Sv: The neverending 5-ordsDIKT

CP framför sin dator.

Titta pervo-porr och halsar sprit i min sunkiga lya som kommunen mig gett. Kollar Fittkramp.se, lämnar post i alla trådar hej vilt, tänder en HÖMK och svävar in bland pixlar och blinkande CMYK-färgskalor så upphetsande, bajsporr, tarmspräckning, Carolas pattar och...

Skaparen av Mortiscism.

14,402

CP framför sin dator.

Titta pervo-porr och halsar sprit i min sunkiga lya som kommunen mig gett. Kollar Fittkramp.se, lämnar post i alla trådar hej vilt, tänder en HÖMK och svävar in bland pixlar och blinkande CMYK-färgskalor så upphetsande, bajsporr, tarmspräckning, Carolas pattar och brännvin, sanna mina ord, bajsar...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

CP framför sin dator.

Titta pervo-porr och halsar sprit i min sunkiga lya som kommunen mig gett. Kollar Fittkramp.se, lämnar post i alla trådar hej vilt, tänder en HÖMK och svävar in bland pixlar och blinkande CMYK-färgskalor så upphetsande, bajsporr, tarmspräckning, Carolas pattar och brännvin, sanna mina ord, bajsar på golvet då toabesök idiotförklarats,...

Skaparen av Mortiscism.

14,404

CP framför sin dator.

Titta pervo-porr och halsar sprit i min sunkiga lya som kommunen mig gett. Kollar Fittkramp.se, lämnar post i alla trådar hej vilt, tänder en HÖMK och svävar in bland pixlar och blinkande CMYK-färgskalor så upphetsande, bajsporr, tarmspräckning, Carolas pattar och brännvin, sanna mina ord, bajsar på golvet då toabesök idiotförklarats, kissar i dvd-spelaren och smetar...

CP framför sin dator.

Titta pervo-porr och halsar sprit i min sunkiga lya som kommunen mig gett. Kollar Fittkramp.se, lämnar post i alla trådar hej vilt, tänder en HÖMK och svävar in bland pixlar och blinkande CMYK-färgskalor så upphetsande, bajsporr, tarmspräckning, Carolas pattar och brännvin, sanna mina ord, bajsar på golvet då toabesök idiotförklarats, kissar i dvd-spelaren och smetar in routern med fekalier, den...

Skaparen av Mortiscism.

14,406

CP framför sin dator.

Titta pervo-porr och halsar sprit i min sunkiga lya som kommunen mig gett. Kollar Fittkramp.se, lämnar post i alla trådar hej vilt, tänder en HÖMK och svävar in bland pixlar och blinkande CMYK-färgskalor så upphetsande, bajsporr, tarmspräckning, Carolas pattar och brännvin, sanna mina ord, bajsar på golvet då toabesök idiotförklarats, kissar i dvd-spelaren och smetar in routern med fekalier, den nu extrasnabb bliva, trycker ctrl...

CP framför sin dator.

Titta pervo-porr och halsar sprit i min sunkiga lya som kommunen mig gett. Kollar Fittkramp.se, lämnar post i alla trådar hej vilt, tänder en HÖMK och svävar in bland pixlar och blinkande CMYK-färgskalor så upphetsande, bajsporr, tarmspräckning, Carolas pattar och brännvin, sanna mina ord, bajsar på golvet då toabesök idiotförklarats, kissar i dvd-spelaren och smetar in routern med fekalier, den nu extrasnabb bliva, trycker ctrl alt tab för att växla...

Skaparen av Mortiscism.

14,408

CP framför sin dator.

Titta pervo-porr och halsar sprit i min sunkiga lya som kommunen mig gett. Kollar Fittkramp.se, lämnar post i alla trådar hej vilt, tänder en HÖMK och svävar in bland pixlar och blinkande CMYK-färgskalor så upphetsande, bajsporr, tarmspräckning, Carolas pattar och brännvin, sanna mina ord, bajsar på golvet då toabesök idiotförklarats, kissar i dvd-spelaren och smetar in routern med fekalier, den nu extrasnabb bliva, trycker ctrl alt tab för att växla upp, mera perversiteter, mera, mera,...

CP framför sin dator.

Titta pervo-porr och halsar sprit i min sunkiga lya som kommunen mig gett. Kollar Fittkramp.se, lämnar post i alla trådar hej vilt, tänder en HÖMK och svävar in bland pixlar och blinkande CMYK-färgskalor så upphetsande, bajsporr, tarmspräckning, Carolas pattar och brännvin, sanna mina ord, bajsar på golvet då toabesök idiotförklarats, kissar i dvd-spelaren och smetar in routern med fekalier, den nu extrasnabb bliva, trycker ctrl alt tab för att växla upp, mera perversiteter, mera, mera, antalet spelade porrfilmer allt flera,...

Skaparen av Mortiscism.

14,410

CP framför sin dator.

Titta pervo-porr och halsar sprit i min sunkiga lya som kommunen mig gett. Kollar Fittkramp.se, lämnar post i alla trådar hej vilt, tänder en HÖMK och svävar in bland pixlar och blinkande CMYK-färgskalor så upphetsande, bajsporr, tarmspräckning, Carolas pattar och brännvin, sanna mina ord, bajsar på golvet då toabesök idiotförklarats, kissar i dvd-spelaren och smetar in routern med fekalier, den nu extrasnabb bliva, trycker ctrl alt tab för att växla upp, mera perversiteter, mera, mera, antalet spelade porrfilmer allt flera, drejar kukar av lera, pantar...

CP framför sin dator.

Titta pervo-porr och halsar sprit i min sunkiga lya som kommunen mig gett. Kollar Fittkramp.se, lämnar post i alla trådar hej vilt, tänder en HÖMK och svävar in bland pixlar och blinkande CMYK-färgskalor så upphetsande, bajsporr, tarmspräckning, Carolas pattar och brännvin, sanna mina ord, bajsar på golvet då toabesök idiotförklarats, kissar i dvd-spelaren och smetar in routern med fekalier, den nu extrasnabb bliva, trycker ctrl alt tab för att växla upp, mera perversiteter, mera, mera, antalet spelade porrfilmer allt flera, drejar kukar av lera, pantar burkar med kuken i hand...

Skaparen av Mortiscism.

14,412

CP framför sin dator.

Titta pervo-porr och halsar sprit i min sunkiga lya som kommunen mig gett. Kollar Fittkramp.se, lämnar post i alla trådar hej vilt, tänder en HÖMK och svävar in bland pixlar och blinkande CMYK-färgskalor så upphetsande, bajsporr, tarmspräckning, Carolas pattar och brännvin, sanna mina ord, bajsar på golvet då toabesök idiotförklarats, kissar i dvd-spelaren och smetar in routern med fekalier, den nu extrasnabb bliva, trycker ctrl alt tab för att växla upp, mera perversiteter, mera, mera, antalet spelade porrfilmer allt flera, drejar kukar av lera, pantar burkar med kuken i hand galant, dansar korvdans till midi-filer...

CP framför sin dator.

Titta pervo-porr och halsar sprit i min sunkiga lya som kommunen mig gett. Kollar Fittkramp.se, lämnar post i alla trådar hej vilt, tänder en HÖMK och svävar in bland pixlar och blinkande CMYK-färgskalor så upphetsande, bajsporr, tarmspräckning, Carolas pattar och brännvin, sanna mina ord, bajsar på golvet då toabesök idiotförklarats, kissar i dvd-spelaren och smetar in routern med fekalier, den nu extrasnabb bliva, trycker ctrl alt tab för att växla upp, mera perversiteter, mera, mera, antalet spelade porrfilmer allt flera, drejar kukar av lera, pantar burkar med kuken i hand galant, dansar korvdans till midi-filer och känner mig alldeles CP.

NYY!

Skaparen av Mortiscism.

14,414

Kåt på kollegan.

Sneglar på rumpan så tjock...

Kåt på kollegan.

Sneglar på rumpan så tjock och rund med tillhörande lår...

Skaparen av Mortiscism.

14,416

Kåt på kollegan.

Sneglar på rumpan så tjock och rund med tillhörande lår och en bajslukt så magnifik...

Kåt på kollegan.

Sneglar på rumpan så tjock och rund med tillhörande lår och en bajslukt så magnifik, den uttryckslösa blicken vittnar om...

Skaparen av Mortiscism.

14,418

Kåt på kollegan.

Sneglar på rumpan så tjock och rund med tillhörande lår och en bajslukt så magnifik, den uttryckslösa blicken vittnar om downs, det mig utlösning ger,...

Kåt på kollegan.

Sneglar på rumpan så tjock och rund med tillhörande lår och en bajslukt så magnifik, den uttryckslösa blicken vittnar om downs, det mig utlösning ger, jag gillar det jag ser,...

Skaparen av Mortiscism.

14,420

Kåt på kollegan.

Sneglar på rumpan så tjock och rund med tillhörande lår och en bajslukt så magnifik, den uttryckslösa blicken vittnar om downs, det mig utlösning ger, jag gillar det jag ser, runk runk runk, tar en...

Kåt på kollegan.

Sneglar på rumpan så tjock och rund med tillhörande lår och en bajslukt så magnifik, den uttryckslösa blicken vittnar om downs, det mig utlösning ger, jag gillar det jag ser, runk runk runk, tar en sniff poppers när utlösning sker. ...

Skaparen av Mortiscism.

14,422

Kåt på kollegan.

Sneglar på rumpan så tjock och rund med tillhörande lår och en bajslukt så magnifik, den uttryckslösa blicken vittnar om downs, det mig utlösning ger, jag gillar det jag ser, runk runk runk, tar en sniff poppers när utlösning sker. Härligt härligt med kladdets värmande...

Kåt på kollegan.

Sneglar på rumpan så tjock och rund med tillhörande lår och en bajslukt så magnifik, den uttryckslösa blicken vittnar om downs, det mig utlösning ger, jag gillar det jag ser, runk runk runk, tar en sniff poppers när utlösning sker. Härligt härligt med kladdets värmande kalsongfläck, närmar mig sakta mot...

Skaparen av Mortiscism.

14,424

Kåt på kollegan.

Sneglar på rumpan så tjock och rund med tillhörande lår och en bajslukt så magnifik, den uttryckslösa blicken vittnar om downs, det mig utlösning ger, jag gillar det jag ser, runk runk runk, tar en sniff poppers när utlösning sker. Härligt härligt med kladdets värmande kalsongfläck, närmar mig sakta mot kollegan, gylfen öppen redan, tar...

Kåt på kollegan.

Sneglar på rumpan så tjock och rund med tillhörande lår och en bajslukt så magnifik, den uttryckslösa blicken vittnar om downs, det mig utlösning ger, jag gillar det jag ser, runk runk runk, tar en sniff poppers när utlösning sker. Härligt härligt med kladdets värmande kalsongfläck, närmar mig sakta mot kollegan, gylfen öppen redan, tar tag i kollegans byxlinning och...

Skaparen av Mortiscism.