Sv: The neverending 5-ordsDIKT
Sommartider, gay gay, sommartider.
På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar,...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT
Sidor Föregående 1 … 616 617 618 619 620 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar,...
På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen...
På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap,...
På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings...
På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga...
På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden...
På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens...
På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens varma sken som det dunderhomo...
På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens varma sken som det dunderhomo jag är, runkar i takt...
På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens varma sken som det dunderhomo jag är, runkar i takt till gabbertechno och smeker bröstvårtorna...
På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens varma sken som det dunderhomo jag är, runkar i takt till gabbertechno och smeker bröstvårtorna innan strandlängan jag bajsar ner,...
På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens varma sken som det dunderhomo jag är, runkar i takt till gabbertechno och smeker bröstvårtorna innan strandlängan jag bajsar ner, nu det blåa blifvit brunt...
På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens varma sken som det dunderhomo jag är, runkar i takt till gabbertechno och smeker bröstvårtorna innan strandlängan jag bajsar ner, nu det blåa blifvit brunt alla rediga män hoppar i...
På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens varma sken som det dunderhomo jag är, runkar i takt till gabbertechno och smeker bröstvårtorna innan strandlängan jag bajsar ner, nu det blåa blifvit brunt alla rediga män hoppar i med glada tjut och sprut,...
På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens varma sken som det dunderhomo jag är, runkar i takt till gabbertechno och smeker bröstvårtorna innan strandlängan jag bajsar ner, nu det blåa blifvit brunt alla rediga män hoppar i med glada tjut och sprut, se vaniljoheteron fly för livet...
På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens varma sken som det dunderhomo jag är, runkar i takt till gabbertechno och smeker bröstvårtorna innan strandlängan jag bajsar ner, nu det blåa blifvit brunt alla rediga män hoppar i med glada tjut och sprut, se vaniljoheteron fly för livet när vi rediga pervs visar...
På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens varma sken som det dunderhomo jag är, runkar i takt till gabbertechno och smeker bröstvårtorna innan strandlängan jag bajsar ner, nu det blåa blifvit brunt alla rediga män hoppar i med glada tjut och sprut, se vaniljoheteron fly för livet när vi rediga pervs visar var det bruna skåpet skall...
På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens varma sken som det dunderhomo jag är, runkar i takt till gabbertechno och smeker bröstvårtorna innan strandlängan jag bajsar ner, nu det blåa blifvit brunt alla rediga män hoppar i med glada tjut och sprut, se vaniljoheteron fly för livet när vi rediga pervs visar var det bruna skåpet skall stå, vid gloryholet så klart,...
På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens varma sken som det dunderhomo jag är, runkar i takt till gabbertechno och smeker bröstvårtorna innan strandlängan jag bajsar ner, nu det blåa blifvit brunt alla rediga män hoppar i med glada tjut och sprut, se vaniljoheteron fly för livet när vi rediga pervs visar var det bruna skåpet skall stå, vid gloryholet så klart, när timmen blir sen vi...
På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens varma sken som det dunderhomo jag är, runkar i takt till gabbertechno och smeker bröstvårtorna innan strandlängan jag bajsar ner, nu det blåa blifvit brunt alla rediga män hoppar i med glada tjut och sprut, se vaniljoheteron fly för livet när vi rediga pervs visar var det bruna skåpet skall stå, vid gloryholet så klart, när timmen blir sen vi i ide då gå. Flaffaaaa!
NNNNYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEÄÄUEH!!!
Uti Tomtefars byxa.
Nedför skorsten han komma med...
Uti Tomtefars byxa.
Nedför skorsten han komma med glittrande penis i hand, säcken...
Uti Tomtefars byxa.
Nedför skorsten han komma med glittrande penis i hand, säcken full med säd och sinnet...
Uti Tomtefars byxa.
Nedför skorsten han komma med glittrande penis i hand, säcken full med säd och sinnet så rubbat och väckt, bajsutlösningar...
Uti Tomtefars byxa.
Nedför skorsten han komma med glittrande penis i hand, säcken full med säd och sinnet så rubbat och väckt, bajsutlösningar rinna längs med benet ner...
Sidor Föregående 1 … 616 617 618 619 620 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT