13,826

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Sprutboden.

På gatan en gladlynt herre så trind spankulerar fram, tjusig som få, och bjuder in till bersån för fisting och sprit i sprutboden, i entrén herren klär om till biljettkontrollant varpå han stämplar biljetter med sin stjärt. "Välkomna välkomna ska ni vara, spruta snälla rara!" - Små rödnariga gubbsnoppar nu titta...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Sprutboden.

På gatan en gladlynt herre så trind spankulerar fram, tjusig som få, och bjuder in till bersån för fisting och sprit i sprutboden, i entrén herren klär om till biljettkontrollant varpå han stämplar biljetter med sin stjärt. "Välkomna välkomna ska ni vara, spruta snälla rara!" - Små rödnariga gubbsnoppar nu titta fram ur byxa och kalsong,...

Skaparen av Mortiscism.

13,828

Sprutboden.

På gatan en gladlynt herre så trind spankulerar fram, tjusig som få, och bjuder in till bersån för fisting och sprit i sprutboden, i entrén herren klär om till biljettkontrollant varpå han stämplar biljetter med sin stjärt. "Välkomna välkomna ska ni vara, spruta snälla rara!" - Små rödnariga gubbsnoppar nu titta fram ur byxa och kalsong, sprutar slemkiss hela natten lång,...

Sprutboden.

På gatan en gladlynt herre så trind spankulerar fram, tjusig som få, och bjuder in till bersån för fisting och sprit i sprutboden, i entrén herren klär om till biljettkontrollant varpå han stämplar biljetter med sin stjärt. "Välkomna välkomna ska ni vara, spruta snälla rara!" - Små rödnariga gubbsnoppar nu titta fram ur byxa och kalsong, sprutar slemkiss hela natten lång, ack dessa yoghurtbössor i parad...

Skaparen av Mortiscism.

13,830

Sprutboden.

På gatan en gladlynt herre så trind spankulerar fram, tjusig som få, och bjuder in till bersån för fisting och sprit i sprutboden, i entrén herren klär om till biljettkontrollant varpå han stämplar biljetter med sin stjärt. "Välkomna välkomna ska ni vara, spruta snälla rara!" - Små rödnariga gubbsnoppar nu titta fram ur byxa och kalsong, sprutar slemkiss hela natten lång, ack dessa yoghurtbössor i parad så poetiskt, den gladlynte herrn...

Sprutboden.

På gatan en gladlynt herre så trind spankulerar fram, tjusig som få, och bjuder in till bersån för fisting och sprit i sprutboden, i entrén herren klär om till biljettkontrollant varpå han stämplar biljetter med sin stjärt. "Välkomna välkomna ska ni vara, spruta snälla rara!" - Små rödnariga gubbsnoppar nu titta fram ur byxa och kalsong, sprutar slemkiss hela natten lång, ack dessa yoghurtbössor i parad så poetiskt, den gladlynte herrn stämmer upp i sång, därefter...

Skaparen av Mortiscism.

13,832

Sprutboden.

På gatan en gladlynt herre så trind spankulerar fram, tjusig som få, och bjuder in till bersån för fisting och sprit i sprutboden, i entrén herren klär om till biljettkontrollant varpå han stämplar biljetter med sin stjärt. "Välkomna välkomna ska ni vara, spruta snälla rara!" - Små rödnariga gubbsnoppar nu titta fram ur byxa och kalsong, sprutar slemkiss hela natten lång, ack dessa yoghurtbössor i parad så poetiskt, den gladlynte herrn stämmer upp i sång, därefter bajssex nalkas, oooh vad härligt...

Sprutboden.

På gatan en gladlynt herre så trind spankulerar fram, tjusig som få, och bjuder in till bersån för fisting och sprit i sprutboden, i entrén herren klär om till biljettkontrollant varpå han stämplar biljetter med sin stjärt. "Välkomna välkomna ska ni vara, spruta snälla rara!" - Små rödnariga gubbsnoppar nu titta fram ur byxa och kalsong, sprutar slemkiss hela natten lång, ack dessa yoghurtbössor i parad så poetiskt, den gladlynte herrn stämmer upp i sång, därefter bajssex nalkas, oooh vad härligt, i sprutboden får alla spruta.

GNYYF!

Skaparen av Mortiscism.

13,834

Charterresan.

Anländer dyngrak med vuxenblöjan full...

Charterresan.

Anländer dyngrak med vuxenblöjan full, länge har jag längtat efter...

Skaparen av Mortiscism.

13,836

Charterresan.

Anländer dyngrak med vuxenblöjan full, länge har jag längtat efter sliskiga spanska pervs och heta...

Charterresan.

Anländer dyngrak med vuxenblöjan full, länge har jag längtat efter sliskiga spanska pervs och heta gayklubbar, checkar in på hotellet...

Skaparen av Mortiscism.

13,838

Charterresan.

Anländer dyngrak med vuxenblöjan full, länge har jag längtat efter sliskiga spanska pervs och heta gayklubbar, checkar in på hotellet och öppnar en NGD, ser...

Charterresan.

Anländer dyngrak med vuxenblöjan full, länge har jag längtat efter sliskiga spanska pervs och heta gayklubbar, checkar in på hotellet och öppnar en NGD, ser en folkmassa och visar pungen...

Skaparen av Mortiscism.

13,840

Charterresan.

Anländer dyngrak med vuxenblöjan full, länge har jag längtat efter sliskiga spanska pervs och heta gayklubbar, checkar in på hotellet och öppnar en NGD, ser en folkmassa och visar pungen glatt, beställer Redbög & Vodka,...

Charterresan.

Anländer dyngrak med vuxenblöjan full, länge har jag längtat efter sliskiga spanska pervs och heta gayklubbar, checkar in på hotellet och öppnar en NGD, ser en folkmassa och visar pungen glatt, beställer Redbög & Vodka, därpå ett gäng shots, de...

Skaparen av Mortiscism.

Charterresan.

Anländer dyngrak med vuxenblöjan full, länge har jag längtat efter sliskiga spanska pervs och heta gayklubbar, checkar in på hotellet och öppnar en NGD, ser en folkmassa och visar pungen glatt, beställer Redbög & Vodka, därpå ett gäng shots, de satt fint i picken min,...

Bajs é najs!

13,843

Charterresan.

Anländer dyngrak med vuxenblöjan full, länge har jag längtat efter sliskiga spanska pervs och heta gayklubbar, checkar in på hotellet och öppnar en NGD, ser en folkmassa och visar pungen glatt, beställer Redbög & Vodka, därpå ett gäng shots, de satt fint i picken min, dansar bajslambada och freestylar tungstepp...

Charterresan.

Anländer dyngrak med vuxenblöjan full, länge har jag längtat efter sliskiga spanska pervs och heta gayklubbar, checkar in på hotellet och öppnar en NGD, ser en folkmassa och visar pungen glatt, beställer Redbög & Vodka, därpå ett gäng shots, de satt fint i picken min, dansar bajslambada och freestylar tungstepp, den fantastiska spermobildansen uppmärksamhet väcker...

Skaparen av Mortiscism.

13,845

Charterresan.

Anländer dyngrak med vuxenblöjan full, länge har jag längtat efter sliskiga spanska pervs och heta gayklubbar, checkar in på hotellet och öppnar en NGD, ser en folkmassa och visar pungen glatt, beställer Redbög & Vodka, därpå ett gäng shots, de satt fint i picken min, dansar bajslambada och freestylar tungstepp, den fantastiska spermobildansen uppmärksamhet väcker hos José & c/o, blir...

Charterresan.

Anländer dyngrak med vuxenblöjan full, länge har jag längtat efter sliskiga spanska pervs och heta gayklubbar, checkar in på hotellet och öppnar en NGD, ser en folkmassa och visar pungen glatt, beställer Redbög & Vodka, därpå ett gäng shots, de satt fint i picken min, dansar bajslambada och freestylar tungstepp, den fantastiska spermobildansen uppmärksamhet väcker hos José & c/o, blir hembjuden på efterfest, där vi...

Skaparen av Mortiscism.

13,847

Charterresan.

Anländer dyngrak med vuxenblöjan full, länge har jag längtat efter sliskiga spanska pervs och heta gayklubbar, checkar in på hotellet och öppnar en NGD, ser en folkmassa och visar pungen glatt, beställer Redbög & Vodka, därpå ett gäng shots, de satt fint i picken min, dansar bajslambada och freestylar tungstepp, den fantastiska spermobildansen uppmärksamhet väcker hos José & c/o, blir hembjuden på efterfest, där vi umgås intensivt och gnider pung sjunger gung gung gung slickar...

Charterresan.

Anländer dyngrak med vuxenblöjan full, länge har jag längtat efter sliskiga spanska pervs och heta gayklubbar, checkar in på hotellet och öppnar en NGD, ser en folkmassa och visar pungen glatt, beställer Redbög & Vodka, därpå ett gäng shots, de satt fint i picken min, dansar bajslambada och freestylar tungstepp, den fantastiska spermobildansen uppmärksamhet väcker hos José & c/o, blir hembjuden på efterfest, där vi umgås intensivt och gnider pung sjunger gung gung gung slickar rövhål, dock en morgon hemresan...

Skaparen av Mortiscism.

13,849

Charterresan.

Anländer dyngrak med vuxenblöjan full, länge har jag längtat efter sliskiga spanska pervs och heta gayklubbar, checkar in på hotellet och öppnar en NGD, ser en folkmassa och visar pungen glatt, beställer Redbög & Vodka, därpå ett gäng shots, de satt fint i picken min, dansar bajslambada och freestylar tungstepp, den fantastiska spermobildansen uppmärksamhet väcker hos José & c/o, blir hembjuden på efterfest, där vi umgås intensivt och gnider pung sjunger gung gung gung slickar rövhål, dock en morgon hemresan kommer att ske, gråtrunkar i...

(Tror bestämt att någon busat med mitt förra inlägg...

Charterresan.

Anländer dyngrak med vuxenblöjan full, länge har jag längtat efter sliskiga spanska pervs och heta gayklubbar, checkar in på hotellet och öppnar en NGD, ser en folkmassa och visar pungen glatt, beställer Redbög & Vodka, därpå ett gäng shots, de satt fint i picken min, dansar bajslambada och freestylar tungstepp, den fantastiska spermobildansen uppmärksamhet väcker hos José & c/o, blir hembjuden på efterfest, där vi umgås intensivt och gnider pung sjunger gung gung gung slickar rövhål, dock en morgon hemresan kommer att ske, gråtrunkar i barnpoolen till tonerna av technomusik...

(Jo, undrade vad som hände där. Var det kanske seglardrickan som spelade dig ett homospratt?)

Skaparen av Mortiscism.