Sv: The neverending 5-ordsDIKT
Makt
Kuken är kung domderar trumpetar...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT
Sidor Föregående 1 … 431 432 433 434 435 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Makt
Kuken är kung domderar trumpetar...
Makt
Kuken är kung domderar trumpetar sprutar och penetrerar, fitthålen ska...
Makt
Kuken är kung domderar trumpetar sprutar och penetrerar, fitthålen ska veta sin plats under fetdallrande...
Makt
Kuken är kung domderar trumpetar sprutar och penetrerar, fitthålen ska veta sin plats under fetdallrande vårtpungar alla dagar i veckan,...
Makt
Kuken är kung domderar trumpetar sprutar och penetrerar, fitthålen ska veta sin plats under fetdallrande vårtpungar alla dagar i veckan, dom masserar den flottiga nacken...
Makt
Kuken är kung domderar trumpetar sprutar och penetrerar, fitthålen ska veta sin plats under fetdallrande vårtpungar alla dagar i veckan, dom masserar den flottiga nacken med senap och sjunger sånger...
Makt
Kuken är kung domderar trumpetar sprutar och penetrerar, fitthålen ska veta sin plats under fetdallrande vårtpungar alla dagar i veckan, dom masserar den flottiga nacken med senap och sjunger sånger som hyllar de nikotinfläckiga korvfingrarnas...
Makt
Kuken är kung domderar trumpetar sprutar och penetrerar, fitthålen ska veta sin plats under fetdallrande vårtpungar alla dagar i veckan, dom masserar den flottiga nacken med senap och sjunger sånger som hyllar de nikotinfläckiga korvfingrarnas flottiga existens, suga kuk i...
Makt
Kuken är kung domderar trumpetar sprutar och penetrerar, fitthålen ska veta sin plats under fetdallrande vårtpungar alla dagar i veckan, dom masserar den flottiga nacken med senap och sjunger sånger som hyllar de nikotinfläckiga korvfingrarnas flottiga existens, suga kuk i alla lägen torka röven med...
Makt
Kuken är kung domderar trumpetar sprutar och penetrerar, fitthålen ska veta sin plats under fetdallrande vårtpungar alla dagar i veckan, dom masserar den flottiga nacken med senap och sjunger sånger som hyllar de nikotinfläckiga korvfingrarnas flottiga existens, suga kuk i alla lägen torka röven med undersåtarnas gnäll och gnöl, sieg...
Makt
Kuken är kung domderar trumpetar sprutar och penetrerar, fitthålen ska veta sin plats under fetdallrande vårtpungar alla dagar i veckan, dom masserar den flottiga nacken med senap och sjunger sånger som hyllar de nikotinfläckiga korvfingrarnas flottiga existens, suga kuk i alla lägen torka röven med undersåtarnas gnäll och gnöl, sieg Heil, min pervnazikuk reser sig...
Makt
Kuken är kung domderar trumpetar sprutar och penetrerar, fitthålen ska veta sin plats under fetdallrande vårtpungar alla dagar i veckan, dom masserar den flottiga nacken med senap och sjunger sånger som hyllar de nikotinfläckiga korvfingrarnas flottiga existens, suga kuk i alla lägen torka röven med undersåtarnas gnäll och gnöl, sieg Heil, min pervnazikuk reser sig inför alla, åh jaaa så...
Makt
Kuken är kung domderar trumpetar sprutar och penetrerar, fitthålen ska veta sin plats under fetdallrande vårtpungar alla dagar i veckan, dom masserar den flottiga nacken med senap och sjunger sånger som hyllar de nikotinfläckiga korvfingrarnas flottiga existens, suga kuk i alla lägen torka röven med undersåtarnas gnäll och gnöl, sieg Heil, min pervnazikuk reser sig inför alla, åh jaaa så kladdig maktens sötma är när...
Makt
Kuken är kung domderar trumpetar sprutar och penetrerar, fitthålen ska veta sin plats under fetdallrande vårtpungar alla dagar i veckan, dom masserar den flottiga nacken med senap och sjunger sånger som hyllar de nikotinfläckiga korvfingrarnas flottiga existens, suga kuk i alla lägen torka röven med undersåtarnas gnäll och gnöl, sieg Heil, min pervnazikuk reser sig inför alla, åh jaaa så kladdig maktens sötma är när allt rinner och kladdar så gott...
Makt
Kuken är kung domderar trumpetar sprutar och penetrerar, fitthålen ska veta sin plats under fetdallrande vårtpungar alla dagar i veckan, dom masserar den flottiga nacken med senap och sjunger sånger som hyllar de nikotinfläckiga korvfingrarnas flottiga existens, suga kuk i alla lägen torka röven med undersåtarnas gnäll och gnöl, sieg Heil, min pervnazikuk reser sig inför alla, åh jaaa så kladdig maktens sötma är när allt rinner och kladdar så gott jag är jag är bajsets heliga makt!
Ny
Meh!
Men hallå lixåm då ba...
Meh!
Men hallå lixåm då ba va saru fatta ju int såh..
Meh!
Men hallå lixåm då ba va saru fatta ju int såh bögah fucking shit jö, åååh...
Meh!
Men hallå lixåm då ba va saru fatta ju int såh bögah fucking shit jö, åååh du ba så sne å...
Meh!
Men hallå lixåm då ba va saru fatta ju int såh bögah fucking shit jö, åååh du ba så sne å helt kukamongig då va, a'psis...
Meh!
Men hallå lixåm då ba va saru fatta ju int såh bögah fucking shit jö, åååh du ba så sne å helt kukamongig då va, a'psis ba lixom helt beige fettan...
Meh!
Men hallå lixåm då ba va saru fatta ju int såh bögah fucking shit jö, åååh du ba så sne å helt kukamongig då va, a'psis ba lixom helt beige fettan oxå jäla skit, helt kräjzy...
Meh!
Men hallå lixåm då ba va saru fatta ju int såh bögah fucking shit jö, åååh du ba så sne å helt kukamongig då va, a'psis ba lixom helt beige fettan oxå jäla skit, helt kräjzy så jäla svullet å ballen...
Meh!
Men hallå lixåm då ba va saru fatta ju int såh bögah fucking shit jö, åååh du ba så sne å helt kukamongig då va, a'psis ba lixom helt beige fettan oxå jäla skit, helt kräjzy så jäla svullet å ballen luktar ost, nu skiter jag i detta!
Nnnnnnyh!!!
Aprilskämtet
Fnissar och pysslar vaselin i...
Sidor Föregående 1 … 431 432 433 434 435 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT