Sv: The neverending 5-ordsDIKT

En sjöman älskar havets våg.

Kuken står, matrosmössan på svaj, seglen är hissade, skutan går så smort på vaselin, saltstänkta knulldockor som besättningen tilldelats numera studsar omkring, korvdans på akterdäck, onani till städmatrosens läckra twinkhäck, i mässen kockis svettas och i grytan rör han om, i maskinrummet så varmt, svettblänkande pungar som dryper, i kaptenshytten mustiga bögerier äga rum, havets sista frestelser gnider stjärtarna mot skrovets musselkladdiga yta, i hytterna spontana runk hörs utbryta, sång och fist avlöser varandra, kölsvinet av kladdandet numera så halt,...

Skaparen av Mortiscism.

13,502

Kuken står, matrosmössan på svaj, seglen är hissade, skutan går så smort på vaselin, saltstänkta knulldockor som besättningen tilldelats numera studsar omkring, korvdans på akterdäck, onani till städmatrosens läckra twinkhäck, i mässen kockis svettas och i grytan rör han om, i maskinrummet så varmt, svettblänkande pungar som dryper, i kaptenshytten mustiga bögerier äga rum, havets sista frestelser gnider stjärtarna mot skrovets musselkladdiga yta, i hytterna spontana runk hörs utbryta, sång och fist avlöser varandra, kölsvinet av kladdandet numera så halt, kryper ner i kojen så...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Kuken står, matrosmössan på svaj, seglen är hissade, skutan går så smort på vaselin, saltstänkta knulldockor som besättningen tilldelats numera studsar omkring, korvdans på akterdäck, onani till städmatrosens läckra twinkhäck, i mässen kockis svettas och i grytan rör han om, i maskinrummet så varmt, svettblänkande pungar som dryper, i kaptenshytten mustiga bögerier äga rum, havets sista frestelser gnider stjärtarna mot skrovets musselkladdiga yta, i hytterna spontana runk hörs utbryta, sång och fist avlöser varandra, kölsvinet av kladdandet numera så halt, kryper ner i kojen så fenomenalt, till ljuden av bögande...

Skaparen av Mortiscism.

13,504

Kuken står, matrosmössan på svaj, seglen är hissade, skutan går så smort på vaselin, saltstänkta knulldockor som besättningen tilldelats numera studsar omkring, korvdans på akterdäck, onani till städmatrosens läckra twinkhäck, i mässen kockis svettas och i grytan rör han om, i maskinrummet så varmt, svettblänkande pungar som dryper, i kaptenshytten mustiga bögerier äga rum, havets sista frestelser gnider stjärtarna mot skrovets musselkladdiga yta, i hytterna spontana runk hörs utbryta, sång och fist avlöser varandra, kölsvinet av kladdandet numera så halt, kryper ner i kojen så fenomenalt, till ljuden av bögande jag sedan somnar så bögsött.

NNNNNYYH!!!

En natt på teatern.

Efter stängningsdags jag gör entré...

Skaparen av Mortiscism.

13,506

En natt på teatern.

Efter stängningsdags jag gör entré och kör min pervopjäs inför...

En natt på teatern.

Efter stängningsdags jag gör entré och kör min pervopjäs inför ett tomrum fullsatt av mörker,...

Skaparen av Mortiscism.

13,508

En natt på teatern.

Efter stängningsdags jag gör entré och kör min pervopjäs inför ett tomrum fullsatt av mörker, kastar fekalier ut i salongen...

En natt på teatern.

Efter stängningsdags jag gör entré och kör min pervopjäs inför ett tomrum fullsatt av mörker, kastar fekalier ut i salongen och plockar fram rekvisitan, vaselinet...

Skaparen av Mortiscism.

13,510

En natt på teatern.

Efter stängningsdags jag gör entré och kör min pervopjäs inför ett tomrum fullsatt av mörker, kastar fekalier ut i salongen och plockar fram rekvisitan, vaselinet först och sedan venetianska masken...

En natt på teatern.

Efter stängningsdags jag gör entré och kör min pervopjäs inför ett tomrum fullsatt av mörker, kastar fekalier ut i salongen och plockar fram rekvisitan, vaselinet först och sedan venetianska masken. "Masken åker opp i röva'!"...

Skaparen av Mortiscism.

13,512

En natt på teatern.

Efter stängningsdags jag gör entré och kör min pervopjäs inför ett tomrum fullsatt av mörker, kastar fekalier ut i salongen och plockar fram rekvisitan, vaselinet först och sedan venetianska masken. "Masken åker opp i röva'!" jag vråla, sedan detta ske,...

En natt på teatern.

Efter stängningsdags jag gör entré och kör min pervopjäs inför ett tomrum fullsatt av mörker, kastar fekalier ut i salongen och plockar fram rekvisitan, vaselinet först och sedan venetianska masken. "Masken åker opp i röva'!" jag vråla, sedan detta ske, jag äro nu masken, det...

Skaparen av Mortiscism.

13,514

En natt på teatern.

Efter stängningsdags jag gör entré och kör min pervopjäs inför ett tomrum fullsatt av mörker, kastar fekalier ut i salongen och plockar fram rekvisitan, vaselinet först och sedan venetianska masken. "Masken åker opp i röva'!" jag vråla, sedan detta ske, jag äro nu masken, det är jag det är jag,...

En natt på teatern.

Efter stängningsdags jag gör entré och kör min pervopjäs inför ett tomrum fullsatt av mörker, kastar fekalier ut i salongen och plockar fram rekvisitan, vaselinet först och sedan venetianska masken. "Masken åker opp i röva'!" jag vråla, sedan detta ske, jag äro nu masken, det är jag det är jag, när ridån flyger upp kan...

Skaparen av Mortiscism.

13,516

En natt på teatern.

Efter stängningsdags jag gör entré och kör min pervopjäs inför ett tomrum fullsatt av mörker, kastar fekalier ut i salongen och plockar fram rekvisitan, vaselinet först och sedan venetianska masken. "Masken åker opp i röva'!" jag vråla, sedan detta ske, jag äro nu masken, det är jag det är jag, när ridån flyger upp kan inget gå fel. Bajsutlösning och...

En natt på teatern.

Efter stängningsdags jag gör entré och kör min pervopjäs inför ett tomrum fullsatt av mörker, kastar fekalier ut i salongen och plockar fram rekvisitan, vaselinet först och sedan venetianska masken. "Masken åker opp i röva'!" jag vråla, sedan detta ske, jag äro nu masken, det är jag det är jag, när ridån flyger upp kan inget gå fel. Bajsutlösning och kebabsås skvätta upp på balkongerna...

Skaparen av Mortiscism.

13,518

En natt på teatern.

Efter stängningsdags jag gör entré och kör min pervopjäs inför ett tomrum fullsatt av mörker, kastar fekalier ut i salongen och plockar fram rekvisitan, vaselinet först och sedan venetianska masken. "Masken åker opp i röva'!" jag vråla, sedan detta ske, jag äro nu masken, det är jag det är jag, när ridån flyger upp kan inget gå fel. Bajsutlösning och kebabsås skvätta upp på balkongerna så vilt, "Att vara eller...

En natt på teatern.

Efter stängningsdags jag gör entré och kör min pervopjäs inför ett tomrum fullsatt av mörker, kastar fekalier ut i salongen och plockar fram rekvisitan, vaselinet först och sedan venetianska masken. "Masken åker opp i röva'!" jag vråla, sedan detta ske, jag äro nu masken, det är jag det är jag, när ridån flyger upp kan inget gå fel. Bajsutlösning och kebabsås skvätta upp på balkongerna så vilt, "Att vara eller runka i Skara? Det är...

Skaparen av Mortiscism.

13,520

En natt på teatern.

Efter stängningsdags jag gör entré och kör min pervopjäs inför ett tomrum fullsatt av mörker, kastar fekalier ut i salongen och plockar fram rekvisitan, vaselinet först och sedan venetianska masken. "Masken åker opp i röva'!" jag vråla, sedan detta ske, jag äro nu masken, det är jag det är jag, när ridån flyger upp kan inget gå fel. Bajsutlösning och kebabsås skvätta upp på balkongerna så vilt, "Att vara eller runka i Skara? Det är frågan. Bögfantomen nu visa sig...

En natt på teatern.

Efter stängningsdags jag gör entré och kör min pervopjäs inför ett tomrum fullsatt av mörker, kastar fekalier ut i salongen och plockar fram rekvisitan, vaselinet först och sedan venetianska masken. "Masken åker opp i röva'!" jag vråla, sedan detta ske, jag äro nu masken, det är jag det är jag, när ridån flyger upp kan inget gå fel. Bajsutlösning och kebabsås skvätta upp på balkongerna så vilt, "Att vara eller runka i Skara? Det är frågan. Bögfantomen nu visa sig i all sin prunk, läderutstyrseln...

Skaparen av Mortiscism.

13,522

En natt på teatern.

Efter stängningsdags jag gör entré och kör min pervopjäs inför ett tomrum fullsatt av mörker, kastar fekalier ut i salongen och plockar fram rekvisitan, vaselinet först och sedan venetianska masken. "Masken åker opp i röva'!" jag vråla, sedan detta ske, jag äro nu masken, det är jag det är jag, när ridån flyger upp kan inget gå fel. Bajsutlösning och kebabsås skvätta upp på balkongerna så vilt, "Att vara eller runka i Skara? Det är frågan. Bögfantomen nu visa sig i all sin prunk, läderutstyrseln härlig svett framkalla, nu strålkastaren...

En natt på teatern.

Efter stängningsdags jag gör entré och kör min pervopjäs inför ett tomrum fullsatt av mörker, kastar fekalier ut i salongen och plockar fram rekvisitan, vaselinet först och sedan venetianska masken. "Masken åker opp i röva'!" jag vråla, sedan detta ske, jag äro nu masken, det är jag det är jag, när ridån flyger upp kan inget gå fel. Bajsutlösning och kebabsås skvätta upp på balkongerna så vilt, "Att vara eller runka i Skara? Det är frågan. Bögfantomen nu visa sig i all sin prunk, läderutstyrseln härlig svett framkalla, nu strålkastaren på mig skiner, balla balla,...

Skaparen av Mortiscism.

13,524

En natt på teatern.

Efter stängningsdags jag gör entré och kör min pervopjäs inför ett tomrum fullsatt av mörker, kastar fekalier ut i salongen och plockar fram rekvisitan, vaselinet först och sedan venetianska masken. "Masken åker opp i röva'!" jag vråla, sedan detta ske, jag äro nu masken, det är jag det är jag, när ridån flyger upp kan inget gå fel. Bajsutlösning och kebabsås skvätta upp på balkongerna så vilt, "Att vara eller runka i Skara? Det är frågan. Bögfantomen nu visa sig i all sin prunk, läderutstyrseln härlig svett framkalla, nu strålkastaren på mig skiner, balla balla, bajsar sufflörshålet fullt, kissar på...

En natt på teatern.

Efter stängningsdags jag gör entré och kör min pervopjäs inför ett tomrum fullsatt av mörker, kastar fekalier ut i salongen och plockar fram rekvisitan, vaselinet först och sedan venetianska masken. "Masken åker opp i röva'!" jag vråla, sedan detta ske, jag äro nu masken, det är jag det är jag, när ridån flyger upp kan inget gå fel. Bajsutlösning och kebabsås skvätta upp på balkongerna så vilt, "Att vara eller runka i Skara? Det är frågan. Bögfantomen nu visa sig i all sin prunk, läderutstyrseln härlig svett framkalla, nu strålkastaren på mig skiner, balla balla, bajsar sufflörshålet fullt, kissar på mig, gör en pervovolt och...

Skaparen av Mortiscism.