Sv: The neverending 5-ordsDIKT

På flykt i Ingelsta

Ut genom portarna till PIVA jag i Chevrospermen fara, kör på ny rekordtid till platsen där vi alltid samlas för gemytligt samkväm, Circle Gay vid Stockholmsvägen it is. Där det snattas en slemmig korv innan färden nu mot nya destinationer, endast en handtralla norrut, nalkas. Bögfyllona glada tillrop vrålar där de två glasbankerna i harmoni möts. En ZOE backar på en röd MAN-buss lastad med daddybears som genast gå till attack, knullar sönder varenda åkdon som inte hava förbrunkningsmotor och poppar, snattar färgglada piller från apoteket och sköna hallisar få, flygkukar svävar fritt runt Bögtemas porrkering och så vackert sprutar ner asfalten och skapar vita konstverk som nu barnen slickar på medans jag till korvmojen gå för att en rejäl kabanoss med kräksallad på. Att förgrunka i gosstrosan äro kutym, sädan jag sladdar iväg mot Glasis med läderkepsen käckt på svaj, raskt och kavat jag stegar in och vräker alla vaniljos åt sidan innan klockan hinner...

Tjillepitten

16,902

På flykt i Ingelsta

Ut genom portarna till PIVA jag i Chevrospermen fara, kör på ny rekordtid till platsen där vi alltid samlas för gemytligt samkväm, Circle Gay vid Stockholmsvägen it is. Där det snattas en slemmig korv innan färden nu mot nya destinationer, endast en handtralla norrut, nalkas. Bögfyllona glada tillrop vrålar där de två glasbankerna i harmoni möts. En ZOE backar på en röd MAN-buss lastad med daddybears som genast gå till attack, knullar sönder varenda åkdon som inte hava förbrunkningsmotor och poppar, snattar färgglada piller från apoteket och sköna hallisar få, flygkukar svävar fritt runt Bögtemas porrkering och så vackert sprutar ner asfalten och skapar vita konstverk som nu barnen slickar på medans jag till korvmojen gå för att en rejäl kabanoss med kräksallad på. Att förgrunka i gosstrosan äro kutym, sädan jag sladdar iväg mot Glasis med läderkepsen käckt på svaj, raskt och kavat jag stegar in och vräker alla vaniljos åt sidan innan klockan hinner slå en sekund, frammisen i...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

På flykt i Ingelsta

Ut genom portarna till PIVA jag i Chevrospermen fara, kör på ny rekordtid till platsen där vi alltid samlas för gemytligt samkväm, Circle Gay vid Stockholmsvägen it is. Där det snattas en slemmig korv innan färden nu mot nya destinationer, endast en handtralla norrut, nalkas. Bögfyllona glada tillrop vrålar där de två glasbankerna i harmoni möts. En ZOE backar på en röd MAN-buss lastad med daddybears som genast gå till attack, knullar sönder varenda åkdon som inte hava förbrunkningsmotor och poppar, snattar färgglada piller från apoteket och sköna hallisar få, flygkukar svävar fritt runt Bögtemas porrkering och så vackert sprutar ner asfalten och skapar vita konstverk som nu barnen slickar på medans jag till korvmojen gå för att en rejäl kabanoss med kräksallad på. Att förgrunka i gosstrosan äro kutym, sädan jag sladdar iväg mot Glasis med läderkepsen käckt på svaj, raskt och kavat jag stegar in och vräker alla vaniljos åt sidan innan klockan hinner slå en sekund, frammisen i kassan nervöst ser på medans...

Tjillepitten

16,904

På flykt i Ingelsta

Ut genom portarna till PIVA jag i Chevrospermen fara, kör på ny rekordtid till platsen där vi alltid samlas för gemytligt samkväm, Circle Gay vid Stockholmsvägen it is. Där det snattas en slemmig korv innan färden nu mot nya destinationer, endast en handtralla norrut, nalkas. Bögfyllona glada tillrop vrålar där de två glasbankerna i harmoni möts. En ZOE backar på en röd MAN-buss lastad med daddybears som genast gå till attack, knullar sönder varenda åkdon som inte hava förbrunkningsmotor och poppar, snattar färgglada piller från apoteket och sköna hallisar få, flygkukar svävar fritt runt Bögtemas porrkering och så vackert sprutar ner asfalten och skapar vita konstverk som nu barnen slickar på medans jag till korvmojen gå för att en rejäl kabanoss med kräksallad på. Att förgrunka i gosstrosan äro kutym, sädan jag sladdar iväg mot Glasis med läderkepsen käckt på svaj, raskt och kavat jag stegar in och vräker alla vaniljos åt sidan innan klockan hinner slå en sekund, frammisen i kassan nervöst ser på medans mannen framför vrålstirrar henne i...

På flykt i Ingelsta

Ut genom portarna till PIVA jag i Chevrospermen fara, kör på ny rekordtid till platsen där vi alltid samlas för gemytligt samkväm, Circle Gay vid Stockholmsvägen it is. Där det snattas en slemmig korv innan färden nu mot nya destinationer, endast en handtralla norrut, nalkas. Bögfyllona glada tillrop vrålar där de två glasbankerna i harmoni möts. En ZOE backar på en röd MAN-buss lastad med daddybears som genast gå till attack, knullar sönder varenda åkdon som inte hava förbrunkningsmotor och poppar, snattar färgglada piller från apoteket och sköna hallisar få, flygkukar svävar fritt runt Bögtemas porrkering och så vackert sprutar ner asfalten och skapar vita konstverk som nu barnen slickar på medans jag till korvmojen gå för att en rejäl kabanoss med kräksallad på. Att förgrunka i gosstrosan äro kutym, sädan jag sladdar iväg mot Glasis med läderkepsen käckt på svaj, raskt och kavat jag stegar in och vräker alla vaniljos åt sidan innan klockan hinner slå en sekund, frammisen i kassan nervöst ser på medans mannen framför vrålstirrar henne i ögonen och nu en situation...

Tjillepitten

16,906

På flykt i Ingelsta

Ut genom portarna till PIVA jag i Chevrospermen fara, kör på ny rekordtid till platsen där vi alltid samlas för gemytligt samkväm, Circle Gay vid Stockholmsvägen it is. Där det snattas en slemmig korv innan färden nu mot nya destinationer, endast en handtralla norrut, nalkas. Bögfyllona glada tillrop vrålar där de två glasbankerna i harmoni möts. En ZOE backar på en röd MAN-buss lastad med daddybears som genast gå till attack, knullar sönder varenda åkdon som inte hava förbrunkningsmotor och poppar, snattar färgglada piller från apoteket och sköna hallisar få, flygkukar svävar fritt runt Bögtemas porrkering och så vackert sprutar ner asfalten och skapar vita konstverk som nu barnen slickar på medans jag till korvmojen gå för att en rejäl kabanoss med kräksallad på. Att förgrunka i gosstrosan äro kutym, sädan jag sladdar iväg mot Glasis med läderkepsen käckt på svaj, raskt och kavat jag stegar in och vräker alla vaniljos åt sidan innan klockan hinner slå en sekund, frammisen i kassan nervöst ser på medans mannen framför vrålstirrar henne i ögonen och nu en situation så raskt uppstå. Tysta larmet..

På flykt i Ingelsta

Ut genom portarna till PIVA jag i Chevrospermen fara, kör på ny rekordtid till platsen där vi alltid samlas för gemytligt samkväm, Circle Gay vid Stockholmsvägen it is. Där det snattas en slemmig korv innan färden nu mot nya destinationer, endast en handtralla norrut, nalkas. Bögfyllona glada tillrop vrålar där de två glasbankerna i harmoni möts. En ZOE backar på en röd MAN-buss lastad med daddybears som genast gå till attack, knullar sönder varenda åkdon som inte hava förbrunkningsmotor och poppar, snattar färgglada piller från apoteket och sköna hallisar få, flygkukar svävar fritt runt Bögtemas porrkering och så vackert sprutar ner asfalten och skapar vita konstverk som nu barnen slickar på medans jag till korvmojen gå för att en rejäl kabanoss med kräksallad på. Att förgrunka i gosstrosan äro kutym, sädan jag sladdar iväg mot Glasis med läderkepsen käckt på svaj, raskt och kavat jag stegar in och vräker alla vaniljos åt sidan innan klockan hinner slå en sekund, frammisen i kassan nervöst ser på medans mannen framför vrålstirrar henne i ögonen och nu en situation så raskt uppstå. Tysta larmet aktiveras och jag till flykten...

Tjillepitten

16,908

På flykt i Ingelsta

Ut genom portarna till PIVA jag i Chevrospermen fara, kör på ny rekordtid till platsen där vi alltid samlas för gemytligt samkväm, Circle Gay vid Stockholmsvägen it is. Där det snattas en slemmig korv innan färden nu mot nya destinationer, endast en handtralla norrut, nalkas. Bögfyllona glada tillrop vrålar där de två glasbankerna i harmoni möts. En ZOE backar på en röd MAN-buss lastad med daddybears som genast gå till attack, knullar sönder varenda åkdon som inte hava förbrunkningsmotor och poppar, snattar färgglada piller från apoteket och sköna hallisar få, flygkukar svävar fritt runt Bögtemas porrkering och så vackert sprutar ner asfalten och skapar vita konstverk som nu barnen slickar på medans jag till korvmojen gå för att en rejäl kabanoss med kräksallad på. Att förgrunka i gosstrosan äro kutym, sädan jag sladdar iväg mot Glasis med läderkepsen käckt på svaj, raskt och kavat jag stegar in och vräker alla vaniljos åt sidan innan klockan hinner slå en sekund, frammisen i kassan nervöst ser på medans mannen framför vrålstirrar henne i ögonen och nu en situation så raskt uppstå. Tysta larmet aktiveras och jag till flykten taga. Vid Himpa jag saktar...

På flykt i Ingelsta

Ut genom portarna till PIVA jag i Chevrospermen fara, kör på ny rekordtid till platsen där vi alltid samlas för gemytligt samkväm, Circle Gay vid Stockholmsvägen it is. Där det snattas en slemmig korv innan färden nu mot nya destinationer, endast en handtralla norrut, nalkas. Bögfyllona glada tillrop vrålar där de två glasbankerna i harmoni möts. En ZOE backar på en röd MAN-buss lastad med daddybears som genast gå till attack, knullar sönder varenda åkdon som inte hava förbrunkningsmotor och poppar, snattar färgglada piller från apoteket och sköna hallisar få, flygkukar svävar fritt runt Bögtemas porrkering och så vackert sprutar ner asfalten och skapar vita konstverk som nu barnen slickar på medans jag till korvmojen gå för att en rejäl kabanoss med kräksallad på. Att förgrunka i gosstrosan äro kutym, sädan jag sladdar iväg mot Glasis med läderkepsen käckt på svaj, raskt och kavat jag stegar in och vräker alla vaniljos åt sidan innan klockan hinner slå en sekund, frammisen i kassan nervöst ser på medans mannen framför vrålstirrar henne i ögonen och nu en situation så raskt uppstå. Tysta larmet aktiveras och jag till flykten taga. Vid Himpa jag saktar in. Där i en dunge...

Tjillepitten

16,910

På flykt i Ingelsta

Ut genom portarna till PIVA jag i Chevrospermen fara, kör på ny rekordtid till platsen där vi alltid samlas för gemytligt samkväm, Circle Gay vid Stockholmsvägen it is. Där det snattas en slemmig korv innan färden nu mot nya destinationer, endast en handtralla norrut, nalkas. Bögfyllona glada tillrop vrålar där de två glasbankerna i harmoni möts. En ZOE backar på en röd MAN-buss lastad med daddybears som genast gå till attack, knullar sönder varenda åkdon som inte hava förbrunkningsmotor och poppar, snattar färgglada piller från apoteket och sköna hallisar få, flygkukar svävar fritt runt Bögtemas porrkering och så vackert sprutar ner asfalten och skapar vita konstverk som nu barnen slickar på medans jag till korvmojen gå för att en rejäl kabanoss med kräksallad på. Att förgrunka i gosstrosan äro kutym, sädan jag sladdar iväg mot Glasis med läderkepsen käckt på svaj, raskt och kavat jag stegar in och vräker alla vaniljos åt sidan innan klockan hinner slå en sekund, frammisen i kassan nervöst ser på medans mannen framför vrålstirrar henne i ögonen och nu en situation så raskt uppstå. Tysta larmet aktiveras och jag till flykten taga. Vid Himpa jag saktar in. Där i en dunge Mortis sitta och gnida sin...

På flykt i Ingelsta

Ut genom portarna till PIVA jag i Chevrospermen fara, kör på ny rekordtid till platsen där vi alltid samlas för gemytligt samkväm, Circle Gay vid Stockholmsvägen it is. Där det snattas en slemmig korv innan färden nu mot nya destinationer, endast en handtralla norrut, nalkas. Bögfyllona glada tillrop vrålar där de två glasbankerna i harmoni möts. En ZOE backar på en röd MAN-buss lastad med daddybears som genast gå till attack, knullar sönder varenda åkdon som inte hava förbrunkningsmotor och poppar, snattar färgglada piller från apoteket och sköna hallisar få, flygkukar svävar fritt runt Bögtemas porrkering och så vackert sprutar ner asfalten och skapar vita konstverk som nu barnen slickar på medans jag till korvmojen gå för att en rejäl kabanoss med kräksallad på. Att förgrunka i gosstrosan äro kutym, sädan jag sladdar iväg mot Glasis med läderkepsen käckt på svaj, raskt och kavat jag stegar in och vräker alla vaniljos åt sidan innan klockan hinner slå en sekund, frammisen i kassan nervöst ser på medans mannen framför vrålstirrar henne i ögonen och nu en situation så raskt uppstå. Tysta larmet aktiveras och jag till flykten taga. Vid Himpa jag saktar in. Där i en dunge Mortis sitta och gnida sin lem till de erotiska tonerna...

Tjillepitten

16,912

På flykt i Ingelsta

Ut genom portarna till PIVA jag i Chevrospermen fara, kör på ny rekordtid till platsen där vi alltid samlas för gemytligt samkväm, Circle Gay vid Stockholmsvägen it is. Där det snattas en slemmig korv innan färden nu mot nya destinationer, endast en handtralla norrut, nalkas. Bögfyllona glada tillrop vrålar där de två glasbankerna i harmoni möts. En ZOE backar på en röd MAN-buss lastad med daddybears som genast gå till attack, knullar sönder varenda åkdon som inte hava förbrunkningsmotor och poppar, snattar färgglada piller från apoteket och sköna hallisar få, flygkukar svävar fritt runt Bögtemas porrkering och så vackert sprutar ner asfalten och skapar vita konstverk som nu barnen slickar på medans jag till korvmojen gå för att en rejäl kabanoss med kräksallad på. Att förgrunka i gosstrosan äro kutym, sädan jag sladdar iväg mot Glasis med läderkepsen käckt på svaj, raskt och kavat jag stegar in och vräker alla vaniljos åt sidan innan klockan hinner slå en sekund, frammisen i kassan nervöst ser på medans mannen framför vrålstirrar henne i ögonen och nu en situation så raskt uppstå. Tysta larmet aktiveras och jag till flykten taga. Vid Himpa jag saktar in. Där i en dunge Mortis sitta och gnida sin lem till de erotiska tonerna av Pervles, nu det snart...

På flykt i Ingelsta

Ut genom portarna till PIVA jag i Chevrospermen fara, kör på ny rekordtid till platsen där vi alltid samlas för gemytligt samkväm, Circle Gay vid Stockholmsvägen it is. Där det snattas en slemmig korv innan färden nu mot nya destinationer, endast en handtralla norrut, nalkas. Bögfyllona glada tillrop vrålar där de två glasbankerna i harmoni möts. En ZOE backar på en röd MAN-buss lastad med daddybears som genast gå till attack, knullar sönder varenda åkdon som inte hava förbrunkningsmotor och poppar, snattar färgglada piller från apoteket och sköna hallisar få, flygkukar svävar fritt runt Bögtemas porrkering och så vackert sprutar ner asfalten och skapar vita konstverk som nu barnen slickar på medans jag till korvmojen gå för att en rejäl kabanoss med kräksallad på. Att förgrunka i gosstrosan äro kutym, sädan jag sladdar iväg mot Glasis med läderkepsen käckt på svaj, raskt och kavat jag stegar in och vräker alla vaniljos åt sidan innan klockan hinner slå en sekund, frammisen i kassan nervöst ser på medans mannen framför vrålstirrar henne i ögonen och nu en situation så raskt uppstå. Tysta larmet aktiveras och jag till flykten taga. Vid Himpa jag saktar in. Där i en dunge Mortis sitta och gnida sin lem till de erotiska tonerna av Pervles, nu det snart börjar skymma. En bögulv kåtylar...

Tjillepitten

16,914

På flykt i Ingelsta

Ut genom portarna till PIVA jag i Chevrospermen fara, kör på ny rekordtid till platsen där vi alltid samlas för gemytligt samkväm, Circle Gay vid Stockholmsvägen it is. Där det snattas en slemmig korv innan färden nu mot nya destinationer, endast en handtralla norrut, nalkas. Bögfyllona glada tillrop vrålar där de två glasbankerna i harmoni möts. En ZOE backar på en röd MAN-buss lastad med daddybears som genast gå till attack, knullar sönder varenda åkdon som inte hava förbrunkningsmotor och poppar, snattar färgglada piller från apoteket och sköna hallisar få, flygkukar svävar fritt runt Bögtemas porrkering och så vackert sprutar ner asfalten och skapar vita konstverk som nu barnen slickar på medans jag till korvmojen gå för att en rejäl kabanoss med kräksallad på. Att förgrunka i gosstrosan äro kutym, sädan jag sladdar iväg mot Glasis med läderkepsen käckt på svaj, raskt och kavat jag stegar in och vräker alla vaniljos åt sidan innan klockan hinner slå en sekund, frammisen i kassan nervöst ser på medans mannen framför vrålstirrar henne i ögonen och nu en situation så raskt uppstå. Tysta larmet aktiveras och jag till flykten taga. Vid Himpa jag saktar in. Där i en dunge Mortis sitta och gnida sin lem till de erotiska tonerna av Pervles, nu det snart börjar skymma. En bögulv kåtylar i den kyliga timmen så...

På flykt i Ingelsta

Ut genom portarna till PIVA jag i Chevrospermen fara, kör på ny rekordtid till platsen där vi alltid samlas för gemytligt samkväm, Circle Gay vid Stockholmsvägen it is. Där det snattas en slemmig korv innan färden nu mot nya destinationer, endast en handtralla norrut, nalkas. Bögfyllona glada tillrop vrålar där de två glasbankerna i harmoni möts. En ZOE backar på en röd MAN-buss lastad med daddybears som genast gå till attack, knullar sönder varenda åkdon som inte hava förbrunkningsmotor och poppar, snattar färgglada piller från apoteket och sköna hallisar få, flygkukar svävar fritt runt Bögtemas porrkering och så vackert sprutar ner asfalten och skapar vita konstverk som nu barnen slickar på medans jag till korvmojen gå för att en rejäl kabanoss med kräksallad på. Att förgrunka i gosstrosan äro kutym, sädan jag sladdar iväg mot Glasis med läderkepsen käckt på svaj, raskt och kavat jag stegar in och vräker alla vaniljos åt sidan innan klockan hinner slå en sekund, frammisen i kassan nervöst ser på medans mannen framför vrålstirrar henne i ögonen och nu en situation så raskt uppstå. Tysta larmet aktiveras och jag till flykten taga. Vid Himpa jag saktar in. Där i en dunge Mortis sitta och gnida sin lem till de erotiska tonerna av Pervles, nu det snart börjar skymma. En bögulv kåtylar i den kyliga timmen så sen. All onani gett mig men...

Tjillepitten

16,916

På flykt i Ingelsta

Ut genom portarna till PIVA jag i Chevrospermen fara, kör på ny rekordtid till platsen där vi alltid samlas för gemytligt samkväm, Circle Gay vid Stockholmsvägen it is. Där det snattas en slemmig korv innan färden nu mot nya destinationer, endast en handtralla norrut, nalkas. Bögfyllona glada tillrop vrålar där de två glasbankerna i harmoni möts. En ZOE backar på en röd MAN-buss lastad med daddybears som genast gå till attack, knullar sönder varenda åkdon som inte hava förbrunkningsmotor och poppar, snattar färgglada piller från apoteket och sköna hallisar få, flygkukar svävar fritt runt Bögtemas porrkering och så vackert sprutar ner asfalten och skapar vita konstverk som nu barnen slickar på medans jag till korvmojen gå för att en rejäl kabanoss med kräksallad på. Att förgrunka i gosstrosan äro kutym, sädan jag sladdar iväg mot Glasis med läderkepsen käckt på svaj, raskt och kavat jag stegar in och vräker alla vaniljos åt sidan innan klockan hinner slå en sekund, frammisen i kassan nervöst ser på medans mannen framför vrålstirrar henne i ögonen och nu en situation så raskt uppstå. Tysta larmet aktiveras och jag till flykten taga. Vid Himpa jag saktar in. Där i en dunge Mortis sitta och gnida sin lem till de erotiska tonerna av Pervles, nu det snart börjar skymma. En bögulv kåtylar i den kyliga timmen så sen. All onani gett mig men och nu jag sova skall!

NNNNGYYYYYYHJHHH!

Bussen till Nybro.

Vid Resecentrum vi väntandes står...

Skaparen av Mortiscism.

Bussen till Nybro.

Vid Resecentrum vi väntandes står, i fjärran en röd MAN-buss...

Tjillepitten

Bussen till Nybro.

Vid Resecentrum vi väntandes står, i fjärran en röd MAN-buss komma vinglandes, stannar och släpper...

Skaparen av Mortiscism.

16,920

Bussen till Nybro.

Vid Resecentrum vi väntandes står, i fjärran en röd MAN-buss komma vinglandes, stannar och släpper ombord en hel pervoparad. Först...

Bussen till Nybro.

Vid Resecentrum vi väntandes står, i fjärran en röd MAN-buss komma vinglandes, stannar och släpper ombord en hel pervoparad. Först in är en spermobilist med...

Skaparen av Mortiscism.

16,922

Bussen till Nybro.

Vid Resecentrum vi väntandes står, i fjärran en röd MAN-buss komma vinglandes, stannar och släpper ombord en hel pervoparad. Först in är en spermobilist med vuxenblöjan käckt på svaj och...

Bussen till Nybro.

Vid Resecentrum vi väntandes står, i fjärran en röd MAN-buss komma vinglandes, stannar och släpper ombord en hel pervoparad. Först in är en spermobilist med vuxenblöjan käckt på svaj och fulltankad på seglis, iväg söderut...

Skaparen av Mortiscism.

16,924

Bussen till Nybro.

Vid Resecentrum vi väntandes står, i fjärran en röd MAN-buss komma vinglandes, stannar och släpper ombord en hel pervoparad. Först in är en spermobilist med vuxenblöjan käckt på svaj och fulltankad på seglis, iväg söderut färden nu gå. I Söderpöking...

Bussen till Nybro.

Vid Resecentrum vi väntandes står, i fjärran en röd MAN-buss komma vinglandes, stannar och släpper ombord en hel pervoparad. Först in är en spermobilist med vuxenblöjan käckt på svaj och fulltankad på seglis, iväg söderut färden nu gå. I Söderpöking vi bajsar ned kanalen fullständigt...

Skaparen av Mortiscism.