Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Jättepaketet.

Julaftonsmorgon, jag vaknar med ståfräs och nerbajsad resårmadrass så glatt, under min nyknullade Jula-plastgran jag bajsutlösning få, bs-femmor och bs-sjuor höres plaska på mitt golv, ser ut som tolv i fotbollsskor, någon på dörren knackar med fekaliserad näve, se där brevbäraren med ett brunt paket stå, öppnar ivrigt under spermasprut med tillhörande pervotjut, presentpappret yr vilt omkring, sperman rinner, tasken spinner, i kartongen jag finner lyckan där så kladdig ligga, den fallosformade jättetingesten i stål upp i analen snabbt åka, när plötsligt en bajsutlösning nalkas, vem är du, vem är jag, likt ett kanonskott stålprojektilen...

Skaparen av Mortiscism.

13,802

Jättepaketet.

Julaftonsmorgon, jag vaknar med ståfräs och nerbajsad resårmadrass så glatt, under min nyknullade Jula-plastgran jag bajsutlösning få, bs-femmor och bs-sjuor höres plaska på mitt golv, ser ut som tolv i fotbollsskor, någon på dörren knackar med fekaliserad näve, se där brevbäraren med ett brunt paket stå, öppnar ivrigt under spermasprut med tillhörande pervotjut, presentpappret yr vilt omkring, sperman rinner, tasken spinner, i kartongen jag finner lyckan där så kladdig ligga, den fallosformade jättetingesten i stål upp i analen snabbt åka, när plötsligt en bajsutlösning nalkas, vem är du, vem är jag, likt ett kanonskott stålprojektilen nu far iväg över nejdernas...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Jättepaketet.

Julaftonsmorgon, jag vaknar med ståfräs och nerbajsad resårmadrass så glatt, under min nyknullade Jula-plastgran jag bajsutlösning få, bs-femmor och bs-sjuor höres plaska på mitt golv, ser ut som tolv i fotbollsskor, någon på dörren knackar med fekaliserad näve, se där brevbäraren med ett brunt paket stå, öppnar ivrigt under spermasprut med tillhörande pervotjut, presentpappret yr vilt omkring, sperman rinner, tasken spinner, i kartongen jag finner lyckan där så kladdig ligga, den fallosformade jättetingesten i stål upp i analen snabbt åka, när plötsligt en bajsutlösning nalkas, vem är du, vem är jag, likt ett kanonskott stålprojektilen nu far iväg över nejdernas bebyggelser likt en sputnik. Nazdorovje!

GNYYYF!

Skaparen av Mortiscism.

13,804

Nyårsbestyr.

Ut igen och jäkta omkring...

Nyårsbestyr.

Ut igen och jäkta omkring i byn, seglardricka, bubbel, hummer,...

Skaparen av Mortiscism.

13,806

Nyårsbestyr.

Ut igen och jäkta omkring i byn, seglardricka, bubbel, hummer, snabbvisit i Långvikens bastu och...

Nyårsbestyr.

Ut igen och jäkta omkring i byn, seglardricka, bubbel, hummer, snabbvisit i Långvikens bastu och klämma pung, trots att dagen...

Skaparen av Mortiscism.

13,808

Nyårsbestyr.

Ut igen och jäkta omkring i byn, seglardricka, bubbel, hummer, snabbvisit i Långvikens bastu och klämma pung, trots att dagen ännu bara grytt, jag mina...

Nyårsbestyr.

Ut igen och jäkta omkring i byn, seglardricka, bubbel, hummer, snabbvisit i Långvikens bastu och klämma pung, trots att dagen ännu bara grytt, jag mina fittraketer samlar ihop och färdas...

Skaparen av Mortiscism.

13,810

Nyårsbestyr.

Ut igen och jäkta omkring i byn, seglardricka, bubbel, hummer, snabbvisit i Långvikens bastu och klämma pung, trots att dagen ännu bara grytt, jag mina fittraketer samlar ihop och färdas likt Kung Snopp på livets...

Nyårsbestyr.

Ut igen och jäkta omkring i byn, seglardricka, bubbel, hummer, snabbvisit i Långvikens bastu och klämma pung, trots att dagen ännu bara grytt, jag mina fittraketer samlar ihop och färdas likt Kung Snopp på livets fest, anländer och gör entré...

Skaparen av Mortiscism.

13,812

Nyårsbestyr.

Ut igen och jäkta omkring i byn, seglardricka, bubbel, hummer, snabbvisit i Långvikens bastu och klämma pung, trots att dagen ännu bara grytt, jag mina fittraketer samlar ihop och färdas likt Kung Snopp på livets fest, anländer och gör entré och succé, enorm bajsutlösning över...

Nyårsbestyr.

Ut igen och jäkta omkring i byn, seglardricka, bubbel, hummer, snabbvisit i Långvikens bastu och klämma pung, trots att dagen ännu bara grytt, jag mina fittraketer samlar ihop och färdas likt Kung Snopp på livets fest, anländer och gör entré och succé, enorm bajsutlösning över jublande pervogäster, överallt firas hemmafester,...

Skaparen av Mortiscism.

13,814

Nyårsbestyr.

Ut igen och jäkta omkring i byn, seglardricka, bubbel, hummer, snabbvisit i Långvikens bastu och klämma pung, trots att dagen ännu bara grytt, jag mina fittraketer samlar ihop och färdas likt Kung Snopp på livets fest, anländer och gör entré och succé, enorm bajsutlösning över jublande pervogäster, överallt firas hemmafester, HÖMK röks och tungsteppen ekar...

Nyårsbestyr.

Ut igen och jäkta omkring i byn, seglardricka, bubbel, hummer, snabbvisit i Långvikens bastu och klämma pung, trots att dagen ännu bara grytt, jag mina fittraketer samlar ihop och färdas likt Kung Snopp på livets fest, anländer och gör entré och succé, enorm bajsutlösning över jublande pervogäster, överallt firas hemmafester, HÖMK röks och tungsteppen ekar i trapphusen, tre, två, ett,...

Skaparen av Mortiscism.

13,816

Nyårsbestyr.

Ut igen och jäkta omkring i byn, seglardricka, bubbel, hummer, snabbvisit i Långvikens bastu och klämma pung, trots att dagen ännu bara grytt, jag mina fittraketer samlar ihop och färdas likt Kung Snopp på livets fest, anländer och gör entré och succé, enorm bajsutlösning över jublande pervogäster, överallt firas hemmafester, HÖMK röks och tungsteppen ekar i trapphusen, tre, två, ett, GOTT NYTT KLADDIGT PERVOÅR! Flaffa!

NNNNYYH!!!

Sprutboden.

På gatan en gladlynt herre...

Skaparen av Mortiscism.

13,818

Sprutboden.

På gatan en gladlynt herre så trind spankulerar fram, tjusig...

Sprutboden.

På gatan en gladlynt herre så trind spankulerar fram, tjusig som få, och bjuder in...

Skaparen av Mortiscism.

13,820

Sprutboden.

På gatan en gladlynt herre så trind spankulerar fram, tjusig som få, och bjuder in till bersån för fisting och...

Sprutboden.

På gatan en gladlynt herre så trind spankulerar fram, tjusig som få, och bjuder in till bersån för fisting och sprit i sprutboden, i entrén...

Skaparen av Mortiscism.

13,822

Sprutboden.

På gatan en gladlynt herre så trind spankulerar fram, tjusig som få, och bjuder in till bersån för fisting och sprit i sprutboden, i entrén herren klär om till biljettkontrollant...

Sprutboden.

På gatan en gladlynt herre så trind spankulerar fram, tjusig som få, och bjuder in till bersån för fisting och sprit i sprutboden, i entrén herren klär om till biljettkontrollant varpå han stämplar biljetter med...

Skaparen av Mortiscism.

13,824

Sprutboden.

På gatan en gladlynt herre så trind spankulerar fram, tjusig som få, och bjuder in till bersån för fisting och sprit i sprutboden, i entrén herren klär om till biljettkontrollant varpå han stämplar biljetter med sin stjärt. "Välkomna välkomna ska...

Sprutboden.

På gatan en gladlynt herre så trind spankulerar fram, tjusig som få, och bjuder in till bersån för fisting och sprit i sprutboden, i entrén herren klär om till biljettkontrollant varpå han stämplar biljetter med sin stjärt. "Välkomna välkomna ska ni vara, spruta snälla rara!"...

Skaparen av Mortiscism.