hårt, så hårt. Nubbe och bögsill här nu glatt inmundigas i stora lass, en fnittrig twink ses svälja prinskorvar hela, tar en skål med krämig vispgrädde och dom styva bröstvårtorna smetar, en daddybear i folkdräkt nu bjuder upp till dans runt...

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes inför alla fjollor så förnöjda, spriten flödar! Uti var buske det sugs kuk så hårt, så hårt. Nubbe och bögsill här nu glatt inmundigas i stora lass, en fnittrig twink ses svälja prinskorvar hela, tar en skål med krämig vispgrädde och dom styva bröstvårtorna smetar, en daddybear i folkdräkt nu bjuder upp till dans runt ett bondagekors, en överförfriskad herre...

Skaparen av Mortiscism.

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes inför alla fjollor så förnöjda, spriten flödar! Uti var buske det sugs kuk så hårt, så hårt. Nubbe och bögsill här nu glatt inmundigas i stora lass, en fnittrig twink ses svälja prinskorvar hela, tar en skål med krämig vispgrädde och dom styva bröstvårtorna smetar, en daddybear i folkdräkt nu bjuder upp till dans runt ett bondagekors, en överförfriskad herre möter min sängkammarblick, gemensamt vi...

Tjillepitten

17,737

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes inför alla fjollor så förnöjda, spriten flödar! Uti var buske det sugs kuk så hårt, så hårt. Nubbe och bögsill här nu glatt inmundigas i stora lass, en fnittrig twink ses svälja prinskorvar hela, tar en skål med krämig vispgrädde och dom styva bröstvårtorna smetar, en daddybear i folkdräkt nu bjuder upp till dans runt ett bondagekors, en överförfriskad herre möter min sängkammarblick, gemensamt vi hand i hand promenerar romantiskt...

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes inför alla fjollor så förnöjda, spriten flödar! Uti var buske det sugs kuk så hårt, så hårt. Nubbe och bögsill här nu glatt inmundigas i stora lass, en fnittrig twink ses svälja prinskorvar hela, tar en skål med krämig vispgrädde och dom styva bröstvårtorna smetar, en daddybear i folkdräkt nu bjuder upp till dans runt ett bondagekors, en överförfriskad herre möter min sängkammarblick, gemensamt vi hand i hand promenerar romantiskt och i en björkdunge vi...

Tjillepitten

17,739

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes inför alla fjollor så förnöjda, spriten flödar! Uti var buske det sugs kuk så hårt, så hårt. Nubbe och bögsill här nu glatt inmundigas i stora lass, en fnittrig twink ses svälja prinskorvar hela, tar en skål med krämig vispgrädde och dom styva bröstvårtorna smetar, en daddybear i folkdräkt nu bjuder upp till dans runt ett bondagekors, en överförfriskad herre möter min sängkammarblick, gemensamt vi hand i hand promenerar romantiskt och i en björkdunge vi varandras pungar suga och slicka...

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes inför alla fjollor så förnöjda, spriten flödar! Uti var buske det sugs kuk så hårt, så hårt. Nubbe och bögsill här nu glatt inmundigas i stora lass, en fnittrig twink ses svälja prinskorvar hela, tar en skål med krämig vispgrädde och dom styva bröstvårtorna smetar, en daddybear i folkdräkt nu bjuder upp till dans runt ett bondagekors, en överförfriskad herre möter min sängkammarblick, gemensamt vi hand i hand promenerar romantiskt och i en björkdunge vi varandras pungar suga och slicka stjärt under bar himmel. Sommarsol"ståndet"...

Tjillepitten

17,741

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes inför alla fjollor så förnöjda, spriten flödar! Uti var buske det sugs kuk så hårt, så hårt. Nubbe och bögsill här nu glatt inmundigas i stora lass, en fnittrig twink ses svälja prinskorvar hela, tar en skål med krämig vispgrädde och dom styva bröstvårtorna smetar, en daddybear i folkdräkt nu bjuder upp till dans runt ett bondagekors, en överförfriskad herre möter min sängkammarblick, gemensamt vi hand i hand promenerar romantiskt och i en björkdunge vi varandras pungar suga och slicka stjärt under bar himmel. Sommarsol"ståndet" reser sig över stjärt och...

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes inför alla fjollor så förnöjda, spriten flödar! Uti var buske det sugs kuk så hårt, så hårt. Nubbe och bögsill här nu glatt inmundigas i stora lass, en fnittrig twink ses svälja prinskorvar hela, tar en skål med krämig vispgrädde och dom styva bröstvårtorna smetar, en daddybear i folkdräkt nu bjuder upp till dans runt ett bondagekors, en överförfriskad herre möter min sängkammarblick, gemensamt vi hand i hand promenerar romantiskt och i en björkdunge vi varandras pungar suga och slicka stjärt under bar himmel. Sommarsol"ståndet" reser sig över stjärt och land och hand i hand...

Tjillepitten

17,743

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes inför alla fjollor så förnöjda, spriten flödar! Uti var buske det sugs kuk så hårt, så hårt. Nubbe och bögsill här nu glatt inmundigas i stora lass, en fnittrig twink ses svälja prinskorvar hela, tar en skål med krämig vispgrädde och dom styva bröstvårtorna smetar, en daddybear i folkdräkt nu bjuder upp till dans runt ett bondagekors, en överförfriskad herre möter min sängkammarblick, gemensamt vi hand i hand promenerar romantiskt och i en björkdunge vi varandras pungar suga och slicka stjärt under bar himmel. Sommarsol"ståndet" reser sig över stjärt och land och hand i hand vi glatt skutta över spermaängarnas...

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes inför alla fjollor så förnöjda, spriten flödar! Uti var buske det sugs kuk så hårt, så hårt. Nubbe och bögsill här nu glatt inmundigas i stora lass, en fnittrig twink ses svälja prinskorvar hela, tar en skål med krämig vispgrädde och dom styva bröstvårtorna smetar, en daddybear i folkdräkt nu bjuder upp till dans runt ett bondagekors, en överförfriskad herre möter min sängkammarblick, gemensamt vi hand i hand promenerar romantiskt och i en björkdunge vi varandras pungar suga och slicka stjärt under bar himmel. Sommarsol"ståndet" reser sig över stjärt och land och hand i hand vi glatt skutta över spermaängarnas ljuvliga morgonsagg, med bara överkroppar...

Tjillepitten

17,745

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes inför alla fjollor så förnöjda, spriten flödar! Uti var buske det sugs kuk så hårt, så hårt. Nubbe och bögsill här nu glatt inmundigas i stora lass, en fnittrig twink ses svälja prinskorvar hela, tar en skål med krämig vispgrädde och dom styva bröstvårtorna smetar, en daddybear i folkdräkt nu bjuder upp till dans runt ett bondagekors, en överförfriskad herre möter min sängkammarblick, gemensamt vi hand i hand promenerar romantiskt och i en björkdunge vi varandras pungar suga och slicka stjärt under bar himmel. Sommarsol"ståndet" reser sig över stjärt och land och hand i hand vi glatt skutta över spermaängarnas ljuvliga morgonsagg, med bara överkroppar vi dricker spermutt och AIDS-kiss...

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes inför alla fjollor så förnöjda, spriten flödar! Uti var buske det sugs kuk så hårt, så hårt. Nubbe och bögsill här nu glatt inmundigas i stora lass, en fnittrig twink ses svälja prinskorvar hela, tar en skål med krämig vispgrädde och dom styva bröstvårtorna smetar, en daddybear i folkdräkt nu bjuder upp till dans runt ett bondagekors, en överförfriskad herre möter min sängkammarblick, gemensamt vi hand i hand promenerar romantiskt och i en björkdunge vi varandras pungar suga och slicka stjärt under bar himmel. Sommarsol"ståndet" reser sig över stjärt och land och hand i hand vi glatt skutta över spermaängarnas ljuvliga morgonsagg, med bara överkroppar vi dricker spermutt och AIDS-kiss under gemytliga former. Vi dansar...

Tjillepitten

17,747

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes inför alla fjollor så förnöjda, spriten flödar! Uti var buske det sugs kuk så hårt, så hårt. Nubbe och bögsill här nu glatt inmundigas i stora lass, en fnittrig twink ses svälja prinskorvar hela, tar en skål med krämig vispgrädde och dom styva bröstvårtorna smetar, en daddybear i folkdräkt nu bjuder upp till dans runt ett bondagekors, en överförfriskad herre möter min sängkammarblick, gemensamt vi hand i hand promenerar romantiskt och i en björkdunge vi varandras pungar suga och slicka stjärt under bar himmel. Sommarsol"ståndet" reser sig över stjärt och land och hand i hand vi glatt skutta över spermaängarnas ljuvliga morgonsagg, med bara överkroppar vi dricker spermutt och AIDS-kiss under gemytliga former. Vi dansar 'Små Twinkarna' tills mörkret faller...

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes inför alla fjollor så förnöjda, spriten flödar! Uti var buske det sugs kuk så hårt, så hårt. Nubbe och bögsill här nu glatt inmundigas i stora lass, en fnittrig twink ses svälja prinskorvar hela, tar en skål med krämig vispgrädde och dom styva bröstvårtorna smetar, en daddybear i folkdräkt nu bjuder upp till dans runt ett bondagekors, en överförfriskad herre möter min sängkammarblick, gemensamt vi hand i hand promenerar romantiskt och i en björkdunge vi varandras pungar suga och slicka stjärt under bar himmel. Sommarsol"ståndet" reser sig över stjärt och land och hand i hand vi glatt skutta över spermaängarnas ljuvliga morgonsagg, med bara överkroppar vi dricker spermutt och AIDS-kiss under gemytliga former. Vi dansar 'Små Twinkarna' tills mörkret faller över det spermadoftande lilla tältlägret...

Tjillepitten

17,749

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes inför alla fjollor så förnöjda, spriten flödar! Uti var buske det sugs kuk så hårt, så hårt. Nubbe och bögsill här nu glatt inmundigas i stora lass, en fnittrig twink ses svälja prinskorvar hela, tar en skål med krämig vispgrädde och dom styva bröstvårtorna smetar, en daddybear i folkdräkt nu bjuder upp till dans runt ett bondagekors, en överförfriskad herre möter min sängkammarblick, gemensamt vi hand i hand promenerar romantiskt och i en björkdunge vi varandras pungar suga och slicka stjärt under bar himmel. Sommarsol"ståndet" reser sig över stjärt och land och hand i hand vi glatt skutta över spermaängarnas ljuvliga morgonsagg, med bara överkroppar vi dricker spermutt och AIDS-kiss under gemytliga former. Vi dansar 'Små Twinkarna' tills mörkret faller över det spermadoftande lilla tältlägret där nu homofrid lyder totalt!

NNNNNGYYYYYYÄÄEEHHHÄÄÄÄH!!!

17,750

Ute på tvåhjulig spermobiltur.

Iklädd läderblöja och slalompjäxor jag...