14,426

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Kåt på kollegan.

Sneglar på rumpan så tjock och rund med tillhörande lår och en bajslukt så magnifik, den uttryckslösa blicken vittnar om downs, det mig utlösning ger, jag gillar det jag ser, runk runk runk, tar en sniff poppers när utlösning sker. Härligt härligt med kladdets värmande kalsongfläck, närmar mig sakta mot kollegan, gylfen öppen redan, tar tag i kollegans byxlinning och stönar och flämtar nu tungt. ...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Kåt på kollegan.

Sneglar på rumpan så tjock och rund med tillhörande lår och en bajslukt så magnifik, den uttryckslösa blicken vittnar om downs, det mig utlösning ger, jag gillar det jag ser, runk runk runk, tar en sniff poppers när utlösning sker. Härligt härligt med kladdets värmande kalsongfläck, närmar mig sakta mot kollegan, gylfen öppen redan, tar tag i kollegans byxlinning och stönar och flämtar nu tungt. Panik utbryter nu på kontoret...

Skaparen av Mortiscism.

14,428

Kåt på kollegan.

Sneglar på rumpan så tjock och rund med tillhörande lår och en bajslukt så magnifik, den uttryckslösa blicken vittnar om downs, det mig utlösning ger, jag gillar det jag ser, runk runk runk, tar en sniff poppers när utlösning sker. Härligt härligt med kladdets värmande kalsongfläck, närmar mig sakta mot kollegan, gylfen öppen redan, tar tag i kollegans byxlinning och stönar och flämtar nu tungt. Panik utbryter nu på kontoret då våra ollon möts i...

Kåt på kollegan.

Sneglar på rumpan så tjock och rund med tillhörande lår och en bajslukt så magnifik, den uttryckslösa blicken vittnar om downs, det mig utlösning ger, jag gillar det jag ser, runk runk runk, tar en sniff poppers när utlösning sker. Härligt härligt med kladdets värmande kalsongfläck, närmar mig sakta mot kollegan, gylfen öppen redan, tar tag i kollegans byxlinning och stönar och flämtar nu tungt. Panik utbryter nu på kontoret då våra ollon möts i en våldsam duell, stön, flås,...

Skaparen av Mortiscism.

14,430

Kåt på kollegan.

Sneglar på rumpan så tjock och rund med tillhörande lår och en bajslukt så magnifik, den uttryckslösa blicken vittnar om downs, det mig utlösning ger, jag gillar det jag ser, runk runk runk, tar en sniff poppers när utlösning sker. Härligt härligt med kladdets värmande kalsongfläck, närmar mig sakta mot kollegan, gylfen öppen redan, tar tag i kollegans byxlinning och stönar och flämtar nu tungt. Panik utbryter nu på kontoret då våra ollon möts i en våldsam duell, stön, flås, stånk och pust. Sperman flödar...

Kåt på kollegan.

Sneglar på rumpan så tjock och rund med tillhörande lår och en bajslukt så magnifik, den uttryckslösa blicken vittnar om downs, det mig utlösning ger, jag gillar det jag ser, runk runk runk, tar en sniff poppers när utlösning sker. Härligt härligt med kladdets värmande kalsongfläck, närmar mig sakta mot kollegan, gylfen öppen redan, tar tag i kollegans byxlinning och stönar och flämtar nu tungt. Panik utbryter nu på kontoret då våra ollon möts i en våldsam duell, stön, flås, stånk och pust. Sperman flödar när vi faller ihop i...

Skaparen av Mortiscism.

14,432

Kåt på kollegan.

Sneglar på rumpan så tjock och rund med tillhörande lår och en bajslukt så magnifik, den uttryckslösa blicken vittnar om downs, det mig utlösning ger, jag gillar det jag ser, runk runk runk, tar en sniff poppers när utlösning sker. Härligt härligt med kladdets värmande kalsongfläck, närmar mig sakta mot kollegan, gylfen öppen redan, tar tag i kollegans byxlinning och stönar och flämtar nu tungt. Panik utbryter nu på kontoret då våra ollon möts i en våldsam duell, stön, flås, stånk och pust. Sperman flödar när vi faller ihop i total homolycka, ack ja så...

Kåt på kollegan.

Sneglar på rumpan så tjock och rund med tillhörande lår och en bajslukt så magnifik, den uttryckslösa blicken vittnar om downs, det mig utlösning ger, jag gillar det jag ser, runk runk runk, tar en sniff poppers när utlösning sker. Härligt härligt med kladdets värmande kalsongfläck, närmar mig sakta mot kollegan, gylfen öppen redan, tar tag i kollegans byxlinning och stönar och flämtar nu tungt. Panik utbryter nu på kontoret då våra ollon möts i en våldsam duell, stön, flås, stånk och pust. Sperman flödar när vi faller ihop i total homolycka, ack ja så kul man har på jobbet.

NYYYF

Skaparen av Mortiscism.

14,434

I ungdomens dar.

Bajsfester och HÖMK nonstop, Thore...

I ungdomens dar.

Bajsfester och HÖMK nonstop, Thore på full volym, sprit och...

Skaparen av Mortiscism.

14,436

I ungdomens dar.

Bajsfester och HÖMK nonstop, Thore på full volym, sprit och vilda kuksprut i Ellos skapar...

I ungdomens dar.

Bajsfester och HÖMK nonstop, Thore på full volym, sprit och vilda kuksprut i Ellos skapar en gemytlig stämning innan utgång...

Skaparen av Mortiscism.

14,438

I ungdomens dar.

Bajsfester och HÖMK nonstop, Thore på full volym, sprit och vilda kuksprut i Ellos skapar en gemytlig stämning innan utgång på bastuklubb så het, alla...

I ungdomens dar.

Bajsfester och HÖMK nonstop, Thore på full volym, sprit och vilda kuksprut i Ellos skapar en gemytlig stämning innan utgång på bastuklubb så het, alla ungdomar samlas för att smeka...

Skaparen av Mortiscism.

14,440

I ungdomens dar.

Bajsfester och HÖMK nonstop, Thore på full volym, sprit och vilda kuksprut i Ellos skapar en gemytlig stämning innan utgång på bastuklubb så het, alla ungdomar samlas för att smeka skethöl och hemorrojd, klär sig...

I ungdomens dar.

Bajsfester och HÖMK nonstop, Thore på full volym, sprit och vilda kuksprut i Ellos skapar en gemytlig stämning innan utgång på bastuklubb så het, alla ungdomar samlas för att smeka skethöl och hemorrojd, klär sig i träskor och jeansjacka med...

Skaparen av Mortiscism.

14,442

I ungdomens dar.

Bajsfester och HÖMK nonstop, Thore på full volym, sprit och vilda kuksprut i Ellos skapar en gemytlig stämning innan utgång på bastuklubb så het, alla ungdomar samlas för att smeka skethöl och hemorrojd, klär sig i träskor och jeansjacka med könsord på, dansar rebellisk korvdans...

I ungdomens dar.

Bajsfester och HÖMK nonstop, Thore på full volym, sprit och vilda kuksprut i Ellos skapar en gemytlig stämning innan utgång på bastuklubb så het, alla ungdomar samlas för att smeka skethöl och hemorrojd, klär sig i träskor och jeansjacka med könsord på, dansar rebellisk korvdans för att få upp stämningen,...

Skaparen av Mortiscism.

14,444

I ungdomens dar.

Bajsfester och HÖMK nonstop, Thore på full volym, sprit och vilda kuksprut i Ellos skapar en gemytlig stämning innan utgång på bastuklubb så het, alla ungdomar samlas för att smeka skethöl och hemorrojd, klär sig i träskor och jeansjacka med könsord på, dansar rebellisk korvdans för att få upp stämningen, lägger på en stenkaka med...

I ungdomens dar.

Bajsfester och HÖMK nonstop, Thore på full volym, sprit och vilda kuksprut i Ellos skapar en gemytlig stämning innan utgång på bastuklubb så het, alla ungdomar samlas för att smeka skethöl och hemorrojd, klär sig i träskor och jeansjacka med könsord på, dansar rebellisk korvdans för att få upp stämningen, lägger på en stenkaka med Thore i synk med Pervles...

Skaparen av Mortiscism.

14,446

I ungdomens dar.

Bajsfester och HÖMK nonstop, Thore på full volym, sprit och vilda kuksprut i Ellos skapar en gemytlig stämning innan utgång på bastuklubb så het, alla ungdomar samlas för att smeka skethöl och hemorrojd, klär sig i träskor och jeansjacka med könsord på, dansar rebellisk korvdans för att få upp stämningen, lägger på en stenkaka med Thore i synk med Pervles en bajsutlösande magi skapar, alla...

I ungdomens dar.

Bajsfester och HÖMK nonstop, Thore på full volym, sprit och vilda kuksprut i Ellos skapar en gemytlig stämning innan utgång på bastuklubb så het, alla ungdomar samlas för att smeka skethöl och hemorrojd, klär sig i träskor och jeansjacka med könsord på, dansar rebellisk korvdans för att få upp stämningen, lägger på en stenkaka med Thore i synk med Pervles en bajsutlösande magi skapar, alla knullar, fiser och rapar, spriten...

Skaparen av Mortiscism.

14,448

I ungdomens dar.

Bajsfester och HÖMK nonstop, Thore på full volym, sprit och vilda kuksprut i Ellos skapar en gemytlig stämning innan utgång på bastuklubb så het, alla ungdomar samlas för att smeka skethöl och hemorrojd, klär sig i träskor och jeansjacka med könsord på, dansar rebellisk korvdans för att få upp stämningen, lägger på en stenkaka med Thore i synk med Pervles en bajsutlösande magi skapar, alla knullar, fiser och rapar, spriten flödar likt smegman och diarrén...

I ungdomens dar.

Bajsfester och HÖMK nonstop, Thore på full volym, sprit och vilda kuksprut i Ellos skapar en gemytlig stämning innan utgång på bastuklubb så het, alla ungdomar samlas för att smeka skethöl och hemorrojd, klär sig i träskor och jeansjacka med könsord på, dansar rebellisk korvdans för att få upp stämningen, lägger på en stenkaka med Thore i synk med Pervles en bajsutlösande magi skapar, alla knullar, fiser och rapar, spriten flödar likt smegman och diarrén från min kalasbyxa så len,...

Skaparen av Mortiscism.

14,450

I ungdomens dar.

Bajsfester och HÖMK nonstop, Thore på full volym, sprit och vilda kuksprut i Ellos skapar en gemytlig stämning innan utgång på bastuklubb så het, alla ungdomar samlas för att smeka skethöl och hemorrojd, klär sig i träskor och jeansjacka med könsord på, dansar rebellisk korvdans för att få upp stämningen, lägger på en stenkaka med Thore i synk med Pervles en bajsutlösande magi skapar, alla knullar, fiser och rapar, spriten flödar likt smegman och diarrén från min kalasbyxa så len, kuken står, motorn går, heja...