Sv: The neverending 5-ordsDIKT
Bleppe 04:27 på morgonen.
Vaknar i kissblöt säng, tänder ljuset, kramar ut den gyllene...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT
Sidor Föregående 1 … 454 455 456 457 458 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Vaknar i kissblöt säng, tänder ljuset, kramar ut den gyllene...
Vaknar i kissblöt säng, tänder ljuset, kramar ut den gyllene drycken ur dom fekaliserade lakanens...
Vaknar i kissblöt säng, tänder ljuset, kramar ut den gyllene drycken ur dom fekaliserade lakanens fläckiga minnen från en svunnen...
Vaknar i kissblöt säng, tänder ljuset, kramar ut den gyllene drycken ur dom fekaliserade lakanens fläckiga minnen från en svunnen tid då vuxenblöjorna aldrig var...
Vaknar i kissblöt säng, tänder ljuset, kramar ut den gyllene drycken ur dom fekaliserade lakanens fläckiga minnen från en svunnen tid då vuxenblöjorna aldrig var så tråkigt läckagesäkra som idag...
Vaknar i kissblöt säng, tänder ljuset, kramar ut den gyllene drycken ur dom fekaliserade lakanens fläckiga minnen från en svunnen tid då vuxenblöjorna aldrig var så tråkigt läckagesäkra som idag, intar min tidiga frukost som...
Vaknar i kissblöt säng, tänder ljuset, kramar ut den gyllene drycken ur dom fekaliserade lakanens fläckiga minnen från en svunnen tid då vuxenblöjorna aldrig var så tråkigt läckagesäkra som idag, intar min tidiga frukost som består av härsken kefir och...
Vaknar i kissblöt säng, tänder ljuset, kramar ut den gyllene drycken ur dom fekaliserade lakanens fläckiga minnen från en svunnen tid då vuxenblöjorna aldrig var så tråkigt läckagesäkra som idag, intar min tidiga frukost som består av härsken kefir och den vackra hög av psykofarmaka..
Vaknar i kissblöt säng, tänder ljuset, kramar ut den gyllene drycken ur dom fekaliserade lakanens fläckiga minnen från en svunnen tid då vuxenblöjorna aldrig var så tråkigt läckagesäkra som idag, intar min tidiga frukost som består av härsken kefir och den vackra hög av psykofarmaka så härlig härlig god. Diarré...
Vaknar i kissblöt säng, tänder ljuset, kramar ut den gyllene drycken ur dom fekaliserade lakanens fläckiga minnen från en svunnen tid då vuxenblöjorna aldrig var så tråkigt läckagesäkra som idag, intar min tidiga frukost som består av härsken kefir och den vackra hög av psykofarmaka så härlig härlig god. Diarré på golvet jag täcka över...
Vaknar i kissblöt säng, tänder ljuset, kramar ut den gyllene drycken ur dom fekaliserade lakanens fläckiga minnen från en svunnen tid då vuxenblöjorna aldrig var så tråkigt läckagesäkra som idag, intar min tidiga frukost som består av härsken kefir och den vackra hög av psykofarmaka så härlig härlig god. Diarré på golvet jag täcka över med dammigt täcke, ååh så...
Vaknar i kissblöt säng, tänder ljuset, kramar ut den gyllene drycken ur dom fekaliserade lakanens fläckiga minnen från en svunnen tid då vuxenblöjorna aldrig var så tråkigt läckagesäkra som idag, intar min tidiga frukost som består av härsken kefir och den vackra hög av psykofarmaka så härlig härlig god. Diarré på golvet jag täcka över med dammigt täcke, ååh så härligt asbestdammet kittlar mina lungor.
NJYEH!
Bajskalaset.
Inbjudningarna utskickade och finaste kalasblöjan...
Bajskalaset.
Inbjudningarna utskickade och finaste kalasblöjan på, som aldrig håller tätt...
Bajskalaset.
Inbjudningarna utskickade och finaste kalasblöjan på, som aldrig håller tätt, ha haa, magen knorrar så...
Bajskalaset.
Inbjudningarna utskickade och finaste kalasblöjan på, som aldrig håller tätt, ha haa, magen knorrar så intensivt, ut kommer bajs och...
Bajskalaset.
Inbjudningarna utskickade och finaste kalasblöjan på, som aldrig håller tätt, ha haa, magen knorrar så intensivt, ut kommer bajs och in genom bakdörren kommer gästerna...
Bajskalaset.
Inbjudningarna utskickade och finaste kalasblöjan på, som aldrig håller tätt, ha haa, magen knorrar så intensivt, ut kommer bajs och in genom bakdörren kommer gästerna när kaos är granne med...
Bajskalaset.
Inbjudningarna utskickade och finaste kalasblöjan på, som aldrig håller tätt, ha haa, magen knorrar så intensivt, ut kommer bajs och in genom bakdörren kommer gästerna när kaos är granne med Gud som en glittrande fest...
Bajskalaset.
Inbjudningarna utskickade och finaste kalasblöjan på, som aldrig håller tätt, ha haa, magen knorrar så intensivt, ut kommer bajs och in genom bakdörren kommer gästerna när kaos är granne med Gud som en glittrande fest där egots brunkladdiga död sakteligen...
Bajskalaset.
Inbjudningarna utskickade och finaste kalasblöjan på, som aldrig håller tätt, ha haa, magen knorrar så intensivt, ut kommer bajs och in genom bakdörren kommer gästerna när kaos är granne med Gud som en glittrande fest där egots brunkladdiga död sakteligen bryts ned av de obarmhärtiga...
Bajskalaset.
Inbjudningarna utskickade och finaste kalasblöjan på, som aldrig håller tätt, ha haa, magen knorrar så intensivt, ut kommer bajs och in genom bakdörren kommer gästerna när kaos är granne med Gud som en glittrande fest där egots brunkladdiga död sakteligen bryts ned av de obarmhärtiga bruna bajskorvarnas majestätiska konstruktion, bara...
Bajskalaset.
Inbjudningarna utskickade och finaste kalasblöjan på, som aldrig håller tätt, ha haa, magen knorrar så intensivt, ut kommer bajs och in genom bakdörren kommer gästerna när kaos är granne med Gud som en glittrande fest där egots brunkladdiga död sakteligen bryts ned av de obarmhärtiga bruna bajskorvarnas majestätiska konstruktion, bara den gästen som proffesionellt kunde...
Bajskalaset.
Inbjudningarna utskickade och finaste kalasblöjan på, som aldrig håller tätt, ha haa, magen knorrar så intensivt, ut kommer bajs och in genom bakdörren kommer gästerna när kaos är granne med Gud som en glittrande fest där egots brunkladdiga död sakteligen bryts ned av de obarmhärtiga bruna bajskorvarnas majestätiska konstruktion, bara den gästen som proffesionellt kunde känna smärtan i hjärtat, ack...
Bajskalaset.
Inbjudningarna utskickade och finaste kalasblöjan på, som aldrig håller tätt, ha haa, magen knorrar så intensivt, ut kommer bajs och in genom bakdörren kommer gästerna när kaos är granne med Gud som en glittrande fest där egots brunkladdiga död sakteligen bryts ned av de obarmhärtiga bruna bajskorvarnas majestätiska konstruktion, bara den gästen som professionellt kunde känna smärtan i hjärtat, ack min för evigt slappa ändtarm...
Sidor Föregående 1 … 454 455 456 457 458 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT