11,301

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Dejten.

Självförtroendet på topp med seglardricka i ficka, några snurrepiller och en dildo i röven, sådan flicka där i hörnet väntar med bajsluktande trosor och glättiga stil, bortamputerad diabetesfot, köttgrotta av levrad mens och härsken kefir, ack jag icke förtjäna skönheten här i livet, presenterar mig...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Dejten.

Självförtroendet på topp med seglardricka i ficka, några snurrepiller och en dildo i röven, sådan flicka där i hörnet väntar med bajsluktande trosor och glättiga stil, bortamputerad diabetesfot, köttgrotta av levrad mens och härsken kefir, ack jag icke förtjäna skönheten här i livet, presenterar mig, sträcker fram en bajskladdig hand...

Skaparen av Mortiscism.

11,303

Dejten.

Självförtroendet på topp med seglardricka i ficka, några snurrepiller och en dildo i röven, sådan flicka där i hörnet väntar med bajsluktande trosor och glättiga stil, bortamputerad diabetesfot, köttgrotta av levrad mens och härsken kefir, ack jag icke förtjäna skönheten här i livet, presenterar mig, sträcker fram en bajskladdig hand och kräks, nu dejten plötsligt...

Dejten.

Självförtroendet på topp med seglardricka i ficka, några snurrepiller och en dildo i röven, sådan flicka där i hörnet väntar med bajsluktande trosor och glättiga stil, bortamputerad diabetesfot, köttgrotta av levrad mens och härsken kefir, ack jag icke förtjäna skönheten här i livet, presenterar mig, sträcker fram en bajskladdig hand och kräks, nu dejten plötsligt svänger igång med kärlekens pilar...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Dejten.

Självförtroendet på topp med seglardricka i ficka, några snurrepiller och en dildo i röven, sådan flicka där i hörnet väntar med bajsluktande trosor och glättiga stil, bortamputerad diabetesfot, köttgrotta av levrad mens och härsken kefir, ack jag icke förtjäna skönheten här i livet, presenterar mig, sträcker fram en bajskladdig hand och kräks, nu dejten plötsligt svänger igång med kärlekens pilar och börjar med sin armprotes...

Skaparen av Mortiscism.

11,306

Dejten.

Självförtroendet på topp med seglardricka i ficka, några snurrepiller och en dildo i röven, sådan flicka där i hörnet väntar med bajsluktande trosor och glättiga stil, bortamputerad diabetesfot, köttgrotta av levrad mens och härsken kefir, ack jag icke förtjäna skönheten här i livet, presenterar mig, sträcker fram en bajskladdig hand och kräks, nu dejten plötsligt svänger igång med kärlekens pilar och börjar med sin armprotes fista så härligt och skönt,...

Dejten.

Självförtroendet på topp med seglardricka i ficka, några snurrepiller och en dildo i röven, sådan flicka där i hörnet väntar med bajsluktande trosor och glättiga stil, bortamputerad diabetesfot, köttgrotta av levrad mens och härsken kefir, ack jag icke förtjäna skönheten här i livet, presenterar mig, sträcker fram en bajskladdig hand och kräks, nu dejten plötsligt svänger igång med kärlekens pilar och börjar med sin armprotes fista så härligt och skönt, ja detta är äkta kärlek.

NYH!

Skaparen av Mortiscism.

11,308

Flaffa.

Flaffa flaffa flaffa flaffa flaffa...

Flaffa.

Flaffa flaffa flaffa flaffa flaffa, kladda skratta skratta som en...

Thumbs up Thumbs down

11,310

Flaffa.

Flaffa flaffa flaffa flaffa flaffa, kladda skratta skratta som en bög, bli hög och trög,...

Flaffa.

Flaffa flaffa flaffa flaffa flaffa, kladda skratta skratta som en bög, bli hög och trög, spruta min sås uti kosmos,...

Skaparen av Mortiscism.

11,312

Flaffa.

Flaffa flaffa flaffa flaffa flaffa, kladda skratta skratta som en bög, bli hög och trög, spruta min sås uti kosmos, squirt squirt squirt, onani onanna...

Flaffa.

Flaffa flaffa flaffa flaffa flaffa, kladda skratta skratta som en bög, bli hög och trög, spruta min sås uti kosmos, squirt squirt squirt, onani onanna onanuffe buffe onapuff sladda spruta...

Thumbs up Thumbs down

11,314

Flaffa.

Flaffa flaffa flaffa flaffa flaffa, kladda skratta skratta som en bög, bli hög och trög, spruta min sås uti kosmos, squirt squirt squirt, onani onanna onanuffe buffe onapuff sladda spruta spruta spruta, kiss och bajs...

Flaffa.

Flaffa flaffa flaffa flaffa flaffa, kladda skratta skratta som en bög, bli hög och trög, spruta min sås uti kosmos, squirt squirt squirt, onani onanna onanuffe buffe onapuff sladda spruta spruta spruta, kiss och bajs, sugen kofta äter lavemang, kissa...

Thumbs up Thumbs down

11,316

Flaffa.

Flaffa flaffa flaffa flaffa flaffa, kladda skratta skratta som en bög, bli hög och trög, spruta min sås uti kosmos, squirt squirt squirt, onani onanna onanuffe buffe onapuff sladda spruta spruta spruta, kiss och bajs, sugen kofta äter lavemang, kissa i munnen och gurglar glatt...

Flaffa.

Flaffa flaffa flaffa flaffa flaffa, kladda skratta skratta som en bög, bli hög och trög, spruta min sås uti kosmos, squirt squirt squirt, onani onanna onanuffe buffe onapuff sladda spruta spruta spruta, kiss och bajs, sugen kofta äter lavemang, kissa i munnen och gurglar glatt lite tafatt, flaffa flaffa flaff...

Thumbs up Thumbs down

Flaffa.

Flaffa flaffa flaffa flaffa flaffa, kladda skratta skratta som en bög, bli hög och trög, spruta min sås uti kosmos, squirt squirt squirt, onani onanna onanuffe buffe onapuff sladda spruta spruta spruta, kiss och bajs, sugen kofta äter lavemang, kissa i munnen och gurglar glatt lite tafatt, flaffa flaffa flaff, bajs bajs bajs med kebabsås...

Skaparen av Mortiscism.

Flaffa.

Flaffa flaffa flaffa flaffa flaffa, kladda skratta skratta som en bög, bli hög och trög, spruta min sås uti kosmos, squirt squirt squirt, onani onanna onanuffe buffe onapuff sladda spruta spruta spruta, kiss och bajs, sugen kofta äter lavemang, kissa i munnen och gurglar glatt lite tafatt, flaffa flaffa flaff, bajs bajs bajs med kebabsås och kärlek Bajsa bajsa bajsa...

Thumbs up Thumbs down

11,320

Flaffa.

Flaffa flaffa flaffa flaffa flaffa, kladda skratta skratta som en bög, bli hög och trög, spruta min sås uti kosmos, squirt squirt squirt, onani onanna onanuffe buffe onapuff sladda spruta spruta spruta, kiss och bajs, sugen kofta äter lavemang, kissa i munnen och gurglar glatt lite tafatt, flaffa flaffa flaff, bajs bajs bajs med kebabsås och kärlek Bajsa bajsa bajsa, runka pung med Martin Ljüng!

Neu!!!

Första gången

Med darrande lem och bultande...

Thumbs up Thumbs down

11,322

Första gången

Med darrande lem och bultande fisring jag nu äntligen närmar...

Första gången

Med darrande lem och bultande fisring jag nu äntligen närmar mig den offentliga toalett där...

Skaparen av Mortiscism.

11,324

Första gången

Med darrande lem och bultande fisring jag nu äntligen närmar mig den offentliga toalett där kärleken är äkta, känslorna likaså...

Första gången

Med darrande lem och bultande fisring jag nu äntligen närmar mig den offentliga toalett där kärleken är äkta, känslorna likaså som en oskuld i Paris....

Thumbs up Thumbs down