17,301

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston, den sista i paketet fucktiskt, samt kallt snabbkaffe med Seglis. Pengarna borta, ölen är slut, dags att sälja stjärt på Himpas rallybana. Men i januarimånad folk så snåla, sänker priset på "GAGBALLS" förtvivlat jag vråla där på fältet i nordanvindens pinande vind. Mina rosenröda skinkor jag smiskar varma, ljudet eka över nejderna ända till Nybro och väcka Bleppes homoerotiska lustar så härligt perviga och sjuka att det tycks rycka i dolmen, se där jaah bög, bög, bög, trög och vindögd i mitt tredje öga jag känna kuken pressar på hårt och svårt, stönar mig fram genom livet, ser mig nu så utblottad och tarmspräckt att en dubbelvikt falukorv med största lätthet kunnas äntra min krater, vandrar planlöst och hjulbent runt, runt, runt, då min själ äro...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens dunkla sken, en lång Winston, den sista i paketet fucktiskt, samt kallt snabbkaffe med Seglis. Pengarna borta, ölen är slut, dags att sälja stjärt på Himpas rallybana. Men i januarimånad folk så snåla, sänker priset på "GAGBALLS" förtvivlat jag vråla där på fältet i nordanvindens pinande vind. Mina rosenröda skinkor jag smiskar varma, ljudet eka över nejderna ända till Nybro och väcka Bleppes homoerotiska lustar så härligt perviga och sjuka att det tycks rycka i dolmen, se där jaah bög, bög, bög, trög och vindögd i mitt tredje öga jag känna kuken pressar på hårt och svårt, stönar mig fram genom livet, ser mig nu så utblottad och tarmspräckt att en dubbelvikt falukorv med största lätthet kunnas äntra min krater, vandrar planlöst och hjulbent runt, runt, runt, då min själ äro vilse i jakt på pervobekräftelse.

GNNNNYYYYYHHHH!!!

Skaparen av Mortiscism.

17,303

Nu är'e musikfestival igen.

Med fekaliserad SMV-husvagn vi pervs...

Med fekaliserad SMV-husvagn vi pervs in på campet rullar, med...

Skaparen av Mortiscism.

17,305

Med fekaliserad SMV-husvagn vi pervs in på campet rullar, med pervoflaggan i topp bögeriernass...

Med fekaliserad SMV-husvagn vi pervs in på campet rullar, med pervoflaggan i topp bögeriernass högtid kan börja, inleder med...

Skaparen av Mortiscism.

17,307

Med fekaliserad SMV-husvagn vi pervs in på campet rullar, med pervoflaggan i topp bögeriernass högtid kan börja, inleder med korvdans och orala bajsutlösningar, grannarna...

Med fekaliserad SMV-husvagn vi pervs in på campet rullar, med pervoflaggan i topp bögeriernass högtid kan börja, inleder med korvdans och orala bajsutlösningar, grannarna får se oss och flyr...

Skaparen av Mortiscism.

17,309

Med fekaliserad SMV-husvagn vi pervs in på campet rullar, med pervoflaggan i topp bögeriernass högtid kan börja, inleder med korvdans och orala bajsutlösningar, grannarna får se oss och flyr illa kvickt, röker HÖMK och...

Med fekaliserad SMV-husvagn vi pervs in på campet rullar, med pervoflaggan i topp bögeriernass högtid kan börja, inleder med korvdans och orala bajsutlösningar, grannarna får se oss och flyr illa kvickt, röker HÖMK och mumsar i oss magiska svampar...

Skaparen av Mortiscism.

17,311

Med fekaliserad SMV-husvagn vi pervs in på campet rullar, med pervoflaggan i topp bögeriernass högtid kan börja, inleder med korvdans och orala bajsutlösningar, grannarna får se oss och flyr illa kvickt, röker HÖMK och mumsar i oss magiska svampar som bygger broar mellan oss...

Med fekaliserad SMV-husvagn vi pervs in på campet rullar, med pervoflaggan i topp bögeriernass högtid kan börja, inleder med korvdans och orala bajsutlösningar, grannarna får se oss och flyr illa kvickt, röker HÖMK och mumsar i oss magiska svampar som bygger broar mellan oss och pervana. Mot scenområdet vi...

Skaparen av Mortiscism.

Med fekaliserad SMV-husvagn vi pervs in på campet rullar, med pervoflaggan i topp bögeriernass högtid kan börja, inleder med korvdans och orala bajsutlösningar, grannarna får se oss och flyr illa kvickt, röker HÖMK och mumsar i oss magiska svampar som bygger broar mellan oss och pervana. Mot scenområdet vi i storstilat maskulint mantrain tåga...

Tjillepitten

Med fekaliserad SMV-husvagn vi pervs in på campet rullar, med pervoflaggan i topp bögeriernass högtid kan börja, inleder med korvdans och orala bajsutlösningar, grannarna får se oss och flyr illa kvickt, röker HÖMK och mumsar i oss magiska svampar som bygger broar mellan oss och pervana. Mot scenområdet vi i storstilat maskulint mantrain tåga, nyper oss fram genom vaniljopöbeln...

Skaparen av Mortiscism.

17,315

Med fekaliserad SMV-husvagn vi pervs in på campet rullar, med pervoflaggan i topp bögeriernass högtid kan börja, inleder med korvdans och orala bajsutlösningar, grannarna får se oss och flyr illa kvickt, röker HÖMK och mumsar i oss magiska svampar som bygger broar mellan oss och pervana. Mot scenområdet vi i storstilat maskulint mantrain tåga, nyper oss fram genom vaniljopöbeln och sprutar säd och bajs...

Med fekaliserad SMV-husvagn vi pervs in på campet rullar, med pervoflaggan i topp bögeriernass högtid kan börja, inleder med korvdans och orala bajsutlösningar, grannarna får se oss och flyr illa kvickt, röker HÖMK och mumsar i oss magiska svampar som bygger broar mellan oss och pervana. Mot scenområdet vi i storstilat maskulint mantrain tåga, nyper oss fram genom vaniljopöbeln och sprutar säd och bajs på alla slan, Pervles gör...

Skaparen av Mortiscism.

17,317

Med fekaliserad SMV-husvagn vi pervs in på campet rullar, med pervoflaggan i topp bögeriernass högtid kan börja, inleder med korvdans och orala bajsutlösningar, grannarna får se oss och flyr illa kvickt, röker HÖMK och mumsar i oss magiska svampar som bygger broar mellan oss och pervana. Mot scenområdet vi i storstilat maskulint mantrain tåga, nyper oss fram genom vaniljopöbeln och sprutar säd och bajs på alla slan, Pervles gör entre, bögar alla så fint...

Med fekaliserad SMV-husvagn vi pervs in på campet rullar, med pervoflaggan i topp bögeriernass högtid kan börja, inleder med korvdans och orala bajsutlösningar, grannarna får se oss och flyr illa kvickt, röker HÖMK och mumsar i oss magiska svampar som bygger broar mellan oss och pervana. Mot scenområdet vi i storstilat maskulint mantrain tåga, nyper oss fram genom vaniljopöbeln och sprutar säd och bajs på alla slan, Pervles gör entre, bögar alla så fint i trumhinnorna med hitlåtar såsom...

Skaparen av Mortiscism.

17,319

]Nu är'e musikfestival igen.

Med fekaliserad SMV-husvagn vi pervs in på campet rullar, med pervoflaggan i topp bögeriernass högtid kan börja, inleder med korvdans och orala bajsutlösningar, grannarna får se oss och flyr illa kvickt, röker HÖMK och mumsar i oss magiska svampar som bygger broar mellan oss och pervana. Mot scenområdet vi i storstilat maskulint mantrain tåga, nyper oss fram genom vaniljopöbeln och sprutar säd och bajs på alla slan, Pervles gör entre, bögar alla så fint i trumhinnorna med hitlåtar såsom "Hellp Goofbajs och "den sista...

Med fekaliserad SMV-husvagn vi pervs in på campet rullar, med pervoflaggan i topp bögeriernass högtid kan börja, inleder med korvdans och orala bajsutlösningar, grannarna får se oss och flyr illa kvickt, röker HÖMK och mumsar i oss magiska svampar som bygger broar mellan oss och pervana. Mot scenområdet vi i storstilat maskulint mantrain tåga, nyper oss fram genom vaniljopöbeln och sprutar säd och bajs på alla slan, Pervles gör entre, bögar alla så fint i trumhinnorna med hitlåtar såsom "Hellp Goofbajs och "Den sista sprutbajsutlösningen", stånden vi därefter plundra...

Skaparen av Mortiscism.

17,321

Med fekaliserad SMV-husvagn vi pervs in på campet rullar, med pervoflaggan i topp bögeriernass högtid kan börja, inleder med korvdans och orala bajsutlösningar, grannarna får se oss och flyr illa kvickt, röker HÖMK och mumsar i oss magiska svampar som bygger broar mellan oss och pervana. Mot scenområdet vi i storstilat maskulint mantrain tåga, nyper oss fram genom vaniljopöbeln och sprutar säd och bajs på alla slan, Pervles gör entre, bögar alla så fint i trumhinnorna med hitlåtar såsom "Hellp Goofbajs och "Den sista sprutbajsutlösningen", stånden vi därefter plundra på allt, tänder en holk...

Med fekaliserad SMV-husvagn vi pervs in på campet rullar, med pervoflaggan i topp bögeriernass högtid kan börja, inleder med korvdans och orala bajsutlösningar, grannarna får se oss och flyr illa kvickt, röker HÖMK och mumsar i oss magiska svampar som bygger broar mellan oss och pervana. Mot scenområdet vi i storstilat maskulint mantrain tåga, nyper oss fram genom vaniljopöbeln och sprutar säd och bajs på alla slan, Pervles gör entre, bögar alla så fint i trumhinnorna med hitlåtar såsom "Hellp Goofbajs och "Den sista sprutbajsutlösningen", stånden vi därefter plundra på allt, tänder en holk med bajjamajjasmak, får mersmak, dyker...

Skaparen av Mortiscism.

17,323

Med fekaliserad SMV-husvagn vi pervs in på campet rullar, med pervoflaggan i topp bögeriernass högtid kan börja, inleder med korvdans och orala bajsutlösningar, grannarna får se oss och flyr illa kvickt, röker HÖMK och mumsar i oss magiska svampar som bygger broar mellan oss och pervana. Mot scenområdet vi i storstilat maskulint mantrain tåga, nyper oss fram genom vaniljopöbeln och sprutar säd och bajs på alla slan, Pervles gör entre, bögar alla så fint i trumhinnorna med hitlåtar såsom "Hellp Goofbajs och "Den sista sprutbajsutlösningen", stånden vi därefter plundra på allt, tänder en holk med bajjamajjasmak, får mersmak, dyker ner i publikhavet med skvättande...

Med fekaliserad SMV-husvagn vi pervs in på campet rullar, med pervoflaggan i topp bögeriernass högtid kan börja, inleder med korvdans och orala bajsutlösningar, grannarna får se oss och flyr illa kvickt, röker HÖMK och mumsar i oss magiska svampar som bygger broar mellan oss och pervana. Mot scenområdet vi i storstilat maskulint mantrain tåga, nyper oss fram genom vaniljopöbeln och sprutar säd och bajs på alla slan, Pervles gör entre, bögar alla så fint i trumhinnorna med hitlåtar såsom "Hellp Goofbajs och "Den sista sprutbajsutlösningen", stånden vi därefter plundra på allt, tänder en holk med bajjamajjasmak, får mersmak, dyker ner i publikhavet med skvättande drule igen, bildar en böghög...

Skaparen av Mortiscism.

17,325

Med fekaliserad SMV-husvagn vi pervs in på campet rullar, med pervoflaggan i topp bögeriernass högtid kan börja, inleder med korvdans och orala bajsutlösningar, grannarna får se oss och flyr illa kvickt, röker HÖMK och mumsar i oss magiska svampar som bygger broar mellan oss och pervana. Mot scenområdet vi i storstilat maskulint mantrain tåga, nyper oss fram genom vaniljopöbeln och sprutar säd och bajs på alla slan, Pervles gör entre, bögar alla så fint i trumhinnorna med hitlåtar såsom "Hellp Goofbajs och "Den sista sprutbajsutlösningen", stånden vi därefter plundra på allt, tänder en holk med bajjamajjasmak, får mersmak, dyker ner i publikhavet med skvättande drule igen, bildar en böghög och bajsar vilt, ja ja...