Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Systembolaget.

Bland sprithyllorna min penis hårdnar och blir kladdig vid seglardrickans beröring av de inre organen där bajset skvalpar runt i harmoni med det återkommande alkoholbegäret så härligt, ooh vad det håvas in flaskor innanför överrocken...

Skaparen av Mortiscism.
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––

Systembolaget.

Bland sprithyllorna min penis hårdnar och blir kladdig vid seglardrickans beröring av de inre organen där bajset skvalpar runt i harmoni med det återkommande alkoholbegäret så härligt, ooh vad det håvas in flaskor innanför överrocken i harmoni med den kärlek...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

11,203

Systembolaget.

Bland sprithyllorna min penis hårdnar och blir kladdig vid seglardrickans beröring av de inre organen där bajset skvalpar runt i harmoni med det återkommande alkoholbegäret så härligt, ooh vad det håvas in flaskor innanför överrocken i harmoni med den kärlek som överallt i lokalen finns...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Systembolaget.

Bland sprithyllorna min penis hårdnar och blir kladdig vid seglardrickans beröring av de inre organen där bajset skvalpar runt i harmoni med det återkommande alkoholbegäret så härligt, ooh vad det håvas in flaskor innanför överrocken i harmoni med den kärlek som överallt i lokalen finns. Parkbänksalkisar. Semesteralkisar. Alla är vi...

Skaparen av Mortiscism.

11,205

Systembolaget.

Bland sprithyllorna min penis hårdnar och blir kladdig vid seglardrickans beröring av de inre organen där bajset skvalpar runt i harmoni med det återkommande alkoholbegäret så härligt, ooh vad det håvas in flaskor innanför överrocken i harmoni med den kärlek som överallt i lokalen finns. Parkbänksalkisar. Semesteralkisar. Alla är vi alkoholister, hurra hurra hurra hurraaa!

Ny!!!

11,206

Grannen.

Bakom nerdragna persienner en man...

Grannen.

Bakom nerdragna persienner en man jag beskåda, vars silhuett uppvisar...

Skaparen av Mortiscism.

11,208

Grannen.

Bakom nerdragna persienner en man jag beskåda, vars silhuett uppvisar hängpung och blöja i all...

Grannen.

Bakom nerdragna persienner en man jag beskåda, vars silhuett uppvisar hängpung och blöja i all sin prakt. Under eftermiddagarna kan...

Skaparen av Mortiscism.

11,210

Grannen.

Bakom nerdragna persienner en man jag beskåda, vars silhuett uppvisar hängpung och blöja i all sin prakt. Under eftermiddagarna kan doften av urin och smegma...

Grannen.

Bakom nerdragna persienner en man jag beskåda, vars silhuett uppvisar hängpung och blöja i all sin prakt. Under eftermiddagarna kan doften av urin och smegma fånga den saknade smörjelsens vaselinsköna...

Thumbs up Thumbs down

11,212

Grannen.

Bakom nerdragna persienner en man jag beskåda, vars silhuett uppvisar hängpung och blöja i all sin prakt. Under eftermiddagarna kan doften av urin och smegma fånga den saknade smörjelsens vaselinsköna kvart på det röda latexlakanets...

Grannen.

Bakom nerdragna persienner en man jag beskåda, vars silhuett uppvisar hängpung och blöja i all sin prakt. Under eftermiddagarna kan doften av urin och smegma fånga den saknade smörjelsens vaselinsköna kvart på det röda latexlakanets fläckar i regnbågens alla färger...

Skaparen av Mortiscism.

Grannen.

Bakom nerdragna persienner en man jag beskåda, vars silhuett uppvisar hängpung och blöja i all sin prakt. Under eftermiddagarna kan doften av urin och smegma fånga den saknade smörjelsens vaselinsköna kvart på det röda latexlakanets fläckar i regnbågens alla färger när slipprighetens falnade ejakulationer smeker...

Thumbs up Thumbs down

11,215

Grannen.

Bakom nerdragna persienner en man jag beskåda, vars silhuett uppvisar hängpung och blöja i all sin prakt. Under eftermiddagarna kan doften av urin och smegma fånga den saknade smörjelsens vaselinsköna kvart på det röda latexlakanets fläckar i regnbågens alla färger när slipprighetens falnade ejakulationer smeker sinnets prostata till drömsk bajsutlösning...

Grannen.

Bakom nerdragna persienner en man jag beskåda, vars silhuett uppvisar hängpung och blöja i all sin prakt. Under eftermiddagarna kan doften av urin och smegma fånga den saknade smörjelsens vaselinsköna kvart på det röda latexlakanets fläckar i regnbågens alla färger när slipprighetens falnade ejakulationer smeker sinnets prostata till drömsk bajsutlösning av extrema proportioner. En överdådig...

Skaparen av Mortiscism.

Grannen.

Bakom nerdragna persienner en man jag beskåda, vars silhuett uppvisar hängpung och blöja i all sin prakt. Under eftermiddagarna kan doften av urin och smegma fånga den saknade smörjelsens vaselinsköna kvart på det röda latexlakanets fläckar i regnbågens alla färger när slipprighetens falnade ejakulationer smeker sinnets prostata till drömsk bajsutlösning av extrema proportioner. En överdådig känsla av sinnenas sista skamfläckar...

Thumbs up Thumbs down

11,218

Grannen.

Bakom nerdragna persienner en man jag beskåda, vars silhuett uppvisar hängpung och blöja i all sin prakt. Under eftermiddagarna kan doften av urin och smegma fånga den saknade smörjelsens vaselinsköna kvart på det röda latexlakanets fläckar i regnbågens alla färger när slipprighetens falnade ejakulationer smeker sinnets prostata till drömsk bajsutlösning av extrema proportioner. En överdådig känsla av sinnenas sista skamfläckar nu försvinner, grannen bajsar och...

Grannen.

Bakom nerdragna persienner en man jag beskåda, vars silhuett uppvisar hängpung och blöja i all sin prakt. Under eftermiddagarna kan doften av urin och smegma fånga den saknade smörjelsens vaselinsköna kvart på det röda latexlakanets fläckar i regnbågens alla färger när slipprighetens falnade ejakulationer smeker sinnets prostata till drömsk bajsutlösning av extrema proportioner. En överdådig känsla av sinnenas sista skamfläckar nu försvinner, grannen bajsar och ler vi blir allt fler.

NYH

Thumbs up Thumbs down

11,220

Den bruna dagen.

Under blött täcke i hyresettans...

Den bruna dagen.

Under blött täcke i hyresettans dunkel, en känsla i tarmkanalerna...

Skaparen av Mortiscism.

11,222

Den bruna dagen.

Under blött täcke i hyresettans dunkel, en känsla i tarmkanalerna om svunna tider minner, då...

Den bruna dagen.

Under blött täcke i hyresettans dunkel, en känsla i tarmkanalerna om svunna tider minner, då krystandet sved likt en torkad...

Thumbs up Thumbs down

11,224

Den bruna dagen.

Under blött täcke i hyresettans dunkel, en känsla i tarmkanalerna om svunna tider minner, då krystandet sved likt en torkad Bhut Jolokia under narig förhud...

Den bruna dagen.

Under blött täcke i hyresettans dunkel, en känsla i tarmkanalerna om svunna tider minner, då krystandet sved likt en torkad Bhut Jolokia under narig förhud. Nu kommer det, men toaletten...

Skaparen av Mortiscism.