Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Efter Nobelfesten

Frackarnas solkiga veck från gårdagsnattens mysiga manliga samkväm nu så vitfläckiga och stela, disiga minnen från medaljer uppförda i analen av skäggiga tjocka gubbar så urindoftande, en middag därefter som enorm bajsutlösning skapar, ja då glider balens kung på avföringens rester in, han därefter visar vart det blåa nerbajsade skåpet med penisattrapper skall stå, genom smegma och kefir vi marscherar på dansgolvet ut, till Pervles vi dansar korvdans och smeker könsorgan som plötsligt tittar ut, "FÖR VI HAR TATT' NOBELPRISET", ropar någon med ett tjut, som får pungdoftens kunskapsfrukt att blomma till...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

13,752

Efter Nobelfesten

Frackarnas solkiga veck från gårdagsnattens mysiga manliga samkväm nu så vitfläckiga och stela, disiga minnen från medaljer uppförda i analen av skäggiga tjocka gubbar så urindoftande, en middag därefter som enorm bajsutlösning skapar, ja då glider balens kung på avföringens rester in, han därefter visar vart det blåa nerbajsade skåpet med penisattrapper skall stå, genom smegma och kefir vi marscherar på dansgolvet ut, till Pervles vi dansar korvdans och smeker könsorgan som plötsligt tittar ut, "FÖR VI HAR TATT' NOBELPRISET", ropar någon med ett tjut, som får pungdoftens kunskapsfrukt att blomma till max, alla har knullat lax...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Efter Nobelfesten

Frackarnas solkiga veck från gårdagsnattens mysiga manliga samkväm nu så vitfläckiga och stela, disiga minnen från medaljer uppförda i analen av skäggiga tjocka gubbar så urindoftande, en middag därefter som enorm bajsutlösning skapar, ja då glider balens kung på avföringens rester in, han därefter visar vart det blåa nerbajsade skåpet med penisattrapper skall stå, genom smegma och kefir vi marscherar på dansgolvet ut, till Pervles vi dansar korvdans och smeker könsorgan som plötsligt tittar ut, "FÖR VI HAR TATT' NOBELPRISET", ropar någon med ett tjut, som får pungdoftens kunskapsfrukt att blomma till max, alla har knullat lax, under efterfesten vi mäter lem...

Skaparen av Mortiscism.

13,754

Efter Nobelfesten

Frackarnas solkiga veck från gårdagsnattens mysiga manliga samkväm nu så vitfläckiga och stela, disiga minnen från medaljer uppförda i analen av skäggiga tjocka gubbar så urindoftande, en middag därefter som enorm bajsutlösning skapar, ja då glider balens kung på avföringens rester in, han därefter visar vart det blåa nerbajsade skåpet med penisattrapper skall stå, genom smegma och kefir vi marscherar på dansgolvet ut, till Pervles vi dansar korvdans och smeker könsorgan som plötsligt tittar ut, "FÖR VI HAR TATT' NOBELPRISET", ropar någon med ett tjut, som får pungdoftens kunskapsfrukt att blomma till max, alla har knullat lax, under efterfesten vi mäter lem utanför grillkiosken mittemot, räksallad på...

Efter Nobelfesten

Frackarnas solkiga veck från gårdagsnattens mysiga manliga samkväm nu så vitfläckiga och stela, disiga minnen från medaljer uppförda i analen av skäggiga tjocka gubbar så urindoftande, en middag därefter som enorm bajsutlösning skapar, ja då glider balens kung på avföringens rester in, han därefter visar vart det blåa nerbajsade skåpet med penisattrapper skall stå, genom smegma och kefir vi marscherar på dansgolvet ut, till Pervles vi dansar korvdans och smeker könsorgan som plötsligt tittar ut, "FÖR VI HAR TATT' NOBELPRISET", ropar någon med ett tjut, som får pungdoftens kunskapsfrukt att blomma till max, alla har knullat lax, under efterfesten vi mäter lem utanför grillkiosken mittemot, räksallad på kunskapens erigerade fallos när dimman...

Thumbs up Thumbs down

13,756

Efter Nobelfesten

Frackarnas solkiga veck från gårdagsnattens mysiga manliga samkväm nu så vitfläckiga och stela, disiga minnen från medaljer uppförda i analen av skäggiga tjocka gubbar så urindoftande, en middag därefter som enorm bajsutlösning skapar, ja då glider balens kung på avföringens rester in, han därefter visar vart det blåa nerbajsade skåpet med penisattrapper skall stå, genom smegma och kefir vi marscherar på dansgolvet ut, till Pervles vi dansar korvdans och smeker könsorgan som plötsligt tittar ut, "FÖR VI HAR TATT' NOBELPRISET", ropar någon med ett tjut, som får pungdoftens kunskapsfrukt att blomma till max, alla har knullat lax, under efterfesten vi mäter lem utanför grillkiosken mittemot, räksallad på kunskapens erigerade fallos när dimman över staden nu lagt sig.

NNNNYYYYYYEHH!!!

Jag ska knulla dig med en julgran.

Bland julsortimentet inne på Jula...

Skaparen av Mortiscism.

13,758

Bland julsortimentet inne på Jula jag inre frid finner, homogubbar...

Bland julsortimentet inne på Jula jag inre frid finner, homogubbar traska runt i harmoni med...

Skaparen av Mortiscism.

13,760

Bland julsortimentet inne på Jula jag inre frid finner, homogubbar traska runt i harmoni med tråkiga vaniljheteros med familj, kukarna...

Bland julsortimentet inne på Jula jag inre frid finner, homogubbar traska runt i harmoni med tråkiga vaniljheteros med familj, kukarna slappa hänga likt julgranskulorna, då...

Skaparen av Mortiscism.

13,762

Bland julsortimentet inne på Jula jag inre frid finner, homogubbar traska runt i harmoni med tråkiga vaniljheteros med familj, kukarna slappa hänga likt julgranskulorna, då ett glatt meddelande ropas ut...

Bland julsortimentet inne på Jula jag inre frid finner, homogubbar traska runt i harmoni med tråkiga vaniljheteros med familj, kukarna slappa hänga likt julgranskulorna, då ett glatt meddelande ropas ut som en sprucken fis när...

Thumbs up Thumbs down

13,764

Bland julsortimentet inne på Jula jag inre frid finner, homogubbar traska runt i harmoni med tråkiga vaniljheteros med familj, kukarna slappa hänga likt julgranskulorna, då ett glatt meddelande ropas ut som en sprucken fis när knoppar brister, barren kittlar i...

Bland julsortimentet inne på Jula jag inre frid finner, homogubbar traska runt i harmoni med tråkiga vaniljheteros med familj, kukarna slappa hänga likt julgranskulorna, då ett glatt meddelande ropas ut som en sprucken fis när knoppar brister, barren kittlar i dom förväntansfulla vindlingarnas kärleksrustade...

Thumbs up Thumbs down

13,766

Bland julsortimentet inne på Jula jag inre frid finner, homogubbar traska runt i harmoni med tråkiga vaniljheteros med familj, kukarna slappa hänga likt julgranskulorna, då ett glatt meddelande ropas ut som en sprucken fis när knoppar brister, barren kittlar i dom förväntansfulla vindlingarnas kärleksrustade sfärer där hopp och pervoförtvivlan...

Bland julsortimentet inne på Jula jag inre frid finner, homogubbar traska runt i harmoni med tråkiga vaniljheteros med familj, kukarna slappa hänga likt julgranskulorna, då ett glatt meddelande ropas ut som en sprucken fis när knoppar brister, barren kittlar i dom förväntansfulla vindlingarnas kärleksrustade sfärer där hopp och pervoförtvivlan fångar köplustens anala gran till...

Thumbs up Thumbs down

13,768

Bland julsortimentet inne på Jula jag inre frid finner, homogubbar traska runt i harmoni med tråkiga vaniljheteros med familj, kukarna slappa hänga likt julgranskulorna, då ett glatt meddelande ropas ut som en sprucken fis när knoppar brister, barren kittlar i dom förväntansfulla vindlingarnas kärleksrustade sfärer där hopp och pervoförtvivlan fångar köplustens anala gran till alla pervs stora glädje, vid...

Bland julsortimentet inne på Jula jag inre frid finner, homogubbar traska runt i harmoni med tråkiga vaniljheteros med familj, kukarna slappa hänga likt julgranskulorna, då ett glatt meddelande ropas ut som en sprucken fis när knoppar brister, barren kittlar i dom förväntansfulla vindlingarnas kärleksrustade sfärer där hopp och pervoförtvivlan fångar köplustens anala gran till alla pervs stora glädje, vid kassorna jag flyr med granen...

Skaparen av Mortiscism.

13,770

Bland julsortimentet inne på Jula jag inre frid finner, homogubbar traska runt i harmoni med tråkiga vaniljheteros med familj, kukarna slappa hänga likt julgranskulorna, då ett glatt meddelande ropas ut som en sprucken fis när knoppar brister, barren kittlar i dom förväntansfulla vindlingarnas kärleksrustade sfärer där hopp och pervoförtvivlan fångar köplustens anala gran till alla pervs stora glädje, vid kassorna jag flyr med granen i min stjärt, ja se...

Bland julsortimentet inne på Jula jag inre frid finner, homogubbar traska runt i harmoni med tråkiga vaniljheteros med familj, kukarna slappa hänga likt julgranskulorna, då ett glatt meddelande ropas ut som en sprucken fis när knoppar brister, barren kittlar i dom förväntansfulla vindlingarnas kärleksrustade sfärer där hopp och pervoförtvivlan fångar köplustens anala gran till alla pervs stora glädje, vid kassorna jag flyr med granen i min stjärt, ja se betalningen uteblev, mot min pervofiende...

Skaparen av Mortiscism.

13,772

Bland julsortimentet inne på Jula jag inre frid finner, homogubbar traska runt i harmoni med tråkiga vaniljheteros med familj, kukarna slappa hänga likt julgranskulorna, då ett glatt meddelande ropas ut som en sprucken fis när knoppar brister, barren kittlar i dom förväntansfulla vindlingarnas kärleksrustade sfärer där hopp och pervoförtvivlan fångar köplustens anala gran till alla pervs stora glädje, vid kassorna jag flyr med granen i min stjärt, ja se betalningen uteblev, mot min pervofiende vad som helst nu kan...

Bland julsortimentet inne på Jula jag inre frid finner, homogubbar traska runt i harmoni med tråkiga vaniljheteros med familj, kukarna slappa hänga likt julgranskulorna, då ett glatt meddelande ropas ut som en sprucken fis när knoppar brister, barren kittlar i dom förväntansfulla vindlingarnas kärleksrustade sfärer där hopp och pervoförtvivlan fångar köplustens anala gran till alla pervs stora glädje, vid kassorna jag flyr med granen i min stjärt, ja se betalningen uteblev, mot min pervofiende vad som helst nu kan ske, till hans boning jag...

Skaparen av Mortiscism.

13,774

Bland julsortimentet inne på Jula jag inre frid finner, homogubbar traska runt i harmoni med tråkiga vaniljheteros med familj, kukarna slappa hänga likt julgranskulorna, då ett glatt meddelande ropas ut som en sprucken fis när knoppar brister, barren kittlar i dom förväntansfulla vindlingarnas kärleksrustade sfärer där hopp och pervoförtvivlan fångar köplustens anala gran till alla pervs stora glädje, vid kassorna jag flyr med granen i min stjärt, ja se betalningen uteblev, mot min pervofiende vad som helst nu kan ske, till hans boning jag nu med heteroporr komma, skrattar...

Bland julsortimentet inne på Jula jag inre frid finner, homogubbar traska runt i harmoni med tråkiga vaniljheteros med familj, kukarna slappa hänga likt julgranskulorna, då ett glatt meddelande ropas ut som en sprucken fis när knoppar brister, barren kittlar i dom förväntansfulla vindlingarnas kärleksrustade sfärer där hopp och pervoförtvivlan fångar köplustens anala gran till alla pervs stora glädje, vid kassorna jag flyr med granen i min stjärt, ja se betalningen uteblev, mot min pervofiende vad som helst nu kan ske, till hans boning jag nu med heteroporr komma, skrattar när han öppnar sin dörr...

Skaparen av Mortiscism.