Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Nej, vi äro icke värdiga att blanda in Blypunggatans skyddshelgon i perversioner mot dennes vilja oavsett mot betalning eller ej! *Burak-honnör.*

08:40? Det missade jag, låg och slaggade då.

Skaparen av Mortiscism.
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––

Så sant Mortis, jag tänkte fel eftersom jag "gick" upp tidigt i morse och den första jag såg när jag gled in i Norpan var just denne goe man.

Tjillepitten

Han tog inte cykeln denna gång?

Skaparen av Mortiscism.

Nej då, han "gick" till fots i duggrunkregnet. Jag såg honom i höjd med Mariebögs Folkbögskola ungefär.

Tjillepitten

2,155

Får man klämma och känna på honom för en billig penning tro?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Bussföraren skrev:

Nej då, han "gick" till fots i duggrunkregnet. Jag såg honom i höjd med Mariebögs Folkbögskola ungefär.

Aha, det var ungefär där som han vurpade med hojen i diket för några veckor sedan. Det kanske blev för vingligt att ta den?

Bleppe skrev:

Får man klämma och känna på honom för en billig penning tro?

Nja, då måste man nog hosta upp någe rejält gissar jag på. Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Jaså har han trillat af hojen? Jag har nog aldrig sett honom på en velociped öht. Alltid till fots.

Tjillepitten

Yepp, såg honom när han förmodligen var på väg hem från glasbanken en gång. Då var han på väg upp ur ett dike där det även låg en hoj. Aivan/smile

Han gjorde nog det klassiska misstaget att "dricka ojämnt". Om man exempelvis dricker 17 öl så kommer man att cykla helt åt helvete, "lasten" är då nämligen ojämn till antalet. Om man däremot dricker 18 öl så kommer man cykla som en kung. Det har jag upptäckt genom erfarenhet som gammal fyllecyklare! Aivan/smile

...Fast när det gäller fyllans "stadier" så vill man "komma" åt de ojämna siffrorna.
Om man bara är i stadie ett, d.v.s. lite lullig/salongis, så cyklar man som om man var nykter.
Vid stadie två när man mår som bäst och är rejält hal under mackorna så är cyklandet åt helvete.
När man däremot hamnar i stadie tre och nästan är spysjuk så cyklar man spikrakt som den mest galanta cykelbögen i stan av någon märklig anledning.
Vid stadie fyra så ligger man ner i diket och kommer ingenstans! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

2,159 Senaste redigerad av Bussföraren (2023-08-12 22:59:48)

Då joppar vi på samma sätt där Herr Mortis. Att köpa ett ojämnt antal birabärsor äro förenat med vaniljofara. Även på homolokal skall man alltid dricka ett jämt antal groggar, biror osv. Risken ökar nämligen markant att bli rånbögmördad av knollare eller drabbas af bögspöken. Jag gjorde det misstaget en gång i min mödom att cykla till Nypökings Fistivalen i nyktert till"stånd". Jag mötte upp några andra homon och vi fistade natten lång. När Bussis hade fått för mycket innanför stringen så trampade han hemåt på sin Kåtcent (3 växlad kärring-Honda) och "kom" till mördarbacken... Då var Bussis så trött och färden genom "CP-Hållet" (en annan form av Vrinneviskogen men genväg) och så "kom" den slutgiltiga utmaningen, Bussis var pissnödig, pissade i en häck och törnade in. Ett par timmar senare vaknade han upp och uret var tidig morgon, han tog cp-hojen som en rollator och påbögade vandringen uppför när en ToF-ig 945 blå/kissgul med lederhosen-beprydda herrar stannade en ung Bussis och frågade vad han gjorde där. Lätt kåt av åsynen så svarade jag på deras frågor men fick till"stånd" att leda cp-cykeln hem. På den här tiden var konstaplarna mycket mer stränga/stringa men sket i mig som en twink på morsans "lånade" cykel. "MonKnark" was the bajs dock.

Tjillepitten

Exakt här och i busken till böger valde jag att ta rast/vila: https://www.google.com/maps/@58.7776026 … ?entry=ttu

Tjillepitten

Hihi, om man inspekterar noga så ser busken lite mongo ut på ett ställe. Antar att det är där som du låg däckad och därmed knullade upp buskens tillväxt spermanent? Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Kan mycket väl vara så jaaah. Jag låg där och "vilade" ett par timmar fucktiskt. Till saken hör att på den tiden bodde någon särskolelärare i den hörnan ävfen. Vem som ringde dit snuten vet jag inte men då var jag uppe på vingliga fötter. Porrkvägen som ses rätt fram var backen där vi som cp-barn testade cyklar, lådbilar etc.

Tjillepitten

Låter ungefär som när jag vaknade i skogen efter en natt full av supande. Någon hittade mig och trodde först att jag var död, men lyckades få liv i mig. Därefter måste jag ha gått iväg i skogen och somnat om. Någon snutadrul ringdes däremot aldrig. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Nu vet jag att  du Mortis inte är framstjärtad men det påminner om en frammis vi alltid som fyllbultar fick dra hem till hemma basen. Söp som en ToF men däckade som en twink.

Tjillepitten

Hähäh! Låter ungefär som mitt ex! Hon vägde nästan hälften av min vikt men kunde nästan supa mig under bordet ändå. Fast inte i det långa loppet, då var hon tvärdäck. Denne var däremot en rakbladsärrad bipolärsubba med mången problem. Ibland kändes det mer som att sitta barnvakt än att umgås med sin *Urk! Hulk!* flickvän. *Kaskadspya.* Men låt oss glömma den lilla detaljen för alltid.
Byt ut "flickvän" mot "sugardaddy", tack.

Natten/tidiga morgonen i skogen den där gången har jag dessutom fått återberättat för mig!
Jag minns att runkpolarna tog morgon/nattbussen hem (på den härliga tiden när Ösbögatrafikens bussar gick jävligt bra) och sa till mig: "Gå hem och sov!" Full i fan som man var efter en hel jävla liter sprit så gick man och somnade i skogen istället för skojs skull. Anledningen till varför jag vaknade på ett helt annat ställe än jag lade mig på förblev ett mysterium tills jag hörde om vad som hade hänt.

Runkpolarens farsa var nämligen på jobbet några dagar senare och fick höra en story från en arbeitscumrat som gick ungefär: "Öh, nu ska'ru få höra! Frasse Flygarsle som jag känner i Norrpöking var ute mä hunden i helgen och trodde att han hade hittat en död pervson i skogen! Men när hunden var framme å nosa på'n så vaknade han till liv! Astrevlig, skrattandes och skitfull! Sedan vinglade han därifrån!"
Helgen efter så befann jag mig hos denne runkpolare, vars farsa berättade om denna ståry. "Det var ju jag!" Ropade jag förnöjt. Då fick jag plötsligt en liten flashback från helgen innan där en vovve fucktiskt fanns med i minnesbilden! Jag hade alltså traskat iväg en bit in i skogen och somnat om. Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

2,166

Såna ståriz tycker vi om Mortis! Rähähäh!

Som mig på Lundegård Cumping en midsommar för ett tag sädan.

https://www.blepp.se/f/bleppsommar_1998.png
Har ovan försökt att illustrera det hela hur jag 04:32 vaknar i en mosse mitt ute i ingenstans (som jag då upplever det) en bit ifrån cumpingen av att en hare juckar mig i vänster öra efter en aftons sunt intag utafv alkoholhaltig dryckjom i goda heterovänners (då) lag och senare en utflykt i stugbyn vi bodde i.

Eftersom jag därifrån inte kunde se några hus eller någon form av människoby så irrade jag då iväg mot en kraftledning då tanken var att denna måste ju leda till något hus där man kunde få hjälp (lite smart iaf.). På vägen så trampade jag rätt ner i ett surhål med högerbenet som försvann ner i den bruna sörjan till knäet, och när jag drog upp det så fastnade min vita fransiga italienska loafer där nere. Kuken! Fortsatte utan den.

Men sädan dök ett hus upp som jag knackade på hos och frågade om vägen tlll Cumpingen hos dom smått träckfyllda ägarna som öppnade, vilken ju inte egentligen var speciellt långt bort, och jag fick då ledsagning halvvägs tillbaka! Tjobööögh!
Återvände sädan till våran stuga där dörren gifvetvis stod olåst och jag trillade in och somnade sött.

Aivan/sleep

Låter pra dä Bleppis!
Tänk vilken arkeologisk scat(t) denna loafer kommer att bli när den upptäcks i framtiden.

Skaparen av Mortiscism.

2,168

Mortimer Mus skrev:

Låter pra dä Bleppis!
Tänk vilken arkeologisk scat(t) denna loafer kommer att bli när den upptäcks i framtiden.

*tänker 'Raiders Of The Lost Ark'-theme'...*

*Ser hur ett modigt slan med skäggstubb och hatt försöker byta ut loafern mot en sten med stor precision. Aktiverar fällan. En kraftig fontän bs-7 exploderar upp ur marken.*

Skaparen av Mortiscism.

2,170

Åååh, aaaah! Vilken dröm! *oral bu*

Är det någon af herrarna som har CP-truckkort? Bussis sitter och funderar på att skaffa ett sädant, är det värt investeringen?

Tjillepitten

2,172

Jag har. Det är bara 22 år gammalt. Fick gå en sädan gratis utbildning på en utafv mina tidgare dagvärksamheter då detta just det året blefv krafv. Var många truck-gubbhomos där som kört i +25 år på dispans och var hur säkra som helst. Sen sädan när dom då i samma veva blev nertvingade i stygga-skolpojkebänken så sket ju sig allt vad teori hette. "Orkar truckjäveln lyfta skiten så orkar den väl!" var melodin. Aivan/smile

Det lät ToF det! Nja jag har sneglat på något nytt att göra och såg att man kan skaffa CP-truckkort på två dagar här i trakten. Man har ju påbögat ett logistikcentrum ute på homo-Händelö utanför Norrpöking. Och lönerna verkar ju inte alltför dåliga heller. Såg att dom även utbildade på hjul(bens)lastare vilket kanske kan vara aktuellt också. Är som sagt pissless på min DV.

Tjillepitten

2,174

Samma här... Piss...

Jopppa två-tre-fyra veckor till sjöss på ett mysigt fartyg med något ToF:igt, och sädan vara ledig lika många veckor skulle jag kunna tänka mig. Och då få lagad mat, sin hytt städad, sina kläder tvättade m.m. Sen när man är ledig har man bajsmycket stålars att köpa seglis för!

Kul att du nämnde det. Har en arbetscumrat som "kom" hem från en seglats mellan Marocko och Spanien. 2 veckors joppa, närmare 40 lusentappar rätt ner i fittan. Och som du säder, käk ombord gratis, bara joppa kuklånga dagar, inget supah (tyvärr). Gratis homogym ifall man vill glo in svettiga karlar osv. Varför han blev rattrunkare vet jag inte eftersom han är i grunk och botten ToF-sjöman. Han har seglat runkt förr, främst mellan Amerikat och SydAmerikat samt till Hageb... ehh diverse negerländer i Afrikat.

Tjillepitten