Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Besökte pizzerian idag igen, men det var stängt.
Inte på grund av corona, men av någon annan grej som jag läste på något flygblad, där den här bilden visades.
Märkligt. Undrar vad det ska betyda. 

Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 60 61 62 63 64 … 118 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Besökte pizzerian idag igen, men det var stängt.
Inte på grund av corona, men av någon annan grej som jag läste på något flygblad, där den här bilden visades.
Märkligt. Undrar vad det ska betyda. 

? *blepp*
Är jag för gammal och/eller har fel kön för att klä ut mig till påskkärring idag och gå runt och tigga sprit och fnask?
Nej, du är inte för gammal för det.
Men jag tror att man måste bjuda till lite extra när man är vuxen, än att bara ge bort ett påskkort i utbyte. Prova att visa kuken eller något. Kanske djupstirra på den som öppnar dörren och dra en runk, då känner sig personen säkert mycket smickrad! 
Tack. Då gör jag det idag. 
Gött! Det går säkert jättebra!
*Fniss, hihihi! Ähum!*
Haha! *öhurm* Hur förklarar du det här fotot, Mortimer Mus?
*pfffh* Vaniljo...
EEEH- ÖÖÖH- ÄÄÄ- ASSÅ... 
Ööh... Låt inte mitt leende lura er.
Eeh, var ute och åkte spermobil på en camping, fick syn på syster Brutalia som var där på husvagnssemester, retades med henne, varpå hon tog fast mig, gav mig batongterapi hela dagen, band fast mig där i stolen på kvällen, fyllde en saftflaska med sitt mens och tog denna bild. Ööh, så gick det till, ja. 
Visst visst... 
Tur att det inte finns några såna komprometterande foton på mig då.
Hähä, jag kanske har en sådan bild på dig. (En proper svartvit närbild kanske?)
...Men du kan ha fler på mig. 
Hähä, jag kanske har en sådan bild på dig.

Haha! *öhurm* Hur förklarar du det här fotot från Stureplan, Bleppe?

NÄÄÄÄÄÄJ!!! De... de... det där ääääär... uuh... kusin Bleppeé från Paris. 
Säääääkert! 
(*Fniss!* Du kunde annars använt standard-bortförklaringen á la fittkramp: "Dom var shemales, jag lovar!")
D'oh!
Hej.
Den här frågan riktar sig främst till Ostis och Mortis som bor i Örkelljunga och mig veterligen brukar få eskorterade kramtröjepromenader på stan ibland, och borde då veta enligt min brunkletiga logik.
Vad jag undrar är på vilka gator eller i vilka områden man bör söka sig till om man vill köpa ett schysst äkta bajsbad, samt ungefärliga priser?
Bajsvarma kramar från Kopris.
Örkelljunga Reningsverk is the place to be! Speciellt på sommaren, då solen ligger på och värmer upp badet, samtidigt som de ljuvliga fekalieångorna antar en kraftigare doft. Mumma! Priserna där varierar beroende på vem som jobbar för tidpunkten. Vissa säger "Bada?! Det skulle jag allt vilja se!", varpå badet blir gratis för dagen. Andra tar betalt i form av en bunt sånadär papperslappar med Dag Hammarskjöld på (antar att arbetarna där har någon slags Hammarskjöld-fanclub), och andra vill ha betalt i natura.
Annars har jag ju byggt ett eget bad i ett av de övergivna källarblocken dit ingen går. (Men det är hemligt, schhh!)
Här hänger jag mest under vinterhalvåret när fekalierna på reningsverket fryser till is. Om jag hittar dig där i källaren så tar jag gärna betalt i natura, seglardricka, SHÖMK, NGD, kottar, eller kapsyler. Dessutom ser jag gärna till att du "drar ditt strå till stacken" genom att lämna badet med mer innehåll i än det var innan du kom.
Men om du besöker ÖIA och blir haffad av någon syster så kommer hon automatiskt att tro att du är en förrymd intern, varpå du blir inskriven i minst 10 år. Så akta dig, priset kan bli högt om du värderar din frihet! 
Tack du söte Mortimer Mus. Synd bara att ni möss lägger sådana pluttiga bajskorvar eller vad man nu ska kalla det. Annars hade jag gärna velat ha en spankingbondagepoopgayclub-session med dig! Puss!
Aaaaah, kom igen nu Kopriiiiiis!!! Han kanske inte lägger så stora, men ACK så Kvalitativa! 
ÅÅÅÅH!!! Jag blir inte riktigt klok på detta... Nu har jag försökt överbrygga med en helt vanlig C19 (se röd markering på schemat) för att trimma upp Spermobilen ytterliggare, men trots detta så kommer felkod: "VNLJHTRO" upp i chaufförsdisplayen hela tiden. Vad beror detta på? Vad betyder koden? Har jag kopplat lika fel som en dansk elektriker? 
/Bleppsingen.
Du måste ju använda fekaliserad lödtenn och avsluta bygget med att spruta en sats kebabsås över det hela!
Du måste ju använda fekaliserad lödtenn och avsluta bygget med att spruta en sats kebabsås över det hela!
Testade. Sprakade till och det kittlade till i snoppen. Sen blev allting mörkt.
?
Tips på några lättlagade maträtter för en smått kräsen ungkarl som mig?
Krav: Får inte ta mer än 7 timmar att laga, samt inte kosta mer än 3:65kr. per portion.
Kockis "tyska Moserwraps med extra allt" är väldigt enkelt och lättlagat:
Det enda som behövs är några tortillabröd, sedan behöver du vara bajsnödig.
Om du inte är bajsnödig så letar du upp en vän som är bajsnödig.
Om du inte har några vänner så letar du efter närmaste aktiva utedass eller latrin.
Hmm. Minns inte riktigt resten av receptet, eller vad man skulle göra sen. Men det löser sig!
Åh, tack.
Ska genast rulla ut i köket och skapa.
Sidor Föregående 1 … 60 61 62 63 64 … 118 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt