13,776

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Jag ska knulla dig med en julgran.

Bland julsortimentet inne på Jula jag inre frid finner, homogubbar traska runt i harmoni med tråkiga vaniljheteros med familj, kukarna slappa hänga likt julgranskulorna, då ett glatt meddelande ropas ut som en sprucken fis när knoppar brister, barren kittlar i dom förväntansfulla vindlingarnas kärleksrustade sfärer där hopp och pervoförtvivlan fångar köplustens anala gran till alla pervs stora glädje, vid kassorna jag flyr med granen i min stjärt, ja se betalningen uteblev, mot min pervofiende vad som helst nu kan ske, till hans boning jag nu med heteroporr komma, skrattar när han öppnar sin dörr, runkar och säger "Hej gay!"...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Bland julsortimentet inne på Jula jag inre frid finner, homogubbar traska runt i harmoni med tråkiga vaniljheteros med familj, kukarna slappa hänga likt julgranskulorna, då ett glatt meddelande ropas ut som en sprucken fis när knoppar brister, barren kittlar i dom förväntansfulla vindlingarnas kärleksrustade sfärer där hopp och pervoförtvivlan fångar köplustens anala gran till alla pervs stora glädje, vid kassorna jag flyr med granen i min stjärt, ja se betalningen uteblev, mot min pervofiende vad som helst nu kan ske, till hans boning jag nu med heteroporr komma, skrattar när han öppnar sin dörr, runkar och säger "Hej gay!", plastgranen jag plockar fram tjohej,...

Skaparen av Mortiscism.

13,778

Bland julsortimentet inne på Jula jag inre frid finner, homogubbar traska runt i harmoni med tråkiga vaniljheteros med familj, kukarna slappa hänga likt julgranskulorna, då ett glatt meddelande ropas ut som en sprucken fis när knoppar brister, barren kittlar i dom förväntansfulla vindlingarnas kärleksrustade sfärer där hopp och pervoförtvivlan fångar köplustens anala gran till alla pervs stora glädje, vid kassorna jag flyr med granen i min stjärt, ja se betalningen uteblev, mot min pervofiende vad som helst nu kan ske, till hans boning jag nu med heteroporr komma, skrattar när han öppnar sin dörr, runkar och säger "Hej gay!", plastgranen jag plockar fram tjohej, börjar föra den ut och...

Bland julsortimentet inne på Jula jag inre frid finner, homogubbar traska runt i harmoni med tråkiga vaniljheteros med familj, kukarna slappa hänga likt julgranskulorna, då ett glatt meddelande ropas ut som en sprucken fis när knoppar brister, barren kittlar i dom förväntansfulla vindlingarnas kärleksrustade sfärer där hopp och pervoförtvivlan fångar köplustens anala gran till alla pervs stora glädje, vid kassorna jag flyr med granen i min stjärt, ja se betalningen uteblev, mot min pervofiende vad som helst nu kan ske, till hans boning jag nu med heteroporr komma, skrattar när han öppnar sin dörr, runkar och säger "Hej gay!", plastgranen jag plockar fram tjohej, börjar föra den ut och in i dig, ty när...

Skaparen av Mortiscism.

13,780

Bland julsortimentet inne på Jula jag inre frid finner, homogubbar traska runt i harmoni med tråkiga vaniljheteros med familj, kukarna slappa hänga likt julgranskulorna, då ett glatt meddelande ropas ut som en sprucken fis när knoppar brister, barren kittlar i dom förväntansfulla vindlingarnas kärleksrustade sfärer där hopp och pervoförtvivlan fångar köplustens anala gran till alla pervs stora glädje, vid kassorna jag flyr med granen i min stjärt, ja se betalningen uteblev, mot min pervofiende vad som helst nu kan ske, till hans boning jag nu med heteroporr komma, skrattar när han öppnar sin dörr, runkar och säger "Hej gay!", plastgranen jag plockar fram tjohej, börjar föra den ut och in i dig, ty när tusen juleljus tändas och snön...

Bland julsortimentet inne på Jula jag inre frid finner, homogubbar traska runt i harmoni med tråkiga vaniljheteros med familj, kukarna slappa hänga likt julgranskulorna, då ett glatt meddelande ropas ut som en sprucken fis när knoppar brister, barren kittlar i dom förväntansfulla vindlingarnas kärleksrustade sfärer där hopp och pervoförtvivlan fångar köplustens anala gran till alla pervs stora glädje, vid kassorna jag flyr med granen i min stjärt, ja se betalningen uteblev, mot min pervofiende vad som helst nu kan ske, till hans boning jag nu med heteroporr komma, skrattar när han öppnar sin dörr, runkar och säger "Hej gay!", plastgranen jag plockar fram tjohej, börjar föra den ut och in i dig, ty när tusen juleljus tändas och snön faller, jag med en julgran...

Skaparen av Mortiscism.

13,782

Bland julsortimentet inne på Jula jag inre frid finner, homogubbar traska runt i harmoni med tråkiga vaniljheteros med familj, kukarna slappa hänga likt julgranskulorna, då ett glatt meddelande ropas ut som en sprucken fis när knoppar brister, barren kittlar i dom förväntansfulla vindlingarnas kärleksrustade sfärer där hopp och pervoförtvivlan fångar köplustens anala gran till alla pervs stora glädje, vid kassorna jag flyr med granen i min stjärt, ja se betalningen uteblev, mot min pervofiende vad som helst nu kan ske, till hans boning jag nu med heteroporr komma, skrattar när han öppnar sin dörr, runkar och säger "Hej gay!", plastgranen jag plockar fram tjohej, börjar föra den ut och in i dig, ty när tusen juleljus tändas och snön faller, jag med en julgran sann julglädje nu skapar! Ynf!

NNNNIUUUEEEEEEEEEEEUH!!!

Jättepaketet.

Julaftonsmorgon, jag vaknar med ståfräs...

Skaparen av Mortiscism.

13,784

Jättepaketet.

Julaftonsmorgon, jag vaknar med ståfräs och nerbajsad resårmadrass så glatt,...

Jättepaketet.

Julaftonsmorgon, jag vaknar med ståfräs och nerbajsad resårmadrass så glatt, under min nyknullade Jula-plastgran jag...

Skaparen av Mortiscism.

13,786

Jättepaketet.

Julaftonsmorgon, jag vaknar med ståfräs och nerbajsad resårmadrass så glatt, under min nyknullade Jula-plastgran jag bajsutlösning få, bs-femmor och bs-sjuor...

Jättepaketet.

Julaftonsmorgon, jag vaknar med ståfräs och nerbajsad resårmadrass så glatt, under min nyknullade Jula-plastgran jag bajsutlösning få, bs-femmor och bs-sjuor höres plaska på mitt golv,...

Skaparen av Mortiscism.

13,788

Jättepaketet.

Julaftonsmorgon, jag vaknar med ståfräs och nerbajsad resårmadrass så glatt, under min nyknullade Jula-plastgran jag bajsutlösning få, bs-femmor och bs-sjuor höres plaska på mitt golv, ser ut som tolv i...

Jättepaketet.

Julaftonsmorgon, jag vaknar med ståfräs och nerbajsad resårmadrass så glatt, under min nyknullade Jula-plastgran jag bajsutlösning få, bs-femmor och bs-sjuor höres plaska på mitt golv, ser ut som tolv i fotbollsskor, någon på dörren knackar...

Skaparen av Mortiscism.

13,790

Jättepaketet.

Julaftonsmorgon, jag vaknar med ståfräs och nerbajsad resårmadrass så glatt, under min nyknullade Jula-plastgran jag bajsutlösning få, bs-femmor och bs-sjuor höres plaska på mitt golv, ser ut som tolv i fotbollsskor, någon på dörren knackar med fekaliserad näve, se där...

Jättepaketet.

Julaftonsmorgon, jag vaknar med ståfräs och nerbajsad resårmadrass så glatt, under min nyknullade Jula-plastgran jag bajsutlösning få, bs-femmor och bs-sjuor höres plaska på mitt golv, ser ut som tolv i fotbollsskor, någon på dörren knackar med fekaliserad näve, se där brevbäraren med ett brunt paket...

Skaparen av Mortiscism.

13,792

Jättepaketet.

Julaftonsmorgon, jag vaknar med ståfräs och nerbajsad resårmadrass så glatt, under min nyknullade Jula-plastgran jag bajsutlösning få, bs-femmor och bs-sjuor höres plaska på mitt golv, ser ut som tolv i fotbollsskor, någon på dörren knackar med fekaliserad näve, se där brevbäraren med ett brunt paket stå, öppnar ivrigt under spermasprut...

Jättepaketet.

Julaftonsmorgon, jag vaknar med ståfräs och nerbajsad resårmadrass så glatt, under min nyknullade Jula-plastgran jag bajsutlösning få, bs-femmor och bs-sjuor höres plaska på mitt golv, ser ut som tolv i fotbollsskor, någon på dörren knackar med fekaliserad näve, se där brevbäraren med ett brunt paket stå, öppnar ivrigt under spermasprut med tillhörande pervotjut, presentpappret yr...

Skaparen av Mortiscism.

13,794

Jättepaketet.

Julaftonsmorgon, jag vaknar med ståfräs och nerbajsad resårmadrass så glatt, under min nyknullade Jula-plastgran jag bajsutlösning få, bs-femmor och bs-sjuor höres plaska på mitt golv, ser ut som tolv i fotbollsskor, någon på dörren knackar med fekaliserad näve, se där brevbäraren med ett brunt paket stå, öppnar ivrigt under spermasprut med tillhörande pervotjut, presentpappret yr vilt omkring, sperman rinner, tasken...

Jättepaketet.

Julaftonsmorgon, jag vaknar med ståfräs och nerbajsad resårmadrass så glatt, under min nyknullade Jula-plastgran jag bajsutlösning få, bs-femmor och bs-sjuor höres plaska på mitt golv, ser ut som tolv i fotbollsskor, någon på dörren knackar med fekaliserad näve, se där brevbäraren med ett brunt paket stå, öppnar ivrigt under spermasprut med tillhörande pervotjut, presentpappret yr vilt omkring, sperman rinner, tasken spinner, i kartongen jag finner...

Skaparen av Mortiscism.

13,796

Jättepaketet.

Julaftonsmorgon, jag vaknar med ståfräs och nerbajsad resårmadrass så glatt, under min nyknullade Jula-plastgran jag bajsutlösning få, bs-femmor och bs-sjuor höres plaska på mitt golv, ser ut som tolv i fotbollsskor, någon på dörren knackar med fekaliserad näve, se där brevbäraren med ett brunt paket stå, öppnar ivrigt under spermasprut med tillhörande pervotjut, presentpappret yr vilt omkring, sperman rinner, tasken spinner, i kartongen jag finner lyckan där så kladdig ligga...

Jättepaketet.

Julaftonsmorgon, jag vaknar med ståfräs och nerbajsad resårmadrass så glatt, under min nyknullade Jula-plastgran jag bajsutlösning få, bs-femmor och bs-sjuor höres plaska på mitt golv, ser ut som tolv i fotbollsskor, någon på dörren knackar med fekaliserad näve, se där brevbäraren med ett brunt paket stå, öppnar ivrigt under spermasprut med tillhörande pervotjut, presentpappret yr vilt omkring, sperman rinner, tasken spinner, i kartongen jag finner lyckan där så kladdig ligga, den fallosformade jättetingesten i stål...

Skaparen av Mortiscism.

13,798

Jättepaketet.

Julaftonsmorgon, jag vaknar med ståfräs och nerbajsad resårmadrass så glatt, under min nyknullade Jula-plastgran jag bajsutlösning få, bs-femmor och bs-sjuor höres plaska på mitt golv, ser ut som tolv i fotbollsskor, någon på dörren knackar med fekaliserad näve, se där brevbäraren med ett brunt paket stå, öppnar ivrigt under spermasprut med tillhörande pervotjut, presentpappret yr vilt omkring, sperman rinner, tasken spinner, i kartongen jag finner lyckan där så kladdig ligga, den fallosformade jättetingesten i stål upp i analen snabbt åka,...

Jättepaketet.

Julaftonsmorgon, jag vaknar med ståfräs och nerbajsad resårmadrass så glatt, under min nyknullade Jula-plastgran jag bajsutlösning få, bs-femmor och bs-sjuor höres plaska på mitt golv, ser ut som tolv i fotbollsskor, någon på dörren knackar med fekaliserad näve, se där brevbäraren med ett brunt paket stå, öppnar ivrigt under spermasprut med tillhörande pervotjut, presentpappret yr vilt omkring, sperman rinner, tasken spinner, i kartongen jag finner lyckan där så kladdig ligga, den fallosformade jättetingesten i stål upp i analen snabbt åka, när plötsligt en bajsutlösning nalkas,...

Skaparen av Mortiscism.

13,800

Jättepaketet.

Julaftonsmorgon, jag vaknar med ståfräs och nerbajsad resårmadrass så glatt, under min nyknullade Jula-plastgran jag bajsutlösning få, bs-femmor och bs-sjuor höres plaska på mitt golv, ser ut som tolv i fotbollsskor, någon på dörren knackar med fekaliserad näve, se där brevbäraren med ett brunt paket stå, öppnar ivrigt under spermasprut med tillhörande pervotjut, presentpappret yr vilt omkring, sperman rinner, tasken spinner, i kartongen jag finner lyckan där så kladdig ligga, den fallosformade jättetingesten i stål upp i analen snabbt åka, när plötsligt en bajsutlösning nalkas, vem är du, vem är...