Sv: The neverending 5-ordsDIKT
Tillfrisknandet.
Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT
Sidor Föregående 1 … 523 524 525 526 527 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Tillfrisknandet.
Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den...
Tillfrisknandet.
Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus...
Tillfrisknandet.
Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv,...
Tillfrisknandet.
Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är,...
Tillfrisknandet.
Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär,...
Tillfrisknandet.
Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore...
Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som...
Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så...
Tillfrisknandet.
Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute...
Tillfrisknandet.
Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så...
Tillfrisknandet.
Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så friskt, under hurrarop vi dansar...
Tillfrisknandet.
Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så friskt, under hurrarop vi dansar korvdans och kittlar varandras bakar...
Tillfrisknandet.
Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så friskt, under hurrarop vi dansar korvdans och kittlar varandras bakar så episkt, ty där finner...
Tillfrisknandet.
Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så friskt, under hurrarop vi dansar korvdans och kittlar varandras bakar så episkt, ty där finner vi glädjen och kebabsåsen så...
Tillfrisknandet.
Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så friskt, under hurrarop vi dansar korvdans och kittlar varandras bakar så episkt, ty där finner vi glädjen och kebabsåsen så vit, åren av vilt homosex...
Tillfrisknandet.
Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så friskt, under hurrarop vi dansar korvdans och kittlar varandras bakar så episkt, ty där finner vi glädjen och kebabsåsen så vit, åren av vilt homosex och ätandet utav havrekex, ack...
Tillfrisknandet.
Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så friskt, under hurrarop vi dansar korvdans och kittlar varandras bakar så episkt, ty där finner vi glädjen och kebabsåsen så vit, åren av vilt homosex och ätandet utav havrekex, ack tillfrisknandet från heterolivet, gjorde mig...
Tillfrisknandet.
Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så friskt, under hurrarop vi dansar korvdans och kittlar varandras bakar så episkt, ty där finner vi glädjen och kebabsåsen så vit, åren av vilt homosex och ätandet utav havrekex, ack tillfrisknandet från heterolivet, gjorde mig till den jag idag är,...
Tillfrisknandet.
Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så friskt, under hurrarop vi dansar korvdans och kittlar varandras bakar så episkt, ty där finner vi glädjen och kebabsåsen så vit, åren av vilt homosex och ätandet utav havrekex, ack tillfrisknandet från heterolivet, gjorde mig till den jag idag är, som i homostjärnorna står skrivet,...
Tillfrisknandet.
Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så friskt, under hurrarop vi dansar korvdans och kittlar varandras bakar så episkt, ty där finner vi glädjen och kebabsåsen så vit, åren av vilt homosex och ätandet utav havrekex, ack tillfrisknandet från heterolivet, gjorde mig till den jag idag är, som i homostjärnorna står skrivet, kuken kuken kuken kuken, analfixering...
Tillfrisknandet.
Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så friskt, under hurrarop vi dansar korvdans och kittlar varandras bakar så episkt, ty där finner vi glädjen och kebabsåsen så vit, åren av vilt homosex och ätandet utav havrekex, ack tillfrisknandet från heterolivet, gjorde mig till den jag idag är, som i homostjärnorna står skrivet, kuken kuken kuken kuken, analfixering var dag skådas på bioduken,...
Tillfrisknandet.
Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så friskt, under hurrarop vi dansar korvdans och kittlar varandras bakar så episkt, ty där finner vi glädjen och kebabsåsen så vit, åren av vilt homosex och ätandet utav havrekex, ack tillfrisknandet från heterolivet, gjorde mig till den jag idag är, som i homostjärnorna står skrivet, kuken kuken kuken kuken, analfixering var dag skådas på bioduken, min själ gråter diarré i...
Tillfrisknandet.
Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så friskt, under hurrarop vi dansar korvdans och kittlar varandras bakar så episkt, ty där finner vi glädjen och kebabsåsen så vit, åren av vilt homosex och ätandet utav havrekex, ack tillfrisknandet från heterolivet, gjorde mig till den jag idag är, som i homostjärnorna står skrivet, kuken kuken kuken kuken, analfixering var dag skådas på bioduken, min själ gråter diarré i natten, men jag har tillfrisknat.
GNWYY!
Sommartid.
Med värmens ankomst uteperversionerna nu...
Sommartid.
Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand...
Sidor Föregående 1 … 523 524 525 526 527 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT