Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Legat tvärdäckad i svängbädd i ungefär ett dygn. Lyckat!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 92 93 94 95 96 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Legat tvärdäckad i svängbädd i ungefär ett dygn. Lyckat!
Ååh lyllo dig! Syster Märtas verk?
Om ändå så vore! Njet, bara allmänt cp i hjärnbögen. Ena natten kan man inte sofva, nästa natt är man tvärdäck, sedan skallebank från ingenstans så att man knappt kan gå upp! 
Men nu har man varit vaken sädan två-tretiden utan skallebank och hällt i sig lite energidricka, så nu kan man nog hålla sig alert som Burak hela dagen! Ståkuk! Givakt!
Bussis tror du behöver supah mera Mortis. Och glöm nu inte att Glasbanken har stängt i morgon.
Hej alla fögbyllon!
Ska Bleppis dricka pissky eller birabärsor ikväll, eller kanske både och?
/Kladdkjam, Bleppe.
Hej!
Eftersom både pissky och bärsabiror inte överlever länge i Bleppes lya och kommer att ta slut snart så är det bäst att dricka både och innan de tar slut! 
//Stjärtdask, Mortis.
Åååhååååh! Supersmart! 
Tack sötiz!
Förslag på vad jag och min pervopolare ska hitta på i Pervsterdam om zwei veckor?
Supah? Knarkah? Bögah?
Det är redan inbokat med råge kan jag meddela! 
Analblekah? Eller analförmörkah?
Det kan nog bli aktuellt. Antecknar det.
Har hört ett tipz om att det är mycket pilligare att bo i Haag när man besöker Pervsterdam, går tydligen snabbt att pendla mellan.
Jaah! 52 minuter med tåg.
Utrecht bara 26 minuter. Det ska också vara pervigt har jag sett på walking-videos på JT.
Stämmer det att snoppen trillar av efter samlag med frammisar och att det sedan växer ut en ny?
Det stämmer! Och när den fortfarande håller på att växa/inte är färdig än så kallas penisen för en "gnork". Det är även namnet på manliga dvärgars fortplantningsorgan. 
Tack för svaret.
Om man har otur så kan det däremot hända att det växer fram en (*urk*) vagina istället, vilket oftast sker i samband med en vegansk kosthållning och utövande av yoga. Denna risk finns däremot inte om man idkar gemytligt samkväm med en karl istället, därför är det säkrast att hålla sig borta från sliddjuren.
Jaahhaaahhh, intervju på Freitag klockan 10:00. Rör rattrunkeri, KV/NV på heltid (ej det jag ägnat mig åt innan). Hur kan jag bäst förbeböga mig? Tackar på förhud.
Hej Bussis.
Enkelt! Klä ut dig till antingen Barbapappa, GB-clownen eller ditt valp-jag så att du kan låtsas vara någon annan och då slappnar av... mera... för det gör du ju ändå då iom. att du svepte en hela Seglis och svalde en karta Diazepam innan. Kul att höra och lycka till!
/Kladdkjam Bleppe.
Jaah jag var inne på något liknande så jag bokade tvättstugan idag. (Mest för att sno gubbtrosor osv). Men nytvättade trikåer kanske är onödigt? Puppyplay tänkte jag också på ett varv samt att kanske "komma" dit med en byxljummen och halvt urdrucken Seglis som man bjussar på för att lätta upp stämningen.
Tackar för dina goda råd Bleppe!
Äsch... Det var så lite så.
*fjollvink*
Tydligen är det här fel out-fitt? Jag förstår inte: https://www.youtube.com/shorts/OnkKqK7lfa8
Aah. Var ju inget fel på den.
Sidor Föregående 1 … 92 93 94 95 96 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt