Sv: The neverending 5-ordsDIKT
Gråväder.
Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden...
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT
Sidor Föregående 1 … 546 547 548 549 550 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Gråväder.
Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden...
Gråväder.
Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret...
Gråväder.
Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk...
Gråväder.
Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker...
Gråväder.
Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan...
Gråväder.
Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan gråtrunkare träffas över lite seglardricka...
Gråväder.
Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan gråtrunkare träffas över lite seglardricka och manligt samkväm i värmen...
Gråväder.
Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan gråtrunkare träffas över lite seglardricka och manligt samkväm i värmen som uppstår mellan svettiga kroppar...
Gråväder.
Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan gråtrunkare träffas över lite seglardricka och manligt samkväm i värmen som uppstår mellan svettiga kroppar och vårtiga kön luktande gammal...
Gråväder.
Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan gråtrunkare träffas över lite seglardricka och manligt samkväm i värmen som uppstår mellan svettiga kroppar och vårtiga kön luktande gammal vårtsvinsfilé i vaselin, den gemytliga...
Gråväder.
Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan gråtrunkare träffas över lite seglardricka och manligt samkväm i värmen som uppstår mellan svettiga kroppar och vårtiga kön luktande gammal vårtsvinsfilé i vaselin, den gemytliga miljön kåthet skapar framför brasans...
Gråväder.
Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan gråtrunkare träffas över lite seglardricka och manligt samkväm i värmen som uppstår mellan svettiga kroppar och vårtiga kön luktande gammal vårtsvinsfilé i vaselin, den gemytliga miljön kåthet skapar framför brasans sprak, dra i min spak,...
Gråväder.
Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan gråtrunkare träffas över lite seglardricka och manligt samkväm i värmen som uppstår mellan svettiga kroppar och vårtiga kön luktande gammal vårtsvinsfilé i vaselin, den gemytliga miljön kåthet skapar framför brasans sprak, dra i min spak, se där länsman komma in...
Gråväder.
Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan gråtrunkare träffas över lite seglardricka och manligt samkväm i värmen som uppstår mellan svettiga kroppar och vårtiga kön luktande gammal vårtsvinsfilé i vaselin, den gemytliga miljön kåthet skapar framför brasans sprak, dra i min spak, se där länsman komma in med dragen batong, alla ombedes...
Gråväder.
Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan gråtrunkare träffas över lite seglardricka och manligt samkväm i värmen som uppstår mellan svettiga kroppar och vårtiga kön luktande gammal vårtsvinsfilé i vaselin, den gemytliga miljön kåthet skapar framför brasans sprak, dra i min spak, se där länsman komma in med dragen batong, alla ombedes penis visa, men då Ostfralla...
Gråväder.
Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan gråtrunkare träffas över lite seglardricka och manligt samkväm i värmen som uppstår mellan svettiga kroppar och vårtiga kön luktande gammal vårtsvinsfilé i vaselin, den gemytliga miljön kåthet skapar framför brasans sprak, dra i min spak, se där länsman komma in med dragen batong, alla ombedes penis visa, men då Ostfralla plötsligt hördes fisa, han plockades...
Gråväder.
Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan gråtrunkare träffas över lite seglardricka och manligt samkväm i värmen som uppstår mellan svettiga kroppar och vårtiga kön luktande gammal vårtsvinsfilé i vaselin, den gemytliga miljön kåthet skapar framför brasans sprak, dra i min spak, se där länsman komma in med dragen batong, alla ombedes penis visa, men då Ostfralla plötsligt hördes fisa, han plockades av bylingen i finkan in,...
Gråväder.
Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan gråtrunkare träffas över lite seglardricka och manligt samkväm i värmen som uppstår mellan svettiga kroppar och vårtiga kön luktande gammal vårtsvinsfilé i vaselin, den gemytliga miljön kåthet skapar framför brasans sprak, dra i min spak, se där länsman komma in med dragen batong, alla ombedes penis visa, men då Ostfralla plötsligt hördes fisa, han plockades av bylingen i finkan in, nu han smaka KBT, vaselin!
Gnyyyf!
Kärlek
Bultande hjärta bubblande mage, rödskimrande...
Kärlek
Bultande hjärta bubblande mage, rödskimrande blygdläppar smetas in med diarré...
Kärlek
Bultande hjärta bubblande mage, rödskimrande blygdläppar smetas in med diarré liksom i en Moserfilm, ack...
Kärlek
Bultande hjärta bubblande mage, rödskimrande blygdläppar smetas in med diarré liksom i en Moserfilm, ack den sträva känslan av åtrån...
Kärlek
Bultande hjärta bubblande mage, rödskimrande blygdläppar smetas in med diarré liksom i en Moserfilm, ack den sträva känslan av åtrån som min kalla själ smeker...
Kärlek
Bultande hjärta bubblande mage, rödskimrande blygdläppar smetas in med diarré liksom i en Moserfilm, ack den sträva känslan av åtrån som min kalla själ smeker som den hemorrojdblommiga analöppningens förväntansfulla...
Kärlek
Bultande hjärta bubblande mage, rödskimrande blygdläppar smetas in med diarré liksom i en Moserfilm, ack den sträva känslan av åtrån som min kalla själ smeker som den hemorrojdblommiga analöppningens förväntansfulla hålighet, värmen av spermigt ollon...
Sidor Föregående 1 … 546 547 548 549 550 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT