Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Sommartider, gay gay, sommartider.

På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar,...

Skaparen av Mortiscism.

15,427

På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap,...

Skaparen av Mortiscism.

15,429

På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings...

På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga...

Skaparen av Mortiscism.

15,431

På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden...

På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens...

Skaparen av Mortiscism.

15,433

På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens varma sken som det dunderhomo...

På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens varma sken som det dunderhomo jag är, runkar i takt...

Skaparen av Mortiscism.

15,435

På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens varma sken som det dunderhomo jag är, runkar i takt till gabbertechno och smeker bröstvårtorna...

På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens varma sken som det dunderhomo jag är, runkar i takt till gabbertechno och smeker bröstvårtorna innan strandlängan jag bajsar ner,...

Skaparen av Mortiscism.

15,437

På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens varma sken som det dunderhomo jag är, runkar i takt till gabbertechno och smeker bröstvårtorna innan strandlängan jag bajsar ner, nu det blåa blifvit brunt...

På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens varma sken som det dunderhomo jag är, runkar i takt till gabbertechno och smeker bröstvårtorna innan strandlängan jag bajsar ner, nu det blåa blifvit brunt alla rediga män hoppar i...

Skaparen av Mortiscism.

15,439

På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens varma sken som det dunderhomo jag är, runkar i takt till gabbertechno och smeker bröstvårtorna innan strandlängan jag bajsar ner, nu det blåa blifvit brunt alla rediga män hoppar i med glada tjut och sprut,...

På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens varma sken som det dunderhomo jag är, runkar i takt till gabbertechno och smeker bröstvårtorna innan strandlängan jag bajsar ner, nu det blåa blifvit brunt alla rediga män hoppar i med glada tjut och sprut, se vaniljoheteron fly för livet...

Skaparen av Mortiscism.

15,441

På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens varma sken som det dunderhomo jag är, runkar i takt till gabbertechno och smeker bröstvårtorna innan strandlängan jag bajsar ner, nu det blåa blifvit brunt alla rediga män hoppar i med glada tjut och sprut, se vaniljoheteron fly för livet när vi rediga pervs visar...

På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens varma sken som det dunderhomo jag är, runkar i takt till gabbertechno och smeker bröstvårtorna innan strandlängan jag bajsar ner, nu det blåa blifvit brunt alla rediga män hoppar i med glada tjut och sprut, se vaniljoheteron fly för livet när vi rediga pervs visar var det bruna skåpet skall...

Skaparen av Mortiscism.

15,443

På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens varma sken som det dunderhomo jag är, runkar i takt till gabbertechno och smeker bröstvårtorna innan strandlängan jag bajsar ner, nu det blåa blifvit brunt alla rediga män hoppar i med glada tjut och sprut, se vaniljoheteron fly för livet när vi rediga pervs visar var det bruna skåpet skall stå, vid gloryholet så klart,...

På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens varma sken som det dunderhomo jag är, runkar i takt till gabbertechno och smeker bröstvårtorna innan strandlängan jag bajsar ner, nu det blåa blifvit brunt alla rediga män hoppar i med glada tjut och sprut, se vaniljoheteron fly för livet när vi rediga pervs visar var det bruna skåpet skall stå, vid gloryholet så klart, när timmen blir sen vi...

Skaparen av Mortiscism.

15,445

På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande toner inför gästernas åtråvärda blickar, rosé och paraplydrinkar i stjärtsingen rinner ner i törstande gap så torra så torra, läderstrings nu bäras av alla skäggiga bajsbögar så flott, mot stranden jag beger mig i solens varma sken som det dunderhomo jag är, runkar i takt till gabbertechno och smeker bröstvårtorna innan strandlängan jag bajsar ner, nu det blåa blifvit brunt alla rediga män hoppar i med glada tjut och sprut, se vaniljoheteron fly för livet när vi rediga pervs visar var det bruna skåpet skall stå, vid gloryholet så klart, när timmen blir sen vi i ide då gå. Flaffaaaa!

NNNNYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEÄÄUEH!!!

Uti Tomtefars byxa.

Nedför skorsten han komma med...

Skaparen av Mortiscism.

15,447

Uti Tomtefars byxa.

Nedför skorsten han komma med glittrande penis i hand, säcken...

Uti Tomtefars byxa.

Nedför skorsten han komma med glittrande penis i hand, säcken full med säd och sinnet...

Skaparen av Mortiscism.

15,449

Uti Tomtefars byxa.

Nedför skorsten han komma med glittrande penis i hand, säcken full med säd och sinnet så rubbat och väckt, bajsutlösningar...

Uti Tomtefars byxa.

Nedför skorsten han komma med glittrande penis i hand, säcken full med säd och sinnet så rubbat och väckt, bajsutlösningar rinna längs med benet ner...

Skaparen av Mortiscism.