Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Fattigaste dagen på året.

Återanvänder toalettpappret när den utspädda svartsoppan lämnar tarmkanalen, ack den som rikare vore, blir böghora och rida snoppen den store, nu jag pengar hava, köper en rejäl pava, dricker den...

Skaparen av Mortiscism.

13,002

Återanvänder toalettpappret när den utspädda svartsoppan lämnar tarmkanalen, ack den som rikare vore, blir böghora och rida snoppen den store, nu jag pengar hava, köper en rejäl pava, dricker den rektalt, rapar sedan spema oralt,...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Återanvänder toalettpappret när den utspädda svartsoppan lämnar tarmkanalen, ack den som rikare vore, blir böghora och rida snoppen den store, nu jag pengar hava, köper en rejäl pava, dricker den rektalt, rapar sedan sperma oralt, dräller vidare in till stan,...

Skaparen av Mortiscism.

13,004

Återanvänder toalettpappret när den utspädda svartsoppan lämnar tarmkanalen, ack den som rikare vore, blir böghora och rida snoppen den store, nu jag pengar hava, köper en rejäl pava, dricker den rektalt, rapar sedan sperma oralt, dräller vidare in till stan, går på gaybar och smakar...

Återanvänder toalettpappret när den utspädda svartsoppan lämnar tarmkanalen, ack den som rikare vore, blir böghora och rida snoppen den store, nu jag pengar hava, köper en rejäl pava, dricker den rektalt, rapar sedan sperma oralt, dräller vidare in till stan, går på gaybar och smakar penisar hela dan, får en...

Skaparen av Mortiscism.

13,006

Återanvänder toalettpappret när den utspädda svartsoppan lämnar tarmkanalen, ack den som rikare vore, blir böghora och rida snoppen den store, nu jag pengar hava, köper en rejäl pava, dricker den rektalt, rapar sedan sperma oralt, dräller vidare in till stan, går på gaybar och smakar penisar hela dan, får en oral bajsutlösning så skön och...

Återanvänder toalettpappret när den utspädda svartsoppan lämnar tarmkanalen, ack den som rikare vore, blir böghora och rida snoppen den store, nu jag pengar hava, köper en rejäl pava, dricker den rektalt, rapar sedan sperma oralt, dräller vidare in till stan, går på gaybar och smakar penisar hela dan, får en oral bajsutlösning så skön och stor, hoppas på att få...

Skaparen av Mortiscism.

13,008

Återanvänder toalettpappret när den utspädda svartsoppan lämnar tarmkanalen, ack den som rikare vore, blir böghora och rida snoppen den store, nu jag pengar hava, köper en rejäl pava, dricker den rektalt, rapar sedan sperma oralt, dräller vidare in till stan, går på gaybar och smakar penisar hela dan, får en oral bajsutlösning så skön och stor, hoppas på att få kuk kuk kuk, ååh så...

Återanvänder toalettpappret när den utspädda svartsoppan lämnar tarmkanalen, ack den som rikare vore, blir böghora och rida snoppen den store, nu jag pengar hava, köper en rejäl pava, dricker den rektalt, rapar sedan sperma oralt, dräller vidare in till stan, går på gaybar och smakar penisar hela dan, får en oral bajsutlösning så skön och stor, hoppas på att få kuk kuk kuk, ååh så skönt i röven så mjuk,...

Skaparen av Mortiscism.

13,010

Återanvänder toalettpappret när den utspädda svartsoppan lämnar tarmkanalen, ack den som rikare vore, blir böghora och rida snoppen den store, nu jag pengar hava, köper en rejäl pava, dricker den rektalt, rapar sedan sperma oralt, dräller vidare in till stan, går på gaybar och smakar penisar hela dan, får en oral bajsutlösning så skön och stor, hoppas på att få kuk kuk kuk, ååh så skönt i röven så mjuk, nu jag sprutar ut. Tjohomo!

NNNYH!

Dvärgrallyt.

Med nyputsad lack och blänkande...

Skaparen av Mortiscism.

13,012

Dvärgrallyt.

Med nyputsad lack och blänkande ollon; segerns spermasötma jag redan...

Dvärgrallyt.

Med nyputsad lack och blänkande ollon, segerns spermasötma jag redan känna smaken av, min spermobil...

Skaparen av Mortiscism.

13,014

Dvärgrallyt.

Med nyputsad lack och blänkande ollon, segerns spermasötma jag redan känna smaken av, min spermobil är min förlängda penis, bajset...

Dvärgrallyt.

Med nyputsad lack och blänkande ollon, segerns spermasötma jag redan känna smaken av, min spermobil är min förlängda penis, bajset yr i vinden när startskottet...

Skaparen av Mortiscism.

13,016

Dvärgrallyt.

Med nyputsad lack och blänkande ollon, segerns spermasötma jag redan känna smaken av, min spermobil är min förlängda penis, bajset yr i vinden när startskottet går, heja heja heja, kukarna...

Dvärgrallyt.

Med nyputsad lack och blänkande ollon, segerns spermasötma jag redan känna smaken av, min spermobil är min förlängda penis, bajset yr i vinden när startskottet går, heja heja heja, kukarna vajar i vinden, lyssen till...

Skaparen av Mortiscism.

13,018

Dvärgrallyt.

Med nyputsad lack och blänkande ollon, segerns spermasötma jag redan känna smaken av, min spermobil är min förlängda penis, bajset yr i vinden när startskottet går, heja heja heja, kukarna vajar i vinden, lyssen till ryssen, kalinka kalinka ronka, dvärgarna...

Dvärgrallyt.

Med nyputsad lack och blänkande ollon, segerns spermasötma jag redan känna smaken av, min spermobil är min förlängda penis, bajset yr i vinden när startskottet går, heja heja heja, kukarna vajar i vinden, lyssen till ryssen, kalinka kalinka ronka, dvärgarna fajtas i sina vrålåk, alla...

Skaparen av Mortiscism.

13,020

Dvärgrallyt.

Med nyputsad lack och blänkande ollon, segerns spermasötma jag redan känna smaken av, min spermobil är min förlängda penis, bajset yr i vinden när startskottet går, heja heja heja, kukarna vajar i vinden, lyssen till ryssen, kalinka kalinka ronka, dvärgarna fajtas i sina vrålåk, alla suger kuk och pung, rapar...

Dvärgrallyt.

Med nyputsad lack och blänkande ollon, segerns spermasötma jag redan känna smaken av, min spermobil är min förlängda penis, bajset yr i vinden när startskottet går, heja heja heja, kukarna vajar i vinden, lyssen till ryssen, kalinka kalinka ronka, dvärgarna fajtas i sina vrålåk, alla suger kuk och pung, rapar sperma till musiken så tung,...

Skaparen av Mortiscism.

13,022

Dvärgrallyt.

Med nyputsad lack och blänkande ollon, segerns spermasötma jag redan känna smaken av, min spermobil är min förlängda penis, bajset yr i vinden när startskottet går, heja heja heja, kukarna vajar i vinden, lyssen till ryssen, kalinka kalinka ronka, dvärgarna fajtas i sina vrålåk, alla suger kuk och pung, rapar sperma till musiken så tung, fantiserar om Martin Ljung, kuken...

Dvärgrallyt.

Med nyputsad lack och blänkande ollon, segerns spermasötma jag redan känna smaken av, min spermobil är min förlängda penis, bajset yr i vinden när startskottet går, heja heja heja, kukarna vajar i vinden, lyssen till ryssen, kalinka kalinka ronka, dvärgarna fajtas i sina vrålåk, alla suger kuk och pung, rapar sperma till musiken så tung, fantiserar om Martin Ljung, kuken dinglar och svänger i kurvorna...

Skaparen av Mortiscism.

13,024

Dvärgrallyt.

Med nyputsad lack och blänkande ollon, segerns spermasötma jag redan känna smaken av, min spermobil är min förlängda penis, bajset yr i vinden när startskottet går, heja heja heja, kukarna vajar i vinden, lyssen till ryssen, kalinka kalinka ronka, dvärgarna fajtas i sina vrålåk, alla suger kuk och pung, rapar sperma till musiken så tung, fantiserar om Martin Ljung, kuken dinglar och svänger i kurvorna och på specialsträckorna jag runkar...

Dvärgrallyt.

Med nyputsad lack och blänkande ollon, segerns spermasötma jag redan känna smaken av, min spermobil är min förlängda penis, bajset yr i vinden när startskottet går, heja heja heja, kukarna vajar i vinden, lyssen till ryssen, kalinka kalinka ronka, dvärgarna fajtas i sina vrålåk, alla suger kuk och pung, rapar sperma till musiken så tung, fantiserar om Martin Ljung, kuken dinglar och svänger i kurvorna och på specialsträckorna jag runkar vidare, alla fula bögknep tillåtna...

Skaparen av Mortiscism.