Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Solokarriären.

På skansens scen min comeback komma skall, med dragspel och gungande hängpung så ball, de nu en riktig scenshow få, tills varje publikdeltagares kuk stå, upp på scenen gosstrosor kastas på hög, när jag spelar skinnbanjo alla äro i exstas med bajsutlösningar i dur och bögmoll, bajsa bajsa bajsa, extranummer, bajsporrtechno-cover på Ludgo-Pelles Knäppolka, varpå...

Skaparen av Mortiscism.

13,602

Solokarriären.

På skansens scen min comeback komma skall, med dragspel och gungande hängpung så ball, de nu en riktig scenshow få, tills varje publikdeltagares kuk stå, upp på scenen gosstrosor kastas på hög, när jag spelar skinnbanjo alla äro i exstas med bajsutlösningar i dur och bögmoll, bajsa bajsa bajsa, extranummer, bajsporrtechno-cover på Ludgo-Pelles Knäppolka, varpå nu pervana snart uppnås, managern...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Solokarriären.

På skansens scen min comeback komma skall, med dragspel och gungande hängpung så ball, de nu en riktig scenshow få, tills varje publikdeltagares kuk stå, upp på scenen gosstrosor kastas på hög, när jag spelar skinnbanjo alla äro i exstas med bajsutlösningar i dur och bögmoll, bajsa bajsa bajsa, extranummer, bajsporrtechno-cover på Ludgo-Pelles Knäppolka, varpå nu pervana snart uppnås, managern suger min pung för pengar...

Skaparen av Mortiscism.

13,604

Solokarriären.

På skansens scen min comeback komma skall, med dragspel och gungande hängpung så ball, de nu en riktig scenshow få, tills varje publikdeltagares kuk stå, upp på scenen gosstrosor kastas på hög, när jag spelar skinnbanjo alla äro i exstas med bajsutlösningar i dur och bögmoll, bajsa bajsa bajsa, extranummer, bajsporrtechno-cover på Ludgo-Pelles Knäppolka, varpå nu pervana snart uppnås, managern suger min pung för pengar och snask, ooh vilket fnask...

Solokarriären.

På skansens scen min comeback komma skall, med dragspel och gungande hängpung så ball, de nu en riktig scenshow få, tills varje publikdeltagares kuk stå, upp på scenen gosstrosor kastas på hög, när jag spelar skinnbanjo alla äro i exstas med bajsutlösningar i dur och bögmoll, bajsa bajsa bajsa, extranummer, bajsporrtechno-cover på Ludgo-Pelles Knäppolka, varpå nu pervana snart uppnås, managern suger min pung för pengar och snask, ooh vilket fnask, soloalbumet är snart ett faktum...

Skaparen av Mortiscism.

13,606

Solokarriären.

På skansens scen min comeback komma skall, med dragspel och gungande hängpung så ball, de nu en riktig scenshow få, tills varje publikdeltagares kuk stå, upp på scenen gosstrosor kastas på hög, när jag spelar skinnbanjo alla äro i exstas med bajsutlösningar i dur och bögmoll, bajsa bajsa bajsa, extranummer, bajsporrtechno-cover på Ludgo-Pelles Knäppolka, varpå nu pervana snart uppnås, managern suger min pung för pengar och snask, ooh vilket fnask, soloalbumet är snart ett faktum är, liksom mina nerbajsade stringtrosor...

Solokarriären.

På skansens scen min comeback komma skall, med dragspel och gungande hängpung så ball, de nu en riktig scenshow få, tills varje publikdeltagares kuk stå, upp på scenen gosstrosor kastas på hög, när jag spelar skinnbanjo alla äro i exstas med bajsutlösningar i dur och bögmoll, bajsa bajsa bajsa, extranummer, bajsporrtechno-cover på Ludgo-Pelles Knäppolka, varpå nu pervana snart uppnås, managern suger min pung för pengar och snask, ooh vilket fnask, soloalbumet är snart ett faktum är, liksom mina nerbajsade stringtrosor som jag håller kär, ty...

Skaparen av Mortiscism.

13,608

Solokarriären.

På skansens scen min comeback komma skall, med dragspel och gungande hängpung så ball, de nu en riktig scenshow få, tills varje publikdeltagares kuk stå, upp på scenen gosstrosor kastas på hög, när jag spelar skinnbanjo alla äro i exstas med bajsutlösningar i dur och bögmoll, bajsa bajsa bajsa, extranummer, bajsporrtechno-cover på Ludgo-Pelles Knäppolka, varpå nu pervana snart uppnås, managern suger min pung för pengar och snask, ooh vilket fnask, soloalbumet är snart ett faktum är, liksom mina nerbajsade stringtrosor som jag håller kär, ty livet som pervoartist äro så...

Solokarriären.

På skansens scen min comeback komma skall, med dragspel och gungande hängpung så ball, de nu en riktig scenshow få, tills varje publikdeltagares kuk stå, upp på scenen gosstrosor kastas på hög, när jag spelar skinnbanjo alla äro i exstas med bajsutlösningar i dur och bögmoll, bajsa bajsa bajsa, extranummer, bajsporrtechno-cover på Ludgo-Pelles Knäppolka, varpå nu pervana snart uppnås, managern suger min pung för pengar och snask, ooh vilket fnask, soloalbumet är snart ett faktum är, liksom mina nerbajsade stringtrosor som jag håller kär, ty livet som pervoartist äro så långtrist, jag drar mig därför...

Skaparen av Mortiscism.

13,610

Solokarriären.

På skansens scen min comeback komma skall, med dragspel och gungande hängpung så ball, de nu en riktig scenshow få, tills varje publikdeltagares kuk stå, upp på scenen gosstrosor kastas på hög, när jag spelar skinnbanjo alla äro i exstas med bajsutlösningar i dur och bögmoll, bajsa bajsa bajsa, extranummer, bajsporrtechno-cover på Ludgo-Pelles Knäppolka, varpå nu pervana snart uppnås, managern suger min pung för pengar och snask, ooh vilket fnask, soloalbumet är snart ett faktum är, liksom mina nerbajsade stringtrosor som jag håller kär, ty livet som pervoartist äro så långtrist, jag drar mig därför i kuken och pungen till...

Solokarriären.

På skansens scen min comeback komma skall, med dragspel och gungande hängpung så ball, de nu en riktig scenshow få, tills varje publikdeltagares kuk stå, upp på scenen gosstrosor kastas på hög, när jag spelar skinnbanjo alla äro i exstas med bajsutlösningar i dur och bögmoll, bajsa bajsa bajsa, extranummer, bajsporrtechno-cover på Ludgo-Pelles Knäppolka, varpå nu pervana snart uppnås, managern suger min pung för pengar och snask, ooh vilket fnask, soloalbumet är snart ett faktum är, liksom mina nerbajsade stringtrosor som jag håller kär, ty livet som pervoartist äro så långtrist, jag drar mig därför i kuken och pungen till bajsporr och övar min fist!

GGNNNNYYYHFF!

Skaparen av Mortiscism.

När sajten tystnar.

f5 f5 f5 f5 fingrarna..

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

13,613

När sajten tystnar.

f5 f5 f5 f5 fingrarna dansar över fekaliserat tangentbord i...

När sajten tystnar.

f5 f5 f5 f5 fingrarna dansar över fekaliserat tangentbord i dunkla dimmor från ljuset av...

Thumbs up Thumbs down

13,615

När sajten tystnar.

f5 f5 f5 f5 fingrarna dansar över fekaliserat tangentbord i dunkla dimmor från ljuset av morgonsolen där mellan mörkläggningsgardinen och...

När sajten tystnar.

f5 f5 f5 f5 fingrarna dansar över fekaliserat tangentbord i dunkla dimmor från ljuset av morgonsolen där mellan mörkläggningsgardinen och dom nikotingula tapeterna från en...

Thumbs up Thumbs down

13,617

När sajten tystnar.

f5 f5 f5 f5 fingrarna dansar över fekaliserat tangentbord i dunkla dimmor från ljuset av morgonsolen där mellan mörkläggningsgardinen och dom nikotingula tapeterna från en svunnen pervotid då nätets snusksidor...

När sajten tystnar.

f5 f5 f5 f5 fingrarna dansar över fekaliserat tangentbord i dunkla dimmor från ljuset av morgonsolen där mellan mörkläggningsgardinen och dom nikotingula tapeterna från en svunnen pervotid då nätets snusksidor surfades bäst genom telefonmodem, den...

Skaparen av Mortiscism.

När sajten tystnar.

f5 f5 f5 f5 fingrarna dansar över fekaliserat tangentbord i dunkla dimmor från ljuset av morgonsolen där mellan mörkläggningsgardinen och dom nikotingula tapeterna från en svunnen pervotid då nätets snusksidor surfades bäst genom telefonmodem, den slaka penisens solkiga ollon längtar...

Thumbs up Thumbs down

13,620

När sajten tystnar.

f5 f5 f5 f5 fingrarna dansar över fekaliserat tangentbord i dunkla dimmor från ljuset av morgonsolen där mellan mörkläggningsgardinen och dom nikotingula tapeterna från en svunnen pervotid då nätets snusksidor surfades bäst genom telefonmodem, den slaka penisens solkiga ollon längtar åter till Webpervocrawler och AltaFistas...

När sajten tystnar.

f5 f5 f5 f5 fingrarna dansar över fekaliserat tangentbord i dunkla dimmor från ljuset av morgonsolen där mellan mörkläggningsgardinen och dom nikotingula tapeterna från en svunnen pervotid då nätets snusksidor surfades bäst genom telefonmodem, den slaka penisens solkiga ollon längtar åter till Webpervocrawler och AltaFistas innan IT-spermiebubblan sprack, tänk den...

Skaparen av Mortiscism.

När sajten tystnar.

f5 f5 f5 f5 fingrarna dansar över fekaliserat tangentbord i dunkla dimmor från ljuset av morgonsolen där mellan mörkläggningsgardinen och dom nikotingula tapeterna från en svunnen pervotid då nätets snusksidor surfades bäst genom telefonmodem, den slaka penisens solkiga ollon längtar åter till Webpervocrawler och AltaFistas innan IT-spermiebubblan sprack, tänk den tid när tjockskärmens flämtande sken...

Thumbs up Thumbs down

13,623

När sajten tystnar.

f5 f5 f5 f5 fingrarna dansar över fekaliserat tangentbord i dunkla dimmor från ljuset av morgonsolen där mellan mörkläggningsgardinen och dom nikotingula tapeterna från en svunnen pervotid då nätets snusksidor surfades bäst genom telefonmodem, den slaka penisens solkiga ollon längtar åter till Webpervocrawler och AltaFistas innan IT-spermiebubblan sprack, tänk den tid när tjockskärmens flämtande sken i ungkarlslyan så hemtrevligt lysa...

När sajten tystnar.

f5 f5 f5 f5 fingrarna dansar över fekaliserat tangentbord i dunkla dimmor från ljuset av morgonsolen där mellan mörkläggningsgardinen och dom nikotingula tapeterna från en svunnen pervotid då nätets snusksidor surfades bäst genom telefonmodem, den slaka penisens solkiga ollon längtar åter till Webpervocrawler och AltaFistas innan IT-spermiebubblan sprack, tänk den tid när tjockskärmens flämtande sken i ungkarlslyan så hemtrevligt lysa bland kladdiga telefonräkningar och disketter...

Skaparen av Mortiscism.

13,625

När sajten tystnar.

f5 f5 f5 f5 fingrarna dansar över fekaliserat tangentbord i dunkla dimmor från ljuset av morgonsolen där mellan mörkläggningsgardinen och dom nikotingula tapeterna från en svunnen pervotid då nätets snusksidor surfades bäst genom telefonmodem, den slaka penisens solkiga ollon längtar åter till Webpervocrawler och AltaFistas innan IT-spermiebubblan sprack, tänk den tid när tjockskärmens flämtande sken i ungkarlslyan så hemtrevligt lysa bland kladdiga telefonräkningar och disketter med tjeckisk latexporr anno 1975...