12,526

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Jättepungen.

Se när jag studsar framåt på min jättepung så flottig nedför gatan i Säffle, den luktar och dryper av svett, dock är männen ständigt avis ack ja ack ja, sprängfylld med kebabsås var dá, det gör susen ohla laa, välter spermobilen i varje kurva och bajsutlösning får, den impertinenta klagolåten från polisen mig förbigår, jag bara runkar, och än hårdporrtechnon från min stereo dunkar, kuken står, spermobilen går, heja...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Jättepungen.

Se när jag studsar framåt på min jättepung så flottig nedför gatan i Säffle, den luktar och dryper av svett, dock är männen ständigt avis ack ja ack ja, sprängfylld med kebabsås var dá, det gör susen ohla laa, välter spermobilen i varje kurva och bajsutlösning får, den impertinenta klagolåten från polisen mig förbigår, jag bara runkar, och än hårdporrtechnon från min stereo dunkar, kuken står, spermobilen går, heja homofilerna, följ mina spermobilspår! Pungen...

Skaparen av Mortiscism.

12,528

Jättepungen.

Se när jag studsar framåt på min jättepung så flottig nedför gatan i Säffle, den luktar och dryper av svett, dock är männen ständigt avis ack ja ack ja, sprängfylld med kebabsås var dá, det gör susen ohla laa, välter spermobilen i varje kurva och bajsutlösning får, den impertinenta klagolåten från polisen mig förbigår, jag bara runkar, och än hårdporrtechnon från min stereo dunkar, kuken står, spermobilen går, heja homofilerna, följ mina spermobilspår! Pungen pungen pungen, så stor och...

Jättepungen.

Se när jag studsar framåt på min jättepung så flottig nedför gatan i Säffle, den luktar och dryper av svett, dock är männen ständigt avis ack ja ack ja, sprängfylld med kebabsås var dá, det gör susen ohla laa, välter spermobilen i varje kurva och bajsutlösning får, den impertinenta klagolåten från polisen mig förbigår, jag bara runkar, och än hårdporrtechnon från min stereo dunkar, kuken står, spermobilen går, heja homofilerna, följ mina spermobilspår! Pungen pungen pungen, så stor och fläskig, dock äro fittan läskig,...

Skaparen av Mortiscism.

12,530

Jättepungen.

Se när jag studsar framåt på min jättepung så flottig nedför gatan i Säffle, den luktar och dryper av svett, dock är männen ständigt avis ack ja ack ja, sprängfylld med kebabsås var dá, det gör susen ohla laa, välter spermobilen i varje kurva och bajsutlösning får, den impertinenta klagolåten från polisen mig förbigår, jag bara runkar, och än hårdporrtechnon från min stereo dunkar, kuken står, spermobilen går, heja homofilerna, följ mina spermobilspår! Pungen pungen pungen, så stor och fläskig, dock äro fittan läskig, bu bu bu, min pung...

Jättepungen.

Se när jag studsar framåt på min jättepung så flottig nedför gatan i Säffle, den luktar och dryper av svett, dock är männen ständigt avis ack ja ack ja, sprängfylld med kebabsås var dá, det gör susen ohla laa, välter spermobilen i varje kurva och bajsutlösning får, den impertinenta klagolåten från polisen mig förbigår, jag bara runkar, och än hårdporrtechnon från min stereo dunkar, kuken står, spermobilen går, heja homofilerna, följ mina spermobilspår! Pungen pungen pungen, så stor och fläskig, dock äro fittan läskig, bu bu bu, min pung är så hård, balla, balla!

NWYHYHYHYHHH!!!

Skaparen av Mortiscism.

12,532

Totalonanist.

Runkar kuk, runkar pung, pillar...

Totalonanist.

Runkar kuk, runkar pung, pillar stjärten så mjuk, ballen blytung,...

Skaparen av Mortiscism.

12,534

Totalonanist.

Runkar kuk, runkar pung, pillar stjärten så mjuk, ballen blytung, yeah yeah yeah, sädar på...

Totalonanist.

Runkar kuk, runkar pung, pillar stjärten så mjuk, ballen blytung, yeah yeah yeah, sädar på allehanda ting, spatserar i string,...

Skaparen av Mortiscism.

12,536

Totalonanist.

Runkar kuk, runkar pung, pillar stjärten så mjuk, ballen blytung, yeah yeah yeah, sädar på allehanda ting, spatserar i string, whoa whoa whoa, smeker ollat...

Totalonanist.

Runkar kuk, runkar pung, pillar stjärten så mjuk, ballen blytung, yeah yeah yeah, sädar på allehanda ting, spatserar i string, whoa whoa whoa, smeker ollat och sprutar en gång till...

Skaparen av Mortiscism.

12,538

Totalonanist.

Runkar kuk, runkar pung, pillar stjärten så mjuk, ballen blytung, yeah yeah yeah, sädar på allehanda ting, spatserar i string, whoa whoa whoa, smeker ollat och sprutar en gång till som den totalonanist jag är,...

Totalonanist.

Runkar kuk, runkar pung, pillar stjärten så mjuk, ballen blytung, yeah yeah yeah, sädar på allehanda ting, spatserar i string, whoa whoa whoa, smeker ollat och sprutar en gång till som den totalonanist jag är, fröken höger håller mig kär,...

Skaparen av Mortiscism.

12,540

Totalonanist.

Runkar kuk, runkar pung, pillar stjärten så mjuk, ballen blytung, yeah yeah yeah, sädar på allehanda ting, spatserar i string, whoa whoa whoa, smeker ollat och sprutar en gång till som den totalonanist jag är, fröken höger håller mig kär, puss slick sug smek, allt...

Totalonanist.

Runkar kuk, runkar pung, pillar stjärten så mjuk, ballen blytung, yeah yeah yeah, sädar på allehanda ting, spatserar i string, whoa whoa whoa, smeker ollat och sprutar en gång till som den totalonanist jag är, fröken höger håller mig kär, puss slick sug smek, allt, min penis blir aldrig vek,...

Skaparen av Mortiscism.

12,542

Totalonanist.

Runkar kuk, runkar pung, pillar stjärten så mjuk, ballen blytung, yeah yeah yeah, sädar på allehanda ting, spatserar i string, whoa whoa whoa, smeker ollat och sprutar en gång till som den totalonanist jag är, fröken höger håller mig kär, puss slick sug smek, allt, min penis blir aldrig vek, cha cha chaa, fittor så...

Totalonanist.

Runkar kuk, runkar pung, pillar stjärten så mjuk, ballen blytung, yeah yeah yeah, sädar på allehanda ting, spatserar i string, whoa whoa whoa, smeker ollat och sprutar en gång till som den totalonanist jag är, fröken höger håller mig kär, puss slick sug smek, allt, min penis blir aldrig vek, cha cha chaa, fittor så rinniga, mig de aldrig fånga...

Skaparen av Mortiscism.

12,544

Totalonanist.

Runkar kuk, runkar pung, pillar stjärten så mjuk, ballen blytung, yeah yeah yeah, sädar på allehanda ting, spatserar i string, whoa whoa whoa, smeker ollat och sprutar en gång till som den totalonanist jag är, fröken höger håller mig kär, puss slick sug smek, allt, min penis blir aldrig vek, cha cha chaa, fittor så rinniga, mig de aldrig fånga då jag äro en kukrunkare...

Totalonanist.

Runkar kuk, runkar pung, pillar stjärten så mjuk, ballen blytung, yeah yeah yeah, sädar på allehanda ting, spatserar i string, whoa whoa whoa, smeker ollat och sprutar en gång till som den totalonanist jag är, fröken höger håller mig kär, puss slick sug smek, allt, min penis blir aldrig vek, cha cha chaa, fittor så rinniga, mig de aldrig fånga då jag äro en kukrunkare, huga, hoppla, aj-aj kapten, amen,...

Skaparen av Mortiscism.

12,546

Totalonanist.

Runkar kuk, runkar pung, pillar stjärten så mjuk, ballen blytung, yeah yeah yeah, sädar på allehanda ting, spatserar i string, whoa whoa whoa, smeker ollat och sprutar en gång till som den totalonanist jag är, fröken höger håller mig kär, puss slick sug smek, allt, min penis blir aldrig vek, cha cha chaa, fittor så rinniga, mig de aldrig fånga då jag äro en kukrunkare, huga, hoppla, aj-aj kapten, amen, det kittlar så skönt, runkbögare...

Totalonanist.

Runkar kuk, runkar pung, pillar stjärten så mjuk, ballen blytung, yeah yeah yeah, sädar på allehanda ting, spatserar i string, whoa whoa whoa, smeker ollat och sprutar en gång till som den totalonanist jag är, fröken höger håller mig kär, puss slick sug smek, allt, min penis blir aldrig vek, cha cha chaa, fittor så rinniga, mig de aldrig fånga då jag äro en kukrunkare, huga, hoppla, aj-aj kapten, amen, det kittlar så skönt, runkbögare onanerar ondulerar ornamenterar, onani onana...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

12,548

Totalonanist.

Runkar kuk, runkar pung, pillar stjärten så mjuk, ballen blytung, yeah yeah yeah, sädar på allehanda ting, spatserar i string, whoa whoa whoa, smeker ollat och sprutar en gång till som den totalonanist jag är, fröken höger håller mig kär, puss slick sug smek, allt, min penis blir aldrig vek, cha cha chaa, fittor så rinniga, mig de aldrig fånga då jag äro en kukrunkare, huga, hoppla, aj-aj kapten, amen, det kittlar så skönt, runkbögare onanerar ondulerar ornamenterar, onani onana trallalalalaaa, sperma och fittsås så...

Totalonanist.

Runkar kuk, runkar pung, pillar stjärten så mjuk, ballen blytung, yeah yeah yeah, sädar på allehanda ting, spatserar i string, whoa whoa whoa, smeker ollat och sprutar en gång till som den totalonanist jag är, fröken höger håller mig kär, puss slick sug smek, allt, min penis blir aldrig vek, cha cha chaa, fittor så rinniga, mig de aldrig fånga då jag äro en kukrunkare, huga, hoppla, aj-aj kapten, amen, det kittlar så skönt, runkbögare onanerar ondulerar ornamenterar, onani onana trallalalalaaa, sperma och fittsås så bra, ronka mitt hode är...

Skaparen av Mortiscism.

12,550

Totalonanist.

Runkar kuk, runkar pung, pillar stjärten så mjuk, ballen blytung, yeah yeah yeah, sädar på allehanda ting, spatserar i string, whoa whoa whoa, smeker ollat och sprutar en gång till som den totalonanist jag är, fröken höger håller mig kär, puss slick sug smek, allt, min penis blir aldrig vek, cha cha chaa, fittor så rinniga, mig de aldrig fånga då jag äro en kukrunkare, huga, hoppla, aj-aj kapten, amen, det kittlar så skönt, runkbögare onanerar ondulerar ornamenterar, onani onana trallalalalaaa, sperma och fittsås så bra, ronka mitt hode är vad jag gör varje da'...