2,951

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Ödmjukhetens kval

Pling plong ding dong ping, vad är det som låter? Vad är det som luktar? Mystiken så tät, analen så trång, alla eller ingen i remarkabel vilja, en vilja så len som velour när ingen ödmjukt kan stå för sina val, en hal en smal en kal, kukar i alla former normer, salut ett skott för att fira för knug och...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Ödmjukhetens kval

Pling plong ding dong ping, vad är det som låter? Vad är det som luktar? Mystiken så tät, analen så trång, alla eller ingen i remarkabel vilja, en vilja så len som velour när ingen ödmjukt kan stå för sina val, en hal en smal en kal, kukar i alla former normer, salut ett skott för att fira för knug och nävens harmoni där salvorna öppnar...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

2,953

Ödmjukhetens kval

Pling plong ding dong ping, vad är det som låter? Vad är det som luktar? Mystiken så tät, analen så trång, alla eller ingen i remarkabel vilja, en vilja så len som velour när ingen ödmjukt kan stå för sina val, en hal en smal en kal, kukar i alla former normer, salut ett skott för att fira för knug och nävens harmoni där salvorna öppnar upp möjligheter likväl som analer.

Ny?

Gycklaren.

Han skrattar och ler han...

Thumbs up Thumbs down

2,955

Gycklaren.

Han skrattar och ler han vår gycklare där, med penisbjällror...

Gycklaren.

Han skrattar och ler han vår gycklare där, med penisbjällror till klang och stjärttrumpet till...

Thumbs up Thumbs down

2,957

Gycklaren.

Han skrattar och ler han vår gycklare där, med penisbjällror till klang och stjärttrumpet till bang, folket skrattar och onanerar...

Gycklaren.

Han skrattar och ler han vår gycklare där, med penisbjällror till klang och stjärttrumpet till bang, folket skrattar och onanerar när sanningarna kastas i ansiktet...

Thumbs up Thumbs down

2,959

Gycklaren.

Han skrattar och ler han vår gycklare där, med penisbjällror till klang och stjärttrumpet till bang, folket skrattar och onanerar när sanningarna kastas i ansiktet fram. "VEM ÄR DU? VEM..."...

Han skrattar och ler han vår gycklare där, med penisbjällror till klang och stjärttrumpet till bang, folket skrattar och onanerar när sanningarna kastas i ansiktet fram. "VEM ÄR DU? VEM ÄR JAG?" min penis förblindar...

Thumbs up Thumbs down

2,961

Gycklaren.

Han skrattar och ler han vår gycklare där, med penisbjällror till klang och stjärttrumpet till bang, folket skrattar och onanerar när sanningarna kastas i ansiktet fram. "VEM ÄR DU? VEM ÄR JAG?" min penis förblindar herrefolket så kåta, där i...

Gycklaren.

Han skrattar och ler han vår gycklare där, med penisbjällror till klang och stjärttrumpet till bang, folket skrattar och onanerar när sanningarna kastas i ansiktet fram. "VEM ÄR DU? VEM ÄR JAG?" min penis förblindar herrefolket så kåta, där i överhetens förgyllda salar, kissar i...

Thumbs up Thumbs down

2,963

Gycklaren.

Han skrattar och ler han vår gycklare där, med penisbjällror till klang och stjärttrumpet till bang, folket skrattar och onanerar när sanningarna kastas i ansiktet fram. "VEM ÄR DU? VEM ÄR JAG?" min penis förblindar herrefolket så kåta, där i överhetens förgyllda salar, kissar i pösiga grälla byxor, jonglerar och...

Gycklaren.

Han skrattar och ler han vår gycklare där, med penisbjällror till klang och stjärttrumpet till bang, folket skrattar och onanerar när sanningarna kastas i ansiktet fram. "VEM ÄR DU? VEM ÄR JAG?" min penis förblindar herrefolket så kåta, där i överhetens förgyllda salar, kissar i pösiga grälla byxor, jonglerar och gestikulerar till maktens smaklösa sinne...

Thumbs up Thumbs down

2,965

Gycklaren.

Han skrattar och ler han vår gycklare där, med penisbjällror till klang och stjärttrumpet till bang, folket skrattar och onanerar när sanningarna kastas i ansiktet fram. "VEM ÄR DU? VEM ÄR JAG?" min penis förblindar herrefolket så kåta, där i överhetens förgyllda salar, kissar i pösiga grälla byxor, jonglerar och gestikulerar till maktens smaklösa sinne och vrålar: JAG ÄR GYCKLAREEEEEN!!!

Nyää!

2,966

Tälta.

Vaknar bakfull, dammig med svetten...

Tälta

Vaknar bakfull, dammig med svetten i röven och skampålen slak...

Thumbs up Thumbs down

2,968

Tälta.

Vaknar bakfull, dammig med svetten i röven och skampålen slak, men inte så länge till...

Tälta

Vaknar bakfull, dammig med svetten i röven och skampålen slak, men inte så länge till den hårda tältpinnens kittlande känsla...

Thumbs up Thumbs down

2,970

Tälta

Vaknar bakfull, dammig med svetten i röven och skampålen slak, men inte så länge till den hårda tältpinnens kittlande känsla som väcker en klockan tolv...

Tälta

Vaknar bakfull, dammig med svetten i röven och skampålen slak, men inte så länge till den hårda tältpinnens kittlande känsla som väcker en klockan tolv till kissångornas frätande känsla, bastrummornas...

Thumbs up Thumbs down

2,972

Tälta

Vaknar bakfull, dammig med svetten i röven och skampålen slak, men inte så länge till den hårda tältpinnens kittlande känsla som väcker en klockan tolv till kissångornas frätande känsla, bastrummornas dån skapar en runktakt så...

Tälta

Vaknar bakfull, dammig med svetten i röven och skampålen slak, men inte så länge till den hårda tältpinnens kittlande känsla som väcker en klockan tolv till kissångornas frätande känsla, bastrummornas dån skapar en runktakt så medryckande, så hård,  så beslutsam...

Thumbs up Thumbs down

2,974

Tälta

Vaknar bakfull, dammig med svetten i röven och skampålen slak, men inte så länge till den hårda tältpinnens kittlande känsla som väcker en klockan tolv till kissångornas frätande känsla, bastrummornas dån skapar en runktakt så medryckande, så hård,  så beslutsam, men sin säng är skönare.

Ny?

Min sköna säng.

kuddarna kickboxar mina kinder som...

Thumbs up Thumbs down