Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Stenhårt!
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 80 81 82 83 84 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Stenhårt!
Denna är pra också! https://youtu.be/SVjMzrCMW9Q
Jaaah! Vet du vad som förenar en neger och en bra traktor vintertid? Båda jobbar bäst i kedjor...

Vad ska jag blanda min Polska Homovodka med på söntag? Ledsnat lite på Gubbkiss... för tillfället dock.
Jag förstår det jag sist blandade Seglis med. Glocken Goldenshower, finns på Willys och kanske på TL. Ingen dum cumbo och rejält ghetto. Billigt groggvirke ävfen.
Jaaah, bra bra! Finns här i byn.
Billigare går knappt att blanda grogg på och man får en rustik känsla av tattighet vilket åtminstone jag uppscattar.
Ja. Man kanske ska ha en brun papp-påse runt flarran också? Borde öka TF (Tattighets-Faktorn) rätt bra.
Jag vill föreslå någon valfri blaskig energidricka med mycket koffein i.
Samtidigt som man sitter och fyllnar till så blir man speedad av koffeinet så att snoppisen vaknar till liv. 
Jaaah! Pra idé! Sen sitter Bleppe dyngrak i spermobilen framför IBM 5150:n och runkar som Duracell-kaninen! *FLAFFAFLAFFAFLAFFAFLAFFAx1000 i hastighet*
Jaah! 
Denna dryck såg ju lovande ut.
Äckligt jävla dyr dock. 
https://www.ubuy.com.se/en/product/35HI … fl-oz-cans
Ti-hi! Man kanske borde be Glasis ta hem den drycken? Kukain som är så trevfligt!
Mellan bärsen så bru(n)kade jag pimpla Bacardi homorazz med energidricka i unga år... Eller bara dricka homorazzen rent från en ramlösaflaska i plast så att man kunde supa på allmän platz utan problem när man skulle ut å festa. 
Jaaah man fick hitta (ut)lösningar på supande på allmän Stasi-platz. Minns väl hur vi tankade på med både det ena och andra i diverse flarror för att "komma" undan upptäckt.
Att hälla i lite whisky i kuka-colaflaskan är ju också en klassiker så att man kan grogga obemärkt på allmän platz.
Ta med en en sportsperma-flarra som padelspelare har "går" du än mer säker.
Captain Daddybear-Mårrgan och vaniljshake från valfritt flotthak är en bra kombo. Köp en stor shake och häll ut halva och tillsätt det mörkgula.
Äsch då... ti-hi! 
Det fram"går" med tydlighet hur du varit med i gaymet och kan spelreglerna och många tricks för att slippa framstjärtisar m.fl!
Oh yeeah!
Varför cyklar knarkare så konstigt?
Förmodligen för att de har knarkat "ojämnt".
Ungefär samma sak som med alkohol: Om man har druckit det ojämna antalet 17 öl (8+9) så kommer det bli ojämn vikt i kroppen och man cyklar skitdåligt. Om man däremot dricker det jämna antalet 18 öl (9+9) så kommer man att cykla som den värsta Lance Armstrong! 
Varför undviker alla grannar mig för?
Sidor Föregående 1 … 80 81 82 83 84 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt