Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Tillfrisknandet.

Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den...

Skaparen av Mortiscism.

13,102

Tillfrisknandet.

Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Tillfrisknandet.

Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv,...

Skaparen av Mortiscism.

13,104

Tillfrisknandet.

Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är,...

Tillfrisknandet.

Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär,...

Skaparen av Mortiscism.

13,106

Tillfrisknandet.

Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore...

Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som...

Skaparen av Mortiscism.

13,108

Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så...

Tillfrisknandet.

Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute...

Skaparen av Mortiscism.

13,110

Tillfrisknandet.

Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så...

Tillfrisknandet.

Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så friskt, under hurrarop vi dansar...

Skaparen av Mortiscism.

13,112

Tillfrisknandet.

Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så friskt, under hurrarop vi dansar korvdans och kittlar varandras bakar...

Tillfrisknandet.

Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så friskt, under hurrarop vi dansar korvdans och kittlar varandras bakar så episkt, ty där finner...

Skaparen av Mortiscism.

13,114

Tillfrisknandet.

Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så friskt, under hurrarop vi dansar korvdans och kittlar varandras bakar så episkt, ty där finner vi glädjen och kebabsåsen så...

Tillfrisknandet.

Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så friskt, under hurrarop vi dansar korvdans och kittlar varandras bakar så episkt, ty där finner vi glädjen och kebabsåsen så vit, åren av vilt homosex...

Skaparen av Mortiscism.

13,116

Tillfrisknandet.

Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så friskt, under hurrarop vi dansar korvdans och kittlar varandras bakar så episkt, ty där finner vi glädjen och kebabsåsen så vit, åren av vilt homosex och ätandet utav havrekex, ack...

Tillfrisknandet.

Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så friskt, under hurrarop vi dansar korvdans och kittlar varandras bakar så episkt, ty där finner vi glädjen och kebabsåsen så vit, åren av vilt homosex och ätandet utav havrekex, ack tillfrisknandet från heterolivet, gjorde mig...

Skaparen av Mortiscism.

13,118

Tillfrisknandet.

Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så friskt, under hurrarop vi dansar korvdans och kittlar varandras bakar så episkt, ty där finner vi glädjen och kebabsåsen så vit, åren av vilt homosex och ätandet utav havrekex, ack tillfrisknandet från heterolivet, gjorde mig till den jag idag är,...

Tillfrisknandet.

Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så friskt, under hurrarop vi dansar korvdans och kittlar varandras bakar så episkt, ty där finner vi glädjen och kebabsåsen så vit, åren av vilt homosex och ätandet utav havrekex, ack tillfrisknandet från heterolivet, gjorde mig till den jag idag är, som i homostjärnorna står skrivet,...

Skaparen av Mortiscism.

13,120

Tillfrisknandet.

Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så friskt, under hurrarop vi dansar korvdans och kittlar varandras bakar så episkt, ty där finner vi glädjen och kebabsåsen så vit, åren av vilt homosex och ätandet utav havrekex, ack tillfrisknandet från heterolivet, gjorde mig till den jag idag är, som i homostjärnorna står skrivet, kuken kuken kuken kuken, analfixering...

Tillfrisknandet.

Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så friskt, under hurrarop vi dansar korvdans och kittlar varandras bakar så episkt, ty där finner vi glädjen och kebabsåsen så vit, åren av vilt homosex och ätandet utav havrekex, ack tillfrisknandet från heterolivet, gjorde mig till den jag idag är, som i homostjärnorna står skrivet, kuken kuken kuken kuken, analfixering var dag skådas på bioduken,...

Skaparen av Mortiscism.

13,122

Tillfrisknandet.

Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så friskt, under hurrarop vi dansar korvdans och kittlar varandras bakar så episkt, ty där finner vi glädjen och kebabsåsen så vit, åren av vilt homosex och ätandet utav havrekex, ack tillfrisknandet från heterolivet, gjorde mig till den jag idag är, som i homostjärnorna står skrivet, kuken kuken kuken kuken, analfixering var dag skådas på bioduken, min själ gråter diarré i...

Tillfrisknandet.

Åren går, kukarna står, livet vandrar sin gilla gång, hör hur pervona stönar och runkar till Pervles ljuva sång, den pervotid nu kommer, med ljus rinnandes ur mun och röv, ack så härlig den är, levnadsstandarden i incestfamiljen så kär, brunkar glatt och på Thore Skogmans välollade vinylskive-skatt, som det pervo jag är så håller jag spermasamlingen kär, ute på ängarna pungarna svajjar så friskt, under hurrarop vi dansar korvdans och kittlar varandras bakar så episkt, ty där finner vi glädjen och kebabsåsen så vit, åren av vilt homosex och ätandet utav havrekex, ack tillfrisknandet från heterolivet, gjorde mig till den jag idag är, som i homostjärnorna står skrivet, kuken kuken kuken kuken, analfixering var dag skådas på bioduken, min själ gråter diarré i natten, men jag har tillfrisknat.

GNWYY!

Skaparen av Mortiscism.

13,124

Sommartid.

Med värmens ankomst uteperversionerna nu...

Sommartid.

Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand...

Skaparen av Mortiscism.