Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Tiden går.

Högskoleutbildnigen 2006 nu så fjärran när jag häller upp ett glas 50/50 jenkem och seglardricka under kafferasten, ack min tid gå så fort, bajsar i urinoaren rekordstort, möter arbetskollegorna med vuxenblöjan på svaj, skapar partaj, inleder med helikoptern inför alla, självbondage med buntband och silvertejp balla balla, inne hos chefen jag korvdans dansar insmord i olja och delar ut ollonkransar, kiss å bajs, kiss å bajs är najs, i fikarummet jag mitt jenkem dricker, runkbullarna ätes opp tills vi spricker, sjung hallelujah systrar och bröder, rövböga mig tills jag blöder, snopp och bajs, fniss fniss, kiss, nu tog rasten slut,...

Skaparen av Mortiscism.

13,052

Tiden går.

Högskoleutbildnigen 2006 nu så fjärran när jag häller upp ett glas 50/50 jenkem och seglardricka under kafferasten, ack min tid gå så fort, bajsar i urinoaren rekordstort, möter arbetskollegorna med vuxenblöjan på svaj, skapar partaj, inleder med helikoptern inför alla, självbondage med buntband och silvertejp balla balla, inne hos chefen jag korvdans dansar insmord i olja och delar ut ollonkransar, kiss å bajs, kiss å bajs är najs, i fikarummet jag mitt jenkem dricker, runkbullarna ätes opp tills vi spricker, sjung hallelujah systrar och bröder, rövböga mig tills jag blöder, snopp och bajs, fniss fniss, kiss, nu tog rasten slut, slit å släp, vad är...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Tiden går.

Högskoleutbildnigen 2006 nu så fjärran när jag häller upp ett glas 50/50 jenkem och seglardricka under kafferasten, ack min tid gå så fort, bajsar i urinoaren rekordstort, möter arbetskollegorna med vuxenblöjan på svaj, skapar partaj, inleder med helikoptern inför alla, självbondage med buntband och silvertejp balla balla, inne hos chefen jag korvdans dansar insmord i olja och delar ut ollonkransar, kiss å bajs, kiss å bajs är najs, i fikarummet jag mitt jenkem dricker, runkbullarna ätes opp tills vi spricker, sjung hallelujah systrar och bröder, rövböga mig tills jag blöder, snopp och bajs, fniss fniss, kiss, nu tog rasten slut, slit å släp, vad är klockan? Dags att knega, homofiler!

GNYHHH!

Skaparen av Mortiscism.

13,054

Vårkänslor.

Med vuxenblöjan på svaj ute...

Vårkänslor.

Med vuxenblöjan på svaj ute på partaj, lukten av koskit...

Skaparen av Mortiscism.

13,056

Vårkänslor.

Med vuxenblöjan på svaj ute på partaj, lukten av koskit så upphetsande så säg, dansar...

Vårkänslor.

Med vuxenblöjan på svaj ute på partaj, lukten av koskit så upphetsande så säg, dansar av upphetsning så gay, mot...

Skaparen av Mortiscism.

13,058

Vårkänslor.

Med vuxenblöjan på svaj ute på partaj, lukten av koskit så upphetsande så säg, dansar av upphetsning så gay, mot varmare blottartider vi gå, kissar...

Vårkänslor.

Med vuxenblöjan på svaj ute på partaj, lukten av koskit så upphetsande så säg, dansar av upphetsning så gay, mot varmare blottartider vi gå, kissar offentligt så låt kuken stå,...

Skaparen av Mortiscism.

13,060

Vårkänslor.

Med vuxenblöjan på svaj ute på partaj, lukten av koskit så upphetsande så säg, dansar av upphetsning så gay, mot varmare blottartider vi gå, kissar offentligt så låt kuken stå, hå hå håå, på gatorna...

Vårkänslor.

Med vuxenblöjan på svaj ute på partaj, lukten av koskit så upphetsande så säg, dansar av upphetsning så gay, mot varmare blottartider vi gå, kissar offentligt så låt kuken stå, hå hå håå, på gatorna kåta människor traskar omkring, möjligtvis...

Skaparen av Mortiscism.

13,062

Vårkänslor.

Med vuxenblöjan på svaj ute på partaj, lukten av koskit så upphetsande så säg, dansar av upphetsning så gay, mot varmare blottartider vi gå, kissar offentligt så låt kuken stå, hå hå håå, på gatorna kåta människor traskar omkring, möjligtvis äro allt möjligt, äter hundbajs...

Vårkänslor.

Med vuxenblöjan på svaj ute på partaj, lukten av koskit så upphetsande så säg, dansar av upphetsning så gay, mot varmare blottartider vi gå, kissar offentligt så låt kuken stå, hå hå håå, på gatorna kåta människor traskar omkring, möjligtvis äro allt möjligt, äter hundbajs med aptit, tjoho, släpp en...

Skaparen av Mortiscism.

13,064

Vårkänslor.

Med vuxenblöjan på svaj ute på partaj, lukten av koskit så upphetsande så säg, dansar av upphetsning så gay, mot varmare blottartider vi gå, kissar offentligt så låt kuken stå, hå hå håå, på gatorna kåta människor traskar omkring, möjligtvis äro allt möjligt, äter hundbajs med aptit, tjoho, släpp en skit, tar fram pervomotorcykeln och...

Vårkänslor.

Med vuxenblöjan på svaj ute på partaj, lukten av koskit så upphetsande så säg, dansar av upphetsning så gay, mot varmare blottartider vi gå, kissar offentligt så låt kuken stå, hå hå håå, på gatorna kåta människor traskar omkring, möjligtvis äro allt möjligt, äter hundbajs med aptit, tjoho, släpp en skit, tar fram pervomotorcykeln och slang, sprutar ner åkdonet med...

Skaparen av Mortiscism.

13,066

Vårkänslor.

Med vuxenblöjan på svaj ute på partaj, lukten av koskit så upphetsande så säg, dansar av upphetsning så gay, mot varmare blottartider vi gå, kissar offentligt så låt kuken stå, hå hå håå, på gatorna kåta människor traskar omkring, möjligtvis äro allt möjligt, äter hundbajs med aptit, tjoho, släpp en skit, tar fram pervomotorcykeln och slang, sprutar ner åkdonet med kebabsås och härsken kefir, pillar...

Vårkänslor.

Med vuxenblöjan på svaj ute på partaj, lukten av koskit så upphetsande så säg, dansar av upphetsning så gay, mot varmare blottartider vi gå, kissar offentligt så låt kuken stå, hå hå håå, på gatorna kåta människor traskar omkring, möjligtvis äro allt möjligt, äter hundbajs med aptit, tjoho, släpp en skit, tar fram pervomotorcykeln och slang, sprutar ner åkdonet med kebabsås och härsken kefir, pillar kön, märker ut mitt homorevir,...

Skaparen av Mortiscism.

13,068

Vårkänslor.

Med vuxenblöjan på svaj ute på partaj, lukten av koskit så upphetsande så säg, dansar av upphetsning så gay, mot varmare blottartider vi gå, kissar offentligt så låt kuken stå, hå hå håå, på gatorna kåta människor traskar omkring, möjligtvis äro allt möjligt, äter hundbajs med aptit, tjoho, släpp en skit, tar fram pervomotorcykeln och slang, sprutar ner åkdonet med kebabsås och härsken kefir, pillar kön, märker ut mitt homorevir, kuken står, motorn går, heja...

Vårkänslor.

Med vuxenblöjan på svaj ute på partaj, lukten av koskit så upphetsande så säg, dansar av upphetsning så gay, mot varmare blottartider vi gå, kissar offentligt så låt kuken stå, hå hå håå, på gatorna kåta människor traskar omkring, möjligtvis äro allt möjligt, äter hundbajs med aptit, tjoho, släpp en skit, tar fram pervomotorcykeln och slang, sprutar ner åkdonet med kebabsås och härsken kefir, pillar kön, märker ut mitt homorevir, kuken står, motorn går, heja tjohej, kör penisen i mig,...

Skaparen av Mortiscism.

13,070

Vårkänslor.

Med vuxenblöjan på svaj ute på partaj, lukten av koskit så upphetsande så säg, dansar av upphetsning så gay, mot varmare blottartider vi gå, kissar offentligt så låt kuken stå, hå hå håå, på gatorna kåta människor traskar omkring, möjligtvis äro allt möjligt, äter hundbajs med aptit, tjoho, släpp en skit, tar fram pervomotorcykeln och slang, sprutar ner åkdonet med kebabsås och härsken kefir, pillar kön, märker ut mitt homorevir, kuken står, motorn går, heja tjohej, kör penisen i mig, runka kuken på Porjus pizzeria...

Vårkänslor.

Med vuxenblöjan på svaj ute på partaj, lukten av koskit så upphetsande så säg, dansar av upphetsning så gay, mot varmare blottartider vi gå, kissar offentligt så låt kuken stå, hå hå håå, på gatorna kåta människor traskar omkring, möjligtvis äro allt möjligt, äter hundbajs med aptit, tjoho, släpp en skit, tar fram pervomotorcykeln och slang, sprutar ner åkdonet med kebabsås och härsken kefir, pillar kön, märker ut mitt homorevir, kuken står, motorn går, heja tjohej, kör penisen i mig, runka kuken på Porjus pizzeria, bläddra sedan i nostalgisk homofilia,...

Skaparen av Mortiscism.

13,072

Vårkänslor.

Med vuxenblöjan på svaj ute på partaj, lukten av koskit så upphetsande så säg, dansar av upphetsning så gay, mot varmare blottartider vi gå, kissar offentligt så låt kuken stå, hå hå håå, på gatorna kåta människor traskar omkring, möjligtvis äro allt möjligt, äter hundbajs med aptit, tjoho, släpp en skit, tar fram pervomotorcykeln och slang, sprutar ner åkdonet med kebabsås och härsken kefir, pillar kön, märker ut mitt homorevir, kuken står, motorn går, heja tjohej, kör penisen i mig, runka kuken på Porjus pizzeria, bläddra sedan i nostalgisk homofilia, känner mig mera vaniljhetero för...

Vårkänslor.

Med vuxenblöjan på svaj ute på partaj, lukten av koskit så upphetsande så säg, dansar av upphetsning så gay, mot varmare blottartider vi gå, kissar offentligt så låt kuken stå, hå hå håå, på gatorna kåta människor traskar omkring, möjligtvis äro allt möjligt, äter hundbajs med aptit, tjoho, släpp en skit, tar fram pervomotorcykeln och slang, sprutar ner åkdonet med kebabsås och härsken kefir, pillar kön, märker ut mitt homorevir, kuken står, motorn går, heja tjohej, kör penisen i mig, runka kuken på Porjus pizzeria, bläddra sedan i nostalgisk homofilia, känner mig mera vaniljhetero för resten av dagen, åt en...

Skaparen av Mortiscism.

13,074

Vårkänslor.

Med vuxenblöjan på svaj ute på partaj, lukten av koskit så upphetsande så säg, dansar av upphetsning så gay, mot varmare blottartider vi gå, kissar offentligt så låt kuken stå, hå hå håå, på gatorna kåta människor traskar omkring, möjligtvis äro allt möjligt, äter hundbajs med aptit, tjoho, släpp en skit, tar fram pervomotorcykeln och slang, sprutar ner åkdonet med kebabsås och härsken kefir, pillar kön, märker ut mitt homorevir, kuken står, motorn går, heja tjohej, kör penisen i mig, runka kuken på Porjus pizzeria, bläddra sedan i nostalgisk homofilia, känner mig mera vaniljhetero för resten av dagen, åt en semla och fick bajsutlösning så...

Vårkänslor.

Med vuxenblöjan på svaj ute på partaj, lukten av koskit så upphetsande så säg, dansar av upphetsning så gay, mot varmare blottartider vi gå, kissar offentligt så låt kuken stå, hå hå håå, på gatorna kåta människor traskar omkring, möjligtvis äro allt möjligt, äter hundbajs med aptit, tjoho, släpp en skit, tar fram pervomotorcykeln och slang, sprutar ner åkdonet med kebabsås och härsken kefir, pillar kön, märker ut mitt homorevir, kuken står, motorn går, heja tjohej, kör penisen i mig, runka kuken på Porjus pizzeria, bläddra sedan i nostalgisk homofilia, känner mig mera vaniljhetero för resten av dagen, åt en semla och fick bajsutlösning så jag blev bedragen, nu har...

Skaparen av Mortiscism.