11,351

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Hjälp.

Vem är jag, vem är du, var är mina känslor i denna spermaflod så intensiv, de salta kroppsvätskorna får min bleka lekamen att svettas urin. i en kakafoni av frågor hittar jag svaret i form av fekaliedrypande femdom och whisky...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Hjälp.

Vem är jag, vem är du, var är mina känslor i denna spermaflod så intensiv, de salta kroppsvätskorna får min bleka lekamen att svettas urin. i en kakafoni av frågor hittar jag svaret i form av fekaliedrypande femdom och whisky (livets essens), som snabbt förtärdes...

Skaparen av Mortiscism.

11,353

Hjälp.

Vem är jag, vem är du, var är mina känslor i denna spermaflod så intensiv, de salta kroppsvätskorna får min bleka lekamen att svettas urin. i en kakafoni av frågor hittar jag svaret i form av fekaliedrypande femdom och whisky (livets essens), som snabbt förtärdes under högljutt gbrunkande i en...

Hjälp.

Vem är jag, vem är du, var är mina känslor i denna spermaflod så intensiv, de salta kroppsvätskorna får min bleka lekamen att svettas urin. i en kakafoni av frågor hittar jag svaret i form av fekaliedrypande femdom och whisky (livets essens), som snabbt förtärdes under högljutt gbrunkande i en sönderknullad soffa inne på USvideo...

Skaparen av Mortiscism.

Hjälp.

Vem är jag, vem är du, var är mina känslor i denna spermaflod så intensiv, de salta kroppsvätskorna får min bleka lekamen att svettas urin. i en kakafoni av frågor hittar jag svaret i form av fekaliedrypande femdom och whisky (livets essens), som snabbt förtärdes under högljutt gbrunkande i en sönderknullad soffa inne på USvideo en förvirring, en stilla rännil..

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

11,356

Hjälp.

Vem är jag, vem är du, var är mina känslor i denna spermaflod så intensiv, de salta kroppsvätskorna får min bleka lekamen att svettas urin. i en kakafoni av frågor hittar jag svaret i form av fekaliedrypande femdom och whisky (livets essens), som snabbt förtärdes under högljutt gbrunkande i en sönderknullad soffa inne på USvideo en förvirring, en stilla rännil av diarré och aidsig bögsperma...

Hjälp.

Vem är jag, vem är du, var är mina känslor i denna spermaflod så intensiv, de salta kroppsvätskorna får min bleka lekamen att svettas urin. i en kakafoni av frågor hittar jag svaret i form av fekaliedrypande femdom och whisky (livets essens), som snabbt förtärdes under högljutt gbrunkande i en sönderknullad soffa inne på USvideo en förvirring, en stilla rännil av diarré och aidsig bögsperma när hjälpen inte kommer, hjälpen...

Thumbs up Thumbs down

11,358

Hjälp.

Vem är jag, vem är du, var är mina känslor i denna spermaflod så intensiv, de salta kroppsvätskorna får min bleka lekamen att svettas urin. i en kakafoni av frågor hittar jag svaret i form av fekaliedrypande femdom och whisky (livets essens), som snabbt förtärdes under högljutt gbrunkande i en sönderknullad soffa inne på USvideo en förvirring, en stilla rännil av diarré och aidsig bögsperma när hjälpen inte kommer, hjälpen inte är till någon hjälp.

GNNHHYYY!

Kram-Lisa

Med åderpålen grävandes bland kärleksrester...

Skaparen av Mortiscism.

11,360

Kram-Lisa

Med åderpålen grävandes bland kärleksrester och brustna illusioner kladdigare än...

Kram-Lisa

Med åderpålen grävandes bland kärleksrester och brustna illusioner kladdigare än en vuxenblöja i en vaselinfabrik...

Bajs é najs!

Kram-Lisa

Med åderpålen grävandes bland kärleksrester och brustna illusioner kladdigare än en vuxenblöja i en vaselinfabrik känner jag hur mitt humör...

Skaparen av Mortiscism.

Kram-Lisa

Med åderpålen grävandes bland kärleksrester och brustna illusioner kladdigare än en vuxenblöja i en vaselinfabrik känner jag hur mitt humör faller platt som den bleka...

Thumbs up Thumbs down

Kram-Lisa

Med åderpålen grävandes bland kärleksrester och brustna illusioner kladdigare än en vuxenblöja i en vaselinfabrik känner jag hur mitt humör faller platt som den bleka, slappa, tvångsintagna patient jag är...

Skaparen av Mortiscism.

11,365

Kram-Lisa

Med åderpålen grävandes bland kärleksrester och brustna illusioner kladdigare än en vuxenblöja i en vaselinfabrik känner jag hur mitt humör faller platt som den bleka, slappa, tvångsintagna patient jag är här i livets spermakladdiga ekorrhjul...

Kram-Lisa

Med åderpålen grävandes bland kärleksrester och brustna illusioner kladdigare än en vuxenblöja i en vaselinfabrik känner jag hur mitt humör faller platt som den bleka, slappa, tvångsintagna patient jag är här i livets spermakladdiga ekorrhjul och trösten från en sliten...

Thumbs up Thumbs down

Kram-Lisa

Med åderpålen grävandes bland kärleksrester och brustna illusioner kladdigare än en vuxenblöja i en vaselinfabrik känner jag hur mitt humör faller platt som den bleka, slappa, tvångsintagna patient jag är här i livets spermakladdiga ekorrhjul och trösten från en sliten begagnad lösanal är det enda...

Skaparen av Mortiscism.

11,368

Kram-Lisa

Med åderpålen grävandes bland kärleksrester och brustna illusioner kladdigare än en vuxenblöja i en vaselinfabrik känner jag hur mitt humör faller platt som den bleka, slappa, tvångsintagna patient jag är här i livets spermakladdiga ekorrhjul och trösten från en sliten begagnad lösanal är det enda min sargade själ hava förtröstan...

Kram-Lisa

Med åderpålen grävandes bland kärleksrester och brustna illusioner kladdigare än en vuxenblöja i en vaselinfabrik känner jag hur mitt humör faller platt som den bleka, slappa, tvångsintagna patient jag är här i livets spermakladdiga ekorrhjul och trösten från en sliten begagnad lösanal är det enda min sargade själ hava förtröstan i när den sura doften från...

Thumbs up Thumbs down

11,370

Kram-Lisa

Med åderpålen grävandes bland kärleksrester och brustna illusioner kladdigare än en vuxenblöja i en vaselinfabrik känner jag hur mitt humör faller platt som den bleka, slappa, tvångsintagna patient jag är här i livets spermakladdiga ekorrhjul och trösten från en sliten begagnad lösanal är det enda min sargade själ hava förtröstan i när den sura doften från Kram-Lisas sköte nu så härligt...

Kram-Lisa

Med åderpålen grävandes bland kärleksrester och brustna illusioner kladdigare än en vuxenblöja i en vaselinfabrik känner jag hur mitt humör faller platt som den bleka, slappa, tvångsintagna patient jag är här i livets spermakladdiga ekorrhjul och trösten från en sliten begagnad lösanal är det enda min sargade själ hava förtröstan i när den sura doften från Kram-Lisas sköte nu så härligt skummar över av min jungelsaft...

Skaparen av Mortiscism.

Kram-Lisa

Med åderpålen grävandes bland kärleksrester och brustna illusioner kladdigare än en vuxenblöja i en vaselinfabrik känner jag hur mitt humör faller platt som den bleka, slappa, tvångsintagna patient jag är här i livets spermakladdiga ekorrhjul och trösten från en sliten begagnad lösanal är det enda min sargade själ hava förtröstan i när den sura doften från Kram-Lisas sköte nu så härligt skummar över av min jungelsaft som skummet från en latrinbrunns...

Thumbs up Thumbs down

11,373

Kram-Lisa

Med åderpålen grävandes bland kärleksrester och brustna illusioner kladdigare än en vuxenblöja i en vaselinfabrik känner jag hur mitt humör faller platt som den bleka, slappa, tvångsintagna patient jag är här i livets spermakladdiga ekorrhjul och trösten från en sliten begagnad lösanal är det enda min sargade själ hava förtröstan i när den sura doften från Kram-Lisas sköte nu så härligt skummar över av min jungelsaft som skummet från en latrinbrunns djupa bruna mörker, när ljuset...

Kram-Lisa

Med åderpålen grävandes bland kärleksrester och brustna illusioner kladdigare än en vuxenblöja i en vaselinfabrik känner jag hur mitt humör faller platt som den bleka, slappa, tvångsintagna patient jag är här i livets spermakladdiga ekorrhjul och trösten från en sliten begagnad lösanal är det enda min sargade själ hava förtröstan i när den sura doften från Kram-Lisas sköte nu så härligt skummar över av min djungelsaft som skummet från en latrinbrunns djupa bruna mörker, när ljuset tänds så passas Kram-Lisa vidare.

NYAYIAYLYYYYYYY

Skaparen av Mortiscism.

11,375

Bleppe 04:27 på morgonen.

Vaknar i kissblöt säng, tänder...