14,601

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Kram-Lisas begravning.

Snyft, snörvel, gråt och stön, i tre kladdiga delar du kärlek gav oss så skön, med bajslukt och smega i alla hål, fyllde vi dig under ynfande och ischande, kuken som tömdes äro nu överfull, gråtbajsrunkar till pervopsalmernas upphetsande text, ty dessa knulleri oss lova, sjung hallelujah broder och syster till prästen vars penis stå, nu Kockis smörgåstårta till gravkaffet servera, kladdkaka vi därefter får, runka runka runka runka, amen!

NY!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Klottra kukar.

Pungen skall vara stor och...

Skaparen av Mortiscism.

14,603

Klottra kukar.

Pungen skall vara stor och vårtig, könshåret flottigt och mumsigt,...

Klottra kukar.

Pungen skall vara stor och vårtig, könshåret flottigt och mumsigt, utanför rådhuset med sprejburken i...

Skaparen av Mortiscism.

14,605

Klottra kukar.

Pungen skall vara stor och vårtig, könshåret flottigt och mumsigt, utanför rådhuset med sprejburken i hand och HÖMKET bolmandes runt...

Klottra kukar.

Pungen skall vara stor och vårtig, könshåret flottigt och mumsigt, utanför rådhuset med sprejburken i hand och HÖMKET bolmandes runt huvudet jag skrida till verket,...

Skaparen av Mortiscism.

14,607

Klottra kukar.

Pungen skall vara stor och vårtig, könshåret flottigt och mumsigt, utanför rådhuset med sprejburken i hand och HÖMKET bolmandes runt huvudet jag skrida till verket, kukar så gigantiska nu blänker...

Klottra kukar.

Pungen skall vara stor och vårtig, könshåret flottigt och mumsigt, utanför rådhuset med sprejburken i hand och HÖMKET bolmandes runt huvudet jag skrida till verket, kukar så gigantiska nu blänker i månskenet, ränner vidare mot...

Skaparen av Mortiscism.

14,609

Klottra kukar.

Pungen skall vara stor och vårtig, könshåret flottigt och mumsigt, utanför rådhuset med sprejburken i hand och HÖMKET bolmandes runt huvudet jag skrida till verket, kukar så gigantiska nu blänker i månskenet, ränner vidare mot dagcenter och en moggis smeker...

Klottra kukar.

Pungen skall vara stor och vårtig, könshåret flottigt och mumsigt, utanför rådhuset med sprejburken i hand och HÖMKET bolmandes runt huvudet jag skrida till verket, kukar så gigantiska nu blänker i månskenet, ränner vidare mot dagcenter och en moggis smeker spritpennan min, denna jag skänka...

Skaparen av Mortiscism.

14,611

Klottra kukar.

Pungen skall vara stor och vårtig, könshåret flottigt och mumsigt, utanför rådhuset med sprejburken i hand och HÖMKET bolmandes runt huvudet jag skrida till verket, kukar så gigantiska nu blänker i månskenet, ränner vidare mot dagcenter och en moggis smeker spritpennan min, denna jag skänka glatt liksom min spermahatt. Tjoho...

Klottra kukar.

Pungen skall vara stor och vårtig, könshåret flottigt och mumsigt, utanför rådhuset med sprejburken i hand och HÖMKET bolmandes runt huvudet jag skrida till verket, kukar så gigantiska nu blänker i månskenet, ränner vidare mot dagcenter och en moggis smeker spritpennan min, denna jag skänka glatt liksom min spermahatt. Tjoho tjohej, även moggisen kukar rita...

Skaparen av Mortiscism.

14,613

Klottra kukar.

Pungen skall vara stor och vårtig, könshåret flottigt och mumsigt, utanför rådhuset med sprejburken i hand och HÖMKET bolmandes runt huvudet jag skrida till verket, kukar så gigantiska nu blänker i månskenet, ränner vidare mot dagcenter och en moggis smeker spritpennan min, denna jag skänka glatt liksom min spermahatt. Tjoho tjohej, även moggisen kukar rita med sin blåa krita, snuten...

Klottra kukar.

Pungen skall vara stor och vårtig, könshåret flottigt och mumsigt, utanför rådhuset med sprejburken i hand och HÖMKET bolmandes runt huvudet jag skrida till verket, kukar så gigantiska nu blänker i månskenet, ränner vidare mot dagcenter och en moggis smeker spritpennan min, denna jag skänka glatt liksom min spermahatt. Tjoho tjohej, även moggisen kukar rita med sin blåa krita, snuten kommer rännandes som en pil,...

Skaparen av Mortiscism.

14,615

Klottra kukar.

Pungen skall vara stor och vårtig, könshåret flottigt och mumsigt, utanför rådhuset med sprejburken i hand och HÖMKET bolmandes runt huvudet jag skrida till verket, kukar så gigantiska nu blänker i månskenet, ränner vidare mot dagcenter och en moggis smeker spritpennan min, denna jag skänka glatt liksom min spermahatt. Tjoho tjohej, även moggisen kukar rita med sin blåa krita, snuten kommer rännandes som en pil, tar då en sil, känner...

Klottra kukar.

Pungen skall vara stor och vårtig, könshåret flottigt och mumsigt, utanför rådhuset med sprejburken i hand och HÖMKET bolmandes runt huvudet jag skrida till verket, kukar så gigantiska nu blänker i månskenet, ränner vidare mot dagcenter och en moggis smeker spritpennan min, denna jag skänka glatt liksom min spermahatt. Tjoho tjohej, även moggisen kukar rita med sin blåa krita, snuten kommer rännandes som en pil, tar då en sil, känner sig kåt i sin polisbil,...

Skaparen av Mortiscism.

14,617

Klottra kukar.

Pungen skall vara stor och vårtig, könshåret flottigt och mumsigt, utanför rådhuset med sprejburken i hand och HÖMKET bolmandes runt huvudet jag skrida till verket, kukar så gigantiska nu blänker i månskenet, ränner vidare mot dagcenter och en moggis smeker spritpennan min, denna jag skänka glatt liksom min spermahatt. Tjoho tjohej, även moggisen kukar rita med sin blåa krita, snuten kommer rännandes som en pil, tar då en sil, känner sig kåt i sin polisbil, rött, blått, guldigt och vitt...

Klottra kukar.

Pungen skall vara stor och vårtig, könshåret flottigt och mumsigt, utanför rådhuset med sprejburken i hand och HÖMKET bolmandes runt huvudet jag skrida till verket, kukar så gigantiska nu blänker i månskenet, ränner vidare mot dagcenter och en moggis smeker spritpennan min, denna jag skänka glatt liksom min spermahatt. Tjoho tjohej, även moggisen kukar rita med sin blåa krita, snuten kommer rännandes som en pil, tar då en sil, känner sig kåt i sin polisbil, rött, blått, guldigt och vitt nu kukar målas på bilen,...

Skaparen av Mortiscism.

14,619

Klottra kukar.

Pungen skall vara stor och vårtig, könshåret flottigt och mumsigt, utanför rådhuset med sprejburken i hand och HÖMKET bolmandes runt huvudet jag skrida till verket, kukar så gigantiska nu blänker i månskenet, ränner vidare mot dagcenter och en moggis smeker spritpennan min, denna jag skänka glatt liksom min spermahatt. Tjoho tjohej, även moggisen kukar rita med sin blåa krita, snuten kommer rännandes som en pil, tar då en sil, känner sig kåt i sin polisbil, rött, blått, guldigt och vitt nu kukar målas på bilen, snurrepillerna nu mig ta till...

Klottra kukar.

Pungen skall vara stor och vårtig, könshåret flottigt och mumsigt, utanför rådhuset med sprejburken i hand och HÖMKET bolmandes runt huvudet jag skrida till verket, kukar så gigantiska nu blänker i månskenet, ränner vidare mot dagcenter och en moggis smeker spritpennan min, denna jag skänka glatt liksom min spermahatt. Tjoho tjohej, även moggisen kukar rita med sin blåa krita, snuten kommer rännandes som en pil, tar då en sil, känner sig kåt i sin polisbil, rött, blått, guldigt och vitt nu kukar målas på bilen, snurrepillerna nu mig ta till Pervana, så jag hemåt traskar.

NYYYH!

Skaparen av Mortiscism.

14,621

Nätshopping.

Full och galen jag loggar...

Nätshopping.

Full och galen jag loggar in på datamaskinen, wish, amazon,...

Skaparen av Mortiscism.

14,623

Nätshopping.

Full och galen jag loggar in på datamaskinen, wish, amazon, usvideo.se, tenabutiken.se och alla härliga...

Nätshopping.

Full och galen jag loggar in på datamaskinen, wish, amazon, usvideo.se, tenabutiken.se och alla härliga snurrepillershoppar, skådar en buttplug med...

Skaparen av Mortiscism.

14,625

Nätshopping.

Full och galen jag loggar in på datamaskinen, wish, amazon, usvideo.se, tenabutiken.se och alla härliga snurrepillershoppar, skådar en buttplug med både AC och centralvärme, blir...