Sv: The neverending 5-ordsDIKT

På bögsemester.

Husvagnen skakar och gungar fram fullastad med glidslem och dildos på släp efter spermobilen som med sin spermaglans så fin i solens sken, stannar till på Circle Gay för korvfest som serveras med majonnäs genom avklippta förhudsringar så smegmiga och väldoftande, saknaden av SwedenRunkFistival äro...

Skaparen av Mortiscism.

15,177

På bögsemester.

Husvagnen skakar och gungar fram fullastad med glidslem och dildos på släp efter spermobilen som med sin spermaglans så fin i solens sken, stannar till på Circle Gay för korvfest som serveras med majonnäs genom avklippta förhudsringar så smegmiga och väldoftande, saknaden av SwedenRunkFistival äro stor liksom min svullna pung...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

På bögsemester.

Husvagnen skakar och gungar fram fullastad med glidslem och dildos på släp efter spermobilen som med sin spermaglans så fin i solens sken, stannar till på Circle Gay för korvfest som serveras med majonnäs genom avklippta förhudsringar så smegmiga och väldoftande, saknaden av SwedenRunkFistival äro stor liksom min svullna pung när jag glider in på...

Skaparen av Mortiscism.

15,179

På bögsemester.

Husvagnen skakar och gungar fram fullastad med glidslem och dildos på släp efter spermobilen som med sin spermaglans så fin i solens sken, stannar till på Circle Gay för korvfest som serveras med majonnäs genom avklippta förhudsringar så smegmiga och väldoftande, saknaden av SwedenRunkFistival äro stor liksom min svullna pung när jag glider in på bastuklubb efter bastuklubb längs rikets...

På bögsemester.

Husvagnen skakar och gungar fram fullastad med glidslem och dildos på släp efter spermobilen som med sin spermaglans så fin i solens sken, stannar till på Circle Gay för korvfest som serveras med majonnäs genom avklippta förhudsringar så smegmiga och väldoftande, saknaden av SwedenRunkFistival äro stor liksom min svullna pung när jag glider in på bastuklubb efter bastuklubb längs rikets kuster, kladdandet lämnar sina spår...

Skaparen av Mortiscism.

15,181

På bögsemester.

Husvagnen skakar och gungar fram fullastad med glidslem och dildos på släp efter spermobilen som med sin spermaglans så fin i solens sken, stannar till på Circle Gay för korvfest som serveras med majonnäs genom avklippta förhudsringar så smegmiga och väldoftande, saknaden av SwedenRunkFistival äro stor liksom min svullna pung när jag glider in på bastuklubb efter bastuklubb längs rikets kuster, kladdandet lämnar sina spår i både hjärta och själ,...

På bögsemester.

Husvagnen skakar och gungar fram fullastad med glidslem och dildos på släp efter spermobilen som med sin spermaglans så fin i solens sken, stannar till på Circle Gay för korvfest som serveras med majonnäs genom avklippta förhudsringar så smegmiga och väldoftande, saknaden av SwedenRunkFistival äro stor liksom min svullna pung när jag glider in på bastuklubb efter bastuklubb längs rikets kuster, kladdandet lämnar sina spår i både hjärta och själ, likt spermapölar jag efterlämnar på...

Skaparen av Mortiscism.

15,183

På bögsemester.

Husvagnen skakar och gungar fram fullastad med glidslem och dildos på släp efter spermobilen som med sin spermaglans så fin i solens sken, stannar till på Circle Gay för korvfest som serveras med majonnäs genom avklippta förhudsringar så smegmiga och väldoftande, saknaden av SwedenRunkFistival äro stor liksom min svullna pung när jag glider in på bastuklubb efter bastuklubb längs rikets kuster, kladdandet lämnar sina spår i både hjärta och själ, likt spermapölar jag efterlämnar på den solvarma asfaltens skrovliga yta,...

På bögsemester.

Husvagnen skakar och gungar fram fullastad med glidslem och dildos på släp efter spermobilen som med sin spermaglans så fin i solens sken, stannar till på Circle Gay för korvfest som serveras med majonnäs genom avklippta förhudsringar så smegmiga och väldoftande, saknaden av SwedenRunkFistival äro stor liksom min svullna pung när jag glider in på bastuklubb efter bastuklubb längs rikets kuster, kladdandet lämnar sina spår i både hjärta och själ, likt spermapölar jag efterlämnar på den solvarma asfaltens skrovliga yta, dräller in på krogen efter...

Skaparen av Mortiscism.

15,185

På bögsemester.

Husvagnen skakar och gungar fram fullastad med glidslem och dildos på släp efter spermobilen som med sin spermaglans så fin i solens sken, stannar till på Circle Gay för korvfest som serveras med majonnäs genom avklippta förhudsringar så smegmiga och väldoftande, saknaden av SwedenRunkFistival äro stor liksom min svullna pung när jag glider in på bastuklubb efter bastuklubb längs rikets kuster, kladdandet lämnar sina spår i både hjärta och själ, likt spermapölar jag efterlämnar på den solvarma asfaltens skrovliga yta, dräller in på krogen efter att ha sniffat poppers och...

På bögsemester.

Husvagnen skakar och gungar fram fullastad med glidslem och dildos på släp efter spermobilen som med sin spermaglans så fin i solens sken, stannar till på Circle Gay för korvfest som serveras med majonnäs genom avklippta förhudsringar så smegmiga och väldoftande, saknaden av SwedenRunkFistival äro stor liksom min svullna pung när jag glider in på bastuklubb efter bastuklubb längs rikets kuster, kladdandet lämnar sina spår i både hjärta och själ, likt spermapölar jag efterlämnar på den solvarma asfaltens skrovliga yta, dräller in på krogen efter att ha sniffat poppers och pulver i pissoaren, super tills...

Skaparen av Mortiscism.

15,187

På bögsemester.

Husvagnen skakar och gungar fram fullastad med glidslem och dildos på släp efter spermobilen som med sin spermaglans så fin i solens sken, stannar till på Circle Gay för korvfest som serveras med majonnäs genom avklippta förhudsringar så smegmiga och väldoftande, saknaden av SwedenRunkFistival äro stor liksom min svullna pung när jag glider in på bastuklubb efter bastuklubb längs rikets kuster, kladdandet lämnar sina spår i både hjärta och själ, likt spermapölar jag efterlämnar på den solvarma asfaltens skrovliga yta, dräller in på krogen efter att ha sniffat poppers och pulver i pissoaren, super tills bs-åttorna sprutar vilt omkring, känner...

På bögsemester.

Husvagnen skakar och gungar fram fullastad med glidslem och dildos på släp efter spermobilen som med sin spermaglans så fin i solens sken, stannar till på Circle Gay för korvfest som serveras med majonnäs genom avklippta förhudsringar så smegmiga och väldoftande, saknaden av SwedenRunkFistival äro stor liksom min svullna pung när jag glider in på bastuklubb efter bastuklubb längs rikets kuster, kladdandet lämnar sina spår i både hjärta och själ, likt spermapölar jag efterlämnar på den solvarma asfaltens skrovliga yta, dräller in på krogen efter att ha sniffat poppers och pulver i pissoaren, super tills bs-åttorna sprutar vilt omkring, känner hur det bruna guldet skvätter...

Skaparen av Mortiscism.

15,189

På bögsemester.

Husvagnen skakar och gungar fram fullastad med glidslem och dildos på släp efter spermobilen som med sin spermaglans så fin i solens sken, stannar till på Circle Gay för korvfest som serveras med majonnäs genom avklippta förhudsringar så smegmiga och väldoftande, saknaden av SwedenRunkFistival äro stor liksom min svullna pung när jag glider in på bastuklubb efter bastuklubb längs rikets kuster, kladdandet lämnar sina spår i både hjärta och själ, likt spermapölar jag efterlämnar på den solvarma asfaltens skrovliga yta, dräller in på krogen efter att ha sniffat poppers och pulver i pissoaren, super tills bs-åttorna sprutar vilt omkring, känner hur det bruna guldet skvätter på min pung, mot Böga...

På bögsemester.

Husvagnen skakar och gungar fram fullastad med glidslem och dildos på släp efter spermobilen som med sin spermaglans så fin i solens sken, stannar till på Circle Gay för korvfest som serveras med majonnäs genom avklippta förhudsringar så smegmiga och väldoftande, saknaden av SwedenRunkFistival äro stor liksom min svullna pung när jag glider in på bastuklubb efter bastuklubb längs rikets kuster, kladdandet lämnar sina spår i både hjärta och själ, likt spermapölar jag efterlämnar på den solvarma asfaltens skrovliga yta, dräller in på krogen efter att ha sniffat poppers och pulver i pissoaren, super tills bs-åttorna sprutar vilt omkring, känner hur det bruna guldet skvätter på min pung, mot Böga Sand turen sedan gå, med...

Skaparen av Mortiscism.

15,191

På bögsemester.

Husvagnen skakar och gungar fram fullastad med glidslem och dildos på släp efter spermobilen som med sin spermaglans så fin i solens sken, stannar till på Circle Gay för korvfest som serveras med majonnäs genom avklippta förhudsringar så smegmiga och väldoftande, saknaden av SwedenRunkFistival äro stor liksom min svullna pung när jag glider in på bastuklubb efter bastuklubb längs rikets kuster, kladdandet lämnar sina spår i både hjärta och själ, likt spermapölar jag efterlämnar på den solvarma asfaltens skrovliga yta, dräller in på krogen efter att ha sniffat poppers och pulver i pissoaren, super tills bs-åttorna sprutar vilt omkring, känner hur det bruna guldet skvätter på min pung, mot Böga Sand turen sedan gå, med staken i vädret och kepsen...

På bögsemester.

Husvagnen skakar och gungar fram fullastad med glidslem och dildos på släp efter spermobilen som med sin spermaglans så fin i solens sken, stannar till på Circle Gay för korvfest som serveras med majonnäs genom avklippta förhudsringar så smegmiga och väldoftande, saknaden av SwedenRunkFistival äro stor liksom min svullna pung när jag glider in på bastuklubb efter bastuklubb längs rikets kuster, kladdandet lämnar sina spår i både hjärta och själ, likt spermapölar jag efterlämnar på den solvarma asfaltens skrovliga yta, dräller in på krogen efter att ha sniffat poppers och pulver i pissoaren, super tills bs-åttorna sprutar vilt omkring, känner hur det bruna guldet skvätter på min pung, mot Böga Sand turen sedan gå, med staken i vädret och kepsen på sned jag kommer åkandes.

NYYH!

Skaparen av Mortiscism.

15,193

På urspårad vaniljosemester.

Med käcka familjen i Volvons...

Med käcka familjen i Volvons kupé vi bort mot campingen...

Skaparen av Mortiscism.

15,195

Med käcka familjen i Volvons kupé vi bort mot campingen fara, checkar in, parkerar. Första...

Med käcka familjen i Volvons kupé vi bort mot campingen fara, checkar in, parkerar. Första stugan till vänster vi checkar...

Skaparen av Mortiscism.

15,197

Med käcka familjen i Volvons kupé vi bort mot campingen fara, checkar in, parkerar. Första stugan till vänster vi checkar in i, smygöppnar en burköl...

Med käcka familjen i Volvons kupé vi bort mot campingen fara, checkar in, parkerar. Första stugan till vänster vi checkar in i, smygöppnar en burköl på toa och svårformade känslor...

Skaparen av Mortiscism.

15,199

Med käcka familjen i Volvons kupé vi bort mot campingen fara, checkar in, parkerar. Första stugan till vänster vi checkar in i, smygöppnar en burköl på toa och svårformade känslor över mig nu svallar. Packad...

Med käcka familjen i Volvons kupé vi bort mot campingen fara, checkar in, parkerar. Första stugan till vänster vi checkar in i, smygöppnar en burköl på toa och svårformade känslor över mig nu svallar. Packad ranglar jag ut för att...

Skaparen av Mortiscism.