Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning,...

Skaparen av Mortiscism.

16,127

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens...

Skaparen av Mortiscism.

16,129

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk...

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk mjukjazz, lämnar en gåva genom...

Skaparen av Mortiscism.

16,131

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk mjukjazz, lämnar en gåva genom min tarmkanal där på parkettens...

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk mjukjazz, lämnar en gåva genom min tarmkanal där på parkettens hårda yta, se det bruna...

Skaparen av Mortiscism.

16,133

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk mjukjazz, lämnar en gåva genom min tarmkanal där på parkettens hårda yta, se det bruna guldet flyta ut i all...

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk mjukjazz, lämnar en gåva genom min tarmkanal där på parkettens hårda yta, se det bruna guldet flyta ut i all sin prakt, plaskar iväg bortåt...

Skaparen av Mortiscism.

16,135

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk mjukjazz, lämnar en gåva genom min tarmkanal där på parkettens hårda yta, se det bruna guldet flyta ut i all sin prakt, plaskar iväg bortåt köket där doften av twinkskinka...

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk mjukjazz, lämnar en gåva genom min tarmkanal där på parkettens hårda yta, se det bruna guldet flyta ut i all sin prakt, plaskar iväg bortåt köket där doften av twinkskinka osar från ugnen, plockar ut...

Skaparen av Mortiscism.

16,137

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk mjukjazz, lämnar en gåva genom min tarmkanal där på parkettens hårda yta, se det bruna guldet flyta ut i all sin prakt, plaskar iväg bortåt köket där doften av twinkskinka osar från ugnen, plockar ut en bit och med spermnap...

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk mjukjazz, lämnar en gåva genom min tarmkanal där på parkettens hårda yta, se det bruna guldet flyta ut i all sin prakt, plaskar iväg bortåt köket där doften av twinkskinka osar från ugnen, plockar ut en bit och med spermnap sväljer ner det hela med...

Skaparen av Mortiscism.

16,139

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk mjukjazz, lämnar en gåva genom min tarmkanal där på parkettens hårda yta, se det bruna guldet flyta ut i all sin prakt, plaskar iväg bortåt köket där doften av twinkskinka osar från ugnen, plockar ut en bit och med spermnap sväljer ner det hela med starkblögg och spermutt, sedan det...

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk mjukjazz, lämnar en gåva genom min tarmkanal där på parkettens hårda yta, se det bruna guldet flyta ut i all sin prakt, plaskar iväg bortåt köket där doften av twinkskinka osar från ugnen, plockar ut en bit och med spermnap sväljer ner det hela med starkblögg och spermutt, sedan det ut i det fria bär,...

Skaparen av Mortiscism.

16,141

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk mjukjazz, lämnar en gåva genom min tarmkanal där på parkettens hårda yta, se det bruna guldet flyta ut i all sin prakt, plaskar iväg bortåt köket där doften av twinkskinka osar från ugnen, plockar ut en bit och med spermnap sväljer ner det hela med starkblögg och spermutt, sedan det ut i det fria bär, tjoho tjobög, en liten nisse...

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk mjukjazz, lämnar en gåva genom min tarmkanal där på parkettens hårda yta, se det bruna guldet flyta ut i all sin prakt, plaskar iväg bortåt köket där doften av twinkskinka osar från ugnen, plockar ut en bit och med spermnap sväljer ner det hela med starkblögg och spermutt, sedan det ut i det fria bär, tjoho tjobög, en liten nisse jag trär på likt en...

Skaparen av Mortiscism.

16,143

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk mjukjazz, lämnar en gåva genom min tarmkanal där på parkettens hårda yta, se det bruna guldet flyta ut i all sin prakt, plaskar iväg bortåt köket där doften av twinkskinka osar från ugnen, plockar ut en bit och med spermnap sväljer ner det hela med starkblögg och spermutt, sedan det ut i det fria bär, tjoho tjobög, en liten nisse jag trär på likt en begagnad Grön Mamba fylld med...

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk mjukjazz, lämnar en gåva genom min tarmkanal där på parkettens hårda yta, se det bruna guldet flyta ut i all sin prakt, plaskar iväg bortåt köket där doften av twinkskinka osar från ugnen, plockar ut en bit och med spermnap sväljer ner det hela med starkblögg och spermutt, sedan det ut i det fria bär, tjoho tjobög, en liten nisse jag trär på likt en begagnad Grön Mamba fylld med sås, svingar min tomtekuk och...

Skaparen av Mortiscism.

16,145

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk mjukjazz, lämnar en gåva genom min tarmkanal där på parkettens hårda yta, se det bruna guldet flyta ut i all sin prakt, plaskar iväg bortåt köket där doften av twinkskinka osar från ugnen, plockar ut en bit och med spermnap sväljer ner det hela med starkblögg och spermutt, sedan det ut i det fria bär, tjoho tjobög, en liten nisse jag trär på likt en begagnad Grön Mamba fylld med sås, svingar min tomtekuk och låter dess sus vina genom...

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk mjukjazz, lämnar en gåva genom min tarmkanal där på parkettens hårda yta, se det bruna guldet flyta ut i all sin prakt, plaskar iväg bortåt köket där doften av twinkskinka osar från ugnen, plockar ut en bit och med spermnap sväljer ner det hela med starkblögg och spermutt, sedan det ut i det fria bär, tjoho tjobög, en liten nisse jag trär på likt en begagnad Grön Mamba fylld med sås, svingar min tomtekuk och låter dess sus vina genom vinden och orsaka pökliga oljud...

Skaparen av Mortiscism.

16,147

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk mjukjazz, lämnar en gåva genom min tarmkanal där på parkettens hårda yta, se det bruna guldet flyta ut i all sin prakt, plaskar iväg bortåt köket där doften av twinkskinka osar från ugnen, plockar ut en bit och med spermnap sväljer ner det hela med starkblögg och spermutt, sedan det ut i det fria bär, tjoho tjobög, en liten nisse jag trär på likt en begagnad Grön Mamba fylld med sås, svingar min tomtekuk och låter dess sus vina genom vinden och orsaka pökliga oljud uti nattens bögkåta sfär, se...

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk mjukjazz, lämnar en gåva genom min tarmkanal där på parkettens hårda yta, se det bruna guldet flyta ut i all sin prakt, plaskar iväg bortåt köket där doften av twinkskinka osar från ugnen, plockar ut en bit och med spermnap sväljer ner det hela med starkblögg och spermutt, sedan det ut i det fria bär, tjoho tjobög, en liten nisse jag trär på likt en begagnad Grön Mamba fylld med sås, svingar min tomtekuk och låter dess sus vina genom vinden och orsaka pökliga oljud uti nattens bögkåta sfär, se staden jag nu intar och...

Skaparen av Mortiscism.

16,149

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk mjukjazz, lämnar en gåva genom min tarmkanal där på parkettens hårda yta, se det bruna guldet flyta ut i all sin prakt, plaskar iväg bortåt köket där doften av twinkskinka osar från ugnen, plockar ut en bit och med spermnap sväljer ner det hela med starkblögg och spermutt, sedan det ut i det fria bär, tjoho tjobög, en liten nisse jag trär på likt en begagnad Grön Mamba fylld med sås, svingar min tomtekuk och låter dess sus vina genom vinden och orsaka pökliga oljud uti nattens bögkåta sfär, se staden jag nu intar och fistar som fan, tjobööögh, tjo...

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk mjukjazz, lämnar en gåva genom min tarmkanal där på parkettens hårda yta, se det bruna guldet flyta ut i all sin prakt, plaskar iväg bortåt köket där doften av twinkskinka osar från ugnen, plockar ut en bit och med spermnap sväljer ner det hela med starkblögg och spermutt, sedan det ut i det fria bär, tjoho tjobög, en liten nisse jag trär på likt en begagnad Grön Mamba fylld med sås, svingar min tomtekuk och låter dess sus vina genom vinden och orsaka pökliga oljud uti nattens bögkåta sfär, se staden jag nu intar och fistar som fan, tjobööögh, tjo uti röwaknullarnas land, här ska...

Skaparen av Mortiscism.