13,376

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Fredag.

Vaknar 09:53, sedan jag mot socialkontoret beger mig, när klöver jag nu hava, seglardricka köpas pava efter pava, spermobilens flak nu så fullt, snart jag hemåt vanka och intaga min perviga trolldryck så smaskig. Grannarna tröttsamt stå och beundra, den mysiga lukten av SHÖMK och förmultnad hälleflundra, från stereon Pervles stönar så skönt, diarréfylld vuxenblöja vars kulör lysa i neongrönt, orange och lila så starkt så att bleppileptiker får hjärninfarkt, kiss bajs och korvdans nu...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Fredag.

Vaknar 09:53, sedan jag mot socialkontoret beger mig, när klöver jag nu hava, seglardricka köpas pava efter pava, spermobilens flak nu så fullt, snart jag hemåt vanka och intaga min perviga trolldryck så smaskig. Grannarna tröttsamt stå och beundra, den mysiga lukten av SHÖMK och förmultnad hälleflundra, från stereon Pervles stönar så skönt, diarréfylld vuxenblöja vars kulör lysa i neongrönt, orange och lila så starkt så att bleppileptiker får hjärninfarkt, kiss bajs och korvdans nu gäller, sedan mot kvällen jag...

Skaparen av Mortiscism.

13,378

Fredag.

Vaknar 09:53, sedan jag mot socialkontoret beger mig, när klöver jag nu hava, seglardricka köpas pava efter pava, spermobilens flak nu så fullt, snart jag hemåt vanka och intaga min perviga trolldryck så smaskig. Grannarna tröttsamt stå och beundra, den mysiga lukten av SHÖMK och förmultnad hälleflundra, från stereon Pervles stönar så skönt, diarréfylld vuxenblöja vars kulör lysa i neongrönt, orange och lila så starkt så att bleppileptiker får hjärninfarkt, kiss bajs och korvdans nu gäller, sedan mot kvällen jag somnar sött i min spermobil.

NNNYYH!!!

Sommarens sista buskrunk.

I buskaget vid parken jag...

Skaparen av Mortiscism.

13,380

I buskaget vid parken jag däckat med kuken i hand,...

I buskaget vid parken jag däckat med kuken i hand, ljudet av lekande barnfamiljer får...

Skaparen av Mortiscism.

13,382

I buskaget vid parken jag däckat med kuken i hand, ljudet av lekande barnfamiljer får inte min bergsprängare med Pervles...

I buskaget vid parken jag däckat med kuken i hand, ljudet av lekande barnfamiljer får inte min bergsprängare med Pervles att överröstas, den tryckande stämningen...

Skaparen av Mortiscism.

13,384

I buskaget vid parken jag däckat med kuken i hand, ljudet av lekande barnfamiljer får inte min bergsprängare med Pervles att överröstas, den tryckande stämningen nu så total, flyr iväg...

I buskaget vid parken jag däckat med kuken i hand, ljudet av lekande barnfamiljer får inte min bergsprängare med Pervles att överröstas, den tryckande stämningen nu så total, flyr iväg i fantasierna och klär av...

Skaparen av Mortiscism.

13,386

I buskaget vid parken jag däckat med kuken i hand, ljudet av lekande barnfamiljer får inte min bergsprängare med Pervles att överröstas, den tryckande stämningen nu så total, flyr iväg i fantasierna och klär av mig naken, så naken att...

I buskaget vid parken jag däckat med kuken i hand, ljudet av lekande barnfamiljer får inte min bergsprängare med Pervles att överröstas, den tryckande stämningen nu så total, flyr iväg i fantasierna och klär av mig naken, så naken att min runkskadade lekamen fladdra i...

Skaparen av Mortiscism.

13,388

I buskaget vid parken jag däckat med kuken i hand, ljudet av lekande barnfamiljer får inte min bergsprängare med Pervles att överröstas, den tryckande stämningen nu så total, flyr iväg i fantasierna och klär av mig naken, så naken att min runkskadade lekamen fladdra i vinden likt en fekaliserad spinnaker...

I buskaget vid parken jag däckat med kuken i hand, ljudet av lekande barnfamiljer får inte min bergsprängare med Pervles att överröstas, den tryckande stämningen nu så total, flyr iväg i fantasierna och klär av mig naken, så naken att min runkskadade lekamen fladdra i vinden likt en fekaliserad spinnaker, då jag får syn på...

Skaparen av Mortiscism.

13,390

I buskaget vid parken jag däckat med kuken i hand, ljudet av lekande barnfamiljer får inte min bergsprängare med Pervles att överröstas, den tryckande stämningen nu så total, flyr iväg i fantasierna och klär av mig naken, så naken att min runkskadade lekamen fladdra i vinden likt en fekaliserad spinnaker, då jag får syn på mig själv i spegeln. Kuken...

I buskaget vid parken jag däckat med kuken i hand, ljudet av lekande barnfamiljer får inte min bergsprängare med Pervles att överröstas, den tryckande stämningen nu så total, flyr iväg i fantasierna och klär av mig naken, så naken att min runkskadade lekamen fladdra i vinden likt en fekaliserad spinnaker, då jag får syn på mig själv i spegeln. Kuken stå, jag satsen låta gå,...

Skaparen av Mortiscism.

13,392

I buskaget vid parken jag däckat med kuken i hand, ljudet av lekande barnfamiljer får inte min bergsprängare med Pervles att överröstas, den tryckande stämningen nu så total, flyr iväg i fantasierna och klär av mig naken, så naken att min runkskadade lekamen fladdra i vinden likt en fekaliserad spinnaker, då jag får syn på mig själv i spegeln. Kuken stå, jag satsen låta gå, hurra hurra hurra, vad vi...

I buskaget vid parken jag däckat med kuken i hand, ljudet av lekande barnfamiljer får inte min bergsprängare med Pervles att överröstas, den tryckande stämningen nu så total, flyr iväg i fantasierna och klär av mig naken, så naken att min runkskadade lekamen fladdra i vinden likt en fekaliserad spinnaker, då jag får syn på mig själv i spegeln. Kuken stå, jag satsen låta gå, hurra hurra hurra, vad vi buskrunkare kan hitta på, när...

Skaparen av Mortiscism.

13,394

I buskaget vid parken jag däckat med kuken i hand, ljudet av lekande barnfamiljer får inte min bergsprängare med Pervles att överröstas, den tryckande stämningen nu så total, flyr iväg i fantasierna och klär av mig naken, så naken att min runkskadade lekamen fladdra i vinden likt en fekaliserad spinnaker, då jag får syn på mig själv i spegeln. Kuken stå, jag satsen låta gå, hurra hurra hurra, vad vi buskrunkare kan hitta på, när sperman flödar och röven sölar,...

I buskaget vid parken jag däckat med kuken i hand, ljudet av lekande barnfamiljer får inte min bergsprängare med Pervles att överröstas, den tryckande stämningen nu så total, flyr iväg i fantasierna och klär av mig naken, så naken att min runkskadade lekamen fladdra i vinden likt en fekaliserad spinnaker, då jag får syn på mig själv i spegeln. Kuken stå, jag satsen låta gå, hurra hurra hurra, vad vi buskrunkare kan hitta på, när sperman flödar och röven sölar, när snuten ska inspektera busken...

Skaparen av Mortiscism.

13,396

I buskaget vid parken jag däckat med kuken i hand, ljudet av lekande barnfamiljer får inte min bergsprängare med Pervles att överröstas, den tryckande stämningen nu så total, flyr iväg i fantasierna och klär av mig naken, så naken att min runkskadade lekamen fladdra i vinden likt en fekaliserad spinnaker, då jag får syn på mig själv i spegeln. Kuken stå, jag satsen låta gå, hurra hurra hurra, vad vi buskrunkare kan hitta på, när sperman flödar och röven sölar, när snuten ska inspektera busken ett vilt runkeri bryter ut,...

I buskaget vid parken jag däckat med kuken i hand, ljudet av lekande barnfamiljer får inte min bergsprängare med Pervles att överröstas, den tryckande stämningen nu så total, flyr iväg i fantasierna och klär av mig naken, så naken att min runkskadade lekamen fladdra i vinden likt en fekaliserad spinnaker, då jag får syn på mig själv i spegeln. Kuken stå, jag satsen låta gå, hurra hurra hurra, vad vi buskrunkare kan hitta på, när sperman flödar och röven sölar, när snuten ska inspektera busken ett vilt runkeri bryter ut, bögbus, homofili och vilda tjut,...

Skaparen av Mortiscism.

13,398

I buskaget vid parken jag däckat med kuken i hand, ljudet av lekande barnfamiljer får inte min bergsprängare med Pervles att överröstas, den tryckande stämningen nu så total, flyr iväg i fantasierna och klär av mig naken, så naken att min runkskadade lekamen fladdra i vinden likt en fekaliserad spinnaker, då jag får syn på mig själv i spegeln. Kuken stå, jag satsen låta gå, hurra hurra hurra, vad vi buskrunkare kan hitta på, när sperman flödar och röven sölar, när snuten ska inspektera busken ett vilt runkeri bryter ut, bögbus, homofili och vilda tjut, sommarens sista buskrunk var det!

NNNYYYYYYGHHYYYIIIEEEEEAUH!!!

13,399

Kräftskiva på ÖIA.

Med haklapparna på bland kulinariska...

Kräftskiva på ÖIA.

Med haklapparna på bland kulinariska rätter, kräftröv, räkfitta och seglardricka...

Skaparen av Mortiscism.