13,576

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

När vi startade en käck poporkester.

I ett grått kommunalt skyddsrum vi sammanträdde, jag, Benka, Torsten och Leffe. Ambitionerna så höga, till valstakt instrumenten började böga, kukarna står, Benkas trumsolo bajsutlösningar skapar, trots att publiken saknas ett vilt bögeri nu starta,...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

I ett grått kommunalt skyddsrum vi sammanträdde, jag, Benka, Torsten och Leffe. Ambitionerna så höga, till valstakt instrumenten började böga, kukarna står, Benkas trumsolo bajsutlösningar skapar, trots att publiken saknas ett vilt bögeri nu starta, Torsten med flöjten i röven...

Skaparen av Mortiscism.

13,578

I ett grått kommunalt skyddsrum vi sammanträdde, jag, Benka, Torsten och Leffe. Ambitionerna så höga, till valstakt instrumenten började böga, kukarna står, Benkas trumsolo bajsutlösningar skapar, trots att publiken saknas ett vilt bögeri nu starta, Torsten med flöjten i röven glada melodier skapar med Leffes...

I ett grått kommunalt skyddsrum vi sammanträdde, jag, Benka, Torsten och Leffe. Ambitionerna så höga, till valstakt instrumenten började böga, kukarna står, Benkas trumsolo bajsutlösningar skapar, trots att publiken saknas ett vilt bögeri nu starta, Torsten med flöjten i röven glada melodier skapar med Leffes mjuka pung, daskandet giva mig...

Skaparen av Mortiscism.

13,580

I ett grått kommunalt skyddsrum vi sammanträdde, jag, Benka, Torsten och Leffe. Ambitionerna så höga, till valstakt instrumenten började böga, kukarna står, Benkas trumsolo bajsutlösningar skapar, trots att publiken saknas ett vilt bögeri nu starta, Torsten med flöjten i röven glada melodier skapar med Leffes mjuka pung, daskandet giva mig njutning och bekräftelse så härligt...

I ett grått kommunalt skyddsrum vi sammanträdde, jag, Benka, Torsten och Leffe. Ambitionerna så höga, till valstakt instrumenten började böga, kukarna står, Benkas trumsolo bajsutlösningar skapar, trots att publiken saknas ett vilt bögeri nu starta, Torsten med flöjten i röven glada melodier skapar med Leffes mjuka pung, daskandet giva mig njutning och bekräftelse så härligt när gitarrsolot tar vid, ljudet...

Skaparen av Mortiscism.

13,582

I ett grått kommunalt skyddsrum vi sammanträdde, jag, Benka, Torsten och Leffe. Ambitionerna så höga, till valstakt instrumenten började böga, kukarna står, Benkas trumsolo bajsutlösningar skapar, trots att publiken saknas ett vilt bögeri nu starta, Torsten med flöjten i röven glada melodier skapar med Leffes mjuka pung, daskandet giva mig njutning och bekräftelse så härligt när gitarrsolot tar vid, ljudet mysigt komprimerat i fekaliserad haschpipa...

I ett grått kommunalt skyddsrum vi sammanträdde, jag, Benka, Torsten och Leffe. Ambitionerna så höga, till valstakt instrumenten började böga, kukarna står, Benkas trumsolo bajsutlösningar skapar, trots att publiken saknas ett vilt bögeri nu starta, Torsten med flöjten i röven glada melodier skapar med Leffes mjuka pung, daskandet giva mig njutning och bekräftelse så härligt när gitarrsolot tar vid, ljudet mysigt komprimerat i fekaliserad haschpipa varpå managern utlova guld och...

Skaparen av Mortiscism.

13,584

I ett grått kommunalt skyddsrum vi sammanträdde, jag, Benka, Torsten och Leffe. Ambitionerna så höga, till valstakt instrumenten började böga, kukarna står, Benkas trumsolo bajsutlösningar skapar, trots att publiken saknas ett vilt bögeri nu starta, Torsten med flöjten i röven glada melodier skapar med Leffes mjuka pung, daskandet giva mig njutning och bekräftelse så härligt när gitarrsolot tar vid, ljudet mysigt komprimerat i fekaliserad haschpipa varpå managern utlova guld och gröna kukar, nu första hitlåten...

I ett grått kommunalt skyddsrum vi sammanträdde, jag, Benka, Torsten och Leffe. Ambitionerna så höga, till valstakt instrumenten började böga, kukarna står, Benkas trumsolo bajsutlösningar skapar, trots att publiken saknas ett vilt bögeri nu starta, Torsten med flöjten i röven glada melodier skapar med Leffes mjuka pung, daskandet giva mig njutning och bekräftelse så härligt när gitarrsolot tar vid, ljudet mysigt komprimerat i fekaliserad haschpipa varpå managern utlova guld och gröna kukar, nu första hitlåten "Såskalsongen, en svängom uti bögporrbiosalongen"...

Skaparen av Mortiscism.

13,586

I ett grått kommunalt skyddsrum vi sammanträdde, jag, Benka, Torsten och Leffe. Ambitionerna så höga, till valstakt instrumenten började böga, kukarna står, Benkas trumsolo bajsutlösningar skapar, trots att publiken saknas ett vilt bögeri nu starta, Torsten med flöjten i röven glada melodier skapar med Leffes mjuka pung, daskandet giva mig njutning och bekräftelse så härligt när gitarrsolot tar vid, ljudet mysigt komprimerat i fekaliserad haschpipa varpå managern utlova guld och gröna kukar, nu första hitlåten "Såskalsongen, en svängom uti bögporrbiosalongen" spelas i riksbögradion så frekvent,...

I ett grått kommunalt skyddsrum vi sammanträdde, jag, Benka, Torsten och Leffe. Ambitionerna så höga, till valstakt instrumenten började böga, kukarna står, Benkas trumsolo bajsutlösningar skapar, trots att publiken saknas ett vilt bögeri nu starta, Torsten med flöjten i röven glada melodier skapar med Leffes mjuka pung, daskandet giva mig njutning och bekräftelse så härligt när gitarrsolot tar vid, ljudet mysigt komprimerat i fekaliserad haschpipa varpå managern utlova guld och gröna kukar, nu första hitlåten "Såskalsongen, en svängom uti bögporrbiosalongen" spelas i riksbögradion så frekvent, vi uppträder på många event,...

Skaparen av Mortiscism.

13,588

I ett grått kommunalt skyddsrum vi sammanträdde, jag, Benka, Torsten och Leffe. Ambitionerna så höga, till valstakt instrumenten började böga, kukarna står, Benkas trumsolo bajsutlösningar skapar, trots att publiken saknas ett vilt bögeri nu starta, Torsten med flöjten i röven glada melodier skapar med Leffes mjuka pung, daskandet giva mig njutning och bekräftelse så härligt när gitarrsolot tar vid, ljudet mysigt komprimerat i fekaliserad haschpipa varpå managern utlova guld och gröna kukar, nu första hitlåten "Såskalsongen, en svängom uti bögporrbiosalongen" spelas i riksbögradion så frekvent, vi uppträder på många event, stora som små, på Porjusdagen...

I ett grått kommunalt skyddsrum vi sammanträdde, jag, Benka, Torsten och Leffe. Ambitionerna så höga, till valstakt instrumenten började böga, kukarna står, Benkas trumsolo bajsutlösningar skapar, trots att publiken saknas ett vilt bögeri nu starta, Torsten med flöjten i röven glada melodier skapar med Leffes mjuka pung, daskandet giva mig njutning och bekräftelse så härligt när gitarrsolot tar vid, ljudet mysigt komprimerat i fekaliserad haschpipa varpå managern utlova guld och gröna kukar, nu första hitlåten "Såskalsongen, en svängom uti bögporrbiosalongen" spelas i riksbögradion så frekvent, vi uppträder på många event, stora som små, på Porjusdagen debutalbumet sålde platina, varpå splittringen...

Skaparen av Mortiscism.

13,590

I ett grått kommunalt skyddsrum vi sammanträdde, jag, Benka, Torsten och Leffe. Ambitionerna så höga, till valstakt instrumenten började böga, kukarna står, Benkas trumsolo bajsutlösningar skapar, trots att publiken saknas ett vilt bögeri nu starta, Torsten med flöjten i röven glada melodier skapar med Leffes mjuka pung, daskandet giva mig njutning och bekräftelse så härligt när gitarrsolot tar vid, ljudet mysigt komprimerat i fekaliserad haschpipa varpå managern utlova guld och gröna kukar, nu första hitlåten "Såskalsongen, en svängom uti bögporrbiosalongen" spelas i riksbögradion så frekvent, vi uppträder på många event, stora som små, på Porjusdagen debutalbumet sålde platina, varpå splittringen nu ett faktum är. Snyft!

GHHHHHNNNNNNYYYYYYYYYYYYH!!!

Solokarriären.

På skansens scen min comeback...

Skaparen av Mortiscism.

13,592

Solokarriären.

På skansens scen min comeback komma skall, med dragspel och...

Solokarriären.

På skansens scen min comeback komma skall, med dragspel och gungande hängpung så ball, de...

Skaparen av Mortiscism.

13,594

Solokarriären.

På skansens scen min comeback komma skall, med dragspel och gungande hängpung så ball, de nu en riktig scenshow få...

Solokarriären.

På skansens scen min comeback komma skall, med dragspel och gungande hängpung så ball, de nu en riktig scenshow få, tills varje publikdeltagares kuk stå,...

Skaparen av Mortiscism.

13,596

Solokarriären.

På skansens scen min comeback komma skall, med dragspel och gungande hängpung så ball, de nu en riktig scenshow få, tills varje publikdeltagares kuk stå, upp på scenen gosstrosor kastas...

Solokarriären.

På skansens scen min comeback komma skall, med dragspel och gungande hängpung så ball, de nu en riktig scenshow få, tills varje publikdeltagares kuk stå, upp på scenen gosstrosor kastas på hög, när jag spelar...

Skaparen av Mortiscism.

13,598

Solokarriären.

På skansens scen min comeback komma skall, med dragspel och gungande hängpung så ball, de nu en riktig scenshow få, tills varje publikdeltagares kuk stå, upp på scenen gosstrosor kastas på hög, när jag spelar skinnbanjo alla äro i exstas...

Solokarriären.

På skansens scen min comeback komma skall, med dragspel och gungande hängpung så ball, de nu en riktig scenshow få, tills varje publikdeltagares kuk stå, upp på scenen gosstrosor kastas på hög, när jag spelar skinnbanjo alla äro i exstas med bajsutlösningar i dur och...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

13,600

Solokarriären.

På skansens scen min comeback komma skall, med dragspel och gungande hängpung så ball, de nu en riktig scenshow få, tills varje publikdeltagares kuk stå, upp på scenen gosstrosor kastas på hög, när jag spelar skinnbanjo alla äro i exstas med bajsutlösningar i dur och bögmoll, bajsa bajsa bajsa, extranummer...