17,051

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Kissåbajsbögs-crusingen i Nybro.

Med kladdiga spermobiler och läderkepsarna på, Pervles i högtalarna samt diarréfyllda spermobilkupéer skvalpar så vackert i takt till plåtrunket som sker. På stationsplan en stadig piss i symbios med ölspya läggs så tjusigt så. Se håriga rövar som stolt visas från varje spermobil, hambögare på spermatiserad grill tillagas och delas ut med glatt humör, där ett vilt slagsmål bryta ut, kiss och bajs skvätter brutalt...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Med kladdiga spermobiler och läderkepsarna på, Pervles i högtalarna samt diarréfyllda spermobilkupéer skvalpar så vackert i takt till plåtrunket som sker. På stationsplan en stadig piss i symbios med ölspya läggs så tjusigt så. Se håriga rövar som stolt visas från varje spermobil, hambögare på spermatiserad grill tillagas och delas ut med glatt humör, där ett vilt slagsmål bryta ut, kiss och bajs skvätter brutalt, någon får en hambögare analt,...

Skaparen av Mortiscism.

17,053

Med kladdiga spermobiler och läderkepsarna på, Pervles i högtalarna samt diarréfyllda spermobilkupéer skvalpar så vackert i takt till plåtrunket som sker. På stationsplan en stadig piss i symbios med ölspya läggs så tjusigt så. Se håriga rövar som stolt visas från varje spermobil, hambögare på spermatiserad grill tillagas och delas ut med glatt humör, där ett vilt slagsmål bryta ut, kiss och bajs skvätter brutalt, någon får en hambögare analt, med extra allt på, trallalaa,...

Med kladdiga spermobiler och läderkepsarna på, Pervles i högtalarna samt diarréfyllda spermobilkupéer skvalpar så vackert i takt till plåtrunket som sker. På stationsplan en stadig piss i symbios med ölspya läggs så tjusigt så. Se håriga rövar som stolt visas från varje spermobil, hambögare på spermatiserad grill tillagas och delas ut med glatt humör, där ett vilt slagsmål bryta ut, kiss och bajs skvätter brutalt, någon får en hambögare analt, med extra allt på, trallalaa, bakom korvkiosken jag en handtralla...

Tjillepitten

17,055

]Kissåbajsbögs-crusingen i Nybro.

Med kladdiga spermobiler och läderkepsarna på, Pervles i högtalarna samt diarréfyllda spermobilkupéer skvalpar så vackert i takt till plåtrunket som sker. På stationsplan en stadig piss i symbios med ölspya läggs så tjusigt så. Se håriga rövar som stolt visas från varje spermobil, hambögare på spermatiserad grill tillagas och delas ut med glatt humör, där ett vilt slagsmål bryta ut, kiss och bajs skvätter brutalt, någon får en hambögare analt, med extra allt på, trallalaa, bakom korvkiosken jag en handtralla denna tråkiga tråd ge, nu...

Med kladdiga spermobiler och läderkepsarna på, Pervles i högtalarna samt diarréfyllda spermobilkupéer skvalpar så vackert i takt till plåtrunket som sker. På stationsplan en stadig piss i symbios med ölspya läggs så tjusigt så. Se håriga rövar som stolt visas från varje spermobil, hambögare på spermatiserad grill tillagas och delas ut med glatt humör, där ett vilt slagsmål bryta ut, kiss och bajs skvätter brutalt, någon får en hambögare analt, med extra allt på, trallalaa, bakom korvkiosken jag en handtralla denna tråkiga tråd ge, nu framåt se, sommarens daddybears tycks...

Tjillepitten

17,057

Med kladdiga spermobiler och läderkepsarna på, Pervles i högtalarna samt diarréfyllda spermobilkupéer skvalpar så vackert i takt till plåtrunket som sker. På stationsplan en stadig piss i symbios med ölspya läggs så tjusigt så. Se håriga rövar som stolt visas från varje spermobil, hambögare på spermatiserad grill tillagas och delas ut med glatt humör, där ett vilt slagsmål bryta ut, kiss och bajs skvätter brutalt, någon får en hambögare analt, med extra allt på, trallalaa, bakom korvkiosken jag en handtralla denna tråkiga tråd ge, nu framåt se, sommarens daddybears tycks nu kommit ut i all...

Med kladdiga spermobiler och läderkepsarna på, Pervles i högtalarna samt diarréfyllda spermobilkupéer skvalpar så vackert i takt till plåtrunket som sker. På stationsplan en stadig piss i symbios med ölspya läggs så tjusigt så. Se håriga rövar som stolt visas från varje spermobil, hambögare på spermatiserad grill tillagas och delas ut med glatt humör, där ett vilt slagsmål bryta ut, kiss och bajs skvätter brutalt, någon får en hambögare analt, med extra allt på, trallalaa, bakom korvkiosken jag en handtralla denna tråkiga tråd ge, nu framåt se, sommarens daddybears tycks nu kommit ut i all sin prakt jag anordna scattjakt...

Tjillepitten

17,059

Med kladdiga spermobiler och läderkepsarna på, Pervles i högtalarna samt diarréfyllda spermobilkupéer skvalpar så vackert i takt till plåtrunket som sker. På stationsplan en stadig piss i symbios med ölspya läggs så tjusigt så. Se håriga rövar som stolt visas från varje spermobil, hambögare på spermatiserad grill tillagas och delas ut med glatt humör, där ett vilt slagsmål bryta ut, kiss och bajs skvätter brutalt, någon får en hambögare analt, med extra allt på, trallalaa, bakom korvkiosken jag en handtralla denna tråkiga tråd ge, nu framåt se, sommarens daddybears tycks nu kommit ut i all sin prakt jag anordna scattjakt i Badhusparkens dunkla sken, nu...

Med kladdiga spermobiler och läderkepsarna på, Pervles i högtalarna samt diarréfyllda spermobilkupéer skvalpar så vackert i takt till plåtrunket som sker. På stationsplan en stadig piss i symbios med ölspya läggs så tjusigt så. Se håriga rövar som stolt visas från varje spermobil, hambögare på spermatiserad grill tillagas och delas ut med glatt humör, där ett vilt slagsmål bryta ut, kiss och bajs skvätter brutalt, någon får en hambögare analt, med extra allt på, trallalaa, bakom korvkiosken jag en handtralla denna tråkiga tråd ge, nu framåt se, sommarens daddybears tycks nu kommit ut i all sin prakt jag anordna scattjakt i Badhusparkens dunkla sken, nu jag styra mot sälla stjärtjaktmarker...

Skaparen av Mortiscism.

Med kladdiga spermobiler och läderkepsarna på, Pervles i högtalarna samt diarréfyllda spermobilkupéer skvalpar så vackert i takt till plåtrunket som sker. På stationsplan en stadig piss i symbios med ölspya läggs så tjusigt så. Se håriga rövar som stolt visas från varje spermobil, hambögare på spermatiserad grill tillagas och delas ut med glatt humör, där ett vilt slagsmål bryta ut, kiss och bajs skvätter brutalt, någon får en hambögare analt, med extra allt på, trallalaa, bakom korvkiosken jag en handtralla denna tråkiga tråd ge, nu framåt se, sommarens daddybears tycks nu kommit ut i all sin prakt jag anordna scattjakt i Badhusparkens dunkla sken, nu jag styra mot sälla stjärtjaktmarker för att smeka pung. Alerta...

Tjillepitten

17,062

Med kladdiga spermobiler och läderkepsarna på, Pervles i högtalarna samt diarréfyllda spermobilkupéer skvalpar så vackert i takt till plåtrunket som sker. På stationsplan en stadig piss i symbios med ölspya läggs så tjusigt så. Se håriga rövar som stolt visas från varje spermobil, hambögare på spermatiserad grill tillagas och delas ut med glatt humör, där ett vilt slagsmål bryta ut, kiss och bajs skvätter brutalt, någon får en hambögare analt, med extra allt på, trallalaa, bakom korvkiosken jag en handtralla denna tråkiga tråd ge, nu framåt se, sommarens daddybears tycks nu kommit ut i all sin prakt jag anordna scattjakt i Badhusparkens dunkla sken, nu jag styra mot sälla stjärtjaktmarker för att smeka pung. Alerta att smeka skita och pung,...

Med kladdiga spermobiler och läderkepsarna på, Pervles i högtalarna samt diarréfyllda spermobilkupéer skvalpar så vackert i takt till plåtrunket som sker. På stationsplan en stadig piss i symbios med ölspya läggs så tjusigt så. Se håriga rövar som stolt visas från varje spermobil, hambögare på spermatiserad grill tillagas och delas ut med glatt humör, där ett vilt slagsmål bryta ut, kiss och bajs skvätter brutalt, någon får en hambögare analt, med extra allt på, trallalaa, bakom korvkiosken jag en handtralla denna tråkiga tråd ge, nu framåt se, sommarens daddybears tycks nu kommit ut i all sin prakt jag anordna scattjakt i Badhusparkens dunkla sken, nu jag styra mot sälla stjärtjaktmarker för att smeka pung. Alerta att smeka skita och pung, det håller spermoraggaren evigt ung.

NNNYYYYYHHH!

Skaparen av Mortiscism.

17,064

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar...

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det...

Skaparen av Mortiscism.

17,066

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer,...

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett...

Skaparen av Mortiscism.

17,068

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och...

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några...

Skaparen av Mortiscism.

17,070

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och...

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas...

Skaparen av Mortiscism.

17,072

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när...

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna...

Tjillepitten

17,074

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta,...

Bajskalaset.

Det ringer på dörren, öppnar för att se om det är mina vänner som kommer, dock jag mötas av ett leende gäng så brunkladdiga och muskulösa bears, följt av några undergivna twinks i klänning och tiara. Som vaniljhetero jag chockas och svimmar av. Sedan när jag vaknat alla äro nakna där jag på bondagekorset sitta, gimpar i läder så kåta...

Tjillepitten