15,301

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Bussturen

Kliver på och stämplar kortet lite förstrött, chauffören ler brett och visslar efter min röv som det homo han är, sätter mig ner varpå färden mot Homoboda gå. Glidslem, dildos, gagballs och buttplugs rullar runt under dom diarréblöta tygsätenas randiga förvaringsutrymmen. Interiörbelysningen skiftar till rött och kåta stön börjar spelas när några läderklädda herrar kliver på vid Norra Tull och vi stannar inte förrän rallybanan äro fylld med kladdiga spermobiltävlingsåkare som även dessa stiger ombord, rallydräkter i gummi och läder...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Bussturen

Kliver på och stämplar kortet lite förstrött, chauffören ler brett och visslar efter min röv som det homo han är, sätter mig ner varpå färden mot Homoboda gå. Glidslem, dildos, gagballs och buttplugs rullar runt under dom diarréblöta tygsätenas randiga förvaringsutrymmen. Interiörbelysningen skiftar till rött och kåta stön börjar spelas när några läderklädda herrar kliver på vid Norra Tull och vi stannar inte förrän rallybanan äro fylld med kladdiga spermobiltävlingsåkare som även dessa stiger ombord, rallydräkter i gummi och läder åkte snart av och penisarna...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

15,303

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Bussturen

Kliver på och stämplar kortet lite förstrött, chauffören ler brett och visslar efter min röv som det homo han är, sätter mig ner varpå färden mot Homoboda gå. Glidslem, dildos, gagballs och buttplugs rullar runt under dom diarréblöta tygsätenas randiga förvaringsutrymmen. Interiörbelysningen skiftar till rött och kåta stön börjar spelas när några läderklädda herrar kliver på vid Norra Tull och vi stannar inte förrän rallybanan äro fylld med kladdiga spermobiltävlingsåkare som även dessa stiger ombord, rallydräkter i gummi och läder åkte snart av och penisarna nu i givakt stå. Chauffören...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Bussturen

Kliver på och stämplar kortet lite förstrött, chauffören ler brett och visslar efter min röv som det homo han är, sätter mig ner varpå färden mot Homoboda gå. Glidslem, dildos, gagballs och buttplugs rullar runt under dom diarréblöta tygsätenas randiga förvaringsutrymmen. Interiörbelysningen skiftar till rött och kåta stön börjar spelas när några läderklädda herrar kliver på vid Norra Tull och vi stannar inte förrän rallybanan äro fylld med kladdiga spermobiltävlingsåkare som även dessa stiger ombord, rallydräkter i gummi och läder åkte snart av och penisarna nu i givakt stå. Chauffören dörrarna låser, käck schlagermusik hörs...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

15,305

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Bussturen

Kliver på och stämplar kortet lite förstrött, chauffören ler brett och visslar efter min röv som det homo han är, sätter mig ner varpå färden mot Homoboda gå. Glidslem, dildos, gagballs och buttplugs rullar runt under dom diarréblöta tygsätenas randiga förvaringsutrymmen. Interiörbelysningen skiftar till rött och kåta stön börjar spelas när några läderklädda herrar kliver på vid Norra Tull och vi stannar inte förrän rallybanan äro fylld med kladdiga spermobiltävlingsåkare som även dessa stiger ombord, rallydräkter i gummi och läder åkte snart av och penisarna nu i givakt stå. Chauffören dörrarna låser, käck schlagermusik hörs när små gubbar i fluorescerande...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Bussturen

Kliver på och stämplar kortet lite förstrött, chauffören ler brett och visslar efter min röv som det homo han är, sätter mig ner varpå färden mot Homoboda gå. Glidslem, dildos, gagballs och buttplugs rullar runt under dom diarréblöta tygsätenas randiga förvaringsutrymmen. Interiörbelysningen skiftar till rött och kåta stön börjar spelas när några läderklädda herrar kliver på vid Norra Tull och vi stannar inte förrän rallybanan äro fylld med kladdiga spermobiltävlingsåkare som även dessa stiger ombord, rallydräkter i gummi och läder åkte snart av och penisarna nu i givakt stå. Chauffören dörrarna låser, käck schlagermusik hörs när små gubbar i fluorescerande stringkalsonger klämmer alla på pungarna...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

15,307

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Bussturen

Kliver på och stämplar kortet lite förstrött, chauffören ler brett och visslar efter min röv som det homo han är, sätter mig ner varpå färden mot Homoboda gå. Glidslem, dildos, gagballs och buttplugs rullar runt under dom diarréblöta tygsätenas randiga förvaringsutrymmen. Interiörbelysningen skiftar till rött och kåta stön börjar spelas när några läderklädda herrar kliver på vid Norra Tull och vi stannar inte förrän rallybanan äro fylld med kladdiga spermobiltävlingsåkare som även dessa stiger ombord, rallydräkter i gummi och läder åkte snart av och penisarna nu i givakt stå. Chauffören dörrarna låser, käck schlagermusik hörs när små gubbar i fluorescerande stringkalsonger klämmer alla på pungarna och flåsar tungt, Hasse-Homo nu...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Bussturen

Kliver på och stämplar kortet lite förstrött, chauffören ler brett och visslar efter min röv som det homo han är, sätter mig ner varpå färden mot Homoboda gå. Glidslem, dildos, gagballs och buttplugs rullar runt under dom diarréblöta tygsätenas randiga förvaringsutrymmen. Interiörbelysningen skiftar till rött och kåta stön börjar spelas när några läderklädda herrar kliver på vid Norra Tull och vi stannar inte förrän rallybanan äro fylld med kladdiga spermobiltävlingsåkare som även dessa stiger ombord, rallydräkter i gummi och läder åkte snart av och penisarna nu i givakt stå. Chauffören dörrarna låser, käck schlagermusik hörs när små gubbar i fluorescerande stringkalsonger klämmer alla på pungarna och flåsar tungt, Hasse-Homo nu presenterar kvällens homoäventyr ty det...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

15,309

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Bussturen

Kliver på och stämplar kortet lite förstrött, chauffören ler brett och visslar efter min röv som det homo han är, sätter mig ner varpå färden mot Homoboda gå. Glidslem, dildos, gagballs och buttplugs rullar runt under dom diarréblöta tygsätenas randiga förvaringsutrymmen. Interiörbelysningen skiftar till rött och kåta stön börjar spelas när några läderklädda herrar kliver på vid Norra Tull och vi stannar inte förrän rallybanan äro fylld med kladdiga spermobiltävlingsåkare som även dessa stiger ombord, rallydräkter i gummi och läder åkte snart av och penisarna nu i givakt stå. Chauffören dörrarna låser, käck schlagermusik hörs när små gubbar i fluorescerande stringkalsonger klämmer alla på pungarna och flåsar tungt, Hasse-Homo nu presenterar kvällens homoäventyr ty det nu börjar på allvar, läderkepsarna...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Bussturen

Kliver på och stämplar kortet lite förstrött, chauffören ler brett och visslar efter min röv som det homo han är, sätter mig ner varpå färden mot Homoboda gå. Glidslem, dildos, gagballs och buttplugs rullar runt under dom diarréblöta tygsätenas randiga förvaringsutrymmen. Interiörbelysningen skiftar till rött och kåta stön börjar spelas när några läderklädda herrar kliver på vid Norra Tull och vi stannar inte förrän rallybanan äro fylld med kladdiga spermobiltävlingsåkare som även dessa stiger ombord, rallydräkter i gummi och läder åkte snart av och penisarna nu i givakt stå. Chauffören dörrarna låser, käck schlagermusik hörs när små gubbar i fluorescerande stringkalsonger klämmer alla på pungarna och flåsar tungt, Hasse-Homo nu presenterar kvällens homoäventyr ty det nu börjar på allvar, läderkepsarna yr. Åk mä vet ja!

NYYH!

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

15,311

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

En vanlig vecka i Norrpöking.

Vaknar med kissåbajsig vuxenblöja i...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

En vanlig vecka i Norrpöking.

Vaknar med kissåbajsig vuxenblöja i ett soprum i Hageby, haltar...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

15,313

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

En vanlig vecka i Norrpöking.

Vaknar med kissåbajsig vuxenblöja i ett soprum i Hageby, haltar till scatparken där jag dagens...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Non del tutto capire cosa si vuole dire questo.

Thumbs up Thumbs down

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Philliplor skrev:

Non del tutto capire cosa si vuole dire questo.

Succhiare uno marsupio cazzo.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

En vanlig vecka i Norrpöking.

Vaknar med kissåbajsig vuxenblöja i ett soprum i Hageby, haltar till scatparken där jag dagens första holk röker och suger...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

15,317

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

En vanlig vecka i Norrpöking.

Vaknar med kissåbajsig vuxenblöja i ett soprum i Hageby, haltar till scatparken där jag dagens första holk röker och suger gubbkuk för en liten slant,...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

En vanlig vecka i Norrpöking.

Vaknar med kissåbajsig vuxenblöja i ett soprum i Hageby, haltar till scatparken där jag dagens första holk röker och suger gubbkuk för en liten slant, sladdar runt på rallybanan innan...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

15,319

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

En vanlig vecka i Norrpöking.

Vaknar med kissåbajsig vuxenblöja i ett soprum i Hageby, haltar till scatparken där jag dagens första holk röker och suger gubbkuk för en liten slant, sladdar runt på rallybanan innan bastubesök på centralbadet där alla...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

En vanlig vecka i Norrpöking.

Vaknar med kissåbajsig vuxenblöja i ett soprum i Hageby, haltar till scatparken där jag dagens första holk röker och suger gubbkuk för en liten slant, sladdar runt på rallybanan innan bastubesök på centralbadet där alla herrar på relaxavdelningen vistas utan...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

15,321

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

En vanlig vecka i Norrpöking.

Vaknar med kissåbajsig vuxenblöja i ett soprum i Hageby, haltar till scatparken där jag dagens första holk röker och suger gubbkuk för en liten slant, sladdar runt på rallybanan innan bastubesök på centralbadet där alla herrar på relaxavdelningen vistas utan stånd, alla mongobögar nu glatt...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

En vanlig vecka i Norrpöking.

Vaknar med kissåbajsig vuxenblöja i ett soprum i Hageby, haltar till scatparken där jag dagens första holk röker och suger gubbkuk för en liten slant, sladdar runt på rallybanan innan bastubesök på centralbadet där alla herrar på relaxavdelningen vistas utan stånd, alla mongobögar nu glatt i poolen plaskar när jag...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

15,323

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

En vanlig vecka i Norrpöking.

Vaknar med kissåbajsig vuxenblöja i ett soprum i Hageby, haltar till scatparken där jag dagens första holk röker och suger gubbkuk för en liten slant, sladdar runt på rallybanan innan bastubesök på centralbadet där alla herrar på relaxavdelningen vistas utan stånd, alla mongobögar nu glatt i poolen plaskar när jag storpoolen fyller med svaveldoftande fyllebajs....

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

En vanlig vecka i Norrpöking.

Vaknar med kissåbajsig vuxenblöja i ett soprum i Hageby, haltar till scatparken där jag dagens första holk röker och suger gubbkuk för en liten slant, sladdar runt på rallybanan innan bastubesök på centralbadet där alla herrar på relaxavdelningen vistas utan stånd, alla mongobögar nu glatt i poolen plaskar när jag storpoolen fyller med svaveldoftande fyllebajs och tar mig mot Söder...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

15,325

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

En vanlig vecka i Norrpöking.

Vaknar med kissåbajsig vuxenblöja i ett soprum i Hageby, haltar till scatparken där jag dagens första holk röker och suger gubbkuk för en liten slant, sladdar runt på rallybanan innan bastubesök på centralbadet där alla herrar på relaxavdelningen vistas utan stånd, alla mongobögar nu glatt i poolen plaskar när jag storpoolen fyller med svaveldoftande fyllebajs och tar mig mot Söder Tull där dom kladdigaste kissåbajsbögarna...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>