Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Rockfestivalen.

I spermatiserat överhettat tvåmannatält jag vaknar efter natten så suddig och blöt, finner en kycklingbaguette att massera min ömma yoghurtbössa med under den fekaliserade sovsäckens bajsorgiepatina från svunna tiders festivalfistande så härligt. Kliver ut och lyssnar till tältmasturberarnas ljuva sånger, helt utan bajsets doftande ånger,...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

11,952

Rockfestivalen.

I spermatiserat överhettat tvåmannatält jag vaknar efter natten så suddig och blöt, finner en kycklingbaguette att massera min ömma yoghurtbössa med under den fekaliserade sovsäckens bajsorgiepatina från svunna tiders festivalfistande så härligt. Kliver ut och lyssnar till tältmasturberarnas ljuva sånger, helt utan bajsets doftande ånger, ooh så härligt, ooh så...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Rockfestivalen.

I spermatiserat överhettat tvåmannatält jag vaknar efter natten så suddig och blöt, finner en kycklingbaguette att massera min ömma yoghurtbössa med under den fekaliserade sovsäckens bajsorgiepatina från svunna tiders festivalfistande så härligt. Kliver ut och lyssnar till tältmasturberarnas ljuva sånger, helt utan bajsets doftande ånger, ooh så härligt, ooh så gott ooa hela natten, ooa...

Thumbs up Thumbs down

11,954

Rockfestivalen.

I spermatiserat överhettat tvåmannatält jag vaknar efter natten så suddig och blöt, finner en kycklingbaguette att massera min ömma yoghurtbössa med under den fekaliserade sovsäckens bajsorgiepatina från svunna tiders festivalfistande så härligt. Kliver ut och lyssnar till tältmasturberarnas ljuva sånger, helt utan bajsets doftande ånger, ooh så härligt, ooh så gott ooa hela natten, ooa hela dan, sperma ner hela...

Rockfestivalen.

I spermatiserat överhettat tvåmannatält jag vaknar efter natten så suddig och blöt, finner en kycklingbaguette att massera min ömma yoghurtbössa med under den fekaliserade sovsäckens bajsorgiepatina från svunna tiders festivalfistande så härligt. Kliver ut och lyssnar till tältmasturberarnas ljuva sånger, helt utan bajsets doftande ånger, ooh så härligt, ooh så gott ooa hela natten, ooa hela dan, sperma ner hela skyltfönster på stan, på rockscenen...

Skaparen av Mortiscism.

11,956

Rockfestivalen.

I spermatiserat överhettat tvåmannatält jag vaknar efter natten så suddig och blöt, finner en kycklingbaguette att massera min ömma yoghurtbössa med under den fekaliserade sovsäckens bajsorgiepatina från svunna tiders festivalfistande så härligt. Kliver ut och lyssnar till tältmasturberarnas ljuva sånger, helt utan bajsets doftande ånger, ooh så härligt, ooh så gott ooa hela natten, ooa hela dan, sperma ner hela skyltfönster på stan, på rockscenen fisting, rövknull och snowballing sker...

Rockfestivalen.

I spermatiserat överhettat tvåmannatält jag vaknar efter natten så suddig och blöt, finner en kycklingbaguette att massera min ömma yoghurtbössa med under den fekaliserade sovsäckens bajsorgiepatina från svunna tiders festivalfistande så härligt. Kliver ut och lyssnar till tältmasturberarnas ljuva sånger, helt utan bajsets doftande ånger, ooh så härligt, ooh så gott ooa hela natten, ooa hela dan, sperma ner hela skyltfönster på stan, på rockscenen fisting, rövknull och snowballing sker, och backstage man handtrallor ger...

Skaparen av Mortiscism.

Rockfestivalen.

I spermatiserat överhettat tvåmannatält jag vaknar efter natten så suddig och blöt, finner en kycklingbaguette att massera min ömma yoghurtbössa med under den fekaliserade sovsäckens bajsorgiepatina från svunna tiders festivalfistande så härligt. Kliver ut och lyssnar till tältmasturberarnas ljuva sånger, helt utan bajsets doftande ånger, ooh så härligt, ooh så gott ooa hela natten, ooa hela dan, sperma ner hela skyltfönster på stan, på rockscenen fisting, rövknull och snowballing sker, och backstage man handtrallor ger allting sker i panik, onanister...

Thumbs up Thumbs down

Rockfestivalen.

I spermatiserat överhettat tvåmannatält jag vaknar efter natten så suddig och blöt, finner en kycklingbaguette att massera min ömma yoghurtbössa med under den fekaliserade sovsäckens bajsorgiepatina från svunna tiders festivalfistande så härligt. Kliver ut och lyssnar till tältmasturberarnas ljuva sånger, helt utan bajsets doftande ånger, ooh så härligt, ooh så gott ooa hela natten, ooa hela dan, sperma ner hela skyltfönster på stan, på rockscenen fisting, rövknull och snowballing sker, och backstage man handtrallor ger allting sker i panik, onanister sprutar under vilda runcknroll-skrik...

Skaparen av Mortiscism.

11,960

Rockfestivalen.

I spermatiserat överhettat tvåmannatält jag vaknar efter natten så suddig och blöt, finner en kycklingbaguette att massera min ömma yoghurtbössa med under den fekaliserade sovsäckens bajsorgiepatina från svunna tiders festivalfistande så härligt. Kliver ut och lyssnar till tältmasturberarnas ljuva sånger, helt utan bajsets doftande ånger, ooh så härligt, ooh så gott ooa hela natten, ooa hela dan, sperma ner hela skyltfönster på stan, på rockscenen fisting, rövknull och snowballing sker, och backstage man handtrallor ger allting sker i panik, onanister sprutar under vilda runcknroll-skrik iförda bajsig spandex och penisnitar...

11,961 Senaste redigerad av Mortimer Mus (2018-06-06 14:35:46)

Rockfestivalen.

I spermatiserat överhettat tvåmannatält jag vaknar efter natten så suddig och blöt, finner en kycklingbaguette att massera min ömma yoghurtbössa med under den fekaliserade sovsäckens bajsorgiepatina från svunna tiders festivalfistande så härligt. Kliver ut och lyssnar till tältmasturberarnas ljuva sånger, helt utan bajsets doftande ånger, ooh så härligt, ooh så gott ooa hela natten, ooa hela dan, sperma ner hela skyltfönster på stan, på rockscenen fisting, rövknull och snowballing sker, och backstage man handtrallor ger allting sker i panik, onanister sprutar under vilda runcknroll-skrik iförda bajsig spandex och penisnitar, ändock förblir festivalbajamajornas innehåll höjdpunkten.

NWYH!

Skaparen av Mortiscism.

Nationaldagen

flaggor  flaggor  orkestrar och solsken...

Thumbs up Thumbs down

11,963

Nationaldagen.

Flaggor flaggor orkestrar och solsken på överfulla vuxenblöjor så härligt...

Nationaldagen.

Flaggor flaggor orkestrar och solsken på överfulla vuxenblöjor så härligt som en blommande försommarlatrin...

Thumbs up Thumbs down

11,965

Nationaldagen.

Flaggor flaggor orkestrar och solsken på överfulla vuxenblöjor så härligt som en blommande försommarlatrin på Tredenborgs Camping, blottar mig...

Nationaldagen.

Flaggor flaggor orkestrar och solsken på överfulla vuxenblöjor så härligt som en blommande försommarlatrin på Tredenborgs Camping, blottar mig mellan hägg och syrén, sjunger...

Thumbs up Thumbs down

11,967

Nationaldagen.

Flaggor flaggor orkestrar och solsken på överfulla vuxenblöjor så härligt som en blommande försommarlatrin på Tredenborgs Camping, blottar mig mellan hägg och syrén, sjunger Fredmans Bögepistlar, kletar bajs över...

Nationaldagen.

Flaggor flaggor orkestrar och solsken på överfulla vuxenblöjor så härligt som en blommande försommarlatrin på Tredenborgs Camping, blottar mig mellan hägg och syrén, sjunger Fredmans Bögepistlar, kletar bajs över flaggstången, likt en vitmålad åderpåle...

Skaparen av Mortiscism.

11,969

Nationaldagen.

Flaggor flaggor orkestrar och solsken på överfulla vuxenblöjor så härligt som en blommande försommarlatrin på Tredenborgs Camping, blottar mig mellan hägg och syrén, sjunger Fredmans Bögepistlar, kletar bajs över flaggstången, likt en vitmålad åderpåle en kulen torsdagsmorgon i Porjus...

Nationaldagen.

Flaggor flaggor orkestrar och solsken på överfulla vuxenblöjor så härligt som en blommande försommarlatrin på Tredenborgs Camping, blottar mig mellan hägg och syrén, sjunger Fredmans Bögepistlar, kletar bajs över flaggstången, likt en vitmålad åderpåle en kulen torsdagsmorgon i Porjus, under middagen vi därefter en...

Skaparen av Mortiscism.

Nationaldagen.

Flaggor flaggor orkestrar och solsken på överfulla vuxenblöjor så härligt som en blommande försommarlatrin på Tredenborgs Camping, blottar mig mellan hägg och syrén, sjunger Fredmans Bögepistlar, kletar bajs över flaggstången, likt en vitmålad åderpåle en kulen torsdagsmorgon i Porjus, under middagen vi därefter en bajsstund förnimmer, konungar som kröns...

Thumbs up Thumbs down

11,972

Nationaldagen.

Flaggor flaggor orkestrar och solsken på överfulla vuxenblöjor så härligt som en blommande försommarlatrin på Tredenborgs Camping, blottar mig mellan hägg och syrén, sjunger Fredmans Bögepistlar, kletar bajs över flaggstången, likt en vitmålad åderpåle en kulen torsdagsmorgon i Porjus, under middagen vi därefter en bajsstund förnimmer, konungar som kröns med batonger rektalt, i munnarna...

Nationaldagen.

Flaggor flaggor orkestrar och solsken på överfulla vuxenblöjor så härligt som en blommande försommarlatrin på Tredenborgs Camping, blottar mig mellan hägg och syrén, sjunger Fredmans Bögepistlar, kletar bajs över flaggstången, likt en vitmålad åderpåle en kulen torsdagsmorgon i Porjus, under middagen vi därefter en bajsstund förnimmer, konungar som kröns med batonger rektalt, i munnarna och stjärtar nationalsången ljuder som...

Thumbs up Thumbs down

11,974

Nationaldagen.

Flaggor flaggor orkestrar och solsken på överfulla vuxenblöjor så härligt som en blommande försommarlatrin på Tredenborgs Camping, blottar mig mellan hägg och syrén, sjunger Fredmans Bögepistlar, kletar bajs över flaggstången, likt en vitmålad åderpåle en kulen torsdagsmorgon i Porjus, under middagen vi därefter en bajsstund förnimmer, konungar som kröns med batonger rektalt, i munnarna och stjärtar nationalsången ljuder som den skall, fista på, fista...

Nationaldagen.

Flaggor flaggor orkestrar och solsken på överfulla vuxenblöjor så härligt som en blommande försommarlatrin på Tredenborgs Camping, blottar mig mellan hägg och syrén, sjunger Fredmans Bögepistlar, kletar bajs över flaggstången, likt en vitmålad åderpåle en kulen torsdagsmorgon i Porjus, under middagen vi därefter en bajsstund förnimmer, konungar som kröns med batonger rektalt, i munnarna och stjärtar nationalsången ljuder som den skall, fista på, fista på, låt utlösningarna gå, nu...

Skaparen av Mortiscism.